jasne, masz całkowitą rację z tym opuszczaniem czy tam punktami. tylko ja bym chciał jeszcze dołożyć do pieca z tymi punktami ujemnymi (abstrahując od klimatu)Olgierdd pisze: Wybacz, że wycinam mały fragment z długiej wypowiedzi, ale tylko do tego mam uwagę: Po jednym dniu bez posiłku raczej się nie umiera ocaleni po prostu opuszczają nasz schron i szukają szczęścia gdzie indziej, bo widzą, że w tym schronie bida i brak pomocy.
A co do kary: sami ocaleni są punktami zwycięstwa na koniec gry, więc tracenie ich to już kara ujemnych punktów.
a z klimatem - raz żeby iść z duchem ciężkich czasów w grze, a dwa - trochę pod siebie - żeby gra była bardziej wymagająca i utrudnić dostępne w grze wybory. Przyciąganie ludzi przychodzi bardzo łatwo tak samo ich tracenie, a w świecie gdzie w lunaparku jest tylko 10 kart sim na dzień powinno być ciężej
ja już sobie tak luźno dywaguję i wyrażam swoje życzenia, bo naprawdę oczekiwałem gry na nieco trudniejszym poziomie.