<
Teraz jest Wt, 21 lut 2017, 01:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 18:00 

Dołączył(a): Pt, 07 cze 2013, 20:51
Posty: 67
raiden25 napisał(a):
To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?


Aby przejść pierwszego Objective musisz odkryć obie karty "Carcass" i zabić/pozwolić na ucieczkę 4 kartom "Avium Taurus". Każdy odkryty "Carcass" podwyższa życie "Avium Taurus", które wciąż są w kompleksie, więc trudniej je zabić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 18:32 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 07 kwi 2015, 10:48
Posty: 667
Lokalizacja: Warszawa
Alwirin napisał(a):
raiden25 napisał(a):
To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?


Aby przejść pierwszego Objective musisz odkryć obie karty "Carcass" i zabić/pozwolić na ucieczkę 4 kartom "Avium Taurus". Każdy odkryty "Carcass" podwyższa życie "Avium Taurus", które wciąż są w kompleksie, więc trudniej je zabić.

Ok ale zacząć zabijać mogę dopiero jak jest przynajmniej jedno Carcass?

PS. Ta karta działa na koniec rundy w której zagrywane karty czy jeśli wyciągnę nową "rękę" 6 kart i tam będzie ta karta to dobieram od razu kolejna? Obrazek

Aha jeśli jakaś karta mówi ze "jeśli z baraku wyciągniesz Character to coś tam" - można wyciągnąć nie character? Każda karta jest chyba przypisana do postaci?

_________________
Moja Kolekcja Gier


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 20:21 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 02 sty 2010, 10:11
Posty: 103
raiden25 napisał(a):
Alwirin napisał(a):
raiden25 napisał(a):
Aha jeśli jakaś karta mówi ze "jeśli z baraku wyciągniesz Character to coś tam" - można wyciągnąć nie character? Każda karta jest chyba przypisana do postaci?


Mozna - jedna z kart w scenariuszu 3 mowi by włozyc do barakow 4x Facehugger :))) - wiec moze sie zdarzyc ze wyciagniesz nie-charaktera


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 21:59 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 26 paź 2015, 12:47
Posty: 158
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
raiden25 napisał(a):
PS. Ta karta działa na koniec rundy w której zagrywane karty czy jeśli wyciągnę nową "rękę" 6 kart i tam będzie ta karta to dobieram od razu kolejna?

Ta karta działa tak, że po jej zagraniu, jeśli w fazie dociągu następnej ręki w Power Station nie będzie żadnej karty, do dociągasz oprócz tych nowych 6 kart jeszcze jedną dodatkową kartę (czyli razem 7 kart). A jeśli zagrasz dwa egzemplarze "Repair the ship", to będzie w sumie 8 kart: 6 kart "normalnie" oraz 2 razy po jednej dodatkowej karcie.

_________________
Moje gry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 22:27 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 01 lut 2009, 14:20
Posty: 3539
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Pytanie do dodatku.
Chodzi o Finałowego Bossa "The Final Creation" - Objective 3
Po odkryciu trzeba pod niego podłożyć 5 kart z Baraków.
Następnie trzeba tego Bossa tyle razy ubić ile Charakterów pod nim leży.
Czy jeśli nie ukończyłem jeszcze Objective 2 a Boss już wyskoczył to czy mogę go wogóle zaatakować i powoli ubijać te Charaktery pod nim jeszcze go ostatecznie nie zabijając (w myśl zasady że nie można ukończyć Obj 3 przed ukończeniem Obj 2) czy też nie mogę go wogóle ruszyć przed ukończeniem Obj 2 :?:

W podstace nie miałem takiej sytuacji i przy dzisiejszej grze włśnie takie coś miało miejsce.

Będę wdzięczny za pomoc :wink:

_________________
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!


moja kolekcja

na sprzedaż

chętnie kupię


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 22:44 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 26 paź 2015, 12:47
Posty: 158
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
maciejo napisał(a):
Pytanie do dodatku.
Chodzi o Finałowego Bossa "The Final Creation" - Objective 3
Po odkryciu trzeba pod niego podłożyć 5 kart z Baraków.
Następnie trzeba tego Bossa tyle razy ubić ile Charakterów pod nim leży.
Czy jeśli nie ukończyłem jeszcze Objective 2 a Boss już wyskoczył to czy mogę go wogóle zaatakować i powoli ubijać te Charaktery pod nim jeszcze go ostatecznie nie zabijając (w myśl zasady że nie można ukończyć Obj 3 przed ukończeniem Obj 2) czy też nie mogę go wogóle ruszyć przed ukończeniem Obj 2 :?:

W podstace nie miałem takiej sytuacji i przy dzisiejszej grze włśnie takie coś miało miejsce.

Będę wdzięczny za pomoc :wink:


Miałem podobną wątpliwość w przypadku scenariusza 3. Odkryłem The Beast zanim udało mi się znaleźć i zainstalować Bishop's Head. Szukałem odpowiedzi w necie i znalazłem ten temat. Tutaj jest chyba przedstawiona analogiczna sytuacja w scenariuszu 2.
Ostatecznie postąpiłbym podobnie, czyli dopóki nie ukończysz obj.2, nie możesz ukończyć obj.3, a co za tym idzie - nie możesz podejmować żadnych działań prowadzących do ukończenia obj.3 (czyli np. zabicia głównego bossa, albo, w przypadku scenariusza 2, nie możesz uwolnić pojmanych jeńców). Myślę, że takie rozumowanie dotyczy zarówno scenariuszy podstawowych jak i tych z dodatku :)

_________________
Moje gry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 08:35 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 07 kwi 2015, 10:48
Posty: 667
Lokalizacja: Warszawa
Ok to podbijam moje pytanie z powyżej nawiazując do tego co teraz pisaliście.
Rozpocząć "mord" Avium Taurus mogę dopiero jak pojawi się karta Carcass (przynajmniej jedna)? Wcześniej nie mogę ich ruszać (bo żadna karta nie mówi o ich zabiciu i przejściu dalej. A kolejna karta Carcass tylko ich wzmacnia, nie ma innego zadania?
Dobrze rozumiem?

_________________
Moja Kolekcja Gier


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 09:26 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 26 paź 2015, 12:47
Posty: 158
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
raiden25 napisał(a):
To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?

Wg mnie to prawidłowe rozumowanie. Nigdzie jednak nie dopatrzyłem się zasady, wg. której do ujarzmienia (tak chyba można tłumaczyć słowo subdue) konieczny jest carcass. Krótko mówiąc: walcząc, ujarzmiasz Taurusy (przesuwasz do operations) a następnie musisz zdobyć dwa carcass, aby przejść do Obj.2 przy czym każdy carcass rozjusza Taurusy i dodaje im 1 ataku, więc im więcej odkryjesz zewłoków, tym trudniej będzie ujarzmić kolejne Taurusy. Więc zdecydowanie korzystniej jest najpierw ujarzmiać te latające krowy a dopiero potem znaleźć zewłoki :) Każdy Taurus, który zdąży dotrzeć do Combat Zone ucieka, dodając jedną kartę Hive do Kompleksu.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, bo rozkminiałem to na sucho nie grając w scenariusz, a tylko oglądając karty :)

_________________
Moje gry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 09:33 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 07 kwi 2015, 10:48
Posty: 667
Lokalizacja: Warszawa
Breżniew napisał(a):
raiden25 napisał(a):
To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?

Wg mnie to prawidłowe rozumowanie. Nigdzie jednak nie dopatrzyłem się zasady, wg. której do ujarzmienia (tak chyba można tłumaczyć słowo subdue) konieczny jest carcass. Krótko mówiąc: walcząc, ujarzmiasz Taurusy (przesuwasz do operations) a następnie musisz zdobyć dwa carcass, aby przejść do Obj.2 przy czym każdy carcass rozjusza Taurusy i dodaje im 1 ataku, więc im więcej odkryjesz zewłoków, tym trudniej będzie ujarzmić kolejne Taurusy. Więc zdecydowanie korzystniej jest najpierw ujarzmiać te latające krowy a dopiero potem znaleźć zewłoki :) Każdy Taurus, który zdąży dotrzeć do Combat Zone ucieka, dodając jedną kartę Hive do Kompleksu.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, bo rozkminiałem to na sucho nie grając w scenariusz, a tylko oglądając karty :)


Według mnie Taurusy w Operations tez są mocniejsze dzięki Carcass. Tzn ja tak grałem.
Moja gra wyglada tak ze schwytaniem 3 Taurusow, potem dobrałem Carcass. Na karcie jest napisane ze jak masz 4 to musisz ich zabić wiec czekałem na znalezienie czwartego i dopiero wtedy zacząłem je ubijać w Operations. Niestety od razu wyskoczyła karta Carcass wiec każdy z nich miał 5 życia.

_________________
Moja Kolekcja Gier


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 09:56 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 26 paź 2015, 12:47
Posty: 158
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
raiden25 napisał(a):
Breżniew napisał(a):
raiden25 napisał(a):
To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?

Wg mnie to prawidłowe rozumowanie. Nigdzie jednak nie dopatrzyłem się zasady, wg. której do ujarzmienia (tak chyba można tłumaczyć słowo subdue) konieczny jest carcass. Krótko mówiąc: walcząc, ujarzmiasz Taurusy (przesuwasz do operations) a następnie musisz zdobyć dwa carcass, aby przejść do Obj.2 przy czym każdy carcass rozjusza Taurusy i dodaje im 1 ataku, więc im więcej odkryjesz zewłoków, tym trudniej będzie ujarzmić kolejne Taurusy. Więc zdecydowanie korzystniej jest najpierw ujarzmiać te latające krowy a dopiero potem znaleźć zewłoki :) Każdy Taurus, który zdąży dotrzeć do Combat Zone ucieka, dodając jedną kartę Hive do Kompleksu.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, bo rozkminiałem to na sucho nie grając w scenariusz, a tylko oglądając karty :)


Według mnie Taurusy w Operations tez są mocniejsze dzięki Carcass. Tzn ja tak grałem.
Moja gra wyglada tak ze schwytaniem 3 Taurusow, potem dobrałem Carcass. Na karcie jest napisane ze jak masz 4 to musisz ich zabić wiec czekałem na znalezienie czwartego i dopiero wtedy zacząłem je ubijać w Operations. Niestety od razu wyskoczyła karta Carcass wiec każdy z nich miał 5 życia.

Ok. To może postaram się to wytłumaczyć w bardziej fabularny sposób:
Celem obj.1 jest odkrycie, dlaczego Taurusy są niespokojne (normalnie spokojne zwierzaki latają jak oszalałe w swoich klatkach). Gdy w Kompleksie odkryjesz jakiegoś, musisz go ujarzmić (wtedy przesuwasz go do Operations). Jeśli nie zdążysz tego zrobić, zanim Taurus dotrze do Combat Zone, bestia ucieknie. Carcass czyli ścierwo, zewłok czy jak tam to zwać, to właśnie powód niespokojnego zachowania Taurusów. Musisz je obydwa znaleźć (przesuwasz je do Operations). Każdy zewłok podwyższa ilość ataku konieczną do ujarzmienia Taurusów będących nadal w Kompleksie (zwierzaki czują krew i wpadają w istny amok). Gdy znajdziesz obydwa ścierwa i każdy Taurus jest albo już ujarzmiony, albo zwiał, cel obj. 1 jest spełniony (usuwasz karty Taurusów oraz ścierwa z Operations - "kill all those cards" - przy czym "kill" jest odniesione do kart Taurusów i Zewłoków, czyli nie trzeba ich zabijać w grze (używając ataku) tylko po prostu te karty usunąć z gry) i przechodzisz do obj.2.

_________________
Moje gry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 14:11 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 01 lut 2009, 14:20
Posty: 3539
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Gdzieś kiedyś ktoś podawał link do strony z symujacją scenariuszy do Aliena.Ma ktoś z Was może jeszcze linka do tej stronki :?:

_________________
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!


moja kolekcja

na sprzedaż

chętnie kupię


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 14:19 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 26 paź 2015, 12:47
Posty: 158
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
maciejo napisał(a):
Gdzieś kiedyś ktoś podawał link do strony z symujacją scenariuszy do Aliena.Ma ktoś z Was może jeszcze linka do tej stronki :?:

Z symulacją? Może chodzi Ci o generator scenariuszy? O ten: Generator
O symulatorze nic nie słyszałem :roll:

_________________
Moje gry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 15:59 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 07 kwi 2015, 10:48
Posty: 667
Lokalizacja: Warszawa
Breżniew napisał(a):
raiden25 napisał(a):
Breżniew napisał(a):
[quote="raiden25"]To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?

Wg mnie to prawidłowe rozumowanie. Nigdzie jednak nie dopatrzyłem się zasady, wg. której do ujarzmienia (tak chyba można tłumaczyć słowo subdue) konieczny jest carcass. Krótko mówiąc: walcząc, ujarzmiasz Taurusy (przesuwasz do operations) a następnie musisz zdobyć dwa carcass, aby przejść do Obj.2 przy czym każdy carcass rozjusza Taurusy i dodaje im 1 ataku, więc im więcej odkryjesz zewłoków, tym trudniej będzie ujarzmić kolejne Taurusy. Więc zdecydowanie korzystniej jest najpierw ujarzmiać te latające krowy a dopiero potem znaleźć zewłoki :) Każdy Taurus, który zdąży dotrzeć do Combat Zone ucieka, dodając jedną kartę Hive do Kompleksu.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, bo rozkminiałem to na sucho nie grając w scenariusz, a tylko oglądając karty :)


Według mnie Taurusy w Operations tez są mocniejsze dzięki Carcass. Tzn ja tak grałem.
Moja gra wyglada tak ze schwytaniem 3 Taurusow, potem dobrałem Carcass. Na karcie jest napisane ze jak masz 4 to musisz ich zabić wiec czekałem na znalezienie czwartego i dopiero wtedy zacząłem je ubijać w Operations. Niestety od razu wyskoczyła karta Carcass wiec każdy z nich miał 5 życia.

Ok. To może postaram się to wytłumaczyć w bardziej fabularny sposób:
Celem obj.1 jest odkrycie, dlaczego Taurusy są niespokojne (normalnie spokojne zwierzaki latają jak oszalałe w swoich klatkach). Gdy w Kompleksie odkryjesz jakiegoś, musisz go ujarzmić (wtedy przesuwasz go do Operations). Jeśli nie zdążysz tego zrobić, zanim Taurus dotrze do Combat Zone, bestia ucieknie. Carcass czyli ścierwo, zewłok czy jak tam to zwać, to właśnie powód niespokojnego zachowania Taurusów. Musisz je obydwa znaleźć (przesuwasz je do Operations). Każdy zewłok podwyższa ilość ataku konieczną do ujarzmienia Taurusów będących nadal w Kompleksie (zwierzaki czują krew i wpadają w istny amok). Gdy znajdziesz obydwa ścierwa i każdy Taurus jest albo już ujarzmiony, albo zwiał, cel obj. 1 jest spełniony (usuwasz karty Taurusów oraz ścierwa z Operations - "kill all those cards" - przy czym "kill" jest odniesione do kart Taurusów i Zewłoków, czyli nie trzeba ich zabijać w grze (używając ataku) tylko po prostu te karty usunąć z gry) i przechodzisz do obj.2.[/quote]
Super objaśnione :) ja je najpierw pojmowałem a potem jeszcze ubijałem w Operations :)

_________________
Moja Kolekcja Gier


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 17:00 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 01 lut 2009, 14:20
Posty: 3539
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Breżniew napisał(a):
maciejo napisał(a):
Gdzieś kiedyś ktoś podawał link do strony z symujacją scenariuszy do Aliena.Ma ktoś z Was może jeszcze linka do tej stronki :?:

Z symulacją? Może chodzi Ci o generator scenariuszy? O ten: Generator
O symulatorze nic nie słyszałem :roll:

O ten ten, dziękulski jestem :D

_________________
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!


moja kolekcja

na sprzedaż

chętnie kupię


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 17:50 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 26 paź 2015, 12:47
Posty: 158
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
maciejo napisał(a):
O ten ten, dziękulski jestem :D

Obrazek

_________________
Moje gry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 16:48 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 07 kwi 2015, 10:48
Posty: 667
Lokalizacja: Warszawa
Bohater "Clone hcl-98l "heracles" "
Czy tutaj z piąchą mam 3 czy 5 ataku?

_________________
Moja Kolekcja Gier


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 17:00 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 01 lut 2009, 14:20
Posty: 3539
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
raiden25 napisał(a):
Bohater "Clone hcl-98l "heracles" "
Czy tutaj z piąchą mam 3 czy 5 ataku?

Zdecydowanie 5

_________________
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!


moja kolekcja

na sprzedaż

chętnie kupię


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 17:25 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 07 kwi 2015, 10:48
Posty: 667
Lokalizacja: Warszawa
maciejo napisał(a):
raiden25 napisał(a):
Bohater "Clone hcl-98l "heracles" "
Czy tutaj z piąchą mam 3 czy 5 ataku?

Zdecydowanie 5


Ok dzięki.

I jeszcze taka zagwostka. Jeśli karta która jest w Airlock ma zostać zepchnięta do combat zone, to najpierw ja odkrywam. Jeśli jest to karta ze słowem Stationary to ona zostaje dalej w AirLock? Czyli do Combat Zone wpada kolejna karta?

_________________
Moja Kolekcja Gier


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 18:00 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 01 lut 2009, 14:20
Posty: 3539
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
raiden25 napisał(a):
maciejo napisał(a):
raiden25 napisał(a):
Bohater "Clone hcl-98l "heracles" "
Czy tutaj z piąchą mam 3 czy 5 ataku?

Zdecydowanie 5


Ok dzięki.

I jeszcze taka zagwostka. Jeśli karta która jest w Airlock ma zostać zepchnięta do combat zone, to najpierw ja odkrywam. Jeśli jest to karta ze słowem Stationary to ona zostaje dalej w AirLock? Czyli do Combat Zone wpada kolejna karta?

Odkrywasz zawsze kartę spadająca do CZ.
Stationary zawsze zostaje tam gdzie ja odkryłes.

_________________
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!


moja kolekcja

na sprzedaż

chętnie kupię


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 18:29 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 07 kwi 2015, 10:48
Posty: 667
Lokalizacja: Warszawa
maciejo napisał(a):
raiden25 napisał(a):
maciejo napisał(a):
[quote="raiden25"]Bohater "Clone hcl-98l "heracles" "
Czy tutaj z piąchą mam 3 czy 5 ataku?

Zdecydowanie 5


Ok dzięki.

I jeszcze taka zagwostka. Jeśli karta która jest w Airlock ma zostać zepchnięta do combat zone, to najpierw ja odkrywam. Jeśli jest to karta ze słowem Stationary to ona zostaje dalej w AirLock? Czyli do Combat Zone wpada kolejna karta?

Odkrywasz zawsze kartę spadająca do CZ.
Stationary zawsze zostaje tam gdzie ja odkryłes.[/quote]
Właśnie zastanawiała mnie kolejność. Czy odkrywam jak spadnie czy zanim spadnie, ale na to wychodzi ze Stationary nie może być w Combat Zone, chyba ze jakaś karta ją tam przesunie ze swojej zdolności.

_________________
Moja Kolekcja Gier


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 20:21 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 01 lut 2009, 14:20
Posty: 3539
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Każdą kartę odkrywasz zawsze jak już spadnie,chyba że wcześniej ją odkryłeś przez skanowanie 8)
Co do przesuwania Stationary przez inne karty to nie wydaje mi się aby to było możliwe.
Nawet Runner nie jest w stanie tego zrobić.Nie wiem czy istnieje wogóle taka opcja.

_________________
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!


moja kolekcja

na sprzedaż

chętnie kupię


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 22:42 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 07 kwi 2015, 10:48
Posty: 667
Lokalizacja: Warszawa
maciejo napisał(a):
Każdą kartę odkrywasz zawsze jak już spadnie,chyba że wcześniej ją odkryłeś przez skanowanie 8)
Co do przesuwania Stationary przez inne karty to nie wydaje mi się aby to było możliwe.
Nawet Runner nie jest w stanie tego zrobić.Nie wiem czy istnieje wogóle taka opcja.

Z tego co kojarzę to jest karta która zamienia miejscami karty obcych.

_________________
Moja Kolekcja Gier


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 23:11 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 01 lut 2009, 14:20
Posty: 3539
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
raiden25 napisał(a):
maciejo napisał(a):
Każdą kartę odkrywasz zawsze jak już spadnie,chyba że wcześniej ją odkryłeś przez skanowanie 8)
Co do przesuwania Stationary przez inne karty to nie wydaje mi się aby to było możliwe.
Nawet Runner nie jest w stanie tego zrobić.Nie wiem czy istnieje wogóle taka opcja.

Z tego co kojarzę to jest karta która zamienia miejscami karty obcych.

Bardzo możliwe,trochę ich jest :D

_________________
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!


moja kolekcja

na sprzedaż

chętnie kupię


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 00:51 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 01 lut 2009, 14:20
Posty: 3539
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Final Enemy - The Winged Queen.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem 2 Ongoing.
Jeśli królowa wpada do Combat Zone i czy była zakryta lub czy była odkryta w powietrzu to zadaje rane a następnie jeśli nie zdąże jej ubijć w tej rundzie to wraca ponownie do Ventilation Shafts.
Czy tak jest ok ?

_________________
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!


moja kolekcja

na sprzedaż

chętnie kupię


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 09:10 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 13 kwi 2014, 20:11
Posty: 343
Lokalizacja: Szczecin
maciejo napisał(a):
Final Enemy - The Winged Queen.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem 2 Ongoing.
Jeśli królowa wpada do Combat Zone i czy była zakryta lub czy była odkryta w powietrzu to zadaje rane a następnie jeśli nie zdąże jej ubijć w tej rundzie to wraca ponownie do Ventilation Shafts.
Czy tak jest ok ?


Sadze ze odrazu po tym jak zada Strike'I wraca do Ventilation Shafts, wiec nie masz szansy na kontratak. Jedyny sposob aby moc ja zaatakowac to uziemic ja metal net w kompleksie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL