Mamy przyjemność ogłosić, że wydawnictwo Rebel wyda grą p.t. Imago.
Jest to sprytna gra w pokazywanie haseł, ale tym razem za pomocą przezroczystych kart, z których układamy do nich skojarzenia.
Planowana data premiery to maj 2016 roku. Jej sugerowana cena detaliczna wyniesie 79,95 zł.
O grze można dowiedzieć się więcej na stronie wydawnictwa, poniżej wklejamy opis:
Kalambury to już żadne wyzwanie dla Ciebie? "Time's Up" znasz prawie na pamięć? "Koncept" nie ma przed Tobą tajemnic? Sięgnij po Imago!
Imago to świeże i bardzo dobre podejście do zabawy typu kalambury, ale nadające się dosłownie dla każdego. Nie musisz umieć rysować, nie musisz się wygłupiać pokazując dziwne rzeczy. Tutaj możesz doświadczyć tego, co najlepsze w kalamburach, a Waszym ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia!
Masz hasło do pokazania i do dyspozycji 61 przezroczystych kart z namalowanymi prostymi elementami, za pomocą których musisz skonstruować coś, co naprowadzi innych graczy na Twoje hasło. Nakładasz proste elementy jeden na drugi, łączysz je, przesuwasz, wprawiasz w ruch - co tylko przyjdzie Ci do głowy. W efekcie powstaje:
- Żyrafa?
- Nie... ma ogromny ogon...
- Dlaczego ta żyrafa dziobie ziemię??
- Toż to STRUŚ!
Ta gra dostarczy Wam wiele zabawy i śmiechu. Pozwoli Wam odkryć jak bogatą macie wyobraźnię i nie raz zaskoczycie, nie tylko znajomych, ale i samych siebie jak świetnie wam wychodzi wyczarowanie czegoś z niczego. Elvis grający na znaku zapytania jak na gitarze, koń trojański przypominający smoka wawelskiego z połkniętą owcą, czy fleming pomylony z kaczką, bocianem, czaplą i wieloma innymi rodzajami ptactwa.
Gorąco polecamy.
Imago (Rebel)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- REBEL.pl
- Posty: 1468
- Rejestracja: 29 paź 2008, 11:52
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 199 times
- Been thanked: 740 times
- Kontakt:
Imago (Rebel)
wydawnictwo Rebel
Nadchodzące premiery | Aktualności wydawnicze | Kontakt | Dystrybucja: hurt.rebel.pl
Nadchodzące premiery | Aktualności wydawnicze | Kontakt | Dystrybucja: hurt.rebel.pl
- yosz
- Posty: 6357
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 192 times
- Been thanked: 488 times
- Kontakt:
Re: Imago (Rebel)
Moje niecałe trzy minut z Imago: http://marcinkrupinski.znadplanszy.pl/2016/07/18/imago/ . W tym czasie da się nawet zagrać parę razy
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Re: Imago (Rebel)
Grałem i jakoś mnie bardzo nie zachwyciło. Żeby to była ta wielka innowacja w porównaniu do zwykłych kalambur... nie czułem jakoś tego. Zamiast rysowania mamy gotowe elementy, w sumie największą różnicą jest "animowanie" swoich kreacji.
Niezbyt mi się podobały hasła. OK, jest ich bardzo dużo, ale wiele z nich jest ciut zbyt wyszukana: tytuły mniej znanych filmów/książek, powiedzenia który pierwszy raz widziałem na oczy, czy nawet przedmioty, o których istnieniu nie miałem pojęcia (i jak sprawdzałem - nie tylko ja). A trudno pokazać coś, co zna tylko część uczestników. Można to obejść po prostu wybierając inne hasło, ale i tak czasem jest dziwnie (ktoś nie odrzuci hasła np. o filmie który zna tylko pokazujący).
Drugą rzeczą jaka mi się nie podobała była jakaś cisza przy grze. Może akurat takie miałem "skupione" towarzystwo, ale oprócz rzucania haseł przy próbach odgadnięcia bywało drętwo... Chyba lepiej zaprawić się wcześniej jakąś ilością %
Niezbyt mi się podobały hasła. OK, jest ich bardzo dużo, ale wiele z nich jest ciut zbyt wyszukana: tytuły mniej znanych filmów/książek, powiedzenia który pierwszy raz widziałem na oczy, czy nawet przedmioty, o których istnieniu nie miałem pojęcia (i jak sprawdzałem - nie tylko ja). A trudno pokazać coś, co zna tylko część uczestników. Można to obejść po prostu wybierając inne hasło, ale i tak czasem jest dziwnie (ktoś nie odrzuci hasła np. o filmie który zna tylko pokazujący).
Drugą rzeczą jaka mi się nie podobała była jakaś cisza przy grze. Może akurat takie miałem "skupione" towarzystwo, ale oprócz rzucania haseł przy próbach odgadnięcia bywało drętwo... Chyba lepiej zaprawić się wcześniej jakąś ilością %
- romeck
- Posty: 2875
- Rejestracja: 20 sie 2009, 22:22
- Lokalizacja: Warszawa / Łódź
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 5 times
Re: Imago (Rebel)
Bo z kalamburami to jest tak, że zabawnie jest wtedy, gdy się robi miny, wygibasy, pokazuje dziwne rzeczy kończynami, uskutecznia dzikie tańce godowe itp. Przynajmniej ja mam takie doświadczenia.
Właśnie czytasz kompletnie bezużyteczne zdanie.
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: Imago (Rebel)
Mi się podoba. Gra przekonała do siebie ludzi, którzy mieli opory przeciwko rysowanym zgadywankom. Symbole są nieźle przemyślane, a oglądanie rodzących się i ewoluujących przedstawień haseł jest bardzo przyjemne.
Boli mnie tylko, że nie wysilili się na żadne zmyślne zasady - podział na drużyny, interesująca punktacja czy zmniejszająca się pula kart... cokolwiek. Poza sposobem pokazywania zagadek zasady są proste do bólu. Time's Up pokazuje, że takie bajery świetnie się sprawdzają. Niby bez problemu można coś tam wymyślić samemu, ale to już nie to samo.
Boli mnie tylko, że nie wysilili się na żadne zmyślne zasady - podział na drużyny, interesująca punktacja czy zmniejszająca się pula kart... cokolwiek. Poza sposobem pokazywania zagadek zasady są proste do bólu. Time's Up pokazuje, że takie bajery świetnie się sprawdzają. Niby bez problemu można coś tam wymyślić samemu, ale to już nie to samo.
- REBEL.pl
- Posty: 1468
- Rejestracja: 29 paź 2008, 11:52
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 199 times
- Been thanked: 740 times
- Kontakt:
Re: Imago (Rebel)
Karty w Imago mają wymiar 6,3 cm x 8,8 cm .zurkov pisze:Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jaki rozmiar mają karty w grze IMAGO?
wydawnictwo Rebel
Nadchodzące premiery | Aktualności wydawnicze | Kontakt | Dystrybucja: hurt.rebel.pl
Nadchodzące premiery | Aktualności wydawnicze | Kontakt | Dystrybucja: hurt.rebel.pl