Might of Magic Heroes

Masz pytanie o zasady jakiejś gry - zamiast pisać na forum ogólnym, napisz osobnego posta na tym podforum. Uwaga! W tytule wątku podaj nazwę gry (i krótko czego dotyczy pytanie)!
Awatar użytkownika
mig
Posty: 4046
Rejestracja: 24 lip 2010, 16:41
Lokalizacja: Konin
Been thanked: 4 times

Might of Magic Heroes

Post autor: mig »

Kilka niejasności, które pojawiły się podczas gry:

1. Czy jeśli żeton spotkania ma symbol elitarności to działa tylko jako dodatkowa kostka czy również jako dodatkowa wytrzymałość podczas zadawania ran?
2. Czy można zbudować miasto na górach lub wodzie?
3. Czy bohaterowie mogą przekazywać miedzy sobą oddziały? Jeśli tak to czy tylko w miescie, czy również "w terenie"? Muszą stać na jednym polu?
4. Czy przez pole pilnowane przez spotkania można tylko przejść (bez eksploracji) i czy dochodzi wtedy do walki z pilnującymi oddziałami?
5. Zupełnie nieczytelne są dla mnie zasady przyznawania PD ze skarbów (jako nagroda z żetonu spotkania - ok: bierze się żeton, odwraca i trzyma przy karcie bohatera). Ale jak to działa kiedy decydujemy się wziąć jako "łup" PDki. W instrukcji napisane jest, że przydziela się od razu. To znaczy, że kartę skarby się odrzuca? A jeśli PDków ze skarbu i wcześniej zdobytych z odłozonych jako trofea żetonó spotkań jest za mało żeby wejść na kolejny poziom to te punkty przepadają? Gdyby był jakiś tor na którym aktualne PD się zaznacza byłoby to czytelniejsze...
6. Wg instrukcji jeśli ma się PDki przewyższajace liczbę potrzebną do uzyskania kolejnego poziomu to można zachować nadwyżkę o ile jest ona na osobnym żetonie spotkania a nie można "rozmieniać". Ale czy zgromadzenie odpowiedniej liczby PD oznacza automatyczny awans, czy można z decyzją o awansie poczekać?

dzięki z góry za pomoc:)
Planszostrefa - 11%, 3 Trolle - 5%
Mam / Chcę mieć / Sprzedam
Awatar użytkownika
Red Baron
Wydawca
Posty: 235
Rejestracja: 03 lip 2004, 09:14

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: Red Baron »

ad1. W przypadku żetonów spotkań symbol elity oznacza tylko możliwość wymiany kostki.
ad2. Tak można, pole wtedy traci właściwość góry czy woda lub port
ad3. Nie można przekazywać jednostek pomiędzy herosami ani w mieście ani poza nim.
ad4. Można przejść a nawet zatrzymać się na takim polu, walka będzie gdy podejmiemy eksploracje pola, w innym przypadku nic się nie dzieje.
ad5. PD z karty Skarbu musisz użyć od razu, czyli jeżeli będzie ich za mało (wraz z ew. żetonami które zdobyłeś) nie możesz zrobić awansu, nigdzie się ich nie notuje, po prostu aby ich użyć musisz mieć wystarczająca ilość PD z karty +PD z żetonów.
ad6. O awansie decydujesz ty, nie musisz wykonać go od razu, jednakże awans wykonujesz tylko w swojej turze.
Awatar użytkownika
mig
Posty: 4046
Rejestracja: 24 lip 2010, 16:41
Lokalizacja: Konin
Been thanked: 4 times

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: mig »

Dzieki:) wszystko jasne :)
Planszostrefa - 11%, 3 Trolle - 5%
Mam / Chcę mieć / Sprzedam
Awatar użytkownika
Yogoort
Posty: 1
Rejestracja: 29 gru 2012, 09:57

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: Yogoort »

a to moje wątpliwości i niejasności powstałe w czasie gry:

1. zdolność z żetonów spotkań REGENERACJA działa generalnie tak, że muszę w pierwszej turze walki ubić wszystkie potwory, w innym przypadku, nawet jeżeli przetrwa jeden z nich to zdolność REGENERACJA w drugiej turze odnowi ich liczebność do stanu początkowego ?

przykład: walczę z siedmioma elitarnymi żywiołakami ziemi posiadającymi regenerację, w pierwszej turze udało mi się zabić 6 sztuk tych stworzeń, przychodzi druga tura i dzięki zdolności znów jest ich 7 sztuk?

2. zdolność bohatera PODRÓŻNIK MIĘDZY WYMIARAMI oraz ogólnie poruszanie się między portalami.
2a. Pomiędzy portalami na mapie (przeskok z jednego kafelka na inny) może się poruszać każdy bohater czy tylko bohater z w/w zdolnością?
2b. Bohater z w/w zdolnością może użyć portalu znajdującego się na mapie do przeskoku do miasta nie majac wybudowanego budynku portalu w samym mieście?
2c. Bohater z w/w zdolnością może przeskoczyć z miasta do portalu na mapie nie mając wybudowanego budynku portalu w mieście?

3. sugerowane numery kafelków tworzących mapę przy określonej ilości graczy mają logiczne wytłumaczenie tzn. konkretnie jakiś balans gry czy np grając w dwie osoby mogę wybrać dowolne 9 kafelków a nie tylko te sugerowane od 1 do 9?

To na chwilę obecną tyle, z góry dziękuję za odp i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Red Baron
Wydawca
Posty: 235
Rejestracja: 03 lip 2004, 09:14

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: Red Baron »

ad1. Dokładnie tak jak napisałeś.
ad2.
a) tylko heros Podróżnik między-wymiarami.
b i c) musi być portal w mieście
ad3. w numeracji jest balans PP oraz innych miejsc na planszy. Możesz dać inne kafelki ale pod warunkiem zachowania ogólnie tej samej ilości PP na całej planszy.
deshi
Posty: 10
Rejestracja: 12 lis 2012, 14:05

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: deshi »

Ja też mam kilka pytań:

1. Czy po wygranej bitwie z wrogim herosem przejmuję kopalnie:
a) znajdujące się w zasięgu mojej strefy kontroli (3 pola)
b) strefy kontroli pokonanego (2 pola) ?

2. Czy można przejść przez swoje miasto traktując je jako zwykłe pole czy ruch zawsze muszę zakończyć w mieście ?

3. Czy przed bitwą można używać dowolnej ilości zwojów magii czy tylko jednego ?

Tyle na razie:)
Awatar użytkownika
Red Baron
Wydawca
Posty: 235
Rejestracja: 03 lip 2004, 09:14

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: Red Baron »

ad1. Przejmujesz kopalnie w zasięgu Twojej strefy kontroli.
ad2. Nie możesz przejść przez miasto, musisz zakończyć na nim ruch.
ad3. Możesz użyć dowolnej ilości zwojów
deshi
Posty: 10
Rejestracja: 12 lis 2012, 14:05

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: deshi »

I jeszcze kolejne pytania:

1. Czy heros mając więcej niż jedną kostkę ataku może zamienić jedną z nich na kostkę elitarną? Innymi słowy czy heros jest elitarny:)?

2. Jak wygląda proces przyznawania ran stosowi. Tzn mam w stosie 3 jednostki elitarne i 3 podstawowe Mam do przydzielenia 2 rany. Czy mogę przyznac je zaczynając od jednostki elitarnej (1 rana zmiana na podstawowa i druga śmierć jednostki) czy muszę dwoma ranami obdzielić dwie podstawowe i je usmiercić a dopiero potem przyznawać rany jednoskom elitarnym (mam nadzieję że nie namieszałem z tym za dużo:) )

3. Czy jednostka która ma siłe 7 i w bitwie dostanie + 1 do siły będzie zadawała rany przy wyniku na kostce 8

4. iloma kostkami trzeba rzucać gdy mam stos składający się z sześciu i więcej jednostek przy dodatkowej kostce przydzielonej temu stosowi w bitwie
Awatar użytkownika
Red Baron
Wydawca
Posty: 235
Rejestracja: 03 lip 2004, 09:14

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: Red Baron »

Ad1. Heros nie jest elitarny sam z siebie.
Ad2. Ty wybierasz które jednostki giną, w jakiej kolejności.
Ad3. Nie, w instrukcji (str.13 Przebieg bitwy) jest akapit o tym że 1 oznacza zawsze trafienie niezależnie od Wartości cechy, a 8 zawsze pudło.
Ad4. Max to 5 kości K8 plus elitarna. Niezależnie od ilości jednostek, dodatkowych bonusów nie możesz przekroczyć tej liczby.
deshi
Posty: 10
Rejestracja: 12 lis 2012, 14:05

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: deshi »

Dzięki :)
Awatar użytkownika
mig
Posty: 4046
Rejestracja: 24 lip 2010, 16:41
Lokalizacja: Konin
Been thanked: 4 times

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: mig »

Red Baron pisze: Ad2. Ty wybierasz które jednostki giną, w jakiej kolejności.
a jak się to ma do zasady, że gdy gracz przydziela jednostce rady robi to az do jej eliminacji lub wyczerpania ran? wydawałoby się, ze zgodnie z tą zasadą jeśli przydzieliłem pierwszą ranę elitarnej to drugą muszę przydzielić jednostce z raną a nie np. kolejnej elitarnej...?
Planszostrefa - 11%, 3 Trolle - 5%
Mam / Chcę mieć / Sprzedam
Awatar użytkownika
Red Baron
Wydawca
Posty: 235
Rejestracja: 03 lip 2004, 09:14

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: Red Baron »

To co ty piszesz odnosi się do stosu, przydzielasz rany w stos aż do jego eliminacji lub wyczerpania otrzymanych ran. Natomiast kolejność przyznawania ran w jednostki w stosie to twoja sprawa - wyjątek stanowi jednostka z cechą Wytrzymałość.
Tu musisz przydzielić jej kolejną ranę jeżeli masz już jakąś.
beholder
Posty: 2
Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:12

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: beholder »

To ja też zadam kilka pytań :)

1. Ile grup jednostek może mieć bohater? Na karcie postaci są 4 'sloty' - można mieć max 4 czy więcej (i wtedy nie mieszczą się na postaci)? Jeżeli tylko 4 to co się dzieje w sytuacji gdy np w wyniku walki jednostka elitarna spada na zwykłą i w ten sposób pojawia się piąty oddział?
2. W sumie to nie znalazłem tej informacji w instrukcji - czy po bitwie usuwa się żetony obrażeń z jednostek bohatera (głównie chodzi o wytrzymałe)?
3. Czy po bitwie można się ruszyć za pozostałe punkty ruchu czy bitwa oznacza koniec ruchu bohatera?
4. Jeżeli braknie żetonów jednostek to rozumiem, że nie można ich więcej rekrutować?
5. Czy skorzystanie ze stajni daje również możliwość zaatakowania po raz drugi w tej turze, czy tylko punkty ruchu?
6. Przy dobieraniu kart zaklęć ile należy pociągnąć kart? Bierzemy jedną czy jak w przypadku umiejętności/artefaktów jedną z kilku do wyboru?
7. Poruszę jeszcze raz kwestię podróżowania przez portale, bo dalej jest to dla mnie niejasne :) Z tego co widzę z opisu powyżej rozumiem to tak, że:
- jak bohater nie ma tej zdolności to nie może w ogóle używać portali,
- jak ją ma to może przechodzić między portalami,
- jak ją ma i mamy odpowiedni budynek w mieście to dodatkowo bohater może przechodzić portal-miasto i miasto-portal
8. Czy jest gdzieś jakiś spis za co można dostawać PP? Z tego co się orientuję to są to tylko kopalnie, łza i powiązany z nią budynek?
9. Załóżmy że przy zadawaniu obrażeń na stosie mam jednostki elitarne i zwykłe, zadawane są 2 pkt. obrażeń. Czy można zadać pierwszy punkt elitarnej jednostce a następny kolejnej elitarnej jednostce (w ten sposób nie zginie żadna jednostka, dwie zmienią się w zwykłe)?
Awatar użytkownika
Red Baron
Wydawca
Posty: 235
Rejestracja: 03 lip 2004, 09:14

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: Red Baron »

Wyjaśniam:
ad1. 4 sloty na stosy i tyle stosów możesz mieć - jednostki elitarne i zwykłe tego samego rodzaju np: kusznicy zawsze tworzą jeden stos.
ad2. Usuwa się, (info o tym jest przy opisie Wytrzymałości)
ad3. Po bitwie możesz się ruszyć za pozostałe PR
ad4. Tak, limit żetonów oznacza max. ilość jednostek.
ad5. Drugi ruch z możliwością drugiej bitwy.
ad6. Jedną kartę.
ad7. Bohater zawsze może podróżować z miasta do portalu i odwrotnie jeżeli taki Portal ma w mieście, nie musi mieć do tego umiejętności, natomiast umiejętność pozwala poruszyć się pomiędzy dwoma portalami na planszy.
ad8. PP otrzymujesz za kontrolę kopalni (tyle ile jest przy kopalni), za artefakty (każdy jest wart 1PP) oraz za zdobycie specjalnych pól na planszy: Smocze ogniwa oraz Kryształ objawienia - symbol korony zawsze informuje o możliwości zdobycia PP za dane pole planszy.
ad9. Możesz tak zrobić z wyjątkiem sytuacji gdy elitarna jednostka posiada Wytrzymałość wtedy najpierw zawsze ranisz już zraniony żeton.
beholder
Posty: 2
Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:12

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: beholder »

Dziękuję za szybką odpowiedź :)!
Komimasa
Posty: 149
Rejestracja: 26 lis 2012, 11:09
Has thanked: 4 times
Been thanked: 6 times

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: Komimasa »

To znowu ja ale ty razem w bardziej odpowiednim wątku. Przepraszam, za bałagan...

1.Podczas gry padło pytanie, czy ze stajni jako że ma "żeton eksploracji" (lunetę) można skorzystać tylko raz w całej grze? Bo rozumiem, że z Kryształu Objawienia korzysta się tylko raz. Tak też było w Heroesach, ale ze stajni?

2. Mój kolega zrobił sobie dwa oddzielne stosy jednostek Wampiry, czyli jakby to powiedzieć wykorzystał dwa sloty, mimo, że to jednostki jednego rodzaju (chodzi mi poziom, nie czy elitarne czy nie). Czy można tak przegrupowywać jednostki?

3. Jeśli to wyżej jest możliwe, to czy zanim zaatakuję wroga mogę sobie w slotach poprzestawiać jednostki w jaki chcę sposób (zachowując zasadę maks 4 stosów). ?
Np W pierwszym stosie dać dwóch orków w drugim trzy centaury i w trzecim dwa centaury?

4. W instrukcji stoi napisane, że handel (wymienianie zasobów na złoto i odwrotnie) możemy dokonywać w fazie akcji tylko teraz pytanie jakiej? Czy przed werbunkiem, czy zagrywając akcję wydobycie czy w dowolnym momencie w naszej turze? To wygląda tak, jakby mógł w dowolnym momencie swojej tury, ale wolę się upewnić.


Przy okazji pytanie do wydawcy. Czy przewidujecie państwo stworzenie kolejnych scenariuszy?
Przyznam, że to jest strzał w dziesiątkę. Np mnie osobiście parę dobrych chwil zajmuje ułożenie mapy, bo staram się by mapa nikogo nie faworyzowała. Więc tartak najlepiej na kwadracie gdzie zamek i kopalnia żelaza kwadrat obok, ale przy zachowaniu odległości portali robi się to trochę trudne. Bardzo przydałyby się gotowe scenariusze, które pokazywałyby jak należy ułożyć mapę, by ta nie faworyzowała jednego gracza. Np gdy układałem na 4 graczy, kopalnie tartak ustawiłem dobrze, ale jeden gracz miał wokół siebie 4 zółte potwory a ja np miałem tylko jednego... Także z góry już ustalone propozycje ułożenia mapy byłyby bardzo pomocne i ułatwiły setup. Niby kafelki można kłaść losowo, ale to wtedy jest potem gadka "ty miałeś łatwiej", a chyba chodzi o równe szanse.
Awatar użytkownika
Red Baron
Wydawca
Posty: 235
Rejestracja: 03 lip 2004, 09:14

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: Red Baron »

ad1. Tylko raz, tak jak z każdego budynku z lunetą.
ad2. Nie można tak robić, 1 stos to jeden typ jednostek. Wszystkie jednostki tego typu trafiają do tego stosu.
ad4. Możesz w dowolnej chwili swojej tury.

Planujemy kolejne scenariusze, na dniach będzie ciekawy scenariusz dla 2 osób.
Kwaki
Posty: 4
Rejestracja: 07 wrz 2012, 10:56
Lokalizacja: Kraków

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: Kwaki »

Hej :) Jestem po pierwszej rozgrywce w tę grę. Bardzo nam się podobało, ale jak to bywa nie zawsze można wszystkie zasady w pierwszej grze wychwycić, a dodatkowo kilka było dla nas niejasnych. Czytając temat trochę mi się wyjaśniło, ale kilka wątpliwości też nasunęło.

1. W opisie Precyzyjny atak: "Ponadto po wykonaniu testu ataku, gracz może wyrzucić jedną kostkę, na której nie wyrzucił trafienia". Czy test ataku to po prostu rzut kostką i w każdej turze może przerzucić nieudany atak, jeśli wcześniej nie przerzucał tej kości? To jest dość jasne, ale pytam dla formalności, bo dość mocne mi się to wydało. Ponadto czy wybiera się tylko jeden stos i w momencie gdy liczba ran przewyższa tę, którą może przyjąć stos, resztę przydziela obrońca według własnego uznania?
2. Jak działa port? Zastanawialiśmy się czy można przez niego przejść jak przez most, po prostu na drugą stronę rzeki, czy trzeba popłynąć do innego portu i dopiero tam wysiąść? Czyli a) ląd -> port -> ląd czy b) ląd -> 1. port -> woda -> 2. port -> ląd, z możliwością przystanków w portach, ale nie na wodzie.
3. Jak się ustawia mapę? Przeczytałem tu o jakichś scenariuszach, ale w instrukcji nic takiego nie znalazłem. Gdzieś na necie są dostępne? My zasady zrozumieliśmy tak, że każdy po kolei losuje kafelek i ustawia w dowolnym miejscu planszy, a potem każdy wybiera, w którym rogu chce grać (graliśmy w 4 osoby), zgodnie z zasadami.
4. Dla pewności: tura bitwy to jedna cała kolejka (okrążenie) w bitwie? Umiejętności/ czarów z dopiskiem, że można używać raz w turze bitwy, można użyć kilka razy w grze, ale raz w jednej kolejce (okrążeniu)? Np. gdy walczymy w spotkaniu z 1 potworem, można za każdym razem na nim tego używać?
5. Czy losując artefakt mamy wybór z 2 kart? Nie dostrzegłem tego w zasadach, ale wywnioskowałem, że tak może być z postów powyżej. Jeśli losujemy tylko 1 kartę, to co się dzieje, gdy dostaniemy taki, którego nie możemy użyć? Np. drugi Pancerz lub drugi Skarb?
6. Czy jest rozróżnienie na jednostki Elitarne (zaznaczone z mieczem, mogą używać kości elitarnej) i Ulepszone (odwrócone na drugą stronę, mają jakby 2 życia, gdyż po zabiciu, odwraca się je na drugą stronę). Pytam ponieważ jeden z żetonów u białych nie miał miecza na żadnej ze stron, a najmocniejszy w Twierdzy (czarni) miał miecz po dwóch stronach.
7. Czy artefakt zabierany od pokonanego wybiera zwycięzca (ale taki który może ubrać)? Czy artefakt działa od następnej bitwy czy może zadziałać w wygranej bitwie jego specjalność z dopiskiem "Po bitwie". Mieliśmy sytuację, że wygrywający zabrał Sakwę, która pozwala awansować wszystkie podstawowe jednostki pozostałe po bitwie i zgodnie uznaliśmy, że zadziała od następnej, ale wolę się upewnić.

I pytania, które mi się nasunęły czytając temat. Widziałem, że odpowiadał Pan Wydawca, więc jest duża szansa, że jednak się myliliśmy w naszej interpretacji zasad, dlatego wolę się upewnić.
8. Czy przez pola, na których są potwory (kopalnie, eksploracje) można przechodzić bez konsekwencji? Czyli czy walka następuje tylko w momencie, gdy się na nią decydujemy? Czytając zasady, a także polegając na doświadczeniu z komputerowej wersji (co jednak czasami w tej grze nie ma odzwierciedlenia :D ), uznaliśmy, że wchodząc np. do tartaku albo pola eksploracji, którego bronią potwory (stoją na polu obok), trzeba stoczyć bitwę. Byliśmy w błędzie?
9. Z zasad "Gdy gracz przydziela rany wybranej jednostce, robi to do momentu jej elimancji (...)". Czy jednostka podstawowa i elitarna to nie jest ta sama jednostka? Czyli czy zabijając jednostkę elitarną (obracając na podstawową) staje się ona inną jednostką i nie musimy kontynuować zadawania jej ran tylko np. uderzyć w inną elitarną? To również inaczej zrozumieliśmy.
10.
ad6. O awansie decydujesz ty, nie musisz wykonać go od razu, jednakże awans wykonujesz tylko w swojej turze.
Czy wygrywając bitwę, w której się bronimy, możemy awansować (de facto nie jest to nasza tura tylko atakującego)?

I jeszcze na koniec takie techniczne pytanko. Czy to możliwe, że dostaliśmy wybrakowany zestaw? Nasza zielona drewniana nekropolia miała jedną wieże i nie odnaleźliśmy czarnego walca. Mógł się oczywiście gdzieś zgubić, bo przy takiej ilości elementów na początku, nie wiedząc co, gdzie i jak, łatwo coś zapodziać, ale nie mogę go znaleźć nigdzie w pokoju, a grę wczoraj otwieraliśmy :(

Uff, dużo tego wyszło, ale tak po pierwszej rozgrywce ciężko wszystko dokładnie ogarnąć. Dzisiaj będę jeszcze studiować zasady. A gra bardzo fajna!
Awatar użytkownika
Red Baron
Wydawca
Posty: 235
Rejestracja: 03 lip 2004, 09:14

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: Red Baron »

ad1. W każdej turze, wybierasz jeden stos, gdy zostanie cały zniszczony i pozostaną rany, kolejny stos wybiera już obrońca.
ad2. Działa jak most, możesz wysiąść bez portu.
ad3. Pierwszy scenariusz jest na stronie, tak jak gracie tez jest dobrze.
ad4. Tura bitwy to pełne okrążenie ataków wszystkich istot w bitwie. W nowej turze możesz na nowo użyć umiejętności oznaczonych raz w turze.
ad5. Losujesz 3 karty i wybierasz jedną (strona 4 opis karty artefaktu) lub 5 gdy posiadasz zdolność Poszukiwacz Artefaktów. Może się zdarzyć że nie będziesz w stanie wziąć nowego artefaktu mając 3 i losując trzy o typach które już masz.
ad6. Jest to błąd w druku - sprawa jest wyjaśniona na stronie, ponadto istnieje opcja wymiany tych źle wydrukowanych żetonów.
ad7. Artefakt wybiera zwycięzca, jest to po bitwie i po użyciu zdolności określonych po bitwie, tak wiec od razu nie możesz użyć tego artefaktu.
ad8. Zgodnie z zasadami: wchodząc na pole z potworem dochodzi do bitwy, wchodząc na pole strzeżone przez potwora my decydujemy czy będzie bitwa poprzez deklarację - chcemy eksplorować pole, chcemy zdobyć kontrole nad kopalnia lub nie.
ad9. Wybieramy stos i otrzymuje on rany dopóki może, niezależnie czy są to elitarne czy podstawowe jednostki.
ad10. Gdy wygrasz bitwę jako obrońca możesz natychmiast awansować, przytoczony przez Ciebie fragment dotyczył sytuacji czy musimy od razu robić awans gdy uzyskamy wymaganą ilość doświadczenia.

Niestety czasami może się trafić zestaw gdzie brakuje jakiegoś elementu, proszę o maila w tej sprawie (marcin@axel.pl) wyślemy uszkodzone/brakujące elementy wraz z podmianka żetonów.
Awatar użytkownika
Malypin
Posty: 27
Rejestracja: 26 sie 2011, 12:25
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: Malypin »

Pomyliłem działy a na swoje dwa pytania odczytałem odpowiedź w ty mam jedno pytanie: w walce gdy na elitarnej kostce wyrzucę daną jednostką laur to on działa tylko na ten stos którym go wyrzuciłem tak? czyli powiedzmy chciałbym wskrzesić gryfa ( rzucam gryfami elitarnymi ) wskrzeszam gryfa podstawowego i mam nim ruch? I tu drugie :) czy jeżeli mam 4 jednostki elitarne i 3 jednostki podstawowe w danym stosie to ruch nimi jest jeden (czyli ten rzut max 5 kostkami) czy jak w wersji komputerowej osobno ?
Awatar użytkownika
blacklunthor
Posty: 237
Rejestracja: 12 cze 2008, 23:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: blacklunthor »

Hej ludziska mam pytanie odnośnie kart aktywacji

czy bohaterów mogę aktywować 3 razy podczas tury? np. 1 karta - ruch herosa o 4 pola 2 karta znowu i 3 kart znowu aktywuje herosa

czy jeśli mam już kartę handlu to będę mógł np. 2 razy wydobyć zasoby w turze lub 2 razy coś zbudować w mieście?
Awatar użytkownika
Malypin
Posty: 27
Rejestracja: 26 sie 2011, 12:25
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: Malypin »

Na oba pytania tak ;)
Awatar użytkownika
blacklunthor
Posty: 237
Rejestracja: 12 cze 2008, 23:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: blacklunthor »

Malypin pisze:Pomyliłem działy a na swoje dwa pytania odczytałem odpowiedź w ty mam jedno pytanie: w walce gdy na elitarnej kostce wyrzucę daną jednostką laur to on działa tylko na ten stos którym go wyrzuciłem tak? czyli powiedzmy chciałbym wskrzesić gryfa ( rzucam gryfami elitarnymi ) wskrzeszam gryfa podstawowego i mam nim ruch? I tu drugie :) czy jeżeli mam 4 jednostki elitarne i 3 jednostki podstawowe w danym stosie to ruch nimi jest jeden (czyli ten rzut max 5 kostkami) czy jak w wersji komputerowej osobno ?
laur działa tylko na stos na którym był wyrzucony - jeśli chcesz wskrzesić gryfa i wyrzuciłeś laur to go wskrzeszasz - będziesz mógł wykonać nim atak w następnej turze walki jeśli będzie żył

4 jednostki elitarne i 3 podstawowe w jednym stosie dają ci rzut 5 kostkami ataki i jedną kostkę elitarną jeśli zechcesz

o to chodziło?
Awatar użytkownika
Malypin
Posty: 27
Rejestracja: 26 sie 2011, 12:25
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Re: Might of Magic Heroes

Post autor: Malypin »

blacklunthor pisze:
laur działa tylko na stos na którym był wyrzucony - jeśli chcesz wskrzesić gryfa i wyrzuciłeś laur to go wskrzeszasz - będziesz mógł wykonać nim atak w następnej turze walki jeśli będzie żył

4 jednostki elitarne i 3 podstawowe w jednym stosie dają ci rzut 5 kostkami ataki i jedną kostkę elitarną jeśli zechcesz

o to chodziło?
tak o to, dzięki wielkie :) bo grałem że elitarne jednostki atakują osobno i podstawowe też, czyli 4 k8 ( bądź 3k8 + kE ) jako jednostki elitarne i 3 k8 jako jednostki podstawowe.
krucy
Posty: 8
Rejestracja: 23 lis 2012, 14:37

Re: Might & Magic Heroes

Post autor: krucy »

Czy jeśli cyklop bez zadanej rany na poziomie podstawowym wyrzucił "Laura" to czy zamienia się w jednostkę elitarną z dwoma ranami czy jednostkę elitarną bez żadnych ran?
ODPOWIEDZ