Rycerze Pustkowi (Marek Mydel)

Tutaj można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SA INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
middlekilla
Posty: 343
Rejestracja: 01 lut 2005, 00:46

Rycerze Pustkowi (Marek Mydel)

Post autor: middlekilla »

Witajcie!

Pewnie część z Was słyszała o projekcie Rycerze Pustkowi, ale zajmowały nas (nas czyli twórców i wydawców) różne sprawy techniczne. Wciąż zajmują, jednak widać światełko w tunelu i możemy się trochę zacząć rozpisywać o grze.

Zatem od początku. Przede wszystkim jesteśmy na Wspieram To:

https://wspieram.to/2261-rycerze-pustko ... szowa.html

Zachęcam do zapoznania się z akcją i wsparcia

Tu macie ilustrację okładkową autorstwa Damiana Bajowskiego.

Obrazek

Nazywam się Marek Mydel, jestem autorem gry, w ramach mojej firmy Transdesign zajmuję się jej produkcją od strony technicznej i koncepcyjnej, a także angielską edycją. Do tej pory mogliście mnie kojarzyć z takich tytułów, jak Troja od Krakowskiej Grupy Kreatywnej, seria gier Wiochmenod Kuźni Gier, a ostatnio 7 ronin od Badger's Nest. Poza tym mam sporą historię tłumaczeń gier planszowych m.in. dla Barda (seria Carcassonne, Dominion, Geniusz), Galakty (Descent 2 edycja, Runewars, a niedługo wejdzie Imperium Atakuje) oraz Trefla (Steam Park, już wkrótce Boss Monster i kilka innych gier z Trefl Joker Line). Organizuję też w Krakowie regularne spotkania planszówkowe w ramach Cracow Game Initiative. Ogólnie siedzę w temacie planszówkowym ponad 10 lat.

Moim partnerem jest Paweł Szewc, wydawca, osoba animująca projekt, promująca go na konwentach i w sieci, wspierająca tworzenie fabuły i świata gry, a także właściciel wydawnictwa Badger's Nest, które wydało 7 ronin i teraz podjęło się wydania Rycerzy Pustkowi. Poza tym Paweł jest głęboko zaangażowany w działalność środowiska postapokaliptycznego w Polsce - wpadnijcie na konwent Zakonki, czy Ziemie Jałowe - właśnie tam możecie go spotkać szalejącego na imprezach i nakręcającego ludzi na nasz projekt. Bez jego motywacji i energii na pewno dalej trzymałbym grę w szufladzie.

Co do samej gry i tego wątku na forum - garść ważnych miejsc:

- naszym głównym patronem medialnym jest serwis Board Times http://boardtime.pl/, gdzie publikuję wszystkie najnowsze materiały z gry i o grze.

- materiały znajdziecie również u innych parterów tzn. w serwisach Postapokalipsa Polska https://www.facebook.com/PostApokalipsaPolska oraz Fallout Poland https://www.facebook.com/pages/Fallout- ... 7420759302

- nie postawiliśmy jeszcze oficjalnej strony (jest w produkcji), ale regularnie wrzucamy wszystkie informacje na stronę na FB w wersji polskiej https://www.facebook.com/rycerzepustkowi


- w wersji angielskiej gra funkcjonuje pod tytułem Waste Knights - mamy stronę na Board Game Geeku https://boardgamegeek.com/boardgame/174 ... te-knights oraz prowadzony po angielsku profil FB https://www.facebook.com/wasteknights, który co prawda ma duże tyły, ale powoli nadganiamy

W związku z tym, że pojawiło się już sporo wpisów na tych serwisach, tutaj skupię się na najważniejszych informacjach i technikaliach oraz na zaspokajaniu Waszej ciekawości odnośnie Rycerzy Pustkowi. Nie będę przepisywał tego, co znajdziecie gdzie indziej na sieci. W razie czego odsyłam do serwisu Board Times i naszego profilu FB Rycerze Pustkowi.

Skoro formalne mambo dżambo za nami, teraz czas na grę.

Rycerze Pustkowi to przygodowa gra planszowa dla 2-4 osób w postapokaliptycznym klimacie. Akcja gry toczy się w niedalekiej przyszłości dystopijnej Australii - kontynencie zniszczonym przez katastrofy ekologiczne oraz działania megakorporacji Cerbero, która wykupiła od rządu australijskiego część interioru i założyła tam sieć laboratoriów, placówek badawczych oraz więzień.

Z powodu załamania się światowego systemu gospodarczego, lokalnych konfliktów zbrojnych, w których wykorzystano głowice jądrowe oraz szeregu zaniedbań, doszło do wielu niespodziewanych wypadków - eksplozje reaktorów umieszczonych głęboko pod kontynentem australijskim połączone z jego naturalną aktywnością sejsmiczną spowodowały m. in. pęknięcie kontynentu i powstanie Bezdennej Rozpadliny teraz zalanej morzem, z opuszczonych laboratoriów Cerbero wypełzły na świat ofiary eksperymentów genetycznych, a ludzie zaczęli walczyć ze sobą jak zwierzęta o wyczerpujące się zasoby i paliwo.

Teraz, kilka kolejnych pokoleń po katastrofie, dawne mutanty stały się częścią nowego ekosystemu, natura próbuje poradzić sobie z ludzkimi błędami, a sama ludzkość - pozbierać się z kolan. Jedni starają się przetrwać, inni odkopują relikty dawnej technologicznej chwały, a jeszcze inni myślą o przyszłości i ponownym uczynieniu z Ziemi miejsca, gdzie warto żyć.

Siadając do Rycerzy Pustkowi wcielacie się właśnie w takich bohaterów - postaci spaczone nową, trudną rzeczywistością, lecz odważne, śmiało spoglądające naprzód i gotowe coś zmienić. Każdy wybiera jedną postać, pojazd i wyrusza na Pustkowie w poszukiwaniu przygód.

W każdej grze wybieracie 1 duży scenariusz, który wskazuje nadrzędny cel rozgrywki, a w jej trakcie walczycie z wrogami i innymi rycerzami, handlujecie, a także realizujecie zlecenia, aby zdobyć odpowiednią ilość Reputacji potrzebnej do podjęcia się zadania ze scenariusza. Osoba, która jako pierwsza zrealizuje scenariusz, zwycięża.

Zachęcam do zadawania pytań, lajkowania (i krytykowania jak uważacie, że coś jest nie tak ;-) i interesowania się projektem. Już wkrótce pojawi się znacznie więcej informacji tutaj oraz na wymienionych stronach i serwisach.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2015, 03:12 przez middlekilla, łącznie zmieniany 5 razy.
Pozdrawiam,
Marek Mydel
Awatar użytkownika
middlekilla
Posty: 343
Rejestracja: 01 lut 2005, 00:46

8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: middlekilla »

W Rycerzach Pustkowi pojawia się szereg unikatowych rozwiązań mechanicznych i fabularnych, które tworzyłem z myślą o uatrakcyjnieniu przygodowej formuły gry. Poniżej znajdziecie 8 powodów, dla których chcecie mieć twór naszej wyobraźni i wysiłków na półce:

1. Padliniarz: Padliniarz to funkcja prowadzącego wszystko, co złe na planszy. To on wybiera, co spotkamy na pustkowiach i on podejmuje decyzje dotyczące walki za wrogów. Co najważniejsze, każdy z Was jest Padliniarzem! Nie potrzebujecie Mistrza Gry, ani narratora - po prostu jeśli osoba naprzeciwko mnie wykonuje ruch, to ja zostaję jej Padliniarzem i staram się uprzykrzyć jej życie. A za chwilę ona zrobi to dla mnie... Tym samym gracze angażują się w grę poza swoją turą i tworzy się przestrzeń do negocjacji.

2. Walka: walka jest wysycona dynamiką, wykorzystuje karty zasięgu i manewrów i w połączeniu z różnymi kartami sprzętu, specjalnymi zdolnościami i kartami farta powoduje, że każde starcie jest epickie i godne zapamiętania. Jednocześnie jest mordercza i powinniście pamiętać, że wdawanie się w przypadkowe utarczki może się fatalnie skończyć.

3. Ograniczone zasoby: w każdym momencie gry musicie się martwić o posiadane paliwo, amunicję, poziom zdrowia i radiacji. Zaniedbanie jednego elementu może się źle skończyć podczas spotkania z wrogiem lub trafienia na skażony heks. Dlatego musicie mądrze planować swoje posunięcia, a każdą wyprawę na pustkowia organizować z myślą o najgorszym scenariuszu.

4. Handel: w świecie postapo nie ma pieniądza, tylko handel wymienny. Stworzyłem system pojawiania się nowych kart w grze, w którym wymieniacie się kartami sprzętu i zależnie od miejsca, gdzie to robicie (z innymi graczami lub w jednym z 5 miast) możecie uzyskać określone korzyści lub napotkać problemy. Najważniejsze jest jednak to, że w Rycerzach Pustkowi nie ma żadnych gambli, kapsli ani kredytów - albo masz kartę na wymianę, albo ruszaj na pustkowia i ją skołuj.

5. Plansza: plansza składa się z 37 heksów (5 miast, 10 specjalnych miejsc, 22 zwykłe heksy) rozkładanych częściowo losowo. Oznacza to, że za każdym razem pojawią się nowe możliwości realizacji zleceń oraz dziwne ustawienia, które mogą spowodować, że będzie Wam się opłacało jeździć z punktu do punktu i ciułać na naprawdę fajny sprzęt. Jednocześnie miasta pozostają zawsze w tych samych miejscach, żeby nie doszło do dziwnych combosów handlowych.

6. Zlecenia: od pierwszej rundy w grze pojawia się szereg kart zleceń, co w połączeniu z nadrzędnym scenariuszem gwarantuje, że będziecie mieli co robić, a nie jeździć w kółko po planszy bez celu. Do tego specjalne akcje z heksów i możliwość handlowania w miastach powodują, że w każdym momencie gry stoi przed Wami mnóstwo opcji.

7. Oprawa graficzna i komponenty: do pracy przy projekcie zaprosiliśmy 4 świetnych artystów. Damian Bajowski stworzył oszałamiającą okładkę, Aleksander Karcz zabójcze postaci rycerzy i tła do tychże, Piotr Rossa inspirujące miasta i miejsca specjalne oraz zaskakujące karty pustkowi i wreszcie Michał Teliga narysował dziesiątki ikon, klimatyczne karty sprzętu, rewersy oraz heksy planszy. Wszystko to moja żona Monika spięła niezwykłymi layoutami, które jeszcze bardziej uwydatniają talent pozostałych ilustratorów. Tym sposobem dostaniecie do ręki duże pudło pełne świetnych komponentów: 220 kart, 37 dużych heksów z ramkami, 14 arkuszy a5 z postaciami i lokacjami, 4 karty graczy z 2 obrotowymi licznikami każda, kilkaset żetonów, 6 kości k10 instrukcję oraz książkę scenariuszy. I pewnie jeszcze coś, o czym zapomniałem ;-)

8. Klimat: wraz z Pawłem Szewcem znamy i uwielbiamy postapo. Dlatego stworzyliśmy grę, w której znajdziecie szereg (naszym zdaniem) mega klimatycznych, oryginalnych rozwiązań, ale również dojrzycie naszą fascynację Mad Maxem, Falloutem, Metrem 2033 oraz całą subkulturą postapo. Ponadto w tworzeniu świata wspierają nas polskie bractwa postapokaliptyczne, jak Slavers Team Outpost i Zakon Świętego Płomienia, gwarantując, że treść jest zaaprobowana przez znawców. No i - heloł! - gramy w Australii! Nie żadne USA, tylko Australia! Korzenie postapo i kontynent, gdzie jest najwięcej na Ziemi niebezpiecznych gatunków zwierząt! Największy port węglowy na świecie! Wulkany obok pokrytych śniegiem gór i pustynie obok dżungli! Pomyślcie, co się stanie, jak to wszystko weźmie w łeb i zacznie mutować! Albo nie myślcie, tylko zagrajcie w Rycerzy Pustkowi!

Jeśli czujesz się przekonany, wesprzyj nas na https://wspieram.to/2261-rycerze-pustko ... zowa.html#
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2015, 03:30 przez middlekilla, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Marek Mydel
Awatar użytkownika
sqb1978
Posty: 2620
Rejestracja: 18 gru 2013, 16:54
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 41 times
Been thanked: 139 times

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: sqb1978 »

Oj tam oj tam... kiedy w kioskach? ;)
Parias
Posty: 34
Rejestracja: 06 maja 2014, 15:26

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: Parias »

Właśnie. Kiedy można kupić?
Awatar użytkownika
middlekilla
Posty: 343
Rejestracja: 01 lut 2005, 00:46

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: middlekilla »

Chcielibyśmy, żeby gra trafiła do sklepów jeszcze w tym kwartale, ale powiedzmy, że po drodze kilka wyzwań czyha no i musimy skołować trochę kaski na druk... i może figurki ;-) Za to z dobrych wiadomości domknęliśmy całość oprawy graficznej, karty już prawie złożone i powoli przechodzimy do składu elementów "kaszerowanych", czyli mówiąc ludzkim językiem żetonopodobnych.
Pozdrawiam,
Marek Mydel
xilk
Posty: 911
Rejestracja: 15 paź 2014, 19:16
Has thanked: 1074 times
Been thanked: 102 times

Re: Rycerze Pustkowi

Post autor: xilk »

Patrząc na detale i wykonanie, to od razu nasuwa mi się pytanie, ile kosztować ma egzemplarz gry? Drugie, to ile na początku mamy postaci i pojazdów do wyboru? Chodzi o to, czy grając w czterech nie jest tak, że ostatnia osoba dostanie to, co reszta nie wybrała. Czy gdzieś jeszcze będzie można ją przetestować? Będziecie może na Pyrkonie?

Jak na razie gra zapowiada się ciekawie, ale obawiam się jednak o cenę.
Szaweł
Posty: 1897
Rejestracja: 25 cze 2013, 12:45
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Been thanked: 5 times

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: Szaweł »

middlekilla pisze:Chcielibyśmy, żeby gra trafiła do sklepów jeszcze w tym kwartale, ale powiedzmy, że po drodze kilka wyzwań czyha no i musimy skołować trochę kaski na druk... i może figurki ;-) Za to z dobrych wiadomości domknęliśmy całość oprawy graficznej, karty już prawie złożone i powoli przechodzimy do składu elementów "kaszerowanych", czyli mówiąc ludzkim językiem żetonopodobnych.
O, to, to mi lajk it. Dużo figurek! :) Wrzućcie na jakiegoś KS'a to podejrzewam, że się uzbiera na figurki. :)
Moja kolekcja
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%
Szaweł
Posty: 1897
Rejestracja: 25 cze 2013, 12:45
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Been thanked: 5 times

Re: Rycerze Pustkowi

Post autor: Szaweł »

Jak dla mnie, postapo +10, tylko żeby figureksy były, to ja mogę zapłacić i coś w przedziale 300-500 za egzemplarz :)
Moja kolekcja
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5457
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: Rocy7 »

Tez uwazam, ze figurki by sie przydały. Kiedy instrukcja?
ThimGrim
Posty: 94
Rejestracja: 29 sty 2014, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: ThimGrim »

Imho plaskacze lepsze. Np. takie jak w Dead of Winter. Mają więcej klimatu... Chyba, że dacie pokolorowane figurki, ale takich to chyba świat gier nie widział.

Pierwsze słyszę o tej grze, ale fajnie toto wygląda.
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1504
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 176 times
Been thanked: 533 times

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: Ayaram »

No może i wygląda fajnie (no ale w klimatach postapo to wszystko wygląda fajnie :twisted: ), ale naprawdę dla tych głupich 8 powodów trzeba było nowy temat założyć? tak trochę jakbyście musieli żebrać o uwagę, zupełnie jakbyście jakieś cashflow sprzedawali :wink:
Awatar użytkownika
kwiatosz
Posty: 7875
Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
Lokalizacja: Romford/Londyn
Has thanked: 132 times
Been thanked: 416 times
Kontakt:

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: kwiatosz »

Kredyt zaufania over 9000, do tego najlepsza tematyka na świecie. To chyba jeden z niewielu tytułów, na które hajp stawia pod znakiem zaufania możliwość ich zrecenzowania przeze mnie ;)
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b

ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
Awatar użytkownika
sqb1978
Posty: 2620
Rejestracja: 18 gru 2013, 16:54
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 41 times
Been thanked: 139 times

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: sqb1978 »

Fallout, Mad Max, Metro tego szukałem... biorę w ciemno. Liczę na głębię i klimat :)
NTomasz
Posty: 646
Rejestracja: 04 maja 2012, 14:22
Lokalizacja: Warszawa

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: NTomasz »

middlekilla pisze: 1. Padliniarz: Padliniarz to funkcja prowadzącego wszystko, co złe na planszy. To on wybiera, co spotkamy na pustkowiach i on podejmuje decyzje dotyczące walki za wrogów. Co najważniejsze, każdy z Was jest Padliniarzem! Nie potrzebujecie Mistrza Gry, ani narratora - po prostu jeśli osoba naprzeciwko mnie wykonuje ruch, to ja zostaję jej Padliniarzem i staram się uprzykrzyć jej życie. A za chwilę ona zrobi to dla mnie... Tym samym gracze angażują się w grę poza swoją turą i tworzy się przestrzeń do negocjacji.
dziękuję - nie! :D
Awatar użytkownika
sqb1978
Posty: 2620
Rejestracja: 18 gru 2013, 16:54
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 41 times
Been thanked: 139 times

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: sqb1978 »

Też tu miałem zastrzeżenia. Przeciwnik powinien grać dla jak największej własnej korzyści. Podobnie jak jest w Kupcach i Korsarzach. Podkładanie się wzajemnie w ramach negocjacji może psuć rozgrywkę. Ale w ciemno to tylko takie gdybanie. Zobaczymy w praktyce.
Awatar użytkownika
middlekilla
Posty: 343
Rejestracja: 01 lut 2005, 00:46

Re: Rycerze Pustkowi

Post autor: middlekilla »

Gra w wersji bez figurek będzie kosztować ok. 200 zł, do 200 zł powinienem raczej napisać. To jest cena sugerowana, co z tym zrobią sklepy to nie wiem. Figurki będą dostępne osobno, bo niestety produkcja jest droga i w sumie wiele będzie zależeć od zainteresowania grą. Chcielibyśmy oczywiście zrobić komplet postaci, zakały pustkowi etc. ale na ten moment to spore wyzwanie finansowe. Mogę powiedzieć tyle: pracujemy nad figurkami i chcielbyśmy, żeby docelowo można było grać figurkami postaci wszystkich a nie kartonowymi znacznikami.

Gdyby się udało, to na pewno nie będzie to kosztować 300-500 zł. Sądzę, że komplet figurek postaci będzie oscylował w granicach 60-80 zł (to jest 12 różnych modeli, których można użyć nie tylko w grze ale też w systemach bitewnych). Na pewno będą też dostępne pojedynczo.

Postaci jest dostępnych 12 w zestawie podstawowym, jest z czego wybierać: technik, naukowiec, klecha, wojownik szos, kucharz (chemik), łowczyni, tropiciel, najemnik, gladiator, handlarz, stalker, sędzia (taki wędrowny szeryf pustkowi). Plus planujemy fajne opcje na dodatkowe postaci, ale o tym jeszcze napiszemy.

Pojazdów są 3 rodzaje: turystyk (motor), gazik, ciężarowiec, każdy po 4 kopie więc może być tak, że wszystkie 4 osoby zagrają motorami i nie ma problemu.

Pyrkon - oczywiście będziemy. Zapraszam na duże stoisko Polish Publishing League, tam będzie stoisko Badger's Nest, dostępne będą finalne prototypy z layoutem i ilustracjami z gry docelowymi oraz komponentami jak w grze. Zapraszam do grania jakby co!
Pozdrawiam,
Marek Mydel
Awatar użytkownika
middlekilla
Posty: 343
Rejestracja: 01 lut 2005, 00:46

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: middlekilla »

Ayaram pisze:No może i wygląda fajnie (no ale w klimatach postapo to wszystko wygląda fajnie :twisted: ), ale naprawdę dla tych głupich 8 powodów trzeba było nowy temat założyć? tak trochę jakbyście musieli żebrać o uwagę, zupełnie jakbyście jakieś cashflow sprzedawali :wink:
Sorry, jak pisałem wątek to myślałem, że się utworzy podtemat pod wątkiem Rycerze Pustkowi. Rzadko korzystałem z tego forum do tej pory.
Pozdrawiam,
Marek Mydel
Awatar użytkownika
middlekilla
Posty: 343
Rejestracja: 01 lut 2005, 00:46

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: middlekilla »

sqb1978 pisze:Też tu miałem zastrzeżenia. Przeciwnik powinien grać dla jak największej własnej korzyści. Podobnie jak jest w Kupcach i Korsarzach. Podkładanie się wzajemnie w ramach negocjacji może psuć rozgrywkę. Ale w ciemno to tylko takie gdybanie. Zobaczymy w praktyce.
Padliniarz nie ma obowiązku negocjować. Ale kiedy ciągnie karty pustkowi odkrywa je i wybiera 1 tylko do zagrania. W związku z czym można robić akcje w stylu - zwracacie się do pozostałych graczy i mówicie: "co mu zagramy? masakrujemy go?". To jest element bardziej pod klimacenie nie element mechaniki gry, można też ostro dojeżdżać kogoś, kto wygrywa, a jak ktoś jest w d.... to mu trochę pomóc, żeby zachować równowagę sił w grze. A poza tym jak się komuś podłożysz, nie masz gwarancji, że on zrobi to dla Ciebie.
Pozdrawiam,
Marek Mydel
NTomasz
Posty: 646
Rejestracja: 04 maja 2012, 14:22
Lokalizacja: Warszawa

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: NTomasz »

BTW- tematy postapokaliptyczne itp mam tak obeznane jak historie mongolskiego baletu (czyli słabo)... ale "Rycerz" i postapokaliptyczny świat brzmi dla mnie śmiesznie i gryzie się strasznie :D
Awatar użytkownika
kwiatosz
Posty: 7875
Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
Lokalizacja: Romford/Londyn
Has thanked: 132 times
Been thanked: 416 times
Kontakt:

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: kwiatosz »

Ja to widzę jako ukłon w stronę Pasikowskiego, bardzo mi się podoba :) (tip - Ja, Gelerth)
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b

ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
Awatar użytkownika
sqb1978
Posty: 2620
Rejestracja: 18 gru 2013, 16:54
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 41 times
Been thanked: 139 times

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: sqb1978 »

@middlekilla: rozumiem, brzmi ok.

Rycerz jest jak najbardziej ok.
Awatar użytkownika
Kezia
Posty: 208
Rejestracja: 09 mar 2012, 17:28
Lokalizacja: Gostyń
Been thanked: 1 time

Re: Rycerze Pustkowi

Post autor: Kezia »

A będzie możliwość zagrania gdzieś na śląsku?
Awatar użytkownika
middlekilla
Posty: 343
Rejestracja: 01 lut 2005, 00:46

Re: Rycerze Pustkowi

Post autor: middlekilla »

Paweł Szewc mieszka pod Wrocławiem, niedawno PPL miało wieczór prototypów i było granie we Wrocku. Sądzę, że można się umówić z nim.
Pozdrawiam,
Marek Mydel
Awatar użytkownika
middlekilla
Posty: 343
Rejestracja: 01 lut 2005, 00:46

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: middlekilla »

Rocy7 pisze:Tez uwazam, ze figurki by sie przydały. Kiedy instrukcja?
Instrukcja - nie ukrywam, że w procesie produkcyjnym instrukcję możemy oddać do druku najpóźniej, więc jeszcze trochę minie. Oczywiście wszystko spisane w wersji roboczej, ale będą poprawki, nowe rzeczy z elementów gry do przykładów etc. więc bliżej maja instrukcja będzie. Niemniej sporo o zasadach gry można wyłowić z wpisów "Witajcie na pustkowiach" na Board Times:

http://boardtime.pl/2015/02/witajcie-na ... ygoda.html

http://boardtime.pl/2015/03/witajcie-na ... przet.html
Pozdrawiam,
Marek Mydel
Matio.K
Posty: 1582
Rejestracja: 04 cze 2007, 10:59
Lokalizacja: Olsztyn
Has thanked: 9 times
Been thanked: 12 times

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

Post autor: Matio.K »

Chciałem tylko wpaść i pochwalić marketing. Robicie to dobrze.

:)
www.facebook.com/newsyograchplanszowych: newsy planszowe, choć nie tylko!
ODPOWIEDZ