Byłbym ostrożny z tymi zasadami. Pierwsza, druga i ostatnia znacząco wydłużą i tak już długą grę. Trzecia może prowadzić do dużej przewagi któregoś gracza.Elemenek pisze:Polecam zastosować:
-zaczynasz z 6 zadaniami czarownika, musisz je wykonać aby wejść na koronę władzy
-aby wejść na koronę władzy potrzeba zdobyć relikt z gór/lasu/podziemi (ewentualnie 1-2-3 aby dodatkowe krainy nie były dodatkiem wizualnym)
-ruszasz się maksymalnie o tyle ile wyrzuciłeś oczek na kostce (rzuciłeś 3 możesz iść o 1,2 lub 3)
-system dnia/nocy (z dodatku Wilkołak)
-awansujesz na wyższy poziom wydając nie 7 punktów trofeów tylko 10 (wariant trudniejszy) lub tyle ile masz punktów danej cechy + 1 (wariant łatwiejszy)
pozdrawiam!
Talisman.
- Bludgeon
- Posty: 605
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 88 times
Re: Talisman.
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today