Karcianki

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
Nelusa
Posty: 27
Rejestracja: 24 maja 2016, 17:34
Lokalizacja: Warszawa

Karcianki

Post autor: Nelusa »

Heja. W które karcianki warto zainwestować? Z uwagi na to iż jestem osobą początkującą bardzo przypadły mi do gustu tego typu gry. :)

Na razie posiadam
Zombiaki Atak na Moskwę.
Wincenty Jan
Posty: 1862
Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Karcianki

Post autor: Wincenty Jan »

http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... 43&t=42849 Tutaj jest wątek o małych grach karcianych.
Z mojej strony polecam Waleczne Pixele.
Nelusa
Posty: 27
Rejestracja: 24 maja 2016, 17:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: Karcianki

Post autor: Nelusa »

Dzięki za odpowiedź :)
Gra Waleczne Pixele wydaje się fajna :) więc niebawem trafi do kolekcji.
c08mk
Posty: 2463
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 286 times

Re: Karcianki

Post autor: c08mk »

Wszytko zależy czego szukasz. Czy karcianek kolekcjonerskich, dużych, małych, solo, kooperacyjnych, 1 vs 1, polskojęzycznych lub wydań zagranicznych, itd.

Z tych które aktualnie mam mogę polecić:

1. Lord of the Rings LCG. Polskie wydanie się chyba nazywa Władca Pierścieni Gra Karciana. Gra kooperacyjna o charakterze kolekcjonerskim.

2. Onirim. Gra solo z opcją kooperacji. Było kiedyś polskie wydanie.

3. Urbion. Siostrzana gra Onirima ale kooperacja jest lepsza. Wydanie zagraniczne ale była instrukcja po polsku.

4. Seasons. Gra karciano-kościana. Ilość graczy 2-4.


Z karcianek mogę jeszcze polecić gry typu deckbuilding.

1. Legendary - A Marvel Deckbuilding Game - tylko wydanie angielskie. Kooperacja w uniwersum Avengers/X-Men.