System szukania współgraczy -

... czyli zloty miłośników planszówek! Tu możesz także umawiać się na granie w Twoim mieście.

Czy korzystałbyś/ korzystałabyś z system szukania współgraczy?

tak
173
89%
nie
21
11%
 
Liczba głosów: 194

Awatar użytkownika
Odokar
Posty: 659
Rejestracja: 05 maja 2010, 11:36
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 10 times
Kontakt:

System szukania współgraczy -

Post autor: Odokar »

Obrazek
System jest już dostępny pod adresem http://horak.pl
:)

------------------------------------------------------------------------

Przepraszam jeśli umieściłem w nieodpowiednim wątku tą informację ale nie wiem jaki byłby najodpowiedniejszy.

Czy bylibyście zainteresowani takim internetowym systemem szukania współgraczy jaki opisałem poniżej?

Jestem programistą od XX lat :-) tworzę różne aplikacje internetowe i to bardzo dziwne i nowatorskie aplikacje :-) ale też oczywiście:-D jestem zapalonym graczem gier planszowych :-D stąd tez mój pomysł i możliwość realizacji.
Oczywiście jeśli będą chętni użytkownicy :-)

Projekt: Internetowy system łączenia graczy do wspólnego grania

Celem systemu jest pomoc graczom gier planszowych w odnajdywaniu współgraczy do wspólnego grania.

Aktualnie nie jest problemem pozyskanie dobrej gry w dobrej cenie, co było głównym problemem w przeszłości, aktualnie jest problemem granie w grę a dokładnie problem z:
  • - znalezieniem odpowiedniej ilości współgraczy;
    - znalezieniem dobrego pomieszczenia do gry (duży stół, niski koszt, nieoddziaływanie negatywne otoczenia);
    - zgraniem w tym samym czasie graczy (różne godziny pracy, realizacja obowiązków domowych, różne godziny nauki);
Z pomocą systemu gracze będą mogli:
  • - prezentować swoje kolekcje gier;
    - prezentować swoje chęci zagrania w dane gry;
    - prezentować gry, które mogą pożyczyć do grania;
    - czas (dni i godziny) kiedy mogą grać;
    - obszar w jakim mogą grać (miasto, ulica, kod pocztowy);