Claustrophobia - ruchomy labirynt

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
etanol
Posty: 8
Rejestracja: 03 sty 2011, 18:35

Claustrophobia - ruchomy labirynt

Post autor: etanol »

Może komuś przyda się mój pomysł na urozmaicenie rozgrywki, na przyklad we wlasnych scenariuszach opartych na z gory zaplanowanej mapie podziemii.

W pudełku są 3 kafle "demoniczny mechanizm" jeżeli dobrze policzyłem, które zostaną zastosowane na innych zasadach niż przewiduje instrukcja gry. Załóżmy że budujemy plansze przed grą pod scenariusz w stylu: zabij demona i wynieś jego skarby z podziemii.
Umieszczamy na plaszy kafel "pokoj z pentagramem" i tworzymy maly labirynt z wykorzystaniem kafli "demoniczny mechanizm". Patent zakłada, że gracz który opanuje "pokoj z pentagramem" (ma tam wiecej figurek niz przeciwnik w danej fazie) kontroluje trzy kafle "demoniczny mechanizm" w tym sensie, że może dowolnie je obrócić w celu np.: skrócenia sobie drogi ucieczki, pokrzyżowania planów przeciwnika, ominięcia pułapki itd.

Pracuje nad takim właśnie scenariuszem ale powoli mi to idzie... trzeba troche pogłówkować nad rozłożeniem kafli, zeby nie zepsuc zabawy zadnej ze stron.
Awatar użytkownika
lesar
Posty: 594
Rejestracja: 11 cze 2011, 16:08
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 1 time
Been thanked: 31 times

Re: Claustrophobia - ruchomy labirynt

Post autor: lesar »

No i jak z tym scenariuszem? Urodziło się coś?
"Zresztą zamiast kraść jako dyrektor, fabrykant, sekretarz czy inny prezes lepiej już kraść par excellence jako złodziej. Tak jest chyba uczciwiej." - kasiarz Kwinto
ODPOWIEDZ