Future Inc. - cyberpunkowa gra strategiczna
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Future Inc. - cyberpunkowa gra strategiczna
Siemeczka,
Dostaliśmy całą masę informacje, że zapomnieliśmy o polskich graczach. O tym, że Future Inc. nie zostało odpowiednio zaprezentowane na polskich forach itp. Nie będę teraz pisał dlaczego tak się stało ( jeśli kogoś to interesuje to zapraszam na priv lub na FB, chętnie porozmawiam z zainteresowanymi). Chciałem napisać o samej grze.
Future Inc. to duża strategia osadzona w Cyberpunkowej rzeczywistości. Gracze wcielają się w CEO megakorporacji… stop… o tym możecie przeczytać wszędzie gdzie już pisaliśmy o naszej grze. Konkrety!
Gra jest dla 2 do 6 osób; Czas gry pomiędzy 90-120min wiek: raczej 14+
Celem gry jest zdobycie jak największych wpływów na globalnym rynku w jak najbrudniejszy sposób. Do wykorzystania są zasoby które gracze zdobywają za kontrolę konkretnych terytoriów i te które dostarcza sama korporacja.
Możemy:
- wysadzać wrogie placówki za pomocą ciężkiego sprzętu.
- budować własne wieżowce by zdobywać więcej zasobów – za pomocą kasy rzecz jasna.
- przejmować wrogie wieżowce za pomocą cybernetyki.
Itd.
Ważnym elementem gry jest wpływanie na Cyberpunków. O co w tym chodzi:
Najpewniejszym sposobem dokopania przeciwnikom jest przekonanie grup cyberpunków by zrobiły to za nas. Pięć razy w czasie gry będziemy mieli możliwość „obstawiania” za pomocą zasobów czego cyberpunkowie chcą najbardziej. Na przygotowanych do tego kartach znajdują informacje jaki „stosunek” do danego surowca mają oni w tej chwili. Czy potrzebują kasy i wezmą ją z przyjemnością, czy np. maja kłopoty z policją i potrzebują korporacyjnych wpływów by władze się od nich odczepiły. Może się zdarzyć, że są już tak „zadrutowani”, że proponując im cyberwszczepy narazimy się im.
W grze jest mnóstwo interakcji przy minimalnym elemencie losowym. Gracze mają wpływ na prawie wszystkie elementy rozgrywki i są wstanie spokojnie planować kiedy i jak będą chcieli wykorzystać swoje zasoby.
Sama gra jest duża. Porównał bym ją do „Chaosu w starym świecie” tyle, że nie ma w niej plastikowych figurek. Zakładamy, że pudełko będzie rozmiarów 62 na 44cm, plansza rozmiarów „Ticket to Ride”, 300 żetonów, 110 kart, ponad 70 drewnianych wieżowców – porównywalnie z tym co znajdziecie w „Eclipse”.
http://boardgamegeek.com/boardgame/1380 ... ech-stakes
https://www.facebook.com/pages/Future-I ... 9747364831
Będziemy z nią startować na Kickstarterze w Czerwcu 2013 ze specjalną oferta dla polskich graczy. Mamy nadzieje, że tak nam się uda dopiąć kosztorys by dostępna była za 110/120zł.
c.d.n.
Dostaliśmy całą masę informacje, że zapomnieliśmy o polskich graczach. O tym, że Future Inc. nie zostało odpowiednio zaprezentowane na polskich forach itp. Nie będę teraz pisał dlaczego tak się stało ( jeśli kogoś to interesuje to zapraszam na priv lub na FB, chętnie porozmawiam z zainteresowanymi). Chciałem napisać o samej grze.
Future Inc. to duża strategia osadzona w Cyberpunkowej rzeczywistości. Gracze wcielają się w CEO megakorporacji… stop… o tym możecie przeczytać wszędzie gdzie już pisaliśmy o naszej grze. Konkrety!
Gra jest dla 2 do 6 osób; Czas gry pomiędzy 90-120min wiek: raczej 14+
Celem gry jest zdobycie jak największych wpływów na globalnym rynku w jak najbrudniejszy sposób. Do wykorzystania są zasoby które gracze zdobywają za kontrolę konkretnych terytoriów i te które dostarcza sama korporacja.
Możemy:
- wysadzać wrogie placówki za pomocą ciężkiego sprzętu.
- budować własne wieżowce by zdobywać więcej zasobów – za pomocą kasy rzecz jasna.
- przejmować wrogie wieżowce za pomocą cybernetyki.
Itd.
Ważnym elementem gry jest wpływanie na Cyberpunków. O co w tym chodzi:
Najpewniejszym sposobem dokopania przeciwnikom jest przekonanie grup cyberpunków by zrobiły to za nas. Pięć razy w czasie gry będziemy mieli możliwość „obstawiania” za pomocą zasobów czego cyberpunkowie chcą najbardziej. Na przygotowanych do tego kartach znajdują informacje jaki „stosunek” do danego surowca mają oni w tej chwili. Czy potrzebują kasy i wezmą ją z przyjemnością, czy np. maja kłopoty z policją i potrzebują korporacyjnych wpływów by władze się od nich odczepiły. Może się zdarzyć, że są już tak „zadrutowani”, że proponując im cyberwszczepy narazimy się im.
W grze jest mnóstwo interakcji przy minimalnym elemencie losowym. Gracze mają wpływ na prawie wszystkie elementy rozgrywki i są wstanie spokojnie planować kiedy i jak będą chcieli wykorzystać swoje zasoby.
Sama gra jest duża. Porównał bym ją do „Chaosu w starym świecie” tyle, że nie ma w niej plastikowych figurek. Zakładamy, że pudełko będzie rozmiarów 62 na 44cm, plansza rozmiarów „Ticket to Ride”, 300 żetonów, 110 kart, ponad 70 drewnianych wieżowców – porównywalnie z tym co znajdziecie w „Eclipse”.
http://boardgamegeek.com/boardgame/1380 ... ech-stakes
https://www.facebook.com/pages/Future-I ... 9747364831
Będziemy z nią startować na Kickstarterze w Czerwcu 2013 ze specjalną oferta dla polskich graczy. Mamy nadzieje, że tak nam się uda dopiąć kosztorys by dostępna była za 110/120zł.
c.d.n.
-
- Posty: 2616
- Rejestracja: 12 maja 2009, 09:28
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 67 times
Re: Future Inc. - cyberpunkowa gra strategiczna
Brzmi zachęcająco. Jakaś instrukcja ?Zed pisze:Będziemy z nią startować na Kickstarterze w Czerwcu 2013 ze specjalną oferta dla polskich graczy. Mamy nadzieje, że tak nam się uda dopiąć kosztorys by dostępna była za 110/120zł.
c.d.n.
Pozdrawiam
Re: Future Inc. - cyberpunkowa gra strategiczna
Na razie do pobrania w wersji Ang.
http://boardgamegeek.com/filepage/88860 ... manual-eng
http://boardgamegeek.com/filepage/88860 ... manual-eng
Re: Future Inc. - cyberpunkowa gra strategiczna
Jest takie pytanie które zadawane jest każdemu aspirującemu twórcy:
„No dobra, ale Co jest takiego w twojej grze co odróżnia ją od innych i dlaczego miałbym sięgnąć po nią a nie po inną?”
Doszedłem do wniosku, że najlepiej odpowiedzieć „ ,ale ”
Future Inc. to gra strategiczna typu „Area Control” w której gracze będą w bezpośredni niebezpośredni sposób walczyli o dominację na świecie. Za pomocą zasobów będą walczyć między sobą o światowe rynki ale i wynajmować Cyberpunków do bardziej drastycznych akcji. Gra ta łączy ze sobą wszystkie najfajniejsze elementy dobrej gry strategicznej takie jak: zawieranie nieformalnych sojuszy, planowanie działań oraz wymóg decydowania na wąską i szeroką skalę, ale jednym z najważniejszych mechanizmów jest hazardowe obstawianie wartości surowców i wspierane przez mechanikę blefowanie i oszustwa.
Gra ma bardzo mało elementów losowych i pozwala gruntownie planować swoje krótko i długo terminowe zyski. Mechanika jest intuicyjna i łatwa w zrozumieniu, ale umiejętność wnikania w podstępne zagrywki innych graczy i umiejętność wykrycia blefu są tu równie ważne co logiczne myślenie.
„No dobra, ale Co jest takiego w twojej grze co odróżnia ją od innych i dlaczego miałbym sięgnąć po nią a nie po inną?”
Doszedłem do wniosku, że najlepiej odpowiedzieć „ ,ale ”
Future Inc. to gra strategiczna typu „Area Control” w której gracze będą w bezpośredni niebezpośredni sposób walczyli o dominację na świecie. Za pomocą zasobów będą walczyć między sobą o światowe rynki ale i wynajmować Cyberpunków do bardziej drastycznych akcji. Gra ta łączy ze sobą wszystkie najfajniejsze elementy dobrej gry strategicznej takie jak: zawieranie nieformalnych sojuszy, planowanie działań oraz wymóg decydowania na wąską i szeroką skalę, ale jednym z najważniejszych mechanizmów jest hazardowe obstawianie wartości surowców i wspierane przez mechanikę blefowanie i oszustwa.
Gra ma bardzo mało elementów losowych i pozwala gruntownie planować swoje krótko i długo terminowe zyski. Mechanika jest intuicyjna i łatwa w zrozumieniu, ale umiejętność wnikania w podstępne zagrywki innych graczy i umiejętność wykrycia blefu są tu równie ważne co logiczne myślenie.
- walkingdead
- Posty: 2078
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 143 times
- Been thanked: 384 times
Re: Future Inc. - cyberpunkowa gra strategiczna
Ciekawa jestem wizualnej odsłony gry,na bgg nie widzę zdjęć...
Czy są gdzieś dostępne jakieś foty?
Czy są gdzieś dostępne jakieś foty?
♀
Re: Future Inc. - cyberpunkowa gra strategiczna
Ciekawa jestem wizualnej odsłony gry,na bgg nie widzę zdjęć...
Na BGG są zarówno pierwsze ilustracje jak i szkiche kart oraz zdjęcia prototypu.
http://boardgamegeek.com/images/boardga ... ech-stakes
Wczoraj ekipa wróciła z Grojkonu więc od dziś zabieramy się do wzmożonej pracy...
Wstępna data re-startu na KickStarterze... 3.czerwca
Na BGG są zarówno pierwsze ilustracje jak i szkiche kart oraz zdjęcia prototypu.
http://boardgamegeek.com/images/boardga ... ech-stakes
Wczoraj ekipa wróciła z Grojkonu więc od dziś zabieramy się do wzmożonej pracy...
Wstępna data re-startu na KickStarterze... 3.czerwca
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8771
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2685 times
- Been thanked: 2362 times
Re: Future Inc. - cyberpunkowa gra strategiczna
Planujecie wydanie wersji PL?
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Re: Future Inc. - cyberpunkowa gra strategiczna
Gra jest zasadniczo "niezależna językowo" instrukcja będzie Ang ale dostępna w sieci będzie i PL
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8771
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2685 times
- Been thanked: 2362 times
Re: Future Inc. - cyberpunkowa gra strategiczna
W czerwcu miał być start na kickstarterze. Coś się zmieniło, czy termin aktualny?
Mimo wszystko, nadal mamy trochę mało informacji o tej grze...
Mimo wszystko, nadal mamy trochę mało informacji o tej grze...
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego