Strona 1 z 2

Rum & Bones (kickstarter)

: 20 gru 2014, 03:12
autor: Maxxx76

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 20 gru 2014, 06:53
autor: Rune
Widziałem kilkukrotnie ale nigdy nie zagłębiałem się w szczegóły. Może to i błąd ale mam wrażenie, że to przerost formy nad treścią.

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 20 gru 2014, 07:33
autor: Maxxx76
Też mam takie wrażenie. Pierdyliard gadżetów służących do abordażu...
Myślałem, że ktoś się w to wgłębił i mnie miło rozczaruje...:-)

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 20 gru 2014, 10:19
autor: Aduanath
Mąż cośtam czytał i mi mówił, że się fajnie zapowiada, ale że z finansami kiepsko stoimy staram się nie przyswajać informacji o ciekawych projektach^^

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 20 gru 2014, 10:34
autor: ernin
Ja miałem wsparte ale zmniejszyłem wsparcie do 1$ jak pokazali gameplay. Ta gra wygląda na typowo 2osobową grę. Czyli skład w którym nigdy nie gram. Na 4 osoby zasady wydają się wciśnięte na siłę. Do tego teraz dodali 2 pudełkowe dodatki więc z transportem gra przekroczy 200$. Jest to trochę za dużo jak na poświąteczny wydatek. (tak wiem można nie brać dodatków)

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 20 gru 2014, 13:26
autor: ghostartur
Mi się podoba ze względu na ciekawą tematykę i oczywiście figurki. Po zobaczeniu gameplayu stwierdzam, że będzie to prawdopodobnie solidna pozycja 1v1. Na razie wsparłem za 100$ i czekam co przyniosą kolejne aktualizacje. Z dodatków to może zainwestuje w jeden duży i jakiś zestaw figurek chociaż na razie bardziej podobają mi się standardowe figurki w głównym pudełku...no ale zostało jeszcze 8 dni :wink: .

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 20 gru 2014, 14:47
autor: Maxxx76
Działamy tylko na pokładach okrętów?

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 20 gru 2014, 17:16
autor: ernin
Na chwilę obecną tak. Jedynie na pokładach okrętów.

Tematyka też mi się bardzo podoba i bym chętnie kupił gdyby nie to, że gra jest typowo na 2 osoby reszta trybów dodana na siłę.

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 27 gru 2014, 18:28
autor: Toudi
Ech. Wyglada bardzo fajnie, tylko ta cena.....

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 27 gru 2014, 19:04
autor: schizofretka
Można dodawać stuff w PM? Jestem na $1 i na razie nie bardzo przekonany, bo stylistyka figurek i grafik mi się nie podoba, a nie miałem czasu czytać aktualizacji.


Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 27 gru 2014, 21:35
autor: GoldenDragon
Mnie się podoba stylistyka, tylko tym zwiększeniem progów o 40000$ trochę przystopowali kampanię - wstrzymuje się do końca.

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 28 gru 2014, 19:51
autor: ghostartur
Tak przystopowali, że już 700k jest :mrgreen: . Wszystkie progi odblokowane. Ja się skusiłem za 140$ ale jeszcze nie wiem na co przeznaczę nadwyżkę :roll: .

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 28 gru 2014, 19:53
autor: Toudi
Szkoda ze dolar teraz taki drogi

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 28 gru 2014, 21:11
autor: GoldenDragon
@ Schizo

Masz dolara, możesz dokupić :)

Wsparte - (Kot mnie zmusił do zakupu!), 22 bohaterów odblokowane i mnóstwo innego stuffu!!!!!!!! :)

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 28 gru 2014, 23:57
autor: Aduanath
GoldenDragon pisze:
Wsparte
Jak już przyjdzie, to się nas nie pozbędziesz :D

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 28 gru 2014, 23:58
autor: Toudi
Jak cos to jeszcze przez miesiac mozna kupic :)

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 28 gru 2014, 23:59
autor: Aduanath
@Toudi - jakby kasa była, to już dawno byśmy to wsparli, a że Dragon blisko...^^

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 29 gru 2014, 00:02
autor: Toudi
Ja sie po prostu zastanawiam czy warto :)

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 29 gru 2014, 00:03
autor: Aduanath
Ja tam bym dla rysunków i figurek brała^^ Piękne są!!

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 29 gru 2014, 00:13
autor: Ayaram
Imo zmarnowany potencjał przez sprowadzenia wszystkiego do turlanki. To powinna być IMO strategia z elementami kości i zamiast umiejętności typu:
-rzuć dodatkową kostką jeśli coś tam
-za każde wyrzucone 6 zadaj dodatkowe obrażenie
-nałóż status
powinno być skille bardziej urozmaicone i przede wszystkim klimatyczne, pasujące do postaci. Np.
Koleś z shotgunem:
skill a) oprócz ataku odrzuca przeciwnika
skill b) zamiast atakować wykorzystuje odrzut broni by odskoczyć x pól do tyłu
skill c) zadaje duży dmg, broń się przy tym przegrzewa więc w następnej turze nie może atakować,
lub pan od bomb:
skill a) nałożenie bomby na dowolną jednostkę/pole
skill b) używa bomby dymnej wszystkie rzuty w promieniu x mają zmniejszone szanse na sukces
skill c) uaktywnia podłożone bomby każda zadaje x dmg każdej jednostce na polu z bombą
+ postacie tworzące między sobą comba np. koleś który odrzuca + koleś który atakuje wszystkich w jednej linii i kombinowanie by jak najwięcej przeciwników oberwało tym atakiem itp. itd. tego typu pomysłów można wymyśleć z setkę, ale po co jak można dać "rzuć kostką i się ciesz jak głupi". Kości są fajne, ale prosta turlanka to nie za tyle $$ ; /

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 29 gru 2014, 10:47
autor: Galatolol
Ayaram pisze:Imo zmarnowany potencjał przez sprowadzenia wszystkiego do turlanki.
Dokładnie to samo pomyślałem, oglądając przykładowe karty czy bohaterów.

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 29 gru 2014, 10:57
autor: Maxxx76
Też miałem nadzieję na fajnie pomyślaną grę... :-)

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 29 gru 2014, 21:46
autor: GoldenDragon
Smoki siedzą na górze skarbów i zawsze blisko ;) Mnie się właśnie podoba lekkość strategiczna. Gra ma być dla ludzi, a strategicznych mózgożerów (w które i tak nikt potem nie ma czasu grać) pełno na rynku i Kickstarterze.

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 29 gru 2014, 21:48
autor: Ayaram
A lekkich turlanek w które nikomu się nie chce grać to niby nie ma mnóstwo? :twisted:

Re: Rum & Bones (kickstarter)

: 30 gru 2014, 00:38
autor: GoldenDragon
Łatwiej poturlać niż pomóżdżyć :)

A wracając do gry gameplay mi się podoba i uważam, że jednak jest tam sporo strategicznych decyzji, a losowość jak w życiu pirata - prawdziwie nieobliczalna prawda życia morskiego :)