Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- kwiatosz
- Posty: 7875
- Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
- Lokalizacja: Romford/Londyn
- Has thanked: 133 times
- Been thanked: 419 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Obiektywnie nie wiem jakie byly przyczyny klapy, subiektywnie jednak - uzyta paleta barw byla odstreczajaca, podobnie jak w jakiejs wczesniejszej karciance gangsterskiej (innego wydawnitwa chyba). W kazdym razie - mnie kolorystyka kojarzyla sie z mdlosciami, zniechecala mocno.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
- kwiatosz
- Posty: 7875
- Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
- Lokalizacja: Romford/Londyn
- Has thanked: 133 times
- Been thanked: 419 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
No ale projekt jest skasowany, wiec nie bedzie wydany (przynajmniej na razie). Zakladam, ze klasycznie prog ufundowania byl ponizej kosztow wydania I "gorka" byla zbyt mala, zeby faktycznie to wydac.
Edit: Brylantino, co to za usuwanie posta? Odpowiadalem na pytanie, czy zebranie 150% potrzebnej kasy to klapa.
Edit: Brylantino, co to za usuwanie posta? Odpowiadalem na pytanie, czy zebranie 150% potrzebnej kasy to klapa.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
- Brylantino
- Posty: 1389
- Rejestracja: 19 lut 2013, 22:30
- Lokalizacja: Kraków
- Been thanked: 196 times
Re: Hard City.
Usunąłem post, bo po prostu pewnych rzeczy nie wiedziałem, ale znajomy który więcej się zna mi to bardzo ładnie wytłumaczył i po prostu nie chciałem aby taka bzdura została.
- kwiatosz
- Posty: 7875
- Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
- Lokalizacja: Romford/Londyn
- Has thanked: 133 times
- Been thanked: 419 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Ale to nie bzdura, generalnie tworzenie progow ufundowania ponizej kosztow wydania jest dosc powszechna praktyka, o ktorej nie wszyscy wiedza - wiec taka wymiana zdan jest z korzyscia dla swiadomosci konsumenckiej Naturalne jest, ze dopoki sie czegos nie dowie, to sie tego nie wie.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
- Muad'Dib
- Posty: 1572
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 113 times
Re: Hard City.
Właśnie miałem pisać to samo co kwiatosz Tradycyjnie próg ufundowania jest zaniżony. Pytanie na ile to jest dobra taktyka vs zachęta do wspierania. Mi nie do końca to się podoba, wprowadza w błąd wspierających.
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
- Brylantino
- Posty: 1389
- Rejestracja: 19 lut 2013, 22:30
- Lokalizacja: Kraków
- Been thanked: 196 times
Re: Hard City.
No i patrząc po komentarzach na FB bardzo mało osób w ogóle zdaje sobie sprawę z takich praktyk. Osobiście też mi się nie podoba takie podejście, ale z drugiej który projekt by się fundował jakby podawał faktyczne koszta i mielibyśmy potrzebną kwotę do zebrania np. 2x większą.
- kwiatosz
- Posty: 7875
- Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
- Lokalizacja: Romford/Londyn
- Has thanked: 133 times
- Been thanked: 419 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Nie pamietam co bylo pierwsze z faktycznymi kosztami wydania jako prog ufundowania, ale pamietam szok spolecznosci - nagle sie okazuje, ze 20k zl na wydanie gry to bzdura, a zebranie 80k przeraza kupujacych. Z jednej strony jesli gra ma potencjal na 100-150 tysiecy, to moim zdaniem latwiej jej bedzie zebrac gorna granice przy zanizonym progu ufundowania. Z drugiej jednak - generuje to presje na cele dodatkowe, ktore nie maja szans sie kalkulowac, a ktore w angielskich wydaniach sa obecne. Taki paradoks.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 mar 2018, 15:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Dziękujemy wszystkim za wsparcie i przepraszamy tych, którzy z powodu przełożenia zbiórki są teraz rozczarowani. To była dla nas bardzo trudna decyzja, bo włożono w kampanię naprawdę wiele pracy.
Podczas kampanii wspierający bardzo wyraźnie pisali, jakie mają oczekiwania i zarzuty do gry oraz do samej kampanii. Postanowiliśmy zatem ją anulować i przedłużyć development gry o co najmniej 2 miesiące, ponieważ wiele sugestii było słusznych i możliwych do wprowadzenia, ale nie od razu. Wersje Solo i Co-op wymagają sporo testów i pracy - nie stworzy się ich w kilka dni. Dla nas najważniejsze jest to, by Hard City był naprawdę świetnie dopracowaną grą.
Kolejnym zarzutem było to że jest za mało mutantów, za mało scenariuszy, a takie komponenty jak FUBAR czy samochód powinny być od początku dostępne. I tak też zamierzamy zrobić.
Trudno jest anulować projekt, w który przez ostatnie 18 miesięcy zaangażowało się tak wiele osób i włożyło w niego serce. Szczególnie przed samym Pyrkonem, gdzie będziemy z grą – aby ją pokazać i usłyszeć Wasz feedback.
Rozumiemy osoby, które mogą być rozczarowane, jednak jesteśmy pewni, że każdy, komu faktycznie zależy na tym, aby Hard City było lepsze, da mu drugą szansę po tym, jak dopracujemy go i dokręcimy na tip – top. Wszystko po to, abyście otrzymali dużo przyjemniejszą grę.
Zespół Hexy Studio
Podczas kampanii wspierający bardzo wyraźnie pisali, jakie mają oczekiwania i zarzuty do gry oraz do samej kampanii. Postanowiliśmy zatem ją anulować i przedłużyć development gry o co najmniej 2 miesiące, ponieważ wiele sugestii było słusznych i możliwych do wprowadzenia, ale nie od razu. Wersje Solo i Co-op wymagają sporo testów i pracy - nie stworzy się ich w kilka dni. Dla nas najważniejsze jest to, by Hard City był naprawdę świetnie dopracowaną grą.
Kolejnym zarzutem było to że jest za mało mutantów, za mało scenariuszy, a takie komponenty jak FUBAR czy samochód powinny być od początku dostępne. I tak też zamierzamy zrobić.
Trudno jest anulować projekt, w który przez ostatnie 18 miesięcy zaangażowało się tak wiele osób i włożyło w niego serce. Szczególnie przed samym Pyrkonem, gdzie będziemy z grą – aby ją pokazać i usłyszeć Wasz feedback.
Rozumiemy osoby, które mogą być rozczarowane, jednak jesteśmy pewni, że każdy, komu faktycznie zależy na tym, aby Hard City było lepsze, da mu drugą szansę po tym, jak dopracujemy go i dokręcimy na tip – top. Wszystko po to, abyście otrzymali dużo przyjemniejszą grę.
Zespół Hexy Studio
Re: Hard City.
Świetnie, że odpowiadacie na to co sugerowali wspierający. Niektóre rzeczy wyskoczyły pod koniec kampanii tak, że zastanawiałem się nad tym czy aby na pewno był przetestowane. Niemniej teraz będzie dużo czasu żeby to zrobić i w przyszłości wystartować z lepszą kampanią (min. odkrywanie celów dodatkowych mogłoby się odbywać w innych trybach, tutaj było za mało rzeczy żeby zachęcić ludzi, najpierw dwa streche, później trzy itd.).
Osobiście uważam, że samochód nie jest taki istotny, ale dobrze działa na wyobraźnię, a wiadomo - ludzie kupują oczami, więc lepiej mnie nie słuchać w tej kwestii. ; D Czy przewidujecie pojawienie się w Warszawie lub na Essen?
Osobiście uważam, że samochód nie jest taki istotny, ale dobrze działa na wyobraźnię, a wiadomo - ludzie kupują oczami, więc lepiej mnie nie słuchać w tej kwestii. ; D Czy przewidujecie pojawienie się w Warszawie lub na Essen?
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 mar 2018, 15:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Jeśli chodzi o wyjazdy konwentowo-targowe, to w najbliższym czasie będziemy na Pyrkonie i UK Games Expo. W Essen oczywiście też a w Warszawie stacjonujemy na stałe, więc spokojnie można się z nami umawiać np. na jakąś testową partię.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 mar 2018, 15:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Dzień dobry, 15 października wracamy na KS! Będzie modularna plansza, więcej mutantów, bardziej zróżnicowane scenariusze i trzy tryby rozgrywki. Tylko klimat niskobudżetowych filmów akcji z lat 80-tych pozostaje bez zmian
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 mar 2018, 15:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Cześć wszystkim, mamy dziś kilka ważnych niusów związanych z Hard City.
1. Opublikowaliśmy draft strony kampanii: https://kck.st/2A4e0SB
2. Opublikowaliśmy roboczą instrukcję prototypu: http://hardcitygame.com/hc_manual_light.pdf
Komentarze mile widziane
3. We wtorek, podczas drugiego dnia trwania kampanii, Game Troll TV przeprowadzi live stream z rozgrywki z udziałem autorów. Link do wydarzenia na FB: https://www.facebook.com/events/2286430164927843/
1. Opublikowaliśmy draft strony kampanii: https://kck.st/2A4e0SB
2. Opublikowaliśmy roboczą instrukcję prototypu: http://hardcitygame.com/hc_manual_light.pdf
Komentarze mile widziane
3. We wtorek, podczas drugiego dnia trwania kampanii, Game Troll TV przeprowadzi live stream z rozgrywki z udziałem autorów. Link do wydarzenia na FB: https://www.facebook.com/events/2286430164927843/
Re: Hard City.
Bardzo byśmy chcieli, żeby była wersja PL, ale jej samodzielne wydanie niestety przekracza nasze możliwości. Natomiast wciąż rozmawiamy z potencjalnymi współwydawcami kilku lokalnych edycji, w tym polskiej, mamy więc nadzieję, że dobre wieści nadejdą jeszcze w czasie trwania kampanii
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8918
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2817 times
- Been thanked: 2496 times
- Kontakt:
Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)
A jak wypada porównanie tej gry z Zombicide?
BTW, już można wspierać: https://www.kickstarter.com/projects/he ... board-game
BTW, już można wspierać: https://www.kickstarter.com/projects/he ... board-game
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)
Jest prościej, szybciej i przyjemniej a tak serio, to KubaP po zagraniu powiedział, że Hard City to taki "my first Descent" - gra pod względem skomplikowania zasad przyjazna graczom początkującym w świecie dungeon crawlerów, ale satysfakcjonująca również dla wyjadaczy, jeśli chodzi decyzje podejmowane podczas rozgrywki. No i ma pięć odcinków (scenariuszy), każdy z innymi zasadami specjalnymi, warunkami zwycięstwa i różnymi wariantami setupu (nawet w obrębie jednego scenariusza). Plus policjanci, pączki, szalony naukowiec, banda mutantów i ogólny klimat kina akcji klasy B.
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8918
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2817 times
- Been thanked: 2496 times
- Kontakt:
Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)
Zabawne, ale niemal identyczną odpowiedź dostałem w komentarzach na KS
One of the reviewers said it's like "my first dungeon crawler" type of game, and we totally love this line Hard City is faster to set up and play than most DGs are and it features a special Cutscenes mechanism that lets the players take spectacular, cinematic-like actions after meeting specific requiremens. And it has mutants, not zombies. And cops. And donuts.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)
Hm, może pisała ją ta sama osoba?
Poza tym to jest naprawdę dobre, obrazowe i zgodne z rzeczywistością porównanie.
Poza tym to jest naprawdę dobre, obrazowe i zgodne z rzeczywistością porównanie.
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8918
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2817 times
- Been thanked: 2496 times
- Kontakt:
Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)
No i zaczęło się wyciąganie pieniędzy z Hard City.
Pies (jedna figurka) - dodatkowe 3$
Policjant (jedna dodatkowa figurka + karty) - 6$
Dodatkowe 3 kostki - 4$
Scenery pack (mieliśmy już wcześniej podany, ale dla porządku) - 24$
Cywile (tez byli wcześniej) - 19$
Ilu jeszcze będziemy mieli dodatkowych płatnych policjantów? Patrząc na aktualne progi, jeszcze minimum jeden (kolejne 6$?), ale pewnie będzie więcej. Dojonko pełną gębą. Ja jednak się wycofuję.
Powodzenia w zbiórce.
Pies (jedna figurka) - dodatkowe 3$
Policjant (jedna dodatkowa figurka + karty) - 6$
Dodatkowe 3 kostki - 4$
Scenery pack (mieliśmy już wcześniej podany, ale dla porządku) - 24$
Cywile (tez byli wcześniej) - 19$
Ilu jeszcze będziemy mieli dodatkowych płatnych policjantów? Patrząc na aktualne progi, jeszcze minimum jeden (kolejne 6$?), ale pewnie będzie więcej. Dojonko pełną gębą. Ja jednak się wycofuję.
Powodzenia w zbiórce.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 mar 2018, 15:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)
Zainteresowanych grą, którzy do tej pory wstrzymywali się ze wsparciem i czekali na ogłoszenie polskiej wersji językowej, z wielką przyjemnością informujemy, że takowa zostanie wydana!
Dodatkowo, powinno nam się udać znacznie obniżyć koszty wysyłki w Polsce w porównaniu z szacunkami, które możecie zobaczyć na stronie kampanii
Dodatkowo, powinno nam się udać znacznie obniżyć koszty wysyłki w Polsce w porównaniu z szacunkami, które możecie zobaczyć na stronie kampanii
- Muad'Dib
- Posty: 1572
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 113 times
Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)
Nie mogę znaleźć strony starej kampanii ale czy przypadkiem tamta nie szła lepiej?
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 31 paź 2016, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa/Skierniewice
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 28 times
Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)
Niby lepiej późno niż wcale... Niestety już po jabłkach
... .
W takim towarzystwie innych projektów na KS... Sorry.
... .
W takim towarzystwie innych projektów na KS... Sorry.
Podpis nieczynny. Najbliższy podpis powyżej lub w wątku obok.