Wojna Narodów
Re: Wojna Narodów
Bea pisze:Jeśli dojdzie wydarzenie z zerową liczbą architektów, to przecież i tak dokłada się nowych, bazowych architektów zależnych od liczby graczy. Więc chyba nigdy ich nie będzie 0. Czy ja coś źle rozumuje?dwainlittle pisze:Kilka pytań po dzisiejszej, pierwszej rozgrywce:
1. Na koniec tury niewykorzystani architekci sa usuwani (nie kumuluja się) czy usuwani sa wszyscy rownież Ci "bazowi" za ilosc graczy - i jeśli dojdzie wydarzenie z 0 ilością architektów to w tej turze
Dobrze rozumujesz.
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 18 paź 2014, 22:22
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
- Wothan
- Posty: 525
- Rejestracja: 02 lis 2009, 10:11
- Lokalizacja: Mazury
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 16 times
Re: Wojna Narodów
Czy gdy na planszy gracza zastępuję kartę Postępu kartą nową właśnie zakupioną to czy pracownicy na niej pozostają czy są zwalniani? Nie widzę wytłumaczenia tej sytuacji w instrukcji, ale wydaje mi się, że trzeba ich ściągnąć. Jak myślicie?
- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 56 times
Re: Wojna Narodów
Wothan pisze:Czy gdy na planszy gracza zastępuję kartę Postępu kartą nową właśnie zakupioną to czy pracownicy na niej pozostają czy są zwalniani? Nie widzę wytłumaczenia tej sytuacji w instrukcji, ale wydaje mi się, że trzeba ich ściągnąć. Jak myślicie?
Instrukcja s. 15 pisze:Robotnicy z usuwanej karty są przenoszeni do obszaru Zasobów.
- Wothan
- Posty: 525
- Rejestracja: 02 lis 2009, 10:11
- Lokalizacja: Mazury
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 16 times
Re: Wojna Narodów
Dzieki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanko: kiedy stosuje się karty postępu 2-go i 3-go poziomu? Czy to zależy od liczby graczy? Tego tez nie widzę w instrukcji
- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 56 times
Re: Wojna Narodów
Wraz ze wzrostem doświadczenia graczy. Tak.Wothan pisze:Dzieki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanko: kiedy stosuje się karty postępu 2-go i 3-go poziomu? Czy to zależy od liczby graczy? Tego tez nie widzę w instrukcji
W instrukcji s. 21.
- Bea
- Posty: 4478
- Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
- Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
- Been thanked: 6 times
Re: Wojna Narodów
Ja na początku też tak zrobiłam, ale niestety gra była bardzo trudna. Ciężko było się porządnie rozbudować, przez co było mniej radości z gry. Dlatego też postanowiłam jednak zaawansowane karty pozostawić na późniejarturroq pisze:Ja tam wtasowałem wszystkie od razu.
Zastanawiam się jednak, czy da się w 5 osób zagrać tylko podstawowymi kartami. W instrukcji jest ostrzegają, że może kart zabraknąć. Wkrótce będę grała właśnie w takim składzie i wolałabym jeszcze nie dodawać zaawansowanych kart. Myślicie, że damy radę bez nich?
Re: Wojna Narodów
Dzieki wtasowaniu wszystkich kart każda gra ma swój klimat. Czy są trudniejsze - nie zauważyłem. Zauważyłem natomiast, iż dzięki wtasowaniu wszystkich kart należy być bardzo elastycznym w obieranu strategii na gre.
- Smoku
- Posty: 464
- Rejestracja: 17 lut 2006, 17:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 2 times
Re: Wojna Narodów
Mam pytanie o grę solo.
Czy dobierając nową płytkę wydarzeń: siłę militarną i stabilizację WP dodaję do już istniejącej, czy ich poziom startowy w nowej rundzie ma być taki jak na płytce?
P.S co oznaczają symbole PZ na torze rund?
Czy dobierając nową płytkę wydarzeń: siłę militarną i stabilizację WP dodaję do już istniejącej, czy ich poziom startowy w nowej rundzie ma być taki jak na płytce?
P.S co oznaczają symbole PZ na torze rund?
- Wothan
- Posty: 525
- Rejestracja: 02 lis 2009, 10:11
- Lokalizacja: Mazury
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 16 times
Re: Wojna Narodów
Liczby na czerwonych kwadratach wskazują na startową siłę i stabilizację Wirtualnego Gracza w danej rundzie. Rzuty kością mogą zmieniać te wartości (tak jak widnieje pod czarnymi kościami na płytce wydarzenia).Smoku pisze:Mam pytanie o grę solo.
Czy dobierając nową płytkę wydarzeń: siłę militarną i stabilizację WP dodaję do już istniejącej, czy ich poziom startowy w nowej rundzie ma być taki jak na płytce?
P.S co oznaczają symbole PZ na torze rund?
PZ na torze rund (co druga tura, czyli po każdej epoce) oznacza, że należy przeprowadzić punktowanie: otrzymujesz 1 PZ za każdą inną nację, która ma mniej ksiąg od Ciebie - rozpatruje to każdy gracz.
- kastration
- Posty: 1218
- Rejestracja: 08 kwie 2015, 21:37
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 430 times
Re: Nations (Wojna Narodów)
Dzień dobry. Mam kilka pytań laika.
1. Czy doradca daje co rundę swój bonus czy tylko jednorazowo? Np. Oktawian August jednorazowo podniesie siłę militarną o +1 czy co rundę, np. w fazie produkcji? Jak rozumiem, na doradcy nie stawia się robotników?
2. Czy początkowe (przed kupieniem jeszcze czegokolwiek, np. w 1 rundzie) budynki i jednostki militarne namalowane na kartach graczy biorą udział w punktowaniu w produkcji i konsumpcji czy nie i dopiero samodzielnie zakupione karty biorą udział? Analogicznie, czy można umieszczać na tych namalowanych rzeczach robotników, czy tylko na samodzielnie zakupionych?
3. Czy można kupić więcej niż 1 kartę postępu na rundę, jeśli się ma złoto na to? I analogicznie, potem wysłać robotników np. na 2-3 budynki i przestawiać wedle uznania żeby zwiększyć optymalność zasobów przy produkcji i konsumpcji?
4. W jaki sposób zwiększyć znacząco swoją siłę militarną, skoro ma się względnie niewielu robotników i zaledwie 1 miejsce na kartę militarną na swojej planszy? A samych doradców też można mieć 1 na planszy. Jakie są najlepsze sposoby na to by potem dopchać się np. do dobrych kolonii i nie odstawać w tyle przy wojnach?
5. Czy na kolonię można dać robotnika czy nie?
6. Czy można dać dwóch architektów od razu na cud w budowie, kupując w tej samej rundzie czy zaś najwcześniej można dopiero w 2 następujących rundach zbudować cud? Jak dodam ostatniego, to automatycznie cud w budowie staje się cudem i przenosimy na dół planszy?
Pozdrawiam serdecznie.
1. Czy doradca daje co rundę swój bonus czy tylko jednorazowo? Np. Oktawian August jednorazowo podniesie siłę militarną o +1 czy co rundę, np. w fazie produkcji? Jak rozumiem, na doradcy nie stawia się robotników?
2. Czy początkowe (przed kupieniem jeszcze czegokolwiek, np. w 1 rundzie) budynki i jednostki militarne namalowane na kartach graczy biorą udział w punktowaniu w produkcji i konsumpcji czy nie i dopiero samodzielnie zakupione karty biorą udział? Analogicznie, czy można umieszczać na tych namalowanych rzeczach robotników, czy tylko na samodzielnie zakupionych?
3. Czy można kupić więcej niż 1 kartę postępu na rundę, jeśli się ma złoto na to? I analogicznie, potem wysłać robotników np. na 2-3 budynki i przestawiać wedle uznania żeby zwiększyć optymalność zasobów przy produkcji i konsumpcji?
4. W jaki sposób zwiększyć znacząco swoją siłę militarną, skoro ma się względnie niewielu robotników i zaledwie 1 miejsce na kartę militarną na swojej planszy? A samych doradców też można mieć 1 na planszy. Jakie są najlepsze sposoby na to by potem dopchać się np. do dobrych kolonii i nie odstawać w tyle przy wojnach?
5. Czy na kolonię można dać robotnika czy nie?
6. Czy można dać dwóch architektów od razu na cud w budowie, kupując w tej samej rundzie czy zaś najwcześniej można dopiero w 2 następujących rundach zbudować cud? Jak dodam ostatniego, to automatycznie cud w budowie staje się cudem i przenosimy na dół planszy?
Pozdrawiam serdecznie.
"Człowiek bez religii, jest jak ryba bez roweru"
Mia San Mia!
Mia San Mia!
- Trolliszcze
- Posty: 4776
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 1031 times
Re: Nations (Wojna Narodów)
1. Dobra w kółeczkach są produkowane w fazie produkcji, a zatem co rundę. Te w kwadracikach (siła militarna/stabilizacja) modyfikuje się w chwili pozyskania/utraty karty (lub położenia na niej robotnika), tylko raz.
2. Karty nadrukowane traktuje się dokładnie tak samo jak wszystkie inne.
3. Można kupić dowolną liczbę kart (dopóki ma się złoto i dopóki leżą jakieś na planszy). Można dowolnie przestawiać robotników, ale za każdym razem, gdy przestawiamy, płacimy koszt w kamieniach (zgodnie z wartością podaną na karcie, na którą stawiamy robotnika).
4. Każdy robotnik na karcie dodaje siłę militarną do ogólnej sumy. Jeżeli karta ma siłę militarną 5, a ja postawię na niej trzech robotników, to zwiększają oni moją siłę militarną o 15. Robotników jest sporo, pamiętaj, że można ich brać zamiast dóbr w fazie rozwoju, czy jak się ona zwie.
5. Nie, nie ma takiej potrzeby. Kolonia przynosi zyski sama z siebie, robotników stawia się tylko na kartach czerwonych i niebieskich.
6. W jednej rundzie możesz "kupić" dowolną liczbę architektów (ale zawsze tylko 1 w turze), oczywiście dopóki są oni dostępni. Tak, po postawieniu ostatniego architekta cud jest natychmiast budowany i daje określony bonus.
2. Karty nadrukowane traktuje się dokładnie tak samo jak wszystkie inne.
3. Można kupić dowolną liczbę kart (dopóki ma się złoto i dopóki leżą jakieś na planszy). Można dowolnie przestawiać robotników, ale za każdym razem, gdy przestawiamy, płacimy koszt w kamieniach (zgodnie z wartością podaną na karcie, na którą stawiamy robotnika).
4. Każdy robotnik na karcie dodaje siłę militarną do ogólnej sumy. Jeżeli karta ma siłę militarną 5, a ja postawię na niej trzech robotników, to zwiększają oni moją siłę militarną o 15. Robotników jest sporo, pamiętaj, że można ich brać zamiast dóbr w fazie rozwoju, czy jak się ona zwie.
5. Nie, nie ma takiej potrzeby. Kolonia przynosi zyski sama z siebie, robotników stawia się tylko na kartach czerwonych i niebieskich.
6. W jednej rundzie możesz "kupić" dowolną liczbę architektów (ale zawsze tylko 1 w turze), oczywiście dopóki są oni dostępni. Tak, po postawieniu ostatniego architekta cud jest natychmiast budowany i daje określony bonus.
Re: Nations (Wojna Narodów)
1. Chyba jest jakiś doradca (może nawet niejeden), którego cechy można użyć raz na rundę. Reszta jak napisał Troliszcze.
Pytania o zasady zadajemy w odpowiednim dziale. Tam też ktoś odpowie.
Miejsc na karty militarne masz tyle, ile na Twojej planszy jest kart niebieskich i czerwonych. Wszystkie te miejsca możesz przeznaczyć pod dowolną kombinację kart niebieskich i czerwonych, nie trzeba się trzymać początkowych proporcji.kastration pisze:4. W jaki sposób zwiększyć znacząco swoją siłę militarną, skoro ma się względnie niewielu robotników i zaledwie 1 miejsce na kartę militarną na swojej planszy?
Pytania o zasady zadajemy w odpowiednim dziale. Tam też ktoś odpowie.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
- kastration
- Posty: 1218
- Rejestracja: 08 kwie 2015, 21:37
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 430 times
Re: Nations (Wojna Narodów)
Przepraszam, ten wątek był mocno obsadzony, wiec zadałem tu, a w pytaniach do zasad chyba dawno nie było na stronie nr 1 wątku i poszedł w zapomnienie.tomb pisze:1. Chyba jest jakiś doradca (może nawet niejeden), którego cechy można użyć raz na rundę. Reszta jak napisał Troliszcze.
Miejsc na karty militarne masz tyle, ile na Twojej planszy jest kart niebieskich i czerwonych. Wszystkie te miejsca możesz przeznaczyć pod dowolną kombinację kart niebieskich i czerwonych, nie trzeba się trzymać początkowych proporcji.kastration pisze:4. W jaki sposób zwiększyć znacząco swoją siłę militarną, skoro ma się względnie niewielu robotników i zaledwie 1 miejsce na kartę militarną na swojej planszy?
Pytania o zasady zadajemy w odpowiednim dziale. Tam też ktoś odpowie.
A czy w jednej rundzie można ALBO kupić kartę ALBO wysłać robotnika na budynek czy np. i to i to jak się ma za co? I np. zakup architekta jako wyłączny w rundzie, czy razem z tamtymi dwoma akcjami, aż do spasowania. Logiczniej chyba by było wszystko razem, bo rund w sumie za wiele nie ma, zwłaszcza w grze dwuosobowej.
Czy początkującemy wypada wszystkie 4 epoki grać kartami i wydarzeniami nr 1 (pasek rzymskie I)? Czytałem, że trzeba zmieniać na karty poziomów 2-4, ale czy wolno jako początkujący gracz zagrać łatwiejszym poziomem kart? Bo też różne głosy słyszałem.
Dziękuję za pomoc też dotychczas.
"Człowiek bez religii, jest jak ryba bez roweru"
Mia San Mia!
Mia San Mia!
-
- Posty: 1057
- Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
- Lokalizacja: Łomża
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 39 times
- Kontakt:
Re: Wojna Narodów
Robicie akcje naprzemiennie - dopóki aż wszyscy nie spasują.
Najpierw akcje wykonuje jeden gracz (JEDNĄ - kupno karty, robotnik na kartę, architekt, bądż inna akcja specjalna z karty), później kolejny i tak aż wszyscy spasują. Ilość akcji które możesz zrobić w fazie jest zależna tylko od Twoich zasobów i chęci. Teoretycznie może się zdarzyć że wszyscy inni spasują i tylko Ty będziesz robił akcje - robisz aż masz co robić/co chcesz robić. Jest też zdaje się jakiś doradca który pozwala Ci w pierwszej akcji zrobić DWIE rzeczy. Jak WSZYSCY spasują to przechodzicie do kolejnej fazy gdzie liczycie surowce, sprawdzacie efekty wydarzeń, ustalacie kolejność i co tam jest napisane.
Co do drugiego pytania to możesz robić jak chcesz bo kto Ci zabroni? Ale myślę że nie warto aż tak ingerować w zasady - jak chcesz żeby było łatwiej to używaj kart z poziomu 1. I NIE chodzi tu o karty oznaczone rzymskimi I, II, III, IIII w dolnej części tylko o symbole po prawej stronie opisu karty - zdaje się że jest tam plus, "iks" i coś tam jeszcze - masz to opisane w instrukcji.
Teraz moje pytania.
1.
Mam powiedzmy kartę cudu która ma opis (czysto teoretycznie, jest taki cud ale piszę z pamięci):
Po wybudowaniu: Jeśli najwyższa "siła militarna": 4 "Stabilności".
Kończę budować cud, mam największą SM - dostaję 4 Stabilności. A co jak moja SM w trakcie gry spadnie? Teoretycznie symbole z kwadratów są wprowadzane na bieżąco - ale tu mam jasno zaznaczone PO WYBUDOWANIU. Rozumiem że bonus zostaje pomimo tego że warunek z czasem się zmieni?
2.
Kolejny cud.
Opis - Jeżeli najniższa SM: odrzuć.
Zbudowałem i już w trakcie jak zbudowałem mam najniższą SM. Cud leci z automatu?
3.
Czarny kwadrat z ujemnym modyfikatorem. Zdejmuję robotnika - modyfikator ustaje i wartość idzie w górę?
Najpierw akcje wykonuje jeden gracz (JEDNĄ - kupno karty, robotnik na kartę, architekt, bądż inna akcja specjalna z karty), później kolejny i tak aż wszyscy spasują. Ilość akcji które możesz zrobić w fazie jest zależna tylko od Twoich zasobów i chęci. Teoretycznie może się zdarzyć że wszyscy inni spasują i tylko Ty będziesz robił akcje - robisz aż masz co robić/co chcesz robić. Jest też zdaje się jakiś doradca który pozwala Ci w pierwszej akcji zrobić DWIE rzeczy. Jak WSZYSCY spasują to przechodzicie do kolejnej fazy gdzie liczycie surowce, sprawdzacie efekty wydarzeń, ustalacie kolejność i co tam jest napisane.
Co do drugiego pytania to możesz robić jak chcesz bo kto Ci zabroni? Ale myślę że nie warto aż tak ingerować w zasady - jak chcesz żeby było łatwiej to używaj kart z poziomu 1. I NIE chodzi tu o karty oznaczone rzymskimi I, II, III, IIII w dolnej części tylko o symbole po prawej stronie opisu karty - zdaje się że jest tam plus, "iks" i coś tam jeszcze - masz to opisane w instrukcji.
Teraz moje pytania.
1.
Mam powiedzmy kartę cudu która ma opis (czysto teoretycznie, jest taki cud ale piszę z pamięci):
Po wybudowaniu: Jeśli najwyższa "siła militarna": 4 "Stabilności".
Kończę budować cud, mam największą SM - dostaję 4 Stabilności. A co jak moja SM w trakcie gry spadnie? Teoretycznie symbole z kwadratów są wprowadzane na bieżąco - ale tu mam jasno zaznaczone PO WYBUDOWANIU. Rozumiem że bonus zostaje pomimo tego że warunek z czasem się zmieni?
2.
Kolejny cud.
Opis - Jeżeli najniższa SM: odrzuć.
Zbudowałem i już w trakcie jak zbudowałem mam najniższą SM. Cud leci z automatu?
3.
Czarny kwadrat z ujemnym modyfikatorem. Zdejmuję robotnika - modyfikator ustaje i wartość idzie w górę?
- kastration
- Posty: 1218
- Rejestracja: 08 kwie 2015, 21:37
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 430 times
Re: Wojna Narodów
Pograłem nieco i tak, to co mówisz, jest bardzo logiczne i wszystko jasne, dziękuję również za inspirację!Indar pisze:Robicie akcje naprzemiennie - dopóki aż wszyscy nie spasują.
Najpierw akcje wykonuje jeden gracz (JEDNĄ - kupno karty, robotnik na kartę, architekt, bądż inna akcja specjalna z karty), później kolejny i tak aż wszyscy spasują. Ilość akcji które możesz zrobić w fazie jest zależna tylko od Twoich zasobów i chęci. Teoretycznie może się zdarzyć że wszyscy inni spasują i tylko Ty będziesz robił akcje - robisz aż masz co robić/co chcesz robić. Jest też zdaje się jakiś doradca który pozwala Ci w pierwszej akcji zrobić DWIE rzeczy. Jak WSZYSCY spasują to przechodzicie do kolejnej fazy gdzie liczycie surowce, sprawdzacie efekty wydarzeń, ustalacie kolejność i co tam jest napisane.
Co do drugiego pytania to możesz robić jak chcesz bo kto Ci zabroni? Ale myślę że nie warto aż tak ingerować w zasady - jak chcesz żeby było łatwiej to używaj kart z poziomu 1. I NIE chodzi tu o karty oznaczone rzymskimi I, II, III, IIII w dolnej części tylko o symbole po prawej stronie opisu karty - zdaje się że jest tam plus, "iks" i coś tam jeszcze - masz to opisane w instrukcji.
Teraz moje pytania.
1.
Mam powiedzmy kartę cudu która ma opis (czysto teoretycznie, jest taki cud ale piszę z pamięci):
Po wybudowaniu: Jeśli najwyższa "siła militarna": 4 "Stabilności".
Kończę budować cud, mam największą SM - dostaję 4 Stabilności. A co jak moja SM w trakcie gry spadnie? Teoretycznie symbole z kwadratów są wprowadzane na bieżąco - ale tu mam jasno zaznaczone PO WYBUDOWANIU. Rozumiem że bonus zostaje pomimo tego że warunek z czasem się zmieni?
2.
Kolejny cud.
Opis - Jeżeli najniższa SM: odrzuć.
Zbudowałem i już w trakcie jak zbudowałem mam najniższą SM. Cud leci z automatu?
3.
Czarny kwadrat z ujemnym modyfikatorem. Zdejmuję robotnika - modyfikator ustaje i wartość idzie w górę?
Twoje pytania też wydają się klarowniejsze.
1. Tu chyba taki sam mechanizm jak z kolonii. Liczy się MOMENT działania, tak samo jak spadnie potem siła militarna i kolonii byś już nie kupił/utrzymał, ale jednak nie działa wstecz i kolonia zostaje do końca, jak nie zastąpisz inną. Tak samo z cudem, mimo spadku siły militarnej.
2. Chyba tak, jak piszesz, tylko w takim razie, jaki sens budować cud, skoro zaraz poleci? Nie ma sensu, skoro monitoruje się wartość stabilizacji.
3. Tak. Zyski i straty tylko z kart aktywnych, czyli z robotnikiem na nich pracującym.
"Człowiek bez religii, jest jak ryba bez roweru"
Mia San Mia!
Mia San Mia!
- kastration
- Posty: 1218
- Rejestracja: 08 kwie 2015, 21:37
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 430 times
Re: Wojna Narodów
Ja mam z kolei pytanie o kartę B Grecji. Co oznacza akcja specjalna: bonus złotego wieku 1? Czyli, że raz na rundę zamiast kupować kartę z planszy kart Grecja może sobie automatycznie przeprowadzić złoty wiek i np. oddać 2 zasoby za 1 PZ albo dobrać 2 zasoby czy jak to rozumieć? Pozostałe akcje specjalne innych nacji są bardzo jasne przy tym. Ktoś wie?
"Człowiek bez religii, jest jak ryba bez roweru"
Mia San Mia!
Mia San Mia!
-
- Posty: 1057
- Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
- Lokalizacja: Łomża
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 39 times
- Kontakt:
Re: Wojna Narodów
To akurat jest opisane na końcu w instrukcji - przy braniu kart "złotego Wieku" możesz: ALBO dostać jeden surowiec więcej, ALBO zapłacić jeden mniej surowiec za PZ. To analogiczne działanie jak przy jakimś cudzie czy doradcy.
A Rzymianie mają stały bonus 2 do siły? Nie jest przypadkiem tak że mogę tam stawiać robotnika i za każdego mam +2?
Ed.
Juz mam pewność, jest to opisane w faq. To stały bonus, bez możliwości stawiania na nim robotnika.
A Rzymianie mają stały bonus 2 do siły? Nie jest przypadkiem tak że mogę tam stawiać robotnika i za każdego mam +2?
Ed.
Juz mam pewność, jest to opisane w faq. To stały bonus, bez możliwości stawiania na nim robotnika.
- kastration
- Posty: 1218
- Rejestracja: 08 kwie 2015, 21:37
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 430 times
Re: Wojna Narodów
Mogę Cię prosić w ogóle o link do FAQ-u? Byłbym wdzięczny.Indar pisze:To akurat jest opisane na końcu w instrukcji - przy braniu kart "złotego Wieku" możesz: ALBO dostać jeden surowiec więcej, ALBO zapłacić jeden mniej surowiec za PZ. To analogiczne działanie jak przy jakimś cudzie czy doradcy.
A Rzymianie mają stały bonus 2 do siły? Nie jest przypadkiem tak że mogę tam stawiać robotnika i za każdego mam +2?
Ed.
Juz mam pewność, jest to opisane w faq. To stały bonus, bez możliwości stawiania na nim robotnika.
"Człowiek bez religii, jest jak ryba bez roweru"
Mia San Mia!
Mia San Mia!