Początki malowania figurek

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
Mienso
Posty: 21
Rejestracja: 25 lis 2015, 16:12

Początki malowania figurek

Post autor: Mienso »

Witam serdecznie wszystkich.

na początku chciałbym zaznaczyć, że nie jestem pewien czy to odpowiednia sekcja na takie pytanie.

Poszukuję zestawu do malowania figurek doskonałego na początek, aczkolwiek który przysłuży mi w dalszych etapach przygody. Nie mam żadnego doświadczenia, trochę czytałem na temat technik malowania i rodzajów farb. Najbardziej zainteresował mnie Army Painter Mega Paint Set, lecz znalazłem go jedynie w jednym sklepie drożej o jakieś 40 zł od ogólnej ceny. Może są jakieś inne zestawy podobnych gabarytów w podobnej cenie? A może wiecie gdzie mogę zamówić ten zestaw tak, by przyszedł jeszcze przed świętami? W razie czego zaznaczę, że mieszkam we Wrocławiu. Pomóżcie Panie i Panowie magicznie spędzić święta malując figurki :D
z góry dziękuję za odpowiedzi.
Jacek_PL
Posty: 1307
Rejestracja: 25 mar 2007, 18:06
Lokalizacja: Częstochowa
Has thanked: 17 times
Been thanked: 36 times

Re: Początki malowania figurek

Post autor: Jacek_PL »

Dział jak najbardziej adekwatny, chociaż więcej informacji można znaleźć w tym temacie.

Dla mnie osobiście kupowanie takiego mega paint setu na początek przygody z malowaniem jest trochę przesadzone (o jakieś "mega" :) ) w zupełności powinien wystarczyć zwykły zestaw + podkład w sprayu + może kilka dodatkowych farbek w zależności od tego co będziemy malować. Warto już od początku sobie zadać trud nauki mieszania kolorów, robienia jaśniejszych i ciemniejszych odcieni, bo nawet taki zestaw mega nas przed tym nie uchroni.
schizofretka
Posty: 4360
Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 6 times

Re: Początki malowania figurek

Post autor: schizofretka »