Prototyp jednoosobówki "Monte Cassino. Atak polski"
Prototyp jednoosobówki "Monte Cassino. Atak polski"
Aby sobie jakoś urozmaicić żmudny proces tworzenia gier, pod adresem https://www.youtube.com/watch?v=2ce49IIsMjs&t=38s umieściłem, niestety chyba zbyt długi, filmik przedstawiający projekt solitaire'a pod roboczym tytułem "Monte Cassino. Atak polski". Jak sam tytuł wskazuje gra opowiada o losach 2 Korpusu we Włoszech, tak więc do oglądania zapraszam przede wszystkim miłośników gier w klimatach II wojny światowej.
Re: Prototyp jednoosobówki "Monte Cassino. Atak polski"
Najprościej będzie udostępnić nam jakąś wersję instrukcji a najlepiej pełne Print&Play - wtedy dostaniesz wiele opinii o mechanice.loker pisze:Aby sobie jakoś urozmaicić żmudny proces tworzenia gier, pod adresem https://www.youtube.com/watch?v=2ce49IIsMjs&t=38s umieściłem, niestety chyba zbyt długi, filmik przedstawiający projekt solitaire'a pod roboczym tytułem "Monte Cassino. Atak polski". Jak sam tytuł wskazuje gra opowiada o losach 2 Korpusu we Włoszech, tak więc do oglądania zapraszam przede wszystkim miłośników gier w klimatach II wojny światowej.
Tak na oko (bo niestety nie mam 52 minut na zbyciu) nasuwa mi się pytanie, czy komputer nie jest niezbędny do kontrolowania niezbędnych obliczeń. Czy w wersji 100% planszowej nie będę przykuty do notesu i kalkulatora?
Re: Prototyp jednoosobówki "Monte Cassino. Atak polski"
Dzięki za odzew. Co do towarzystwa kalkulatora podczas gry, to jeśli mogło powstać takie wrażenie, to oznacza, że pomysł został przeze mnie fatalnie zaprezentowany. W projektowaniu inspirowałem się takimi tytułami jak Mage Knight, LoTR CCG, Death Angel, Space Infantry itp. Zasady są proste (stosunkowo), a poziom komplikacji gry wynika z mnogości opcji na kartach, gdzie zapisano większość potrzebnych informacji. Nie ukrywam, że moją intencją było stworzenie gry, w której sposób myślenia podczas rozgrywki byłby trochę podobny do wspomnianego Mage Knighta -osiągnięcie optymalnego rozdysponowywania zasobów dostępnych na kartach. Oczywiście przy mechanice dopasowanej do tematu. Co do filmiku to myślę, że można go oglądać od 35 min., bo tam pokazałem mechanizm rozkazów wydawanych kompaniom w danej strefie, który jest sercem gry. Jak wspomniałem gra jest w fazie prototypu, sporo kart jest niedopracowanych, instrukcji jeszcze nie ma, ale mam nadzieję, że niedługo to wszystko ogarnę.
- Jan_1980
- Posty: 2513
- Rejestracja: 18 maja 2016, 18:18
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 75 times
Re: Prototyp jednoosobówki "Monte Cassino. Atak polski"
Jak fan D Day at trzymam kciuki za projekt. W razie czego zgłaszam się na testera.
Czy gracze wojenni śnią o drewnianych owieczkach? TAK!
Moja kolekcja:
https://boardgamegeek.com/collection/user/Janek1980
Moja kolekcja:
https://boardgamegeek.com/collection/user/Janek1980
- Jan_1980
- Posty: 2513
- Rejestracja: 18 maja 2016, 18:18
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 75 times
Re: Prototyp jednoosobówki "Monte Cassino. Atak polski"
Obejrzany. Sugeruje umieścić ten temat także na forum strategie.net.pl
pzdr
pzdr
Czy gracze wojenni śnią o drewnianych owieczkach? TAK!
Moja kolekcja:
https://boardgamegeek.com/collection/user/Janek1980
Moja kolekcja:
https://boardgamegeek.com/collection/user/Janek1980