Programowanie ruchów

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
Awatar użytkownika
kwiatosz
Posty: 7874
Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
Lokalizacja: Romford/Londyn
Has thanked: 132 times
Been thanked: 416 times
Kontakt:

Re: Programowanie ruchów

Post autor: kwiatosz »

W instrukcji albo na pudelku ktorejs starej edycji widzialem, ze produkowana byla w Grannie - ale swojego egzemplarza nie mam, wiec nie udowodnie zdjeciem.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b

ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 929 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: rattkin »

Pierwsze słyszę.
Matti_C
Posty: 346
Rejestracja: 03 cze 2013, 10:24
Lokalizacja: Włocławek
Has thanked: 1 time
Been thanked: 11 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: Matti_C »

Colt Express - programujesz swoje ruchy na cały etap w tajemnicy przed współgraczami. W wyniku negatywnej interakcji plan może się bardziej lub mniej sypnąć.
Awatar użytkownika
Luke555
Posty: 156
Rejestracja: 06 paź 2016, 13:06
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: Luke555 »

z takiego typu gier polecam : Shogun , La Cosa Nostra.
kisiel365
Posty: 772
Rejestracja: 10 paź 2016, 18:35
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 228 times
Been thanked: 275 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: kisiel365 »

Programowanie ruchów w Shogun jest trochę naciągane, a po chwili losowość wieży i tak Ci to wszystko wywraca do góry nogami.
Colt Express - to jest prawdziwe programowanie ruchów.
mam 3trolle-7% (S) errata do 1861/67 (K) 1882, 1817/USA
Awatar użytkownika
Luke555
Posty: 156
Rejestracja: 06 paź 2016, 13:06
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: Luke555 »

kisiel365 pisze:Programowanie ruchów w Shogun jest trochę naciągane, a po chwili losowość wieży i tak Ci to wszystko wywraca do góry nogami.
Colt Express - to jest prawdziwe programowanie ruchów.
Mówąc o programowaniu ruchów przeciez nikt nie zaklada że jego plany sie powiodą w 100 % - to nie bylaby zadna emocjonująca rozgrywka , w shogunie jest nie tylko wieża ale glownie zależy to czy zrealizujemy akcje od działań przeciwnika. dla przykladu w la cosa nostra takze wazna jest interakcja a poza nią rzuca sie koścmi - czy to oznacza, że tam tez nie programuje sie ruchów?
ODPOWIEDZ