Rycerze Pustkowi

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
middlekilla
Posty: 343
Rejestracja: 01 lut 2005, 00:46

Re: Rycerze Pustkowi

Post autor: middlekilla »

Dokładnie jak napisał Yawi. O ile masz jakąkolwiek broń białą np. maczetę w plecaku, to możesz jeszcze zagrać obronę i wymienić posiadany sprzęt, ale to się wiąże z:

1. Stratą 1 starcia na zmianę sprzętu.

2. Stratą 2 przewagi za zagranie obrony, no i potencjalnie można jeszcze dostać hita jak się obronę zagrało (choć szansa jest mała, bo przeciwnik traci 2 kości).
Pozdrawiam,
Marek Mydel
Awatar użytkownika
trooper
Posty: 20
Rejestracja: 27 cze 2015, 12:16
Lokalizacja: Wrocaw
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: Rycerze Pustkowi

Post autor: trooper »

OK. Dzięki. Myślałem / miałem nadzieję, że może można nawalać kolbą albo pięściami testując kosy :D
Awatar użytkownika
middlekilla
Posty: 343
Rejestracja: 01 lut 2005, 00:46

Re: Rycerze Pustkowi

Post autor: middlekilla »

Uznaliśmy, że metoda walenia z pięści jest mało skuteczna przeciwko stworom lub gangom symbolizowanym przez karty pustkowi. Takie założenie. W grze jest sporo broni do walki wręcz plus metody na manipulowanie zasięgiem. Jest też bagnet, który z każdej giwery robi broń do walki wręcz co w połączeniu z premią do obrażeń może spowodować wrzucenie 1-2 ran przy zwarciu. Przynajmniej taki był zamysł.
Pozdrawiam,
Marek Mydel
bleble630
Posty: 43
Rejestracja: 16 lis 2010, 15:06
Been thanked: 11 times

Re: Rycerze Pustkowi

Post autor: bleble630 »

Witam

Mam takie pytania do Rycerze Pustkowi - edycja pierwsza:

1. Czy ukazały się do tej pory obiecane dodatkowe scenariusze do RP, jeżeli tak to gdzie mogę je znaleźć?
2. Czy jest gdzieś jakaś ogólna zasada, która została przyjęta/wymyślona itd. do naprawy/zmiany dalekiego zasięgu/snajperki?
3. Czy scenariusz dla 3 graczy i więcej, można jakoś dostosować do gry 2 osobowej?

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ