Trickerion Legends of Illusion

Relacje z pojedynczych gier, raporty z sesji oraz rozgrywki rpg na forum.
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5457
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Trickerion Legends of Illusion

Post autor: Rocy7 »

Kilkadziesiąt lat temu to kiedyś tętniące życiem miasto, stolica iluzji, dziś pozostaje tylko cieniem dawnej świetności . Złoty wiek zakończył się w dniu gdy Dahlgaard wspaniały, bezinteresowny dobroczyńcy miasta i największy  w historii iluzjonista tajemniczo zniknął w finale
niezrównanego występu dekady temu. Żadne słowo nie było słychać o nim do tej pory.
Aż do teraz.
Pewnej nocy, trzech  utalentowanych iluzjonistów, mistrzów różnych dziedzin magii, otrzymało tajemnicze zaproszenie. Sam wielki Dahlgaard, wracając z nieznanym, wezwał ich, aby odsłonić tajemnicę, którą przechowywał się przez całe życie: prawdy o Trickerion Stone, jego świecej bursztynowej relikwii.
Wbrew temu, co wielu uważało, był to o wiele więcej niż tylko jego talizman. Ujawnił on, że kamień daje nadprzyrodzony Intelekt, szybkość i postrzeganie jego właściciela - cechy idealnego iluzjonisty.
tajemnica Dahlgaards była tylko część jego wielkiego projektu: po jego śmierci, chce on by Magoria ponownie rozwijało się jako miasto iluzji pod kierunkiem godnego następcy, który będzie dziedziczyć kamień i całą jego spuściznę. Ten następca ma być wybrany spośród czterech iluzjonistów w ciągu pięć tygodni konkursu dla sławy i fortuny.
Mając tak wiele w stawce, trzech magów nie cofnie się przed niczym, aby wygrać.
Kto ma to, czego potrzeba, aby stać się koleją Legendą Iluzji?
- Stop, stop, stop ! Przestań robić klimat to EURO!

Euro opis: w grze Trickerion gracze wcielają się w iluzjonistów, którzy (w dużej mierze) za pomocą wykonywania sztuczek magicznych zdobywają punkty sławy.

W grze jest przede wszystkim dużo możliwości kombinowania z uwagi na:

1) Akcje (Worker placement różny efekt w zależności od energii / rodzaju wysłanego pomocnika i miejsca na torze oraz użytej karty akcji, bo można zdobyć lepsze wersje),

2) sztuczki magiczne (dają VP, czy wybrać te prostsze z mniejszą ilością wymaganych rekwizytów, czy te trudniejsze ale bardziej opłacalne)

3) specjalne zdolności magów można zmieniać co turę kilka do wyboru  (dodatek magican powers)

 

Temat nie jest bardzo na siłę, ale jest tyle liczenia i kalkulacji, że bardzo łatwo schodzi na dalszy plan.

 

Próba opisu rozgrywki

Magowie odświeżyli swoją wiedzę o sztukach magicznych

Obrazek

Zatrudnili pomocników

Obrazek

Nauczyli się wybranego tricku i ruszyli po niezbędne rekwizyty na rynek, przy okazji odwiedzając ciemną aleję, by wzmocnić swoje akcje.

Obrazek

Wielki Optico przygotował kilka różnych sztuczek

Obrazek

Czym  zdeklasował Mechanika, ciągle powtarzającego ten sam numer

Obrazek

Na szczęście wróżka przepowiedziała, że w następnym tygodniu rekwizyty będą tańsze

Obrazek

Mechanik postanowił więc zdobyć trochę sprzętu nie zawsze z „legalnych źródeł” oraz zaaranżować fiasko występu konkurenta.

Obrazek

Niestety jego sytuacja niezbyt się poprawiła

Obrazek

W planach występów robiło się tłoczno nawet Elektra dołączyła.

Obrazek

Mimo Telekinezy łamiącej zasady, ciągle brakowało albo energii, albo pieniędzy na rekwizyty i wypłaty dla asystentów.

Obrazek

Pod koniec konkursu każdy chciał się pokazać na scenie

Obrazek

Jednak zwycięzca mógł być tylko jeden

Obrazek
ODPOWIEDZ