mechanika w grach figurkowych

Masz pomysł na grę planszową? Chciałbyś go kiedyś zrealizować? Chcesz się nim podzielić albo pomóc w realizacji jakiegoś pomysłu? Do dzieła!
Szpanerski
Posty: 320
Rejestracja: 12 sty 2017, 23:46
Been thanked: 2 times

mechanika w grach figurkowych

Post autor: Szpanerski »

Witam. Nie mam w tego typu grach dużego doświadczenia, wiec musze sie poradzic was: Jakie sa najpopularniejsze typy mechaniki walki w grach figurowych (nie mowie o tych bardziej zlozonych). Mozecie podać przyklad gry - i w paru slowach mechanike prostej walki pojedynczych jednostek. Z gory dzieki za przyklady.
Awatar użytkownika
Monk
Posty: 227
Rejestracja: 16 lip 2006, 16:42
Lokalizacja: Gdańsk

Re: mechanika w grach figurkowych

Post autor: Monk »

Czemu samodzielnie nie chcesz się dowiedzieć tego, ściągając z internetu instrukcje i czytając je? Czemu chcesz by ktoś inny zrobił za ciebie tę cała robotę?
Szpanerski
Posty: 320
Rejestracja: 12 sty 2017, 23:46
Been thanked: 2 times

Re: mechanika w grach figurkowych

Post autor: Szpanerski »

Czytam właśnie instrukcje do jednej z gier ;) a post napisałem bo liczyłem że ktoś doświadczony podpowie co i jak - do tego chyba służą fora? Ale wiem że jak ktoś Nie ma czasu lub ochoty po prostu nie będzie się wypowiadal
Awatar użytkownika
Monk
Posty: 227
Rejestracja: 16 lip 2006, 16:42
Lokalizacja: Gdańsk

Re: mechanika w grach figurkowych

Post autor: Monk »

Dostałeś radę, najlepszą jaką mogłem dać. Masz internet, wiedza jest na wyciągnięcie ręki. Taką samą dostałbyś gdybyś wszedł na forum o fizyce i założył temat "napiszcie mi co wiecie o fizyce".
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10021
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1307 times

Re: mechanika w grach figurkowych

Post autor: rastula »

Monk pisze:Dostałeś radę, najlepszą jaką mogłem dać. Masz internet, wiedza jest na wyciągnięcie ręki. Taką samą dostałbyś gdybyś wszedł na forum o fizyce i założył temat "napiszcie mi co wiecie o fizyce".

poza tym mechanika walki to jedno, reprezentacja jednostek (figurki, żetony, karty...) to sprawa często niezależna od mechaniki.
ODPOWIEDZ