Dungeons & Dragons: Assault of the Giants!

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Rocy7

Dungeons & Dragons: Assault of the Giants!

Post autor: Rocy7 »

BGG

https://boardgamegeek.com/boardgame/201 ... ult-giants

How does it work?

Each player issues commands to his or her giants in the form of command cards (recruit, move, attack, pillage, and so on). This allows players to recruit new giants, send them out to attack settlements and other giants, and also to pursue special agendas based upon their race. For example, the Storm Giants seek to restore their lost monarch, King Hekaton. The Cloud Giants seek an ancient dragon treasure trove, and the Hill Giants seek an abundance of food with which to feed their massive monarch, Chief Guh.

Assault of the Giants allows 3-6 players to command armies of giants as they wage war throughout northwest Faerun. Each player represents a different giant race (hill giants, stone giants, frost giants, fire giants, cloud giants, and storm giants), each with a different agenda. The players command their giants as they assault the small folks' villages and cities in order to score points and secure important resources such as food, artifacts, and runes.

Szkoda, ze zawartosc w porownaniu z cena jakos nie powala 429.95 złObrazekObrazek
Ash

Re: Dungeons & Dragons: Assault of the Giants!

Post autor: Ash »

Awatar użytkownika
soban

Post autor: soban »

ajfel
Kontakt:

Post autor: ajfel »

I taka cena mi odpowiada :) . Zamówiłem, bo ogólnie bardzo lubię planszówki WotC. Jak popróbuję, to się podzielę wrażeniami.
Piehoo

Post autor: Piehoo »

Ktoś grał? Troszkę przepadła ta gra w lawinie nowości.
Cloud Games
Cloud Games na FB
Recenzje i przykładowe rozgrywki - Granie W Chmurach
Ziemowit

Post autor: Ziemowit »

Podbijam pytanie! Ktoś grał?
ajfel
Kontakt:

Post autor: ajfel »

Dobrze że podbijacie temat, bo z pół roku temu kupiłem i do tej pory nie udało się zagrać :-) Za dużo innych nowości jak wspomniano powyżej.
Ziemowit

Post autor: Ziemowit »

ajfel pisze: 16 maja 2018, 09:14 Dobrze że podbijacie temat, bo z pół roku temu kupiłem i do tej pory nie udało się zagrać :-) Za dużo innych nowości jak wspomniano powyżej.
:lol:

Zrób nam tę przyjemność i zagraj, by ocenić :P.
ODPOWIEDZ