Teraz jest Wt, 17 paź 2017, 05:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5552 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 25 maja 2017, 11:39 

Dołączył(a): Pn, 22 sie 2016, 16:53
Posty: 19
Zaczynam podejrzewać, że mój sen, o którym pisałem wczoraj, zapowiadał właśnie brak Filipa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 25 maja 2017, 20:16 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 15 cze 2008, 20:38
Posty: 1276
Lokalizacja: Warszawa
Ja przybyłem o 20.15 i niestety już było po spotkaniu.
Mam nadzieje, że to było jednarazowa wpadka :mrgreen:

_________________
mogę przynieść
Monsoon Group
GamesFanatic.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 25 maja 2017, 20:23 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 31 sty 2005, 19:42
Posty: 6263
Lokalizacja: Warszawa
sipio napisał(a):
Ja przybyłem o 20.15 i niestety już było po spotkaniu.
Wczoraj było niezbyt dużo prototypów (być może dlatego, że nie było Filipa) i stąd taki wczesny finał spotkania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 31 maja 2017, 15:13 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 02 sty 2007, 16:54
Posty: 2645
Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))
Ale narozrabiałem. :lol:
Filip się kaja i dziś przybywa z dwoma prototypami.

_________________
Zwykle gram w to co mam
Moja strona o projektowaniu: http://milunski.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 31 maja 2017, 16:06 

Dołączył(a): Pn, 22 sie 2016, 16:53
Posty: 19
Ja kończę dopiero o 21. Jak ktoś jeszcze będzie, to chętnie przyjdę, bo to ostatnia szansa przetestować Giewont.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 07 cze 2017, 22:22 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 25 cze 2008, 00:00
Posty: 354
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

kilka uwag po testach:

@Wyprawy
Spoiler:
@Herosi
Spoiler:

@Zapylacze
Spoiler:
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 09 cze 2017, 07:11 

Dołączył(a): Śr, 22 mar 2017, 18:10
Posty: 7
Witam
Nikt mnie tu nie zna, a ja już mam wobec Waszej grupy dług wdzięczności. 3-4 testowałem prototyp mojej gry planszowej DUNGEON FORGE na Pionku w Zabrzu. Były same pozytywne opinie i szczęśliwe twarze, poza dwoma osobami z Monsoon Group, które parę rzeczy skrytykowało. Uwagi były mega cenne. Na tyle cenne, że doszedłem do wniosku że warto Was odwiedzić.
Szukam chętnych do testowania prototypu u Was w Warszawie:
http://dungeonforge.pl/
Jest to rywalizacyjna gra przygodowa bez kostek. Cześć osób może na pierwszy rzut oka dostrzegać porównania z Talismanem, ale to jest mylne wrażenie. Najlepiej przekonać się samemu.
Jeżeli będą chętni, to mógłbym przyjechać 14 lub 21 czerwca (kawałek drogi bo ze Śląska)
Pozdrawiam,

Michał


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 09 cze 2017, 07:51 

Dołączył(a): Pn, 22 sie 2016, 16:53
Posty: 19
Migalart napisał(a):
Były same pozytywne opinie i szczęśliwe twarze, poza dwoma osobami z Monsoon Group

:lol: :lol: :lol:
Chętnie bym zagrał, ale w czerwcu mnie nie będzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 09 cze 2017, 08:28 

Dołączył(a): Pt, 20 maja 2016, 22:00
Posty: 8
Trochę szczęśliwych twarzy też się przydaje.


Ja się wybieram 21-go, chętnie zagram.
I fajnie, że będzie ktoś nowy, bo stałym bywalcom już się nie chce tłuc/mielić mojego prototypu ... :p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 21 cze 2017, 20:52 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 15 wrz 2011, 12:08
Posty: 715
Lokalizacja: Warszawa
I jak było dziś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 26 cze 2017, 14:27 

Dołączył(a): Pt, 20 maja 2016, 22:00
Posty: 8
Nie widziałem wszystkiego, zarejestrowałem maksymalnie dwa równoległe stoliki.

Przy jednym była Hiper-Lichwa w kosmosie, potem Przysłowia i Bestie+Stworzenia-na-9-rund
Przy drugim szybki rzut oka na Pouczające podróże, a dalszą część zostawiam do dopisania tym co grali


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 28 cze 2017, 12:56 

Dołączył(a): Śr, 17 wrz 2014, 12:12
Posty: 27
Witam,

Czy dzisiaj też jest spotkanie grupy ? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 28 cze 2017, 16:05 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 25 cze 2008, 00:00
Posty: 354
Lokalizacja: Warszawa
Witam,
z tego co mi wiadomo, to jest. Chociaż ze względu na sezon wakacyjny frekwencja może być mniejsza.
Ja się wybieram jakby co.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ostatnio edytowano Cz, 29 cze 2017, 11:53 przez Sir-lothar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 29 cze 2017, 11:40 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 24 cze 2004, 22:14
Posty: 2639
Lokalizacja: Warszawa
Sir-lothar napisał(a):
z tego co mi wiadomo, to jest. Chociaż ze względu na sezon wakacyjny frekwencja może nie być mniejsza.

Chyba MOŻE być mniejsza ;) bo w latach ubiegłych od maja do sierpnia uczestnictwo spadało, a wzrastało (i to czasem bardzo) we wrześniu–październiku :)
Tak czy owak działamy dalej, zapraszamy i staramy się spotykać co tydzień.

_________________
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 29 cze 2017, 12:47 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 25 cze 2008, 00:00
Posty: 354
Lokalizacja: Warszawa
stalker napisał(a):
Chyba MOŻE być mniejsza ;)


Faktycznie mogła być, a nawet była. Na szczęście dzięki temu nie było kolejki do Zapylaków :)

Grane była jeszcze:
Lichwa w kosmosie, tylko się przyglądałem, ale potrzebna jest grze większa dynamika.
Instant Herosi - trochę za krótka jak na ilość tekstu na kartach.
Oniryczne sny - kooperacja o snach erotycznych. Mechanika budowania układów ma potencjał. Temat - nie.

Pozdrawiam.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 29 cze 2017, 14:45 

Dołączył(a): Pn, 22 sie 2016, 16:53
Posty: 19
Od połowy lipca będę co tydzien i będę dużo przynosił.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 09 lip 2017, 00:07 

Dołączył(a): N, 31 sty 2016, 15:42
Posty: 7
Dzięki za testy ledwie wyciętego prototypu: "Walki naukowców z potworami na 12 polowym torze" :lol:

Poza "Walką naukowców z potworami na 12 polowym torze", zakończonej zwycięstwem naukowców, pomimo wyssania jednego z nich przez nieszczelny właz w przestrzeń kosmiczną bez skafandra punktualnie o 20:30, przy stoliku były jeszcze grane:

1. Planetarne klocki. :P

Układanie i przesuwanie klocków na planetach oraz odpalanie planet w celu zdobywania punktów.

Propozycje zmian:
a. większa możliwość "klockowania" planet.
b. ujednolicenie opcji przesuwania klocków pomiędzy planetami.
c. dodanie opcji odpalenia zdolności planety na karcie.

2. Podbój światów za pomocą kulania kostkami. :P

Kupowanie i podbijanie światów oraz rozwijanie technologii za pomocą kostek.

Propozycje zmian:
a. zmniejszenie dostępnych opcji lub zmiana ich kolejności.
b. większa różnorodność kolejnych tur.
c. ujednolicenie działania "surowców".
d. doprecyzowanie sposobu działania technologii.
e. wyraźniejsze określenie sposobu zdobywania punktów za komplety technologii.
f. podział na ekonomie i punkty lub poprawienie opcji produkcji.

3. Porównywanie kształtów i kolorów z ich miniaturkami. :P

Bardzo proste zasady, lekka i przyjemna jako przerywnik dla każdego.

Propozycje zmian:
a.Na jednym z rysunków dwa "kąty" były bardzo podobne do siebie (prawie identyczne) na miniaturkach, przez co trudne do odróżnienia (ale może o to właśnie chodziło :oops: )

Do zobaczenia za tydzień,

będę z poprawionym prototypem "walki...". :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 09 lip 2017, 08:56 

Dołączył(a): Pt, 19 lut 2016, 05:01
Posty: 16
Witam,

Można przyjść na spotkanie planszówkowe w następną środę?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 09 lip 2017, 21:38 

Dołączył(a): N, 31 sty 2016, 15:42
Posty: 7
Wstęp jest wolny dla każdego :mrgreen:

Możesz grać w prototypy gier przyniesione na spotkanie oraz przynieść własny prototyp do przetestowania. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 20 lip 2017, 10:36 

Dołączył(a): Pn, 22 sie 2016, 16:53
Posty: 19
Wczoraj dotarłem dopiero na 19:30, więc przedstawiam tylko pół raportu z ogólną prośbą o uzupełnienie. Najwyraźniej w wakacje jesteśmy wyjątkowo płodni, bo chyba każdy coś przyniósł, z czego w większości były to rzeczy nowe. Przy pierwszym stoliku piłowana była Gap in the Map, przy drugim jakaś sroga dwuosobówka (z dużą mapą, więc pewnie wojna). Ja dosiadłem się do trzeciego, gdzie mieliliśmy tzw. krótkie fajne gry:

1) Wyścigi konne. Wykonanie prototypu w stylu retro tak cudne, że od razu było wiadomo, że mechanika nie ma szans mu dorównać. Ale koledzy pomogli i po poprawkach ja osobiście nie mam się do czego przyczepić. Jest szybko, balans losowość-decyzje wydaje się OK, a ostatni etap, kiedy już nic nie robisz, tylko patrzysz, jak konie biegną, dobrze oddaje klimat wyścigów.

2) Kicające cargo (nazwa moja, bo autor nie podał), czyli gra w pływanie kontenerowcami i przesuwanie cargo z jednego na drugi. Podstawowym problemem jest totalna losowość rozgrywki. Autor twierdzi, że do tego właśnie dążył, ale nie wszyscy mu wierzą, więc na wszelki wypadek zaproponowano kilka rozwiązań.

3) Pociągi towarowe, czyli gra w przewożenie wagonami kostek, kompletowanie z nich rąk pokerowych i sprzedawanie ich na stacjach taniej niż się kupiło ;) W odczuciu testerów za dużo zmiennych (liczby, kolory, ceny, układy, VP), przez co robi się decision paralysis i big downtime, jak to ujęto w języku obcym. Gwoździem do trumny był fakt, że gracz może pracowicie kolekcjonować swoją rękę pokerową przez 4 tury, a w piątej znika mu z planszy karta potrzebna do jej sprzedaży, czego gracz nie może przewidzieć ani temu przeciwdziałać. Po rezygnacji z usuwania kart w trakcie rozgrywki oraz po uproszczeniu cen i wartości kości wydaje się, że gra z rzeczonej trumny wstanie świeża i wypoczęta.

4) Pszczoły, czyli znana i nielubiana gra memory z kwiatkami, teraz w nowej wersji, według autora fajniejszej. Zabrakło niestety czasu, żeby to sprawdzić i w nią zagrać, co nie przeszkodziło testerom zaproponować kilku ulepszeń, całkiem nawet - w opinii autora - niegłupich. Przełomowy moment nastąpił, gdy jeden z testerów, najwyraźniej obeznany z biologią błonkoskrzydłych, zwrócił uwagę, że pszczoły nie pakują miodu w słoiki i go nie sprzedają. W związku z tym od przyszłego tygodnia gra zmienia nazwę na "Pasieka wędrowna" i na kwiatkach będziemy stawiać ule, a nie pszczoły.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 21 lip 2017, 09:01 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 24 cze 2004, 22:14
Posty: 2639
Lokalizacja: Warszawa
Wojtek Grajkowski napisał(a):
2) Kicające cargo (nazwa moja, bo autor nie podał), czyli gra w pływanie kontenerowcami i przesuwanie cargo z jednego na drugi. Podstawowym problemem jest totalna losowość rozgrywki. Autor twierdzi, że do tego właśnie dążył, ale nie wszyscy mu wierzą, więc na wszelki wypadek zaproponowano kilka rozwiązań.

Ale czy o coś więcej niż żonglerka ładunkiem w grze kontenerowej tu chodziło? Z opisu wynika, że gra nie ma celu, czyli jest raczej jakąś igraszką stalowymi skrzyniami…

_________________
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 21 lip 2017, 09:15 

Dołączył(a): Pn, 22 sie 2016, 16:53
Posty: 19
Celem jest wykicanie odpowiedniego ukladu czyl np.i ustawienie 3 czerwonych kontenerów na 3 zielonych statkach. Dla Ciebie to może igraszka, dla twardych ludzi morza - całe życie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 25 lip 2017, 00:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 18 wrz 2013, 23:49
Posty: 30
Cześć, jestem od tej srogiej 2-osobówki :-D
Tutaj możecie obejrzeć o niej film promocyjny - https://youtu.be/xR_tMTkf0V4
20 minut, ale na youtube można przyspieszać film 1,25 , 1,5 i 2-krotnie.
Film jest z września 2016, w 15% gra się zmieniła od tamtej pory, ale głównie szukałem wydawcy, z którym mam spotkanie na początku sierpnia, a kiedyś miałem już 4 spotkania w jej sprawie. Była najpierw grą karcianą, logiczną, na 30 min. Potem wydawnictwo chciało żebym zrobił z tego strategię. Po kolejnym spotkaniu miałem zlecenie, zrobić z tej karcianki grę planszową i oto jest.
Gra nie jest dla każdego. Niektórzy narzekają zanim zagrają, że trudna, a inni od początku załapują o co chodzi i mówią, że nie jest to najtrudniejsza gra, w którą grali. Jest tylko 5 rodzajów akcji, z czego piąta to połączenie trzeciej i czwartej. Instrukcja jest na 3700 wyrazów, dla porównania Robinson Crusoe, edycja gra roku, czyli II wydanie - 11 000 wyrazów.
Na koniec zacytuję wiersz przetłumaczony przez Niemcewicza, w pewnym sensie podsumowujący player-experience i niektóre sytuacje z gry:

"Może pod tą mogiłą, na tem miejscu skromnem,
Spoczywa serce niegdyś pełne uczuć dzielnych,
Ręce co mogły władać mocarstwem ogromnem,
Albo lutnie do pieniów wzbudzać nieśmiertelnych.

Piękność, potęga, dawność pradziadów daleka,
Ten co bogaty, ten co żyje bez sposobu,
Nieuchronnej godziny wszystko równie czeka;
I nawet ścieżka chwały prowadzi do grobu."

Wypowiedziane pod Quebec - 1759.

Pozdrawiam,
Krzysztof Klaude


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 26 lip 2017, 15:35 

Dołączył(a): So, 05 lis 2016, 20:17
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Witam, nazywam się Lech Tarnawczyk, jestem pedagogiem specjalnym. Żałuję, że wcześniej nie trafiłem na tę grupę. Do tej pory testowałem moje gry używając ich w mojej pracy pedagogicznej, w szkołach, przedszkolach, szpitalach i hospicjach dziecięcych. Niedawno pochwaliłem się trzema moimi w zasadzie "posttotypami" (bo są to gry w zasadzie gotowe) i tak znajoma poleciła mi Monsoon Group. Nie wiem więc czy zasadne jest przybyć na spotkanie z czymś co uważam za skończone, czy tylko z tym co jeszcze w wolnej chwili doszlifowuję. Dziś nie uda mi się dotrzeć, imieniny żony mają priorytet, ale za tydzień choćby z ciekawości postaram się zjawić na spotkaniu.
http://www.potiwor.pl/2017/07/mozolnie-do-przodu.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 26 lip 2017, 15:58 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 24 cze 2004, 22:14
Posty: 2639
Lokalizacja: Warszawa
Dzień dobry :)
aniollech napisał(a):
Nie wiem więc czy zasadne jest przybyć na spotkanie z czymś co uważam za skończone, czy tylko z tym co jeszcze w wolnej chwili doszlifowuję

Autor przynosi „gotową” grę i następnie możliwości są dwie:
  1. grupa testuje i potwierdza tezę autora, oświadczając „wydawać!”
  2. grupa dokonuje zepsucia gry i zaprasza na następne spotkanie z poprawionymi prototypami — tak się (w skrócie) zostaje członkiem grupy :)

Z praktyki wynika, że niestety przypadek nr 1 jest dużo rzadziej spotykany, ale ufamy, że autor wie co mówi :) Przyjść i potwierdzić własne przypuszczenia też fajnie, dlatego zapraszamy :)

_________________
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5552 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL