Witam,
Ze względu na to, że LE: Alien ogrywam już chwile dość mocno (na wszelkie możliwe sposoby) chciałbym przesiąść się na coś do czego wychodzi sporo dodatków,
Biorę pod uwagę tylko i wyłącznie wariant SOLO (wolałbym bez wariantu na 2H bo w late ciężko ogarnąć porządek),
Poprzeglądałem różne recenzje, opinie, artykuły itp. i zainteresował mnie L:Marvel w sumie podobna mechanika ale chciałbym podpytać w tym temacie:
1.Gra sprawdza się tak dobrze jak LE:A w wariancie solo?
2.Czy wszystkie elementy gry można wykorzystać w solo (czytałem, że niektóre SCHEMES nie mogą być grane solo - piszę tutaj o podstawce, nie wiem jak to wygląda przy dodatkach),
3. Jakie dodatki to must have, jeśli ogrywało się LE:A? (czytałem o zbyt dużej łatwości w core boxie)?
4. W jakiej kolejności kupować dodatki?
5. Czy Waszym zdaniem mimo 2018 roku, nadal warto zainwestować w tę grę?
Jeśli nasuną się Wam jakieś wnioski, własne przemyślenia bądź opinie/propozycje czegoś innego to będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Legendary Marvel czy warto kupić pod solo
-
- Posty: 2463
- Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 286 times
Re: Legendary Marvel czy warto kupić pod solo
Sama podstawka Legendary Marvel jest faktycznie "za łatwa". Dodatek Dark City ma ulepszone zasady solo ale można ściągnąć instrukcję i na dobrą sprawę to wystarczy.
Ailena nie mam ale niektóre z dodatków już wprowadzają mechaniki zastosowane w Alienie czy Predatorze. Każdy z dodatków wnosi pewne elementy mechaniczne przez co rozgrywka jest ciekawsza. Moim zdaniem chyba X-Men pod tym względem aktualnie przoduje ze względu na dodatkową ikonkę która nie jest rekrutacją ani (zwykłym) atakiem. Po za tym X-Men ma też trochę innych mechanik.
Jest kilka niegrywalnych elementów. Chyba dwa scenariusze w podstawce nie są polecane solo ale już w żadnym z dodatków nie ma informacji że któryś scenariusz jest niegrywalny solo. Secret Warsy mają grywalnego Masterminda czyli mały zestaw kart na 2+ graczy. Zestawy Villans są też zaprojektowane z myślą o negatywnej interakcji ale da się grać solo.
Ogólnie to powoli uzbierałem komplet (bez kart 3d) i całościowo gra się dobrze solo (większość moich rozgrywek to ten tryb). Niektóre scenariusze solo są za łatwe, niektóre za trudne, zwłaszcza w połączeniu z mastermindami, ale tutaj nie potrafię powiedzieć, który z dodatków będzie lepszy, a który gorszy.
Gdybyś chciał zbierać Marvela to dodatek Fantastic 4 co prawda jest już dostęny ale trzeba go ściągnąć z USA (polecam Miniaturemarket).
Ailena nie mam ale niektóre z dodatków już wprowadzają mechaniki zastosowane w Alienie czy Predatorze. Każdy z dodatków wnosi pewne elementy mechaniczne przez co rozgrywka jest ciekawsza. Moim zdaniem chyba X-Men pod tym względem aktualnie przoduje ze względu na dodatkową ikonkę która nie jest rekrutacją ani (zwykłym) atakiem. Po za tym X-Men ma też trochę innych mechanik.
Jest kilka niegrywalnych elementów. Chyba dwa scenariusze w podstawce nie są polecane solo ale już w żadnym z dodatków nie ma informacji że któryś scenariusz jest niegrywalny solo. Secret Warsy mają grywalnego Masterminda czyli mały zestaw kart na 2+ graczy. Zestawy Villans są też zaprojektowane z myślą o negatywnej interakcji ale da się grać solo.
Ogólnie to powoli uzbierałem komplet (bez kart 3d) i całościowo gra się dobrze solo (większość moich rozgrywek to ten tryb). Niektóre scenariusze solo są za łatwe, niektóre za trudne, zwłaszcza w połączeniu z mastermindami, ale tutaj nie potrafię powiedzieć, który z dodatków będzie lepszy, a który gorszy.
Gdybyś chciał zbierać Marvela to dodatek Fantastic 4 co prawda jest już dostęny ale trzeba go ściągnąć z USA (polecam Miniaturemarket).