Droga Czacho.
Do mojej wcześniejszej wiadomości nie mieliście czasu się ustosunkować - może teraz się uda
Staram się być merytoryczny - poniżej podaję pytania do Waszych komentarzy:
Czacha Games pisze: ↑15 lis 2018, 11:55
Mamy wręcz odwrotne zdanie na temat naprawiania naszych gier. (...) w dodatkach do Midgardu dodkrukowaliśmy kafeli
W moim egzemplarzy
100% elementów, które dokłada się do wersji podstawowej
różni się kolorem (
brązowe karty zamiast szarych), nasyceniem (wszystkie elementy), wielkością lub kształem.
Elementy nie mające swoich odpowiedników w wersji podstawowej też się wyróżniają. Są ładniejsze, jednak nietrudno zauważyć że są inne.
Z tego co wiem to jest to wersja, którą zaakceptowaliście w produkcji (inne kolory, kształt, wielkość!), otrzymaliście i bez słowa tłumaczenia sprzedajecie kupującym i wspierającym, bez których nie wydalibyście ani podstawi ani dodatków.
I tu pojawiają się pytania:
Czy tylko mój egzemplarz ma tyle błędów?
Które elementy do dodatków nie różnią się od swoich odpowiedników z wersji podstawowej i możecie mi (oraz innym) je wymienić na poprawne?
Czy dodrukowane kafelki są identyczne jak te w wersji podstawowej?
Dlaczego zaakceptowaliście i sprzedajecie produkt z tak dużymi błędami?
Czacha Games pisze: ↑20 lis 2018, 13:33
Dla 90% kart z obi dodatków nie ma to znaczenia, gdyż są osobnymi deckami i nie łączy się ich z podstawką.
To nie jest prawda...
W dodatku Mroczne Góry
67% (4 z 6 rodzaje kart)
rodzajów kart w grze
psuje rozgrywkę
75% (6 błędnych z 8 )
psuje rozgrywkę w przypadku osób posiadających edycję z wspieram
WAŻNE! Nie tylko karty różnią się od ich odpowiedników z wersji podstawowej o czym pisałem wcześniej. Te 90%, o których wspomnieliście dotyczy raczej elementów, które negatywnie wpływają na rozgrywkę.
Szczegóły są tu:
Co istotne...
Ilość kart bergrisarów, czy podróży (po 24 sztuki - czyli i tak poniżej 50%, a liczymy same karty a nie inne różniące się elementy!)
nie ma żadnego znaczenia... One i tak się wyróżniają odcieniem (choć nie wymagają wtasowania), jednak największy problem pojawia się gdy błędne karty trafiają do wielu/niemal każdej talii, co irytuje/daje przewagę części graczom, którzy wiedzą czego się spodziewać.
Pytania:
Czy w moich wyliczeniach pominąłem jakiś rodzaj kart i wynik powinien być inny?
Jakim argumentem chcecie wybronić stanowisko, że tak olbrzymi problem nim jednak nie jest?
Co musi się stać byście przyznali się do winy (a niby gdzie trzeba to się przyznajecie) i w końcu coś z tym zrobili?
Czacha Games pisze: ↑15 lis 2018, 12:44
jesli gdzieś widzimy nasz błąd potrafimy się do niego przyznać
To też nie jest prawda...
Prócz tego o czym wspomniałem powyżej - 29.06.2018 napisaliście (
https://wspieram.to/dodatkimidgard), że wysłaliście maila do drukarni w sprawie kart, a brak zmian ogłaszacie w ograniczonym gronie.
Gdzie tu przyznanie się do winy?
Jakiej reakcji oczekiwaliście na ukrywanie prawdy i zatajania takiej informacji?
Czacha Games pisze: ↑15 lis 2018, 09:53
Powiem więcej, niektóre osoby piszące tutaj niepochlebnie na nasz temat są nadal wspierającymi nasze gry. Aż trudno nam w to uwierzyć, że ktoś może w taki sposób działać z jednej strony nas publicznie obrażając, a wieczorem po cichu wchodzi na nasz projekt i go wspiera. Ale dziękujęmy tym osobom za to (te osoby wiedzą o kim piszę).
Zapewne gry pewnego wydawnictwa też były przez nich kupowane...
Pytanie:
Konkurencja musiała zmienić model biznesowy i wydaje gry prosto do sklepu. Czy i Wy macie na to środki jeżeli ludzie faktycznie przestaną Wam wierzyć i się w końcu od Was odwrócą?
Na to pytanie nie oczekuję odpowiedzi.
Czacha Games pisze: ↑20 lis 2018, 13:33
Rozważamy dodruk podstawki w przyszłym roku (...) więc jeśli się zdecydujemy wtedy będzie szansa na druk tych kart. Niczego nie obiecujemy w tej chwili i niczego nie potwierdzamy w tej kwestii.
To w końcu widzicie problem z tymi kartami czy nie?
Najpierw piszecie, że problemu nie ma, a teraz, że może coś się zmieni za rok...
Świadomie wydaliście dodatki, w których zgodziliście się (potwierdzaliście elementy przed wydrukiem) na produkcję elementów w innym rozmiarze, kształcie i barwie.
Dlaczego mamy mieć wiarę w "niczego nie obiecujemy co będzie za rok"?
Jak chcecie przywrócić wiarę, że liczycie się ze swoimi Klientami?
Czacha Games pisze: ↑15 lis 2018, 11:55
dlaczego klienci obrażają nas, a nie piszą normalnej reklamacji
A dlaczego odrzucacie wszystkie reklamacje jeżeli (jak pisałem wcześniej) tak ogromna ilość elementów nie pasuje do wersji podstawowej?
Z jakiego powodu nawet nie staracie się znaleźć alternatywnego rozwiązania i wynagrodzić swoją błędną decyzję wydruku niepasujących elementów?
Dlaczego nie zainwestujecie pieniędzy w Klientów, którzy zainwestowali w Wasze produkty i skredytowali Wam 3: podstawkę i 2 dodatki?
Wiem i rozumiem - obrażanie nie powinno mieć miejsca.
Świadomie wydrukowaliście złe produkty, sprzedaliście Klientom, odrzucacie reklamacje i nie dajcie nam żadnej alternatyw.
Jakiej innej reakcji się spodziewaliście?
Czacha Games pisze: ↑20 lis 2018, 09:11
Dodatki do Wojowników Midgardu w 99% całego nakładu zostały wyprzedane. Na festiwalach jest normalną rzeczą, że są lekko tańsze, co mogliśmy również zaobserwować na Gratislavii wśród wszystkich tam sprzedających wystawców - nie widzimy w tym nic nadzwyczajnego.
Wydajecie (wyłącznie/w ogromnej większości) gry za pomocą serwisów społecznościowych. Dzięki nim - osobom, którzy Wam ufają i kupują grę w ciemno możecie zarabiać i sprzedawać egzemplarze do sklepów.
Jak ma czuć się społeczność wspierających widząca, że sprzedajecie gry poniżej ceny EB?
Czy jest to dziwne, że wspierający traktują to jako policzek? Dlaczego Ci dzięki którym istniejecie nie mają czuć się jak frajerzy?
(Co gorsze! W przypadku Wojowników Midgardu robicie to dla 1% nakładu!)
Biorąc to pod uwagę...
Dlaczego mieliby teraz wspierać (komentować, nakładniać innych na FB itp) Wasze inne produkty zamiast (ew.) poczekać na wydruk i promocję naprawionych gier?