Jak w temacie
Coś małego, w miarę szybkiego i SF
Regrywalność, wykonanie, klimat/grafiki - to ważne.
Tiny Epic Galaxies vs. Impulse vs. Pocket Imperium
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 07 cze 2012, 10:32
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: Tiny Epic Galaxies vs. Impulse vs. Pocket Imperium
Nie grałem w Pocket Imperium.
Impulse ma na pewno wysoki próg wejścia, ciężko ją wytłumaczyć i z początku zrozumieć. Downtime miażdży. Tury graczy są długie, na pewno w początkowych partiach. Na tyle długie, że jeszcze nie grałem w więcej niż dwie osoby :p Ale, jak już się wzgryzę, po jakichś 5 grach, to spróbuję w większym gronie, czyli 3-osobowym
TEG o wiele łatwiejsze przy pierwszym odpaleniu. Proste reguły. Tury graczy całkiem sprawnie idą, i do tego jest możliwość zagrania w nie swojej turze, co nie pozwala się nudzić. Choć przy maksymalnej liczbie kostek, płynność trochę siada.
W obu występuje też bezpośrednia interakcja, w Impulsie można się bezpośrednio atakować, w TEG jest wyścig w kolonizacji planet. Naturalnie ta w Impulsie jest ostrzejsza. Do tego planet w TEG jest na tyle dużo, że unikający konfrontacji znajdą miejsce, o które nie będzie sporów.
Impulse ma na pewno wysoki próg wejścia, ciężko ją wytłumaczyć i z początku zrozumieć. Downtime miażdży. Tury graczy są długie, na pewno w początkowych partiach. Na tyle długie, że jeszcze nie grałem w więcej niż dwie osoby :p Ale, jak już się wzgryzę, po jakichś 5 grach, to spróbuję w większym gronie, czyli 3-osobowym
TEG o wiele łatwiejsze przy pierwszym odpaleniu. Proste reguły. Tury graczy całkiem sprawnie idą, i do tego jest możliwość zagrania w nie swojej turze, co nie pozwala się nudzić. Choć przy maksymalnej liczbie kostek, płynność trochę siada.
W obu występuje też bezpośrednia interakcja, w Impulsie można się bezpośrednio atakować, w TEG jest wyścig w kolonizacji planet. Naturalnie ta w Impulsie jest ostrzejsza. Do tego planet w TEG jest na tyle dużo, że unikający konfrontacji znajdą miejsce, o które nie będzie sporów.