Władca Areny (Sebastian Grabski)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

a będzie jakieś nowe uzbrojenie ???
Nie w tym dodatku.
Dyso
Posty: 202
Rejestracja: 15 lut 2014, 21:21
Lokalizacja: Oława / Drzemlikowice
Been thanked: 1 time

Re: Władca Areny

Post autor: Dyso »

Witam!
Jestem po pierwszej rozgrywce we Władcę Areny. Wojowników zrobiliśmy sami:
W1:
PA:8
W:9
Z:1
P:4
S:4
O:4
Pawęż + Lewak / Buława
W2:
PA:8
W:5
Z:8
P:5
S:2
O:2
Łuk/Włócznia/Pies bojowy

Motyw był taki, że W2 nie mógł trafić W1 z łuku, ponieważ W1 miał 80% szansy na parowanie tarczą 9 obrażeń lub 70% szansy na zasłonę gdy obrażenia były większe niż 9. Gdy W1 doszedł już do W2 to nie mógł mu nic zrobić, ponieważ przy Ataku dwoma brońmi/Zamaszystym ciosie/szarży W2 bronił się odskokiem, który dawał mu 100% szansę na odskok (8zręczności+2) i odskakiwał w dowolnym kierunku jak ruch. W połowie walki przestaliśmy tego używać, ponieważ W1 nie mógł nic zrobić W2. Mimo tego W2 miał 80% szansy na unik (zręczność 8). Trzymając włócznię w ręce W2 mógł bez problemu odsunąć się od W1. W1 miał niską szansę na wejście w kontakt, gdyż miał bardzo mały współczynnik zwinności. Rozgrywkę graliśmy 2.5 godziny, w końcu W2 pokonał W1 a W1 nawet nie drasnął W2 mimo bycia w kontakcie kilka razy.

Analizując moją pierwszą rozgrywkę mam kilka pytań:
1. Czy graliśmy poprawnie?
2. Czy wojownik, który ma 10 punktów zwinności ma 100% szansę na unik?
3. Czy wojownik, który ma 10 punktów zwinności przy użyciu odskoku ma 110% szansy na udany odskok? Drugi wojownik o niskim współczynniku zwinności i posiadaniu jedynie broni w zwarciu ma małe szanse by podejść/zaatakować szarżą tym bardziej zadać obrażenia.
4. Czy akcja odskok kontruje każdy atak przeciwnika (W1 robi atak, W2 broni się przed tym atakiem odskokiem)?
5. Gdy wojownik ma 10 punktów walki oznacza to, że ma 100% szansę na parowanie i 90% szansę na zasłonę?
6. W jaki sposób przesuwane są węże po ukąszeniu wojownika/psa? Rzucamy kością 8ścienną do momentu, w którym pojawi się wolne pole? Czy może któryś z graczy wybiera to pole gdy jest więcej niż jedno do wyboru.
7. Jak kontrować wojownika, który posiada 10 punktów walki i dużo punktów akcji (mało zręczności/odporności).
8. Jak kontrować miotacza, który posiada 10 punktów zręczności i dużo punktów akcji (mało siły i odporności).
Stowarzyszenie Planszoaktywni- Tak działamy z grami planszowymi w Oławie.
---
Profil osobisty na BGG
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

@Dyso
Witam,
Trochę pokręciliście zasady, ale przy pierwszej rozgrywce to często się zdarza.
Odpowiem na Twoje pytania, ale sugeruję jeszcze raz przeczytać instrukcję, żeby lepiej zrozumieć dostępne możliwości.
1. Czy graliśmy poprawnie?
Niestety nie.
2. Czy wojownik, który ma 10 punktów zwinności ma 100% szansę na unik?
Nigdy nie ma 100 % szansy na jakąkolwiek akcję wymagającą testu, chociażby dlatego, że wynik 10 na kości zawsze jest nieudany, a 1 zawsze oznacza sukces.
3. Czy wojownik, który ma 10 punktów zwinności przy użyciu odskoku ma 110% szansy na udany odskok? Drugi wojownik o niskim współczynniku zwinności i posiadaniu jedynie broni w zwarciu ma małe szanse by podejść/zaatakować szarżą tym bardziej zadać obrażenia.
ODSKOK nie jest akcją obronną, to nie jest UNIK. Za pomocą ODSKOKU doprowadzamy do rozerwania walczących (nie można tego zrobić zwykłym ruchem kiedy są już w styku). Jeśli nastąpiło trafienie to wykonujemy UNIK, PAROWANIE lub ZASŁONĘ.
4. Czy akcja odskok kontruje każdy atak przeciwnika (W1 robi atak, W2 broni się przed tym atakiem odskokiem)?
Patrz powyżej.
5. Gdy wojownik ma 10 punktów walki oznacza to, że ma 100% szansę na parowanie i 90% szansę na zasłonę?
Teoretycznie tak, ale należy pamiętać o modyfikatorach za położenie względem przeciwnika, modyfikatorach z podłoża, o 10 na kości i modyfikatorach z broni.
6. W jaki sposób przesuwane są węże po ukąszeniu wojownika/psa? Rzucamy kością 8ścienną do momentu, w którym pojawi się wolne pole? Czy może któryś z graczy wybiera to pole gdy jest więcej niż jedno do wyboru.
Wąż po ukąszeniu odsuwa się od ukąszonego po linii prostej. Wyjątek stanowi sytuacja, w której musiałby wejść na pole na którym już stał, wtedy przesunie się na inne wolne pole.
7. Jak kontrować wojownika, który posiada 10 punktów walki i dużo punktów akcji (mało zręczności/odporności).
Wykorzystać jego słabości. Ma mało ZWINNOŚCI więc można trzymać go na dystans np włócznią, ogłupiać go nieczystą sztuczką itp.
8. Jak kontrować miotacza, który posiada 10 punktów zręczności i dużo punktów akcji (mało siły i odporności).
Spróbować zapędzić go na pułapki, stosować FINTĘ lub ATAK 2 BRONI.
Dyso
Posty: 202
Rejestracja: 15 lut 2014, 21:21
Lokalizacja: Oława / Drzemlikowice
Been thanked: 1 time

Re: Władca Areny

Post autor: Dyso »

Wytłumacz jeszcze proszę na które akcje ofensywne można odpowiedzieć unikiem/parowaniem/zasłoną?

Te akcje można normalnie bronić:
Atak
Atak 2 broni
strzał
zamaszysty cios

Co w przypadku tych ataków?
szarża
rozbrojenie
nieczysta sztuczka
pchnięcie
Stowarzyszenie Planszoaktywni- Tak działamy z grami planszowymi w Oławie.
---
Profil osobisty na BGG
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Wytłumacz jeszcze proszę na które akcje ofensywne można odpowiedzieć unikiem/parowaniem/zasłoną?

Te akcje można normalnie bronić:
Atak
Atak 2 broni
strzał
zamaszysty cios

Co w przypadku tych ataków?
szarża
rozbrojenie
nieczysta sztuczka
pchnięcie
Te akcje można normalnie bronić:
Atak
Atak 2 broni
strzał
zamaszysty cios
Można jeszcze bronić się przed szarżą i kontrą.

Co do rozbrojenia i pchnięcia, to nie można się przed nimi bronić, ale Twoje współczynniki mają wpływ na trudność testu przeciwnika.
W nieczystej sztuczce testujesz swoją PSYCHIKĘ, więc to jest Twój rodzaj obrony.
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Tym razem koncept pierwszego z trzech karłów.
Obrazek
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Jeszcze więcej karłów! :o
Obrazek
Obrazek
okon
Posty: 508
Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:32
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Areny

Post autor: okon »

świetnie czekam na dodatek

figsy juz mam orkowie z morii z lotra swietnie beda sie nadawc

tylko nie mam pomysłu skad wytrzasnąć małpoluda i tygrysa
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Dodatek jest prawie gotowy.
W związku z tym, że doszły pewne zmiany w sterowaniu pomocnikami wysyłam wam wizualizację nowych kart psów.
Obrazek
Obrazek
Jak widać karty zyskały pełen zestaw cech, a nie tylko walkę i odporność jak było wcześniej.
Związane jest to, z możliwością wykonywania nowych rodzajów akcji.
Psy mogą teraz wykonywać uniki więc potrzebują swojej zwinności.
Pojawiła się też akcja czekanie, dzięki której można zachować jedną akcję do wykorzystania w dowolnym momencie rundy.
A tak przedstawiają się charakterystyki tygrysa i małpoluda.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kowal
Posty: 162
Rejestracja: 28 gru 2011, 12:37
Lokalizacja: Bytom

Re: Władca Areny

Post autor: Kowal »

Muszę przyznać że im więcej pokazujesz i piszesz tym bardziej nie mogę się doczekać premiery ;)
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Muszę przyznać że im więcej pokazujesz i piszesz tym bardziej nie mogę się doczekać premiery
Obiecuję, że będzie jeszcze ciekawiej. :wink:
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Jak widzicie ostatni z psów ma wbudowany kolczy pancerz oznaczony w górnej belce.

Obrazek

W przypadku karłów zbroję można dokupić.

Obrazek

Dokupić można też dowolny zestaw broni, stąd symbol broni zamiast kości obrażeń.

Obrazek

Karły posiadają też pełen zestaw akcji wojownika, mogą więc próbować przykładowo pchnąć, rozbroić czy klinczować przeciwnika.

Obrazek

Mają także, tak jak wszyscy pomocnicy, możliwość zachowania akcji używając czekania.
okon
Posty: 508
Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:32
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Areny

Post autor: okon »

a jak to bedzie w przypadku premii i kar za ustawienie ??

tez maja -1/-1 i -2/-2 z tylu ?

czy analogicznie jak z psami ?

dobra robota
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

a jak to bedzie w przypadku premii i kar za ustawienie ??
Karły będą miały boki i tył. Tygrys, małpolud i psy nie.
manero
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2014, 19:28
Been thanked: 1 time

Re: Władca Areny

Post autor: manero »

Witam, na początku chciałbym pogratulować autorowi świetnej gry. Grałem wiele w różne tytuły, ale Twój produkt jest jedyny w swoim rodzaju i idealnie trafił w mój gust. Dzięki. Co się jednak z tym wiąże oczekiwania są wyższe niż te względem mniej trafionych gier, a mianowicie:

1. Strona "Władcy" choć imponująca w swojej formie to cierpi z braku aktualizacji! Przydałyby się tam relacje z turniejów i kwartalny poradnik taktyczny zawierający buildy lub zagrania od autora. Gra z racji wspaniałej mechaniki ma wielki potencjał, a sądząc po stronie internetowej, autor zakończył proces twórczy na jej wydaniu. Tak nie może być!
2. Forum dyskusyjne, przekopałem google i wiesz co? Te 12 stron dyskusji na gry-planszowe.pl to jedyne forum na którym rozmawia się o Władcy! To już dramat. Jeśli sama strona gry to to co chce nam przekazać autor to takie forum(które powinno być dostępne z poziomu strony "Władcy") jest tym co Tobie mają do przekazania gracze. Wszelkie gratulacje ale i uwagi oraz zażalenia. Pierwsze motywuje, a drugie bywa przydatne :wink: Poza tym sami gracze mogliby na nim wymieniać się informacją. Grając w wąskim gronie(nie wszyscy wychodzą z planszą poza zacisze domowego ogniska) pomysły szybko się kończą, a poczytując jak grają inni można wprowadzić do rozgrywki różnorodne warianty nie pojawiając się na konwentach itd. a to zwiększy jej regrywalność.
3. Dodatki. Panie Sebastianie Grabski, nie rób nam tego i nie kończ na samej podstawce. Twoja gra błaga o dodatki!!!

Pozdrawiam.

ps. Tak, zarejestrowałem się tylko po to żeby to napisać :D
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Witam, na początku chciałbym pogratulować autorowi świetnej gry. Grałem wiele w różne tytuły, ale Twój produkt jest jedyny w swoim rodzaju i idealnie trafił w mój gust. Dzięki. Co się jednak z tym wiąże oczekiwania są wyższe niż te względem mniej trafionych gier, a mianowicie:

1. Strona "Władcy" choć imponująca w swojej formie to cierpi z braku aktualizacji! Przydałyby się tam relacje z turniejów i kwartalny poradnik taktyczny zawierający buildy lub zagrania od autora. Gra z racji wspaniałej mechaniki ma wielki potencjał, a sądząc po stronie internetowej, autor zakończył proces twórczy na jej wydaniu. Tak nie może być!
2. Forum dyskusyjne, przekopałem google i wiesz co? Te 12 stron dyskusji na gry-planszowe.pl to jedyne forum na którym rozmawia się o Władcy! To już dramat. Jeśli sama strona gry to to co chce nam przekazać autor to takie forum(które powinno być dostępne z poziomu strony "Władcy") jest tym co Tobie mają do przekazania gracze. Wszelkie gratulacje ale i uwagi oraz zażalenia. Pierwsze motywuje, a drugie bywa przydatne :wink: Poza tym sami gracze mogliby na nim wymieniać się informacją. Grając w wąskim gronie(nie wszyscy wychodzą z planszą poza zacisze domowego ogniska) pomysły szybko się kończą, a poczytując jak grają inni można wprowadzić do rozgrywki różnorodne warianty nie pojawiając się na konwentach itd. a to zwiększy jej regrywalność.
3. Dodatki. Panie Sebastianie Grabski, nie rób nam tego i nie kończ na samej podstawce. Twoja gra błaga o dodatki!!!

Pozdrawiam.

ps. Tak, zarejestrowałem się tylko po to żeby to napisać :D
Przede wszystkim bardzo dziękuję Ci za Twój post.
W dużej mierze właśnie z takich wypowiedzi, gdzie pochwały przeplatają się z konstruktywną krytyką, wydawcy czerpią swoje inspiracje i chęci do dalszej pracy.
Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak duży wpływ wy gracze macie na poczynania wydawcy.
Nasza praca być może ma ukierunkowanie biznesowe, ale w Polsce wciąż jest to jeszcze raczkujący rynek i nasza działalność jest bardziej hobbystyczna niż nastawiona na duże zyski.
Można więc śmiało powiedzieć, że wszyscy bawimy się we wspólnej piaskownicy i chce nam się bawić tylko jeśli odbywa się to w przyjemnej atmosferze.
Nawet jeden taki post może dać wydawcy sporą porcję energii do podjęcia kolejnych działań.
Dzięki raz jeszcze.
manero
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2014, 19:28
Been thanked: 1 time

Re: Władca Areny

Post autor: manero »

Kilka pytań odnośnie dodatku:

1. Czy nadchodzący dodatek będzie wyłącznie w wersji 'print to play' czy będzie można go kupić? Osobiście wolałbym ten drugi wariant.
2. Jeśli nadchodzący dodatek będzie można kupić to czy będzie on obejmował również karty amuletów dostępne na stronie "Władcy"?. Mam nadzieję, że tak.
3. Czy możesz wskazać orientacyjny termin wydania dodatku?

Garść pytań odnośnie rozgrywki:

1. Jak skonstruować filmowego Spartacusa/Gannicusa(czyt. walka dwoma broniami). Taki wojownik według moich obliczeń jest kiepski w walce przeciwko wojownikom z bronią o aspekcie dystans(chyba, że ma wysoką zwinność tylko nie wiem skąd wziąść na nią punkty) oraz strzelcom(brak tarczy). Krótko mówiąc jest słaby. Jak go zoptymalizować?
2. Jak skonstruować filmowego Conana/Slaina?(czyt. duża siła - wielka broń). Według mnie opłaca się trzymać broń oburącz(siła+2) będąc słabym albo trzymać dwie bronie/broń + tarcze będąc silnym. A to nijak pasuje do koncepcji takiego wojownika.
3. Czy nie uważacie, że Proca jest zbyt potężną bronią jak na broń o wymogu siły 1? Krótkie zestawienie możliwości Procy(koszt 6) z Nożem do rzucania(koszt 5):

Proca, k4 obrażeń, zasięg 4, aspekt: pocisk, ogłuszająca, siła min. 1
Nóż do rzucania, k4 obrazeń, zasięg 3, aspekt: pocisk, siła min. 1

Krótko mówiąc nóż brzmi niepoważnie. 1 sztuka złota o którą jest tańszy niczego nie zmienia.

A oto krótkie zestawienie Procy z Toporkiem(koszt 7):

Proca, k4 obrażeń, zasięg 4, aspekt: pocisk, ogłuszająca, siła min. 1
Toporek, k6 obrażeń, zasięg 3, aspekt: pocisk, siła min. 2

I tutaj znowu według mnie lepsza jest proca. Ma większy zasięg więc łatwiej nią celować na większym dystansie(a tylko celując broń strzelecka ma sens). Aspekt ogłuszająca jest świetny w połączeniu z możliwością celowania. W dodatku broń wymaga 1 siły, a toporek 2. Kostka obrażeń 6 niewiele tutaj zmienia na korzyść toporka. No i mało kto zdecydowałby się na niedorzeczne łączenie procy z jakąkolwiek inną bronią dystansową typu łuk o czym czytałem na poprzednich stronach.

Moja propozycja modyfikacji, proca o wymogu minimalnej siły 2, a Toporek o zasięgu 4.

4. Brakuje mi w tej grze trójzębu i siatki, można nad tym pomyśleć. Gladiator Retiarius idealnie wpisuje się w koncepcje "Władcy' :wink:
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Kilka pytań odnośnie dodatku:
1. Czy nadchodzący dodatek będzie wyłącznie w wersji 'print to play' czy będzie można go kupić? Osobiście wolałbym ten drugi wariant.
2. Jeśli nadchodzący dodatek będzie można kupić to czy będzie on obejmował również karty amuletów dostępne na stronie "Władcy"?. Mam nadzieję, że tak.
3. Czy możesz wskazać orientacyjny termin wydania dodatku?
Ciężko mi się w tej chwili wypowiedzieć odnośnie wydania dodatku.
Kończy się nakład Władcy Areny i nie zapadła jeszcze decyzja co dalej. Nie wiem czy gra będzie dodrukowana, wydana druga edycja, czy też po prostu zniknie w czeluściach rynku planszowego.
Na ten moment mogę obiecać jedynie wypuszczenie dodatku w formie p&p. Prawdopodobnie w ciągu najbliższego miesiąca powinna być możliwość pobrania pełnego dodatku wraz z żetonami i zasadami.
Garść pytań odnośnie rozgrywki:
1. Jak skonstruować filmowego Spartacusa/Gannicusa(czyt. walka dwoma broniami). Taki wojownik według moich obliczeń jest kiepski w walce przeciwko wojownikom z bronią o aspekcie dystans(chyba, że ma wysoką zwinność tylko nie wiem skąd wziąść na nią punkty) oraz strzelcom(brak tarczy). Krótko mówiąc jest słaby. Jak go zoptymalizować?
Wybrałbym np sejmitar i rapier PA8 W9 Z3 PS3 S4 O3. Dzięki sejmitarowi uzyskujesz duże szanse na parowanie ciosów i ewentualne rozbrojenie przeciwnika, rapier pozwala ci doszarżować do uciekającego wroga. Broń dystansową można próbować wytrącić, a dzięki Z3 masz aż 50% na podejście do przeciwnika.
2. Jak skonstruować filmowego Conana/Slaina?(czyt. duża siła - wielka broń). Według mnie opłaca się trzymać broń oburącz(siła+2) będąc słabym albo trzymać dwie bronie/broń + tarcze będąc silnym. A to nijak pasuje do koncepcji takiego wojownika.
Teoretycznie zasady pozwalają przy SILE 10 używać nawet dwóch mieczy oburęcznych jednocześnie. Taki bild jest dość ryzykowny, bo mocno zaniża pozostałe statystyki, ale wynik walki zależy w dużej mierze od tego co złoży przeciwnik. Do oburęcznego użycia wielkiej broni wystarczy S4, a to pozwala już na dowolne ustalenie pozostałych statystyk.
3. Czy nie uważacie, że Proca jest zbyt potężną bronią jak na broń o wymogu siły 1? Krótkie zestawienie możliwości Procy(koszt 6) z Nożem do rzucania(koszt 5):
Faktycznie noże do rzucania i toporki są rzadko używane. Jeśli będę wypuszczał drugą, poprawioną wersję gry prawdopodobnie będą one posiadały zasadę szybkiego przeładowania, co będzie pozwalało po każdym przeładowaniu użyć ich dwukrotnie. Proponuję zagrać z tą drobną zmianą.
4. Brakuje mi w tej grze trójzębu i siatki, można nad tym pomyśleć. Gladiator Retiarius idealnie wpisuje się w koncepcje "Władcy'
Trójząb i sieć mocno kojarzą mi się z rzymskim koloseum, a staram się mimo wszystko dorobić do mojej gry nieco inną filozofię funkcjonowania aren.
manero
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2014, 19:28
Been thanked: 1 time

Re: Władca Areny

Post autor: manero »

Według mnie balansu wymagają jeszcze Czekan i Nadziak. W tej chwili nie ma żadnych racjonalnych przesłanek by użyć tych broni w walce. Rapier i Szpada oferują dokładnie to samo plus aspekt Finta+1 za 1 sztukę złota więcej. Jak dla mnie wybór oczywisty.

Pomysł z szybkim przeładowaniem genialny w swojej prostocie. Ponadto na karcie broni noże i toporki są dwa więc obrazek jest idealnym uzupełnieniem pomysłu :)
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2014, 18:21 przez manero, łącznie zmieniany 1 raz.
okon
Posty: 508
Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:32
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Areny

Post autor: okon »

odnośnie samej rozgrywki to mnie najbardziej boli gdy na arenie spotyka się dwóch wojowników walczących z dystansu . Rozgrywka wtedy jest strasznie nudna może dodatek to zmieni bo wyśle się karła który zwiąże walką wrogiego strzelca . Można by opracować jakieś mechaniki które sprawiły by że pojedynki łuczników stały by się bardziej emocjonujące .

Co do noży do rzucania to ja ich akurat używam , w jednej ręce nóż( zatruty) do rzucania w drugiej broń z cechą dystans i w dużo siły walka na 1 . Taki miotacz pchacz daje mi bardzo dużo radości z gry
manero
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2014, 19:28
Been thanked: 1 time

Re: Władca Areny

Post autor: manero »

Procą mógłbyś robić to samo co nożem do rzucania na o jedno pole większym dystansie i z dodatkową możliwością ogłuszenia przeciwnika.
okon
Posty: 508
Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:32
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Areny

Post autor: okon »

fakt a ja zawsze grałem nożem bo mogłem jeszcze to sobie jakoś wytłumaczyć da się go jedną ręką obsłużyć :oops: :oops: :lol: procy już nie ma bata nikt by nie dał rady
stawiam na realizm :P
manero
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2014, 19:28
Been thanked: 1 time

Re: Władca Areny

Post autor: manero »

Kiedy można spodziewać się reguł dla walk między większą liczbą wojowników niż 2?
okon
Posty: 508
Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:32
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Areny

Post autor: okon »

dokładnie wszyscy czekamy
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Władca Areny

Post autor: Władca Areny »

Prace nad dodatkiem ruszają tylko w momencie pojawiania się jakichś postów w tym wątku.
Kiedy wątek milczy, popadam w marazm i hibernuję. :?
Te dwa nowe posty dadzą mi energię na jakieś 40 minut pracy w photoshopie. :roll:
ODPOWIEDZ