Tabletop Simulator (Steam)

Informacje o planszówkach on-line, offline itp.
sopelma
Posty: 45
Rejestracja: 30 sty 2012, 10:06

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: sopelma »

Chizu pisze:Co do promocji to jeszcze dodam, że można kupić 4-pack który wychodzi taniej. Jeśli brakuje Ci chętnych, to możesz poszukać na forum, mi się udało znaleźć tutaj osoby do wspólnego zakupu. Ostatnio na greenmangaming była okazja i po ~33zł można było kupić jeden egzemplarz (w 4packu ~25zł), teraz nadal mają troszkę taniej niż na steamie 12 funtów za sztukę. Zazwyczaj jednak przeceniają TSa o 50%, czyli 10 euro.

dokładnie - 50% niżej łatwo wyhaczyć:

ogólnie jest 6 licencjonowanych dostawców TTS-a (zlinkowane bannery) więc nic tylko sprawdzać co jakiś czas aż u jednego z nich wypali jakaś promocja.
worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu »

Tymczasem taki np. Vassal wciąż pozostaje darmowy, moduły na Vassala również.

Trochę dla mnie abstrakcyjne takie polowanie na promocje. Zakładam, że jeżeli komuś zależy, to po prostu kupi, a jeżeli komuś nie zależy, to raczej nie będzie taka osoba przez specjalnie długi okres dla jednej rzeczy pilnować kilku sklepów, czy już w którymś można oszczędzić dychę.

Dla mnie ścianą dla zakupu TTS jest nie cena, tylko brak grających na tym osób w moich kręgach.
Sarseth
Posty: 725
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 32 times
Been thanked: 42 times

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Sarseth »

worek cementu pisze:Tymczasem taki np. Vassal wciąż pozostaje darmowy, moduły na Vassala również.

Trochę dla mnie abstrakcyjne takie polowanie na promocje. Zakładam, że jeżeli komuś zależało, to już kupił, a jeżeli komuś nie zależy, to raczej nie będzie taka osoba przez specjalnie długi okres dla jednej rzeczy pilnować kilku sklepów, czy już w którymś można oszczędzić dychę.

Dla mnie ścianą dla zakupu TTS jest nie cena, tylko brak grających na tym osób w moich kręgach.
Oj tam. Akurat polowanie na promocje to raczej norma. Ja co dziennie szukam dobrych ofert na gry planszowe, tak samo jak i na gry komputerowe. Nie widzę w sumie nic dziwnego w tym.
A ze stronami takimi jak ta: https://lowcygier.pl/sledzokazje/?Price ... yt0=Szukaj jest dużo łatwiej, jeden klik, tak jak dla planszówkowiczów gry-forum dział promocje itp, czy i-szop.
Co do braku ludzi w kręgu, to tak już jest i zostaje. Skoro znajomy gra na czymś, to ja też tam będę. I tak z pradziadka na dziadka. Nic dziwnego :P ja promuje u siebie TTSa i w TTSie siedzimy. A że to darmowe, a to płatne, to wystarczy spojrzeć na ilość roboty włożone w to, a w to i rozwój tego. Więc nic dziwnego że TTS kosztuje. A co lepsze, co gorsze, to kwestia gustów i przyzwyczajeń, nie ma co o tym dyskutować. Na obu narzędziach można z powodzeniem grać przez neta :)
Rebel 6% (trójmiasto)
worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu »

No ja widzę. Chciałbym mieć tyle czasu na granie w gry w ogóle, żeby mieć powód do szukania codziennie nowych gier do kupienia. A nawet i do szukania co miesiąc.

Co do tego co "wystarczy spojrzeć, żeby ujrzeć" natomiast patrzę i tego nie widzę. Jedno jest darmowe, bo ktoś postanowił podzielić się swoją pracą za darmo. Drugie jest darmowe, bo ktoś postanowił produkt swojej pracy sprzedawać. Ale choćby i TTS miał kosztować 5 złotych, dopóki nie będzie to zakup uzasadniony (możliwością grania z ludźmi), to nie będzie to zakup uzasadniony. Obadanie opcji darmowej natomiast nic nie kosztuje.
Sarseth
Posty: 725
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 32 times
Been thanked: 42 times

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Sarseth »

worek cementu pisze:No ja widzę. Chciałbym mieć tyle czasu na granie w gry w ogóle, żeby mieć powód do szukania codziennie nowych gier do kupienia. A nawet i do szukania co miesiąc.

Co do tego co "wystarczy spojrzeć, żeby ujrzeć" natomiast patrzę i tego nie widzę. Jedno jest darmowe, bo ktoś postanowił podzielić się swoją pracą za darmo. Drugie jest darmowe, bo ktoś postanowił produkt swojej pracy sprzedawać. Ale choćby i TTS miał kosztować 5 złotych, dopóki nie będzie to zakup uzasadniony (możliwością grania z ludźmi), to nie będzie to zakup uzasadniony. Obadanie opcji darmowej natomiast nic nie kosztuje.
Eh. Mam wrażenie, że za wszelką cenę chcesz dopiec TTSowi i TTSowcom? Nie rozumiem tego, bo 1. ja nie wchodzę na topic vassala i nie obarczam go 'że mi się nie podoba' wybierzcie TTSa. Mam to głęboko kto gdzie gra. Jedyne podpowiem komuś, jak ktoś się zapyta o TTSa. [btw. podoba mi się vassal, idealny by zainstalować w pracy.]

Co do podśmieujków z czasu. Szukam gier, granie to już jest drugorzędna sprawa. Ratio posiadania gier, a zagranych gier wygląda jak parabola. A kliknięcie na linka w robocie to w sumie chwila. Zapytasz po co? Nie wiem, na starość :D A średnio raz na dzień, z godzina się znajdzie na zagranie.

No i oczywiście cena znowu:
Vassal to jest "prymitywna" 2d aplikacja (może trzeba trochę mieć wiedzy na temat tworzenia aplikacji okienkowych, a gier na silnikach 3d czy VR, by móc porównać wkład włożony w to. Moduły przecież i tak są przez społeczność robione, tu i tu), która nie miałaby szansy się sprzedać za 20 czy 10 euro. Dlatego nie kosztuje, natomiast TTS ma support, ma DX11 od niedawna [beta]. Ma VR, to wszystko wymaga pracy. Możesz mieć tablet z przeglądarką wewnątrz. To nie jest przesunięcie okienka i danie możliwości jak w vassalu przesuwania okienek z grafiką myszką góra w dół. Moduł sieciowy też więcej musi ogarniać w TTSie niż w vassalu. Jeszcze raz, uważam że oba narzędzia są mega.
Vassal jest lekki, darmowy, prosty interfejs multiokienkowy. TTS jest cięższy, z fizyką 3d, elementami 3d, możliwością pięknego oskryptowania i ogólnie większą populacją. Dlaczego uważasz że goście co poświęcili jakieś kilkaset więcej godzin mieliby dać za darmo produkt? Vassal jest hobbistycznym dziełem, bo żeby zarobić musiałby być bardziej rozwinięty.
A czy tego Ty akurat potrzebujesz czy nie, to ma w tym sporze najmniejsze znaczenie.
Co do opcji grania z ludźmi, jak już wspomniałem, najbardziej stronniczy agrument ze wszystkich, każdy ma inną grupę ludzi. Ba, ja nawet lubię wejśc w lobby w TTSie i zagrać z randomami ze świata po angielsku w jakąś gierkę. Czy to robi Bat manowi, który zapytał o promocje, że Ty masz z kim grać w Vassalu, a nie w TTSie? Nie wiem, może :D ale nie śmiałbym spekulować w sumie
Rebel 6% (trójmiasto)
worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu »

Mam wrażenie, że przyjmujesz zbyt osobiście to co czytasz. W ogóle co to jest "TTS-owiec", ktoś buduje w oparciu o używanie takiej aplikacji tożsamość?

Co do reszty natomiast, czy dysponujesz konkretnymi danymi o ilości roboczogodzin włożonych przez twórców w jedną i drugą aplikację? Ot, gdybać każdy może. Nie uwzględniasz jednak, że Vassal jest aplikacją dostępną i wspieraną od 2003 roku, co jednak wskazuje na większy łączny nakład czasu i pracy. Czy TTS wciąż będzie wspierany (i używany) za 14 lat, dowiemy się za 14 lat.

Bat manowi natomiast robi różnicę cena TTS, warto więc uświadomić o istnieniu bardzo dobrej i całkiem popularnej darmowej alternatywy. Gdzie nie jest problemem brak opcji zapraszania znajomych, bo znajomi również mogą pobrać Vassala darmowo.
Indar
Posty: 1058
Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
Lokalizacja: Łomża
Has thanked: 11 times
Been thanked: 39 times
Kontakt:

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Indar »

Zapomnij o Vassalu, chyba że grasz w klasyczne zetonowe strategie. Np takie "Ścieżki Chwały" czy innych Sukcesorow- Vassal jest idealny na takie klasyki. Tam nie ma potrzeby "3 wymiaru" i można w miarę komfortowo grać. Ale jak zobaczysz takie Scythe na TTs to nie zechcesz wrócić do innej platformy.
Warto wydać te kilka pln za wygode która daje Ci TTS. Tak jak powiedziałem wcześniej, tu płacisz za komfort używania który jest o niebo lepszy.
Ilość graczy? Ja nie narzekam, zawsze są chętni na TTSowego X Winga - którego serdecznie polecam. Polecam, bowiem twórca stołu/moda jest Polak, a sama fizyka stołu i jego automatyzacja to mistrzostwo.
worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu »

To ja tylko zwrócę uwagę, że w zdecydowanej większości planszówek nie ma potrzeby "trzeciego wymiaru". Od ręki na myśl przychodzą mi tylko Jenga, Jungle Speed itp. imprezówki. 2D jest przejrzyste i estetyczne, niektórzy też w ogóle nie lubią w 3D operować. Tak że bardzo kwestia gustu.

Nawiasem mówiąc akurat TTS-owy Scythe miałem okazję zobaczyć (nie zagrać). Aż tak nie zachwyca, ale nie jest to moja ulubiona planszówka. Miałem też okazję zobaczyć TTS-owy Zombiecide, rozważaliśmy nawet ze znajomym wypróbowanie, ale odpuściliśmy sobie w końcu. Z tego co pamiętam bardzo tam przeszkadzało tło, gdzie zamiast czegoś neutralnego wciśnięto wokół stołu jakąś przesadzoną 3D scenę ataku zombie. Gdyby to się jeszcze jakoś zmieniało w miarę grania ok, ale to było jak statyczny gabinet figur woskowych. No i zostaliśmy z kumplem przy Vassalu.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2017, 12:27 przez worek cementu, łącznie zmieniany 1 raz.
Sarseth
Posty: 725
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 32 times
Been thanked: 42 times

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Sarseth »

worek cementu pisze:To ja tylko zwrócę uwagę, że w zdecydowanej większości planszówek nie ma potrzeby "trzeciego wymiaru". Od ręki na myśl przychodzą mi tylko Jenga, Jungle Speed itp. imprezówki. 2D jest przejrzyste i estetyczne, niektórzy też w ogóle nie lubią w 3D operować. Tak że bardzo kwestia gustu.
W sumie to i na BGG jest "Play by forum". Po co komuś jakieś w ogóle grafiki 2d z buttonami? Można się screenami wymieniać narysowanymi w paintcie
Rebel 6% (trójmiasto)
worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu »

Można i niektórzy z powodzeniem tak grają. Nie trzeba nawet BGG, macie to również tutaj na tym forum, jak ktoś chce spróbować.

Dla mnie akurat w planszówkach liczy się bardzo aspekt towarzyski, więc biorę pod uwagę tylko wirtualne stoły plus komunikację głosową.
Indar
Posty: 1058
Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
Lokalizacja: Łomża
Has thanked: 11 times
Been thanked: 39 times
Kontakt:

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Indar »

Sarseth
Posty: 725
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 32 times
Been thanked: 42 times

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Sarseth »

Indar pisze:Pewnie że kwestia gustu:
Darmowy Vassal:
https://www.youtube.com/watch?v=zljgxonf4RM

Płatny TTS:
https://www.youtube.com/watch?v=aNHuEz4rPYE
Zaznacz że TTS z tego filmiku mocno się zmienił od czasu tego filmu. UI zmienili, plus zwiększyli ilosć pamięci które obsługuje, przez co modele mogą być bardziej szczegółowe teraz oraz DX11 wprowadzają - beta jest. Mod ten też chyba dostał kilka fajnych automatyzujących updatów.
Rebel 6% (trójmiasto)
worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu »

Zaznacz też, że tak jak na TTS moduły mogą być lepsze i gorsze, tak i na Vassala moduły mogą być lepsze i gorsze. Nie rozumiem np. dlaczego autor modułu z filmiku nie użył tak podstawowej opcji, jak obwódki non-rectangular, ani po co tam aż tyle osobnych okienek (z drugiej strony nie znam tej gry). No ale to już filozofia tworzenia modułów, ja mam do tego własne podejście i niektóre rozwiązania głaszczą mnie pod włos.

Silne zautomatyzowanie na Vassalu też nie jest rzadkością, chociaż osobiście nie jestem zwolennikiem automatyzacji w modułach ponad proste liczniki elementów itp.
Awatar użytkownika
Bat man
Posty: 13
Rejestracja: 22 gru 2012, 19:25

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Bat man »

Tabletop Simulator taniej na Steam w letniej wyprzedaży - 9,99Euro
Indar
Posty: 1058
Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
Lokalizacja: Łomża
Has thanked: 11 times
Been thanked: 39 times
Kontakt:

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Indar »

Brać, bo warto!
Indar
Posty: 1058
Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
Lokalizacja: Łomża
Has thanked: 11 times
Been thanked: 39 times
Kontakt:

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Indar »

Gdyby ktoś chciał pyknac w "iksa", albo nauczyć się mechaniki stolu to z chęcią pomogę. Teraz albo za jakiś czas ;)
Awatar użytkownika
Bat man
Posty: 13
Rejestracja: 22 gru 2012, 19:25

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Bat man »

Widzę, że większe tytuły są dostępne oddzielnie.. gdzie mogę znaleźć bazę gier dostępnych po zakupie samego TSim?
kali
Posty: 489
Rejestracja: 01 mar 2011, 13:18
Lokalizacja: Łódź

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: kali »

Bat man pisze:Widzę, że większe tytuły są dostępne oddzielnie.. gdzie mogę znaleźć bazę gier dostępnych po zakupie samego TSim?
Największa lista to chyba jest ta:
https://boardgamegeek.com/geeklist/4195 ... vely-games
Skrót:
https://www.boardgamegeek.com/geeklist/ ... tem2773195
(patrz przy tytule czy jest dopisek TTS)
:>
PS. Nie wszystko ma moduł TTS.
Żyjemy po to, żeby wytwarzać łupież.
Sarseth
Posty: 725
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 32 times
Been thanked: 42 times

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Sarseth »

Bat man pisze:Widzę, że większe tytuły są dostępne oddzielnie.. gdzie mogę znaleźć bazę gier dostępnych po zakupie samego TSim?
Większe oddzielnie? Masz Kingdom Monster, MoM:2ED, wszystkie FFG w sumie gry ze wszystkimi dodatkami i automatyzacjami, terraformacja, TTA, Dark souls, Zombicide Black Plague, Dead of Winter do pobrania w workshopie

Nie korzystam z BGG (chociaż pewno jak coś nei znajde na steamie to zerknę, bo nie wiedziałem o tym źródle danych), wystarcza mi steam i workshop. Czy te płatne DLC. Jeśli nie znajdę w workshopie to na BGG też nie ma. Oczywiście są też moduły poza workshopem, np Munchkin, ale chodzi po necie paczka (prawdopodobnie autorzy gry zawalczyli by wyrzucić ze steama). Ale jest spoooro gier na workshopie, ja bym sprawdzał tam (na steamie w zakładce workshop najlepiej, klikasz subskrybuj i mod się ściąga): https://steamcommunity.com/workshop/bro ... ribers&p=1 najpierw, a potem szukał na BGG, workshop co dziennie się zmienia, lub rankingiem się zmieniają, bo ktoś poprawił moda o skrypty itp itd.
Rebel 6% (trójmiasto)
worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu »

A da się już w ogóle na TTS gasić te badziewne przeszkadzajki dokoła stołu, czy trzeba sobie moduły przerabiać?

Może chociaż pozbyli się tego redundantnego przycisku od wywracania stołu zajmującego niepotrzebnie miejsce na ekranie?
Indar
Posty: 1058
Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
Lokalizacja: Łomża
Has thanked: 11 times
Been thanked: 39 times
Kontakt:

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Indar »

worek cementu pisze:A da się już w ogóle na TTS gasić te badziewne przeszkadzajki dokoła stołu, czy trzeba sobie moduły przerabiać?

Może chociaż pozbyli się tego redundantnego przycisku od wywracania stołu zajmującego niepotrzebnie miejsce na ekranie?
Które przeszkadzajki, bo często gram nie zauważyłem takowych?
Wywracanie stołu - jest opcja w górnej listwie z możliwością "rage quit". Tak, zdarzyło się na koniec gry wywalać stół - ale to raczej ciekawostka pokazująca fizykę zupełnie nie wpływająca na grę. Nie wiem czy da się ją usunąć, ale domyślnie jest ustawione że tylko "założyciel" może sobie flipnąć.
Wiem że chcesz wszystkich zniechęcić do TTS ale średnio Ci to wychodzi. Trochę się to już nudne robi.
Sarseth
Posty: 725
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 32 times
Been thanked: 42 times

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Sarseth »

Indar pisze:Które przeszkadzajki, bo często gram nie zauważyłem takowych?
(...)
Wiem że chcesz wszystkich zniechęcić do TTS ale średnio Ci to wychodzi. Trochę się to już nudne robi.
Tło mu przeszkadza, pisał, że w Zombicide czułby się jak w gabinecie figur woskowych.

Sry worek, ale masz 17 postów, w tym 16 hejtujących TTSa wtf. Jedyny cel konta na tym forum, to krucjata przeciw TTSowi
Rebel 6% (trójmiasto)
worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu »

Indar pisze:Wywracanie stołu - jest opcja w górnej listwie z możliwością "rage quit". Tak, zdarzyło się na koniec gry wywalać stół - ale to raczej ciekawostka pokazująca fizykę zupełnie nie wpływająca na grę. Nie wiem czy da się ją usunąć, ale domyślnie jest ustawione że tylko "założyciel" może sobie flipnąć.
Dziękuję za odpowiedź. Czyli wciąż nie naprawiono interfejsu.
Sarseth pisze:Tło mu przeszkadza, pisał, że w Zombicide czułby się jak w gabinecie figur woskowych.
W rzeczy samej. Czy można to wyłączyć bez edytowania modułów?
Sarseth pisze:Sry worek, ale masz 17 postów
"Sry" Sarseth, ale posty to nie punktacja. Cel takich komentarzy kompletnie mi umyka. Przepraszam natomiast, że nie znalazłem na forum zbyt wielu innych wątków, gdzie czułbym potrzebę się udzielać i przepraszam, że mam nie podobające ci się opinie i je wyrażam. (Jedynym celem konta było nawiasem mówiąc zapostowanie nieaktualnego już ogłoszenia, niemniej jednak intrygują mnie te bezkrytyczne zachwyty nad TTS-em.)
Sarseth pisze:w tym 16 hejtujących TTSa
Heh, zabawne, że chciało ci się liczyć. Niemniej jednak przelicz ponownie bez popadania w przesadę. Czytając bez pryzmatu przewrażliwienia łatwo odkryjesz, że proporcja postów "hejtujących" jest niższa.
Sarseth
Posty: 725
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 32 times
Been thanked: 42 times

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: Sarseth »

worek cementu pisze:"Sry" Sarseth, ale posty to nie punktacja. Cel takich komentarzy kompletnie mi umyka. Przepraszam natomiast, że nie znalazłem na forum zbyt wielu innych wątków, gdzie czułbym potrzebę się udzielać i przepraszam, że mam nie podobające ci się opinie i je wyrażam. (Jedynym celem konta było nawiasem mówiąc zapostowanie nieaktualnego już ogłoszenia, niemniej jednak intrygują mnie te bezkrytyczne zachwyty nad TTS-em.)
Ale jakie bezkrytyczne zachwyty? Jedyne co mówię, to jak ktoś chce pograć w 3D środowisku w grę planszową na kompie to polecam TTSa (w dziale TTSa). Jak ktoś powie, że nie lubi 3D to polecę mu VASSALa. Jak w karty, to OCTGN. Ale kilka razy słyszałem tutaj, że minus TTSa to brak znajomych, to tak jakbym miał ocenić na filmwebie film, że znajomi nie poszli ze mną do kina na to.
Minusy TTS:
1) zarządzanie pamięcią, chociaż ostatnio poprawi to w patchu dość mega. Ale powiedzmy, że możemy jeszcze wytykać minusy które były miesiąc temu ^^
2) fizyka też jest czasem minusem, rzadko bo rzadko ale czasem coś potrafi wpaść pod coś i potem wyciąganie tego jest upierdliwe, ale da się nauczyć
3) nie nadaje się do karcianek [ale ot tego są OCTGN np. Chociaż AH LCG jest mega zrobiony tutaj]
4) brak customizowania UI (masz rację, można by customizować, ale nie jest to błędem jak wytykasz to)
5) pewno jeszcze kilka się znajdzie, na vassala pewno znajdę mniej minusów, bo mniej grałem, ale to nie zmienia tego, że wygoda, wygląd, fizyka i łatwość w obsłudze DLA MNIE jest dużo lepsza, co miażdży vassala DLA MNIE

"nie naprawiono interfejsu" bo go nie popsuto. Guzik został tam umyślnie postawiony, to że Tobie się nie podoba to znowu zbędny szczegół. Ale nie nazywaj tego błędem. Można interfejs zmniejszać, zwiększać.. Liczba okien które nie mieszczą się w VASSALu to już rzecz ok? Ostatnio jak tam Mage Knighta odpaliłem to nie mogłem się połapać co gdzie jest.. Ale narzekajmy na jeden zbędny guzik xD [który z deafaulta jest zablokowany dla obcych, więc nie grozi rozwalniem rozgrywki, a do tego TTS ma historię iluś ruchów (nie zawsze jest to jeden step, ale rozwalenie stołu cofnie bez problemu), więc można cofać.]

Dobra ja odpadam, nie przeliczyłem, sprawdziłem po prostu na szybko, dużo postów to nie jest, ale nie czytałem wszystkich, jeden post był tylko w temacie VASSALa reszta w TTSie lub umawianiu się. Proporcji już nie zamierzam sprawdzać. Odłączam się, bo za dużo czasu tutaj schodzi na to, za miesiąc pewno znowu ktoś zapyta o TTSa to znowu będzie to samo ;P spadam. z fartem
Rebel 6% (trójmiasto)
worek cementu
Posty: 44
Rejestracja: 24 mar 2017, 13:33

Re: Tabletop Simulator [Steam]

Post autor: worek cementu »

Tymczasem wciąż brak odpowiedzi na moje proste i niehejtowe zapytanie, czy można wyłączyć otoczenie stołu bez przerabiania modułów. W zasadzie wystarczyło proste "tak" lub "nie", demonizowanie moich wypowiedzi, liczenie proporcji postów i cała ta debata nie były niezbędne.
Sarseth pisze:Ale kilka razy słyszałem tutaj, że minus TTSa to brak znajomych
Byłoby łatwiej, skoro w ogóle chce ci się wchodzić w takie dyskusje, gdybyś czytał uważniej i dyskutował z tym, co zostało napisane, a nie z tym, co sam sobie dopowiedziałeś. Sugerujesz tu dla przykładu, że napisałem, że brak znajomych używających TTS jest minusem aplikacji. Jeśli jednak cofniesz się parę postów wstecz łatwo zweryfikować, że jest to przeinaczenie moich słów. Jedyne co napisałem, to że niepopularność TTS w moich kręgach skreśla dla mnie TTS i niezależnie od ceny pozbawia dla mnie sensu jego zakup. Choćby nie wiem jak dobrą był aplikacją, skreśla. Nie wiem, jak można to przeczytać jako "brak znajomych to wada produktu". Nie dyskutujesz jednak już w tym momencie ze mną, dyskutujesz z własną niedokładnością.
Sarseth pisze:Guzik został tam umyślnie postawiony, to że Tobie się nie podoba to znowu zbędny szczegół. Ale nie nazywaj tego błędem.
Nazywam to błędem, ponieważ to błąd. Guzik to zabawka, taki niemalże easter egg. Zabawny za pierwszym razem, pytanie ile można go klikać i po co. A skoro nie ma praktycznej funkcji, co robi w widocznym cały czas pasku narzędzi, który można było skrócić na rzecz tych paru dodatkowych pikseli stołu. Mogłem zrozumieć jego obecność w becie, ale zostawienie tego w finalnej wersji to błąd, po prostu. Nie nazwę tego inaczej, a to czy ci się to podoba to dla mnie zbędny szczegół.
Sarseth pisze:nie przeliczyłem, sprawdziłem po prostu na szybko
Mam wobec tego nadzieję, że skoro tak chętnie wyliczasz cechy TTS, to chociaż z TTS zapoznałeś się uważniej, a nie tylko sprawdziłeś aplikację na szybko.
Sarseth pisze:Liczba okien które nie mieszczą się w VASSALu to już rzecz ok? Ostatnio jak tam Mage Knighta odpaliłem to nie mogłem się połapać co gdzie jest.
To zdanie powinno brzmieć "czy liczba okien w module Mage Knight do Vassala jest ok". Błąd wykonania modułu nie jest błędem silnika i może dotyczyć niektórych innych modułów, ale nie dotyczy Vassala ogółem. Osobiście projektując moduł staram się jak najbardziej optymalizować wykorzystanie przestrzeni ekranowej i redukować liczbę okien do niezbędnego minimum.

Ani Mage Knight, ani jego vassalowej wersji poza tym nie znam, więc pozostaje mi przyjąć zapewnienie, że faktycznie moduł, o którym mowa zawiera niepraktyczną liczbę okien. To przykre, że nie udało ci się znaleźć dobrze wykonanych modułów do twoich ulubionych gier. Cieszę się, że do moich ulubionych gier moduły wykonano całkiem dobrze.
ODPOWIEDZ