Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
tekknoboy
Posty: 420
Rejestracja: 20 lip 2011, 09:07
Has thanked: 17 times
Been thanked: 50 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: tekknoboy »

Backero pisze:A później nowa gra na podobnej mechanice jak z 51 Stanem i Osadnikmi xD Choć w sumie szczere mówiąc bym się nie obraził
Witchcraft?
Kisun
Posty: 1130
Rejestracja: 12 lip 2015, 16:47
Lokalizacja: Gostyń (Wlkp)
Has thanked: 113 times
Been thanked: 132 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Kisun »

Imperial hex? ;)
"Errare humanum est"
Awatar użytkownika
tomb
Posty: 4129
Rejestracja: 22 lut 2012, 10:31
Has thanked: 311 times
Been thanked: 343 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: tomb »

W sklepiku Portalu pojawiły się mini dodatki Najemnicy z Alabamy 3.0, nowy żeton Przewoźnicy (na razie nie do kupienia, do końca roku do wygrania tylko na turniejach) oraz żetony terenu. Nie mam Babela, ale to chyba nie te same żetony terenu. Ktoś potwierdzi?
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
Awatar użytkownika
Muad'Dib
Posty: 1557
Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 60 times
Been thanked: 104 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Muad'Dib »

tomb pisze:W sklepiku Portalu (...)(na razie nie do kupienia, do końca roku do wygrania tylko na turniejach) oraz żetony terenu. Nie mam Babela, ale to chyba nie te same żetony terenu. Ktoś potwierdzi?
Nie mam przy sobie więc nie mam jak odpowiedzieć na to pytanie. Ale rozbawiło mnie stwierdzenie, że do wygrania na turniejach ;) W zeszłym roku było bardzo dużo eliminacji do Mistrzostw Polski, na imprezie też się pojawiło sporo osób. A w tym roku chyba nic takiego nie będzie. Wygląda mi to na jednorazowy wyskok z MP. Szkoda bo bawiłem się przednio zarówno i na eliminacjach jak i samym turnieju.
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 78 times
Been thanked: 252 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: jax »

tomb pisze:Nie mam Babela, ale to chyba nie te same żetony terenu. Ktoś potwierdzi?
Mam Babela i potwierdzam.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
Portal Games
Posty: 1358
Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 23 times
Been thanked: 272 times
Kontakt:

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Portal Games »

Backero pisze:
Zaberish pisze:
AkitaInu pisze:z tego co wiem trwają prace nad nową armią, death breath :)
Miałem okazję widzieć prototyp tej armii na spotkaniu z autorem w ramach "Board Manii" w Lublinie. Nie wiem, ile mogę powiedzieć, więc powiem tylko tyle: zapowiada się naprawdę, naprawdę ciekawa armia, która wywróci grę do góry nogami. Uwierzcie, jest na co czekać, zwłaszcza jak ktoś lubi kombinować :D
Kurde to chyba pozostaje mi tylko śledzić, kiedy i gdzie da radę znaleźć autora na jakiś imprezach :/ Mógłbyś chociaż powiedzieć coś o poziomie skomplikowania, balansu i stanu prac nad frakcją? Bo nie wiem czy nastawia się na "zaraz", na te "kilka miesięcy" czy jeszcze dłużej :)
Robimy wszystko by dodatek ukazał się w okolicach Essen. Patrząc na zaawansowanie prac szanse są spore.
Muad'Dib pisze:
tomb pisze:W sklepiku Portalu (...)(na razie nie do kupienia, do końca roku do wygrania tylko na turniejach) oraz żetony terenu. Nie mam Babela, ale to chyba nie te same żetony terenu. Ktoś potwierdzi?
Nie mam przy sobie więc nie mam jak odpowiedzieć na to pytanie. Ale rozbawiło mnie stwierdzenie, że do wygrania na turniejach ;) W zeszłym roku było bardzo dużo eliminacji do Mistrzostw Polski, na imprezie też się pojawiło sporo osób. A w tym roku chyba nic takiego nie będzie. Wygląda mi to na jednorazowy wyskok z MP. Szkoda bo bawiłem się przednio zarówno i na eliminacjach jak i samym turnieju.
Turnieje ruszają we wrześniu. Szczegóły: http://portalgames.pl/pl/neuroshima-hex ... lski-2016/
wrzesien pisze:
DarkSide pisze:Raczej o Master Secie można zapomnieć.
- Portal jedzie na 150% mocy i póki co robią ekspansję na Zachód = nowe tytuły, nowe kontakty, nowi partnerzy
- Z tego co zdołałem wywnioskować z rozmaitych wypowiedzi, to raczej uniwersum NH nie będzie już rozwijane. Bo i po co? Poza armiami fanowskimi raczej nowych armii nie należy się spodziewać (szkoda tracić czas i środki na wymyślanie, testowanie, balansowanie)
- W magazynach chyba jeszcze zalega co nieco podstawki w wersji 3.0 + armie z dodatków, więc raczej polski rynek jest mocno nasycony
- Powiedzmy sobie szczerze ile osób byłoby chętnych (a zwłaszcza po opublikowaniu SCD) wyłożyć gruby pieniądz na Master Seta? Kilkadziesiąt osób, które nie miały wcześniej NH? Plus drugie tyle właścicieli wydania 2.5? Co innego kupić podstawkę i przez rok-dwa dokupować kolejne armie, a co innego wydać jednorazowo circa about 400zł. Może w porywach 150-200 sztuk zeszłoby. A teraz policzcie czas i kasę poświęcone na projekt tegoż Seta oraz zamrożenie kasy na minimalny nakład (pewnie 1000-2000 sztuk)
Myślę, że żadne wydawnictwo w Polsce nie zdecydowałoby się zaryzykować, nawet gdyby Portal oddał licencję na NH gratis.
Mogą wrzucić na jakiś crowdfunding i zobaczyć czy chętni się zbiorą, nie ryzykując mrożenie pieniędzy ani wkładania pracy w projekt o zbyt małym nakładzie.
Wbrew pozorom przygotowanie kampanii crowdfundingowej to mnóstwo pracy. Taki projekt był już kiedyś dyskutowany w redakcji - na chwilę obecną nie planujemy podobnego wydania.
Awatar użytkownika
Muad'Dib
Posty: 1557
Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 60 times
Been thanked: 104 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Muad'Dib »

Portal Games pisze:(...)Turnieje ruszają we wrześniu. Szczegóły: http://portalgames.pl/pl/neuroshima-hex ... lski-2016/(...)
Super wiadomość, myślałem, że w tym roku nie będzie imprezy. Finał jest planowany na Pionka? Rozumiem, że skoro turnieje dopiero ruszają to finalistów też będzie mniej?
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
Pixa
Posty: 1992
Rejestracja: 10 lip 2013, 13:24
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Pixa »

Super sprawa z mistrzostwami :-) Czy Dancer i Mephisto w 3.0 sa armiami turniejowymi?
--
Próbówka Music House - sale prób i studio nagrań we Wrocławiu
www.sala-prob-wroclaw.pl
Matti_C
Posty: 346
Rejestracja: 03 cze 2013, 10:24
Lokalizacja: Włocławek
Has thanked: 1 time
Been thanked: 11 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Matti_C »

Portal Games pisze: Wbrew pozorom przygotowanie kampanii crowdfundingowej to mnóstwo pracy. Taki projekt był już kiedyś dyskutowany w redakcji - na chwilę obecną nie planujemy podobnego wydania.
A może dało by radę wydać tylko nową poprawioną instrukcję (najlepiej z FAQ) , planszetki armii z dodatków w formacie tych z podstawki + ewentualnie jedna wypraska promek. Taki zestaw uzupełniający kolekcję do "Master seta"? Ilość potencjalnych odbiorców była by większa, koszty niższe, bo nie trzeba by produkować tylu komponentów , które by się dublowały. Kampania to pewna forma reklamy + możliwość wyprzedania dodatków które jeszcze są dostępne (oraz informacja które wymagają dodruku)
Awatar użytkownika
Portal Games
Posty: 1358
Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 23 times
Been thanked: 272 times
Kontakt:

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Portal Games »

Matti_C pisze:
Portal Games pisze: Wbrew pozorom przygotowanie kampanii crowdfundingowej to mnóstwo pracy. Taki projekt był już kiedyś dyskutowany w redakcji - na chwilę obecną nie planujemy podobnego wydania.
A może dało by radę wydać tylko nową poprawioną instrukcję (najlepiej z FAQ) , planszetki armii z dodatków w formacie tych z podstawki + ewentualnie jedna wypraska promek. Taki zestaw uzupełniający kolekcję do "Master seta"? Ilość potencjalnych odbiorców była by większa, koszty niższe, bo nie trzeba by produkować tylu komponentów , które by się dublowały. Kampania to pewna forma reklamy + możliwość wyprzedania dodatków które jeszcze są dostępne (oraz informacja które wymagają dodruku)
Niestety - wycenialiśmy w przeszłości druk planszetek. Przy takiej liczbie armii, które się ukazały koszt jednego zestawu był decydowanie za wysoki. Nawet przy druku kilkuset sztuk.
Kisun
Posty: 1130
Rejestracja: 12 lip 2015, 16:47
Lokalizacja: Gostyń (Wlkp)
Has thanked: 113 times
Been thanked: 132 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Kisun »

Przecież nie musiały by być identycznie z tymi z podstawki. Poprzez Wieki ma 18 kart i kosztuje 40zł. Jakoś nie mogę uwierzyć że wydrukowanie pomocy do frakcji nawet na dokładnie takich samych kartach jak w "Poprzez Wieki" mogło by kosztować jakieś straszne pieniądze. A frakcji jest akurat kilkanaście (nie liczę tych z podstawki) i dorzucając jeszcze jakieś żetony promocyjne spokojnie można by sprzedać to w cenie 39zł a może i mniej (brak notesu, ołówka a i pudełko wydaje się zbędne ;). Spokojnie 1000szt znika. A jakbyście dodali jeszcze żetony terenu jak w Babel, instrukcję do nich i FAQ to i za 50 zł biorę w ciemno.
Można by też zrobić akcję na wspieram.to (wiem że IT obiecał już nic tak nie wydawać ale zawsze może zmienić zdanie) wydać poważny "Ubgrade Pack" i zobaczyć ile osób było by zainteresowanych. Wtedy i poprawiona instrukcja (czy FAQ), karty pomocy, wszystkie promki, żetony terenów (nowe i te z Babel) i co tam jeszcze można wcisnąć razem z najnowszą armią zombie i sukces murowany. Nie mówiąc o reklamie którą ta akcja mogła by zrobić i zwiększyć sprzedaż wersji 3.0 a przez to i dodatków do niej.
A schodząc na ziemię jeśli nie chcecie się bawić w jakieś drobnice ;p to fajnie by było pobrać te pomoce na waszej stronie www :) Trochę głupio że kolega Fegat robi to za was. Za co jestem mu bardzo wdzięczny tak przy okazji.
"Errare humanum est"
Awatar użytkownika
Michał M
Posty: 799
Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Has thanked: 29 times
Been thanked: 29 times
Kontakt:

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Michał M »

O Neuroshimie, czyli grze, którą i tak pewnie prawie każdy zna: http://planszokalipsa.blogspot.com/2016 ... a-hex.html
Awatar użytkownika
tekknoboy
Posty: 420
Rejestracja: 20 lip 2011, 09:07
Has thanked: 17 times
Been thanked: 50 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: tekknoboy »

Portalu, jak Tyś mnie zasmucił, że death breath ma być wydany tylko w wersji 3,0 to nawet nie wiesz.
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1531
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 184 times
Been thanked: 561 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Ayaram »

Yhmm... Czyli kolekcje można uznać za zamkniętą ;)
Awatar użytkownika
Furan
Posty: 1531
Rejestracja: 21 mar 2008, 16:41
Lokalizacja: Warszawa, Wola
Has thanked: 9 times
Been thanked: 201 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Furan »

Niby rozmiar heksów ten sam, ale ten nowy dyzajn... bleeee! Szkoda, bo 2.5 bym kupił.
jakiCHś - w tym wyrazie jest CH! || lepiej nie używa'ć apostrof'ów w ogóle, niż używa'ć ich w nadmiar'ze!

(S) Temporum
Awatar użytkownika
tekknoboy
Posty: 420
Rejestracja: 20 lip 2011, 09:07
Has thanked: 17 times
Been thanked: 50 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: tekknoboy »

Ayaram pisze:Yhmm... Czyli kolekcje można uznać za zamkniętą ;)
tu się nie ma co cieszyć
Pixa
Posty: 1992
Rejestracja: 10 lip 2013, 13:24
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Pixa »

Nie rozumiem dlaczego w poprzednich turniejach Mephisto byl zbanowany, a teraz mozna nim grac. Ta armia jest tak niezbalansowana, ze az strach. Mozna z nia wygrac niektorymi armiami, ale wiekszoscia dostaje sie baty i to ogromne. W turnieju we Wro gosc grajacy Mephisto rozjezdzal wszystkich.

Po prostu odechciewa sie grac, jak ktos wyklada Mephisto na stol.
--
Próbówka Music House - sale prób i studio nagrań we Wrocławiu
www.sala-prob-wroclaw.pl
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1531
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 184 times
Been thanked: 561 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Ayaram »

To może prosi/ludzie bardziej ograni powiedzą mi casualowi co to nie ma 100+ gier na koncie co myślą o Vegas? Osobiście mi się wydawał zawsze najsłabszą frakcją, ale nie widzę by za duzo ludzi na nich narzekali. Typowa frakcja w grach tego typu: kradnę, kradzież jest op (czyli zabicie jednostki przeciwnika, i pozyskanie jednostki dla nas w jednym) więc moje pozostałe jednostki trochę na tym cierpią. I na pewno nie jest to frakcja łatwa (dylemat przy kradzieży - najbardziej efektywne wykorzystanie wrogiej jednostki w tej chwili, czy ustawienie jej tak by nam nie przeszkadzała jak przeciwnik ją odzyska). Ale generalnie skradzione jednostki nie jest tak trudno odzyskać jak w innych grach, nasze pozostałe jednostki atakują w jednym kierunku - mobilnym frakcją jest łatwo od nas uciec, a my sobie wymachujemy piąstkami w powietrze. No jakoś tego nie czuje. Jakieś opinie?
Pixa
Posty: 1992
Rejestracja: 10 lip 2013, 13:24
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Pixa »

Moim zdaniem Vegas jest mocniej niz inne frakcje zalezna od dociagu. Dobre zetony w odpowienim czasie i armia naprawde moze dac popalic. Gram glownie Stalowa Policja i (teraz juz mniej) Borgo i z Vegasem bardzo czesto mialem wyrownane boje, a roznica punktowa na koniec byla bardzo niewielka. Jest to dla mnie dobrze stworzona frakcja - ani za silna, ani za slaba.

Mephisto zas z pierwszych obserwacji jest przegieta zbyt mocno jesli chodzi o pojedynki z niektorymi frakcjami.
--
Próbówka Music House - sale prób i studio nagrań we Wrocławiu
www.sala-prob-wroclaw.pl
Awatar użytkownika
Błysk
Posty: 1403
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Has thanked: 153 times
Been thanked: 186 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Błysk »

Ayaram pisze:To może prosi/ludzie bardziej ograni powiedzą mi casualowi co to nie ma 100+ gier na koncie co myślą o Vegas? Osobiście mi się wydawał zawsze najsłabszą frakcją, ale nie widzę by za duzo ludzi na nich narzekali. Typowa frakcja w grach tego typu: kradnę, kradzież jest op (czyli zabicie jednostki przeciwnika, i pozyskanie jednostki dla nas w jednym) więc moje pozostałe jednostki trochę na tym cierpią. I na pewno nie jest to frakcja łatwa (dylemat przy kradzieży - najbardziej efektywne wykorzystanie wrogiej jednostki w tej chwili, czy ustawienie jej tak by nam nie przeszkadzała jak przeciwnik ją odzyska). Ale generalnie skradzione jednostki nie jest tak trudno odzyskać jak w innych grach, nasze pozostałe jednostki atakują w jednym kierunku - mobilnym frakcją jest łatwo od nas uciec, a my sobie wymachujemy piąstkami w powietrze. No jakoś tego nie czuje. Jakieś opinie?

To jedna z tych frakcji, którymi nie lubię grać i na dodatek nie potrafię. Drugą taką armią jest Smart. Z tym, że Smart moim zdaniem jest mocny, Vegas nie jest. :) Problem z Vegas jest taki, że niby ma przejęcie, ale ono nie zabija jednostki wroga. Sensownie ustawiony przeciwnik jest w stanie "odbić" swoją jednostkę z powrotem zanim ta spowoduje szkody. W momencie kiedy Vegas skończą się przejęcia to definitywnie żegna się z grą, bo ich jednostki nie należą do specjalnie mocnych, ani nie da się ich mocno zboostować. W Vegas podoba mi się ich zdolność sztabu, bo chroni całą ściankę (dopóki sztab nie jest zasieciowany). Ogólnie rzadko wygrywałem Vegas, a tylko raz pamiętam, żeby ktoś mnie pocisnął tą armią.

Z dodatkowych frakcji polecam Misisipi, troszkę muszą się pobudować i uważać na moduły, ale robią miazgę. Mephisto muszę potestować, wydaje mi się, że na większość frakcji jest bardzo mocny.
Pixa
Posty: 1992
Rejestracja: 10 lip 2013, 13:24
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Pixa »

Bardzo podoba mi sie zamysl Mississippi i lubie grac ta frakcja, jednak uwazam, ze jest ciut za slaba. Ciezko wygrac. Truciciele z inicjatywa 3 powinni miec dodany atak w jednym kierunku i wtedy moglbym powiedziec, ze frakcja jest super.

Co do Mephisto - podtrzymuje zdanie, ze przeciwko wielu frakcjom oponenci nie maja szans.
--
Próbówka Music House - sale prób i studio nagrań we Wrocławiu
www.sala-prob-wroclaw.pl
Awatar użytkownika
raphaell7
Posty: 772
Rejestracja: 17 kwie 2014, 01:23
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 143 times
Been thanked: 81 times
Kontakt:

Re: Neuroshima Hex

Post autor: raphaell7 »

Pixa pisze:Nie rozumiem dlaczego w poprzednich turniejach Mephisto byl zbanowany, a teraz mozna nim grac. Ta armia jest tak niezbalansowana, ze az strach. Mozna z nia wygrac niektorymi armiami, ale wiekszoscia dostaje sie baty i to ogromne. W turnieju we Wro gosc grajacy Mephisto rozjezdzal wszystkich.

Po prostu odechciewa sie grac, jak ktos wyklada Mephisto na stol.
Wystarczyło przeczytać regulamin :)
REGULAMIN MISTRZOSTW POLSKI NEUROSHIMA: HEX 3.0 pisze:Dopuszczalne są wszystkie armie, które zostały wydane w wersji 3.0 i miały swoją oficjalną premierę najpóźniej dzień przed zawodami.

Uczestnik może korzystać z żetonów armii w wersji 2.5 jeśli zaakceptuje to rywal w danej partii. Do wszystkich armii stosuje się zasady z edycji 3.0, które uważa się za aktualne w przypadku różnic z wersją 2.5.
Btw, podczas turniejów eliminacyjnych w zeszłym roku nie można było grać Stalową Policją, ponieważ nie było jeszcze wersji 3.0.
(S)przedam, (K)upię, Wishlista (BGG)
Rabaty: 3Trolle 7%, Mepel 5%, Rebel 5%, Planszostrefa 5%, Portal Games 4%, GryGrora 3%
Awatar użytkownika
Gothik
Posty: 490
Rejestracja: 02 sty 2012, 12:36
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 6 times
Been thanked: 34 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Gothik »

tekknoboy pisze:Portalu, jak Tyś mnie zasmucił, że death breath ma być wydany tylko w wersji 3,0 to nawet nie wiesz.
A skąd ta informacja?
Awatar użytkownika
Błysk
Posty: 1403
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Has thanked: 153 times
Been thanked: 186 times

Re: Neuroshima Hex

Post autor: Błysk »

Pixa pisze:Bardzo podoba mi sie zamysl Mississippi i lubie grac ta frakcja, jednak uwazam, ze jest ciut za slaba. Ciezko wygrac. Truciciele z inicjatywa 3 powinni miec dodany atak w jednym kierunku i wtedy moglbym powiedziec, ze frakcja jest super.

Co do Mephisto - podtrzymuje zdanie, ze przeciwko wielu frakcjom oponenci nie maja szans.

A ja właśnie ich uważam za mocnych mimo tego, że potrzebują się obudować. Trucizna sporo im pomaga :)
Awatar użytkownika
raphaell7
Posty: 772
Rejestracja: 17 kwie 2014, 01:23
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 143 times
Been thanked: 81 times
Kontakt:

Re: Neuroshima Hex

Post autor: raphaell7 »

Gothik pisze:
tekknoboy pisze:Portalu, jak Tyś mnie zasmucił, że death breath ma być wydany tylko w wersji 3,0 to nawet nie wiesz.
A skąd ta informacja?
Z odpowiedzi wydawnictwa w komentarzach na facebooku: LINK
Za główną przyczynę są podawane niskie wyniki sprzedaży ostatnio wydanych armii 2.5 (Mississipi, Uranopolis, Stalowa Policja).
(S)przedam, (K)upię, Wishlista (BGG)
Rabaty: 3Trolle 7%, Mepel 5%, Rebel 5%, Planszostrefa 5%, Portal Games 4%, GryGrora 3%
ODPOWIEDZ