Na sklepowe półki trafiła nasza nowa gra kościana - Szkoła Magów. Gra miała swoją premierę na tegorocznych targach w Essen (Mystic Scrolls, wydawnictwo Drawlab).
Szkoła Magów
Autorzy: Stelios Kourtis, Evangelos Foskolos
Czas gry: 30 min
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 10+
Zawartość pudełka
• 44 kości żywiołów
• 1 kostka losu
• 42 karty zaklęć
• 4 karty postaci
• 4 znaczniki energii
• Instrukcja
Gracze wcielają się w uczniów tytułowej SZKOŁY MAGÓW.
Zbliża się wielki turniej zaklęć, a chętnych do zwycięstwa jest wielu. Podczas magicznego pojedynku
liczyć się będzie refleks, szybkość rzucania czarów i umiejętne wyczucie czasu.
SZKOŁA MAGÓW to wyjątkowa gra kościana, w której pojedynek pomiędzy graczami toczy się w czasie rzeczywistym.
Opanuj sześć żywiołów i zostań najpotężniejszym czarodziejem jakiego widział świat!
Szkoła Magów to pełna emocji gra kościana. Dzięki połączeniu aspektów zręczności, spostrzegawczości, refleksu i planowania gracze zanurzą się w mistycznym świecie czarodziejskich pojedynków. Unikalna mechanika zapewni wiele rozgrywek pełnych emocji, a prostota zasad pozwoli cieszyć się gry nawet mniej zaawansowanym adeptom sztuki magicznej.
• Proste zasady
Zasady do gry Szkoła Magów można wytłumaczyć w przysłowiowe „pięć minut”. Dzięki temu do magicznego pojedynku mogą zasiąść zarówno doświadczeni czarnoksiężnicy, jak i początkujący adepci. Doświadczenie oczywiście odgrywa tu znaczącą rolę, ale nowi gracze bardzo szybko przyswoją sobie intuicyjne zasady Szkoły Magów.
• Emocjonujący pojedynek w czasie rzeczywistym
Główna część magicznego pojedynku odbywa się symultanicznie. Gracze rzucają kostkami w tym samym momencie i jak najszybciej starają się rzucić jak najwięcej czarów. Dzięki temu gra nabiera unikalnego, pełnego emocji charakteru.
• Ilustracje pełne magii
Szkoła Magów to nie tylko gra z ciekawą mechaniką, ale i pokaz graficznych umiejętności najlepszych ilustratorów z renomowanego studia Asterman. Każdy z 42 czarów posiada unikatową ilustrację.
Szkoła Magów (Mystic Scrolls)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 02 lis 2017, 11:14
Re: Szkoła Magów (Mystic Scrolls)
Grał ktoś?
Zastanawiam się, czy gra będzie się nadawała dla ogarniętego 8-latka?
Zastanawiam się, czy gra będzie się nadawała dla ogarniętego 8-latka?
Re: Szkoła Magów (Mystic Scrolls)
Ja nie grałem, ale gram z synem w Ucieczkę: Świątynia Zagłady i Fuse i nie wyobrażam sobie żeby nie ogarnął tego tytułu. Już zamówione u Mikołaja .duchwpancerzu pisze:Grał ktoś?
Zastanawiam się, czy gra będzie się nadawała dla ogarniętego 8-latka?
-
- Posty: 3936
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 88 times
- Kontakt:
Re: Szkoła Magów (Mystic Scrolls)
Da rady [emoji6]duchwpancerzu pisze:Grał ktoś?
Zastanawiam się, czy gra będzie się nadawała dla ogarniętego 8-latka?
Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
Re: Szkoła Magów (Mystic Scrolls)
Pytanko. Trzy karty czarów zaawansowanych nie mają szarych pól (toksyczny deszcz, zagłada, deszcz meteorytów). Jaki warunek musi spełnić gracz żeby się ich nauczyć?
- herman
- Posty: 687
- Rejestracja: 12 paź 2009, 12:24
- Lokalizacja: ukochana Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 43 times
Re: Szkoła Magów (Mystic Scrolls)
Żeby nauczyć się czaru trzeba rzucić zwykły koszt rzucenia + ten szary za nauczenie się go. W następnych turach jak się już nauczymy płacimy tylko koszt rzucenia. W przypadku tych trzec, które wymieniłeś koszt nauczenia = koszt rzucenia.
Przykład: Karta X ma 3 symbole zaznaczone normalnie i 2 na szaro. Żeby kartę zdobyć trzeba wyrzucić wszystkie 5. Żeby jej użyć w następnych rundach - te 3 co nie są na szaro
Przykład: Karta X ma 3 symbole zaznaczone normalnie i 2 na szaro. Żeby kartę zdobyć trzeba wyrzucić wszystkie 5. Żeby jej użyć w następnych rundach - te 3 co nie są na szaro
Re: Szkoła Magów (Mystic Scrolls)
W sumie ma to sens... choć w instrukcji nie jest to tak jasno napisane.herman pisze:Żeby nauczyć się czaru trzeba rzucić zwykły koszt rzucenia + ten szary za nauczenie się go. W następnych turach jak się już nauczymy płacimy tylko koszt rzucenia. W przypadku tych trzec, które wymieniłeś koszt nauczenia = koszt rzucenia.
Przykład: Karta X ma 3 symbole zaznaczone normalnie i 2 na szaro. Żeby kartę zdobyć trzeba wyrzucić wszystkie 5. Żeby jej użyć w następnych rundach - te 3 co nie są na szaro
Do tej pory graliśmy tak, że aby pozyskać kartę (nauczyć się czaru) trzeba zapełnić tylko szare pola, choć wtedy faktycznie bez sensu byłoby zdanie: "efekt nowego czaru obowiązuje już w tej rundzie..."
Ma to sens, dzięki.