Gra dla 2 z negatywna interakcją
Gra dla 2 z negatywna interakcją
WItam
Szukam gry która idealnie sprawdza się dla dwóch osób (nie musi posiadać trybu dla większej ilości). Chodzi mi o gre która trwałaby tak do 2 godzin była regrywalna tak żeby można było się wciągnąć i kombinować nad nowymi strategiami. Najchętniej coś pomiędzy strategia a bitwą. Mile widziana negatywna interakcja i w miarę proste zasady.
Do tej pory z dziewczyną graliśmy w 7 cudów świata pojedynek które bardzo przypadło nam do gusty, osadników z catanu i cywilizacje poprzez wieki. Dwie ostatnie juz mniej nam się podobały z racji mniejszej możliwości przeszkadzania przeciwnikowi.
Generalnie ma byc twarda walka o zwycięstwo, pomożecie
Szukam gry która idealnie sprawdza się dla dwóch osób (nie musi posiadać trybu dla większej ilości). Chodzi mi o gre która trwałaby tak do 2 godzin była regrywalna tak żeby można było się wciągnąć i kombinować nad nowymi strategiami. Najchętniej coś pomiędzy strategia a bitwą. Mile widziana negatywna interakcja i w miarę proste zasady.
Do tej pory z dziewczyną graliśmy w 7 cudów świata pojedynek które bardzo przypadło nam do gusty, osadników z catanu i cywilizacje poprzez wieki. Dwie ostatnie juz mniej nam się podobały z racji mniejszej możliwości przeszkadzania przeciwnikowi.
Generalnie ma byc twarda walka o zwycięstwo, pomożecie
- warlock
- Posty: 4635
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1027 times
- Been thanked: 1944 times
Re: Gra dla 2 z negatywna interakcją
Summoner Wars: Master Set
Czysta interakcja, bitwy i ogromna różnorodność . A przy tym banalne zasady. To takie walki z komputerowej serii Heroes of Might & Magic przeniesione na planszę .
Czysta interakcja, bitwy i ogromna różnorodność . A przy tym banalne zasady. To takie walki z komputerowej serii Heroes of Might & Magic przeniesione na planszę .
Re: Gra dla 2 z negatywna interakcją
Dzieki za propozycje
Poczytałem trochę o tej grze i wygląda na prawde obiecująco zastawiam sie czy nie lepiej by było na początek kupić zestaw startowy ? Jeśli zaczniemy od master seta a następnie dokupimy podstawowe frakcje to nadal będzie się nimi ciekawie grało ?
Zastanawia się jeszcze nad grą która by łączyła bitwy z produkcją, zdobywaniem miast itd. i zawierała nie jedną bitwę a cała kampanie. rozgrywka moze być dłuższa niż półgodziny
Poczytałem trochę o tej grze i wygląda na prawde obiecująco zastawiam sie czy nie lepiej by było na początek kupić zestaw startowy ? Jeśli zaczniemy od master seta a następnie dokupimy podstawowe frakcje to nadal będzie się nimi ciekawie grało ?
Zastanawia się jeszcze nad grą która by łączyła bitwy z produkcją, zdobywaniem miast itd. i zawierała nie jedną bitwę a cała kampanie. rozgrywka moze być dłuższa niż półgodziny
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 08 mar 2013, 12:07
- Lokalizacja: Milewo
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 47 times
Re: Gra dla 2 z negatywna interakcją
Powiedziałbym, że to właśnie Master Set (nie Przymierza) jest zestawem z podstawowymi frakcjami.
Re: Gra dla 2 z negatywna interakcją
A ja polecę grę w którą jeszcze nie grałem,ale za chwilę będę zamawiał , a mianowicie: Najemnicy. Bardzo,ale to bardzo zgadzają się z Twoimi oczekiwaniami.
- Bea
- Posty: 4478
- Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
- Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
- Been thanked: 6 times
Re: Gra dla 2 z negatywna interakcją
Można kupić jedną z małych podstawkę na początek. To naprawdę świetna gra!Maxm pisze:Dzieki za propozycje
Poczytałem trochę o tej grze i wygląda na prawde obiecująco zastawiam sie czy nie lepiej by było na początek kupić zestaw startowy ? Jeśli zaczniemy od master seta a następnie dokupimy podstawowe frakcje to nadal będzie się nimi ciekawie grało ?
Re: Gra dla 2 z negatywna interakcją
Ja jestem za Master Setem - glownie przez gruba plansze. W zestawach startowych dostajesz gowniany plakacik, ktorego sie nie da rowno rozlozyc.
Poza tym polece jeszcze Neuroshime Hex - takie lepsze Summoner Wars
Poza tym polece jeszcze Neuroshime Hex - takie lepsze Summoner Wars
Re: Gra dla 2 z negatywna interakcją
Stronghold chyba idealnie pasuje do tego opisuMaxm pisze:Szukam gry która idealnie sprawdza się dla dwóch osób (nie musi posiadać trybu dla większej ilości). Chodzi mi o gre która trwałaby tak do 2 godzin była regrywalna tak żeby można było się wciągnąć i kombinować nad nowymi strategiami. Najchętniej coś pomiędzy strategia a bitwą. Mile widziana negatywna interakcja i w miarę proste zasady.
Poza tym na 2 osoby świetnie chodzą Neuroshima Hex (co tu dużo mówić - klasyka!) oraz Tezeusz: Mroczna Orbita (bardzo niedoceniana gra), choć tutaj rozgrywka trwa od 30 do 60 minut max, do 2 godzin daleko
Początkujący planszówkowicz prosi o wyrozumiałość :)
Re: Gra dla 2 z negatywna interakcją
Z wymienionych wcześniej tytułów przyłaczę się do wskazania:
- Neuroshimy Hex - do ogarnięcia w 45 minut, grę można świetnie rozbudowywać poprzez dokupowanie nowych armii, faktycznie czuje się różnicę w grze każdą z nich
- Najemników - też do ogrania w ok 45 min i tez można rozbudować tytuł. Wydane są trzy równoprawne podstawki, które można dowolnie łączyć składając rózne frakcje, które uczestniczą w grze
- Strongholda - to dłuższy tytuł, raczej ok 2 godzin zejdzie
Dodatkowo dorzucę swoje propozycje:
- Star Realms - to bitka dwuosobowa, zajmuje ok 20 minut, ale jak siądziecie, to gra bardzo wciąga i na jednej rozgrywce na pewno się nie skończy. Alternatywnie można wybrać Cthulhu Światy, ale moim zdaniem w Star Realms bardziej czuje się klimat nawalanki, podstawka jest tańsza i ma cała masę dodatków, o które można (choć wcale nie trzeba) rozbudować grę. Warto wspomnieć, że w Star Realms niektóre karty mają angielskie napisy, ale ogarnie je nawet dziecko z podstawówki.
- Mr. Jack - to także klasyka gier dwuosobowych, może nie ma w niej bezpośredniej interakcji w sensie łupienia przeciwnika, ale jest to klasyczny "pojedynek umysłów", gdzie jeden gracz próbuje wywieść drugiego w pole (i vice versa). Warto się zainteresować.
- Innowacje - na koniec zostawiłem grę z bodaj największa dawką negatywnej interakcji. To kwintesencja nawalania się między sobą, a do tego trzeba mieć oczy naokoło głowy, żeby nie oberwać znienacka od przeciwnika. Niektórzy z graczy narzekają na losowość tej gry, ale jest ona kontrolowalna. A ciśnięcie przeciwnika i dokopywanie mu co chwilę daje dużo frajdy
- Neuroshimy Hex - do ogarnięcia w 45 minut, grę można świetnie rozbudowywać poprzez dokupowanie nowych armii, faktycznie czuje się różnicę w grze każdą z nich
- Najemników - też do ogrania w ok 45 min i tez można rozbudować tytuł. Wydane są trzy równoprawne podstawki, które można dowolnie łączyć składając rózne frakcje, które uczestniczą w grze
- Strongholda - to dłuższy tytuł, raczej ok 2 godzin zejdzie
Dodatkowo dorzucę swoje propozycje:
- Star Realms - to bitka dwuosobowa, zajmuje ok 20 minut, ale jak siądziecie, to gra bardzo wciąga i na jednej rozgrywce na pewno się nie skończy. Alternatywnie można wybrać Cthulhu Światy, ale moim zdaniem w Star Realms bardziej czuje się klimat nawalanki, podstawka jest tańsza i ma cała masę dodatków, o które można (choć wcale nie trzeba) rozbudować grę. Warto wspomnieć, że w Star Realms niektóre karty mają angielskie napisy, ale ogarnie je nawet dziecko z podstawówki.
- Mr. Jack - to także klasyka gier dwuosobowych, może nie ma w niej bezpośredniej interakcji w sensie łupienia przeciwnika, ale jest to klasyczny "pojedynek umysłów", gdzie jeden gracz próbuje wywieść drugiego w pole (i vice versa). Warto się zainteresować.
- Innowacje - na koniec zostawiłem grę z bodaj największa dawką negatywnej interakcji. To kwintesencja nawalania się między sobą, a do tego trzeba mieć oczy naokoło głowy, żeby nie oberwać znienacka od przeciwnika. Niektórzy z graczy narzekają na losowość tej gry, ale jest ona kontrolowalna. A ciśnięcie przeciwnika i dokopywanie mu co chwilę daje dużo frajdy
Re: Gra dla 2 z negatywna interakcją
Jak Mr Jack to i znacznie lepsze (ale niestety czasami i 2,5h schodzi) Listy z Whitechapel.