Ja moge sie pisac. Najchetniej PoH wlasnie.Geko pisze:Po ostatnim piątku wojenna czesc mojej duszy uległa przebudzeniu, więc... może ktoś byłby chętny w najbliższy piątek na Conflict od Heroes? Pewnie jakiś scenariusz z Price od Honour (mam AtB 1. ed. i właśnie PoH).
(Warszawa) Agresor - Piątek WIBHiIŚ PW
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
To może 1 z większych scenariuszy na 3 osoby? Jednak nie mam aż tak wielkiego parcia na przyjście więc jak zdecydujecie to grajcie we 2.
- Geko
- Posty: 6491
- Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Z większym scenariuszem to pewnie się nie wyrobimy w czasie, niestety. Jax, trzymamy się zasad w wersji PoH?
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Tak.Geko pisze:Jax, trzymamy się zasad w wersji PoH?
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- Geko
- Posty: 6491
- Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Świetnie, będę tradycyjnie ok. 17.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
- raj
- Administrator
- Posty: 5194
- Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 879 times
- Kontakt:
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Czy byliby chętni na zagranie w Quartermaster General Victory or Death?
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Ja też.Geko pisze:Świetnie, będę tradycyjnie ok. 17.
Odświeżenie notatek wskazuje, że grałem w firefighty nr 1, 2 i 7.
Weźmy więc pod lupę inne.
Jeszcze w kwestii czasowej: firefight nr 1 graliśmy ponad 4 godziny. Trzeba wybrać coś z mniejszą ilością jednostek - ten pierwszy scenariusz jest dobrą referencją.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- Geko
- Posty: 6491
- Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
No więc proponuję najchętniej 10, ewentualnie 9.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 05 lut 2015, 23:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Chętnie. Z tym, że nie grałem i potrzebowałbym wytłumaczenia zasad.raj pisze:Czy byliby chętni na zagranie w Quartermaster General Victory or Death?
- raj
- Administrator
- Posty: 5194
- Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 879 times
- Kontakt:
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Super, może ktoś jeszcze?
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
To w malutkie bitwy gracie w CoHa.
Gdybyście zastosowali przepisy alternatywne a niewielkie są poprawki i tylko trochę dodatkowych żetonów trzeba dorobić to rozgrywka byłaby bardziej realistyczna (unika się pewnych absurdalnych sytuacji), intuicyjna i szybsza.
Gdy się gra wg oryginalnych przepisów to dużo czasu można stracić na optymalizowanie ruchów i gra przypomina szachy. Gdy jedna ze stron ma dużo bierek (np. wozów konnych czy ciężarówek) to może doprowadzić do tego że druga strona nie użyje odpowiednio (lub wcale) swych figur (np. dobrze ustawionych ckmów).
Jakby byli jeszcze chętni na bardzie złożone gry o tematyce historycznej lub ameritrashe to mogę jeszcze dołączyć i/lub coś przynieść.
Gdybyście zastosowali przepisy alternatywne a niewielkie są poprawki i tylko trochę dodatkowych żetonów trzeba dorobić to rozgrywka byłaby bardziej realistyczna (unika się pewnych absurdalnych sytuacji), intuicyjna i szybsza.
Gdy się gra wg oryginalnych przepisów to dużo czasu można stracić na optymalizowanie ruchów i gra przypomina szachy. Gdy jedna ze stron ma dużo bierek (np. wozów konnych czy ciężarówek) to może doprowadzić do tego że druga strona nie użyje odpowiednio (lub wcale) swych figur (np. dobrze ustawionych ckmów).
Jakby byli jeszcze chętni na bardzie złożone gry o tematyce historycznej lub ameritrashe to mogę jeszcze dołączyć i/lub coś przynieść.
- Geko
- Posty: 6491
- Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Gdzie są te przepisy alternatywne?
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Ciężko mi teraz przekopywać się przez Internet by to znaleźć ale wszystko mam w pliku więc mogę wysłać jak podasz maila na priva.
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Scenariusz 1 w PoH nie jest malutki.berem pisze:To w malutkie bitwy gracie w CoHa.
Dodatkowe żetony? A fuj!berem pisze: Gdybyście zastosowali przepisy alternatywne a niewielkie są poprawki i tylko trochę dodatkowych żetonów trzeba dorobić to rozgrywka byłaby bardziej realistyczna (unika się pewnych absurdalnych sytuacji), intuicyjna i szybsza.
Ja tam lubię się szachować w CoHu (w szachach już nie). A wozy konne i ciężarówki po oficjalnej zmianie przepisów (np. wozy konne nie mogą atakować (tzn. woźnice swoimi batami) a kierowcy ciężarówek strzelają z pistoletów na -2; ponadto te jednostki transportowe nie mogą przejmować kontroli nad punktami terenowymi a ich zniszczenie nie obniża CAPa) nie są żadnym problemem do rozwiązania.berem pisze: Gdy się gra wg oryginalnych przepisów to dużo czasu można stracić na optymalizowanie ruchów i gra przypomina szachy. Gdy jedna ze stron ma dużo bierek (np. wozów konnych czy ciężarówek) to może doprowadzić do tego że druga strona nie użyje odpowiednio (lub wcale) swych figur (np. dobrze ustawionych ckmów).
Czystość formy przede wszystkim.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Chodziło mi między innymi o to, że takimi wozikami można ruszać się wcześniej a zostawić sobie porządne jednostki do akcji w momencie gdy przeciwnik już nic nie może zrobić - a te dodatkowe przepisy też zajmują się tym tematem.
Może pocieszę cię, że w Guadalcanal jest ciekawiej jeśli chodzi o standardowe reguły i tylko w tą część gry mogę zagrać klasycznie.
Jak widzę z praktyki, że może być lepiej to nie trzymam się rygorystycznie i za wszelką cenę starego.
Może pocieszę cię, że w Guadalcanal jest ciekawiej jeśli chodzi o standardowe reguły i tylko w tą część gry mogę zagrać klasycznie.
Jak widzę z praktyki, że może być lepiej to nie trzymam się rygorystycznie i za wszelką cenę starego.
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Oj, to nie takie proste. Rozumiem o co chodzi - aktywuję wóz i sobie przeczekuję aż się przeciwnik wypstryka z akcji. Ale jak ci wróg podjeżdża pod nos, to musisz porzucić aktywację wozu (i ona przepada) i zacząć działać innymi jednostkami.berem pisze:Chodziło mi między innymi o to, że takimi wozikami można ruszać się wcześniej a zostawić sobie porządne jednostki do akcji w momencie gdy przeciwnik już nic nie może zrobić - a te dodatkowe przepisy też zajmują się tym tematem.
Nigdy przeczekiwanie wozami nie było skuteczne.
Wczoraj też, miałem 2 wozy i mogłem je aktywowac do woli. Ale jak Niemcy prą, muszę reagować a nie jeździć wozami po zapleczu i dawać sobie rozwalać jednostki. Nie przeczekały wozy nic.
Po prostu nigdy spotkałem tego problemu.
Niekoniecznie musisz mnie pocieszać. Jestem szczęśliwy z obecnymi przepisamiberem pisze: Może pocieszę cię, że w Guadalcanal jest ciekawiej jeśli chodzi o standardowe reguły i tylko w tą część gry mogę zagrać klasycznie.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- Geko
- Posty: 6491
- Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Wczoraj polskie wozy faktycznie grały chwilami na przeczekanie i wyglądało to zabawnie - np. jeden pojechał nad staw ryby łowić
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
- xeelee
- Posty: 150
- Rejestracja: 09 wrz 2012, 15:38
- Lokalizacja: Warszawa ~ Wiatraczna
- Has thanked: 2 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Podliczyłem wyniki z Dominant Species z piątku (nawet bez zjadania bo wydało mi się że Michał i tak wygra)
i się nie myliłem
Michał 280 (171 + 13 + 21 + 28 + 47)
Piotrek 263 (120 + 27 + 0 + 36 + 80)
Ja 269 (127 + 27 + 0 + 36 + 79)
punkty ([z gry] [ostatnia dominacja] [ice age] [za dominowane pola] [za ilość na polach])
zależnie jak byś nas zjadł to 2 byłbym ja lub Piotrek
i się nie myliłem
Michał 280 (171 + 13 + 21 + 28 + 47)
Piotrek 263 (120 + 27 + 0 + 36 + 80)
Ja 269 (127 + 27 + 0 + 36 + 79)
punkty ([z gry] [ostatnia dominacja] [ice age] [za dominowane pola] [za ilość na polach])
zależnie jak byś nas zjadł to 2 byłbym ja lub Piotrek
- Geko
- Posty: 6491
- Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Ktoś, coś w najbliższy piatek? Przekonajcie mnie ze warto przyjść, bo trochę mnie lenistwo bierze
Edycja: Gigi rzucił pomysł rozgrywki w Agricole z Torfowiskiem. Ja bardzo chętnie. Ktoś się dołączy?
Edycja: Gigi rzucił pomysł rozgrywki w Agricole z Torfowiskiem. Ja bardzo chętnie. Ktoś się dołączy?
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Ja bym za Adrenaliną agitował...
Agri z Trofem też dobra, ale tyle dobrych gier i tak mało czasu...
Agri z Trofem też dobra, ale tyle dobrych gier i tak mało czasu...
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- sillue
- Posty: 468
- Rejestracja: 18 kwie 2012, 14:23
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Jestem na tak...jax pisze:Ja bym za Adrenaliną agitował...
Agri z Trofem też dobra, ale tyle dobrych gier i tak mało czasu...
- Geko
- Posty: 6491
- Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Na tak, że Adrenalina, Agri, czy za dużo gier? Jeszcze jutro potwierdze ze się pojawie bo znowu rodzina coś chorowita.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
- nahar
- Posty: 1347
- Rejestracja: 24 sty 2005, 21:11
- Lokalizacja: Warszawa....teraz
- Has thanked: 124 times
- Been thanked: 86 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Moze tez bym przyszedl. Ale jeszcze dam znac. Moze Nipponka na zywca Geko zagramy?
Przepraszam za brak PL znakow.
Przepraszam za brak PL znakow.
- sillue
- Posty: 468
- Rejestracja: 18 kwie 2012, 14:23
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
I Adre...Geko pisze:Na tak, że Adrenalina, Agri, czy za dużo gier? Jeszcze jutro potwierdze ze się pojawie bo znowu rodzina coś chorowita.
I Agri...
I Torfagri...
I Nippon tyż...
- Geko
- Posty: 6491
- Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Aaa, Nippon też chętnie (rozumiem że masz) Dam znać dziś wieczorem czy będę, na co się nastawiamy i co biorę.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.