Najlepsza gra dla 4-6 osób [ 28 - 40 lat ] polskie wydanie ?

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
Awatar użytkownika
Salah Ad-Din
Posty: 144
Rejestracja: 30 sie 2012, 20:55
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Najlepsza gra dla 4-6 osób [ 28 - 40 lat ] polskie wydanie ?

Post autor: Salah Ad-Din »

Witam tak jak w temacie.
- 4-6 osób
- bardzo przyciągająca , miodna
- złożoność średnia, średnio wysoka
- gracze więcej niż 28 lat
- polskie wydanie
- fajnie by było gdyby była duża interakcja
- wizualnie też aby nie szpeciła
- do grania od 19:00 do wieczora przy piwku lub drinku :) ze znajomymi

na razie biorę pod uwagę [ jestem totalnie zielony , jedynie w co grałem to chińczyk i eurobiznes ] bo wydają się być klimatyczne :

Small World Underground [ tylko czy jest polskie wydanie ]
Cyclades
Runewars

z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA FAJNE WSKAZÓWKI !!!!!!!
Awatar użytkownika
mig
Posty: 4046
Rejestracja: 24 lip 2010, 16:41
Lokalizacja: Konin
Been thanked: 4 times

Re: Najlepsza gra dla 4-6 osób [ 28 - 40 lat ] polskie wydan

Post autor: mig »

Runewars jest do 4 osób. dobre, ale... sa lepsze:)
Smallworld Und. - kiepskie
Cyklady są nienajgorsze. Ale max na 5 osób. W kazdym razie z tej wymienianki najbardziej pasujące.

Przyjrzyj się:
- Gra o Tron. Interakcja, klimat, fajna mechanika. Najlepiej chodzi na 5-6 osób. Na 4 też daje radę (choć imho jest nieco gorzej niż w pełnym składzie). Jest polskie wydanie i świeża II edycja, która zawiera część rzeczy z dodatków do pierwszej edycji. A jesli jeszcze czytaliście książkę/ogladaliście serial to must have :)
- Chaos w starym świecie (minus: na 4 graczy - z dodatkiem na 5).