Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mam pierwsze pytanko odnośnie zasad w polskiej instrukcji (nie czytałem angielskiej więc może tam to jest opisane inaczej). Chodzi o walkę pomiędzy graczami, strona 9 punkt 4. Nagroda:
Niezależnie od rodzaju Walki, Gracz Przegrany zawsze otrzymuje 1 Ranę oraz dobiera 1 kartę Pokerową.
zaraz poniżej jest podpunkt o aresztowaniu i tam jest:
Zaaresztowany gracz otrzymuje 1 Ranę, dobiera 1 kartę Pokerową i ...
Czy w takim razie gracz który został aresztowany otrzymuje 2 rany i dobiera 2 karty ?
Mi też nasuwa się pytanie, którego nie mogłem znaleźć w instrukcji. Czy gracz wyzwany na pojedynek w wypadku zwycięstwa otrzymuje jakieś nagrody (2 PL) czy tylko nagroda jest przyznawana aktywnemu graczowi ? Podobne pytanie nasuwa się patrząc na mechanikę mężczyzny w czerni.
rav4 pisze: ↑28 lis 2019, 12:56
Mi też nasuwa się pytanie, którego nie mogłem znaleźć w instrukcji. Czy gracz wyzwany na pojedynek w wypadku zwycięstwa otrzymuje jakieś nagrody (2 PL) czy tylko nagroda jest przyznawana aktywnemu graczowi ? Podobne pytanie nasuwa się patrząc na mechanikę mężczyzny w czerni.
W przypadku pojedynku tylko aktywny gracz dostaje 2 LP przy wygranej.
Nie mogę znaleźć tego w instrukcji:
Co się dzieje jak szeryf wejdzie na bandytę (BN)?
I jeszcze jedno uściślające pytanie:
Czy karty zagrane w walce, w partycje pokera czy jako akcje uznaje się za odrzucone po rozpatrzeniu efektu? Dokładnie chodzi o bonus z karty inspiracja, i kiedy mogę go użyć.
Nidhogg pisze: ↑01 gru 2019, 13:24
Nie mogę znaleźć tego w instrukcji:
Co się dzieje jak szeryf wejdzie na bandytę (BN)?
Nic.
Nidhogg pisze: ↑01 gru 2019, 13:24
I jeszcze jedno uściślające pytanie:
Czy karty zagrane w walce, w partycje pokera czy jako akcje uznaje się za odrzucone po rozpatrzeniu efektu? Dokładnie chodzi o bonus z karty inspiracja, i kiedy mogę go użyć.
Nie chodzi przypadkiem o kartę Instincts, czyli dziewiątki? Jeśli tak, to odrzucasz kartę (czyli wyrzucasz ją na stos odrzuconych BEZ ROZPATRZENIA JAKIEGOKOLWIEK EFEKTU) tylko wtedy, kiedy gra wprost Ci instruuje. Czyli np. przed walką z Szeryfem, albo na potrzeby niektórych kart celów. Zagranie takiej karty w walce, pokerze albo jako akcję nie liczy się jako odrzucenie, więc nie aktywuje jej zdolności.
Dla mnie po problemem w pierwszych dwóch partiach było zapamiętanie za co są pkt legendy a za co i ile pkt stróżów prawa i przestępstw. Czy można mając np 3 pkt str. Prawa napaść na bank i trafić na tor przestępstw?
Tak można. Będąc stróżem prawa zawsze możesz przejść na złą ściężkę. Natomiast będąc przestępcą możesz tylko wkroczyć na ściężkę prawa po trafieniu do więzienia.
Nero pisze: ↑03 gru 2019, 00:36
Dla mnie po problemem w pierwszych dwóch partiach było zapamiętanie za co są pkt legendy a za co i ile pkt stróżów prawa i przestępstw. Czy można mając np 3 pkt str. Prawa napaść na bank i trafić na tor przestępstw?
Ogólnie na tor Wanted możesz trafić zawsze, wystarczy coś przeskrobać. Więc tak, jeśli masz już jakieś punkty na torze Marshall i napadasz na bank, to tracisz je wszystkie i stajesz się poszukiwany.
W drugą stronę jest zdecydowanie trudniej. Jedyny pewny i zależny od graczy sposób, to... dać się aresztować. Wtedy tracimy wszystkie punkty Wanted i mamy świeży start. Jest jeden legendarny przedmiot, który pozwala dostać punkty Marshall, nawet mając punkty Wanted. Jest też analogicznie działająca karta wydarzenia, ale to nadal bardzo ograniczone opcje.
Dzieki
Czy to znaczy, że np. W momencie deponowania złota w banku, posiadając tę kartę mogę ją odrzucić razem ze złotem i dobyć za nią również pieniądze i PL?
Ostatnio zmieniony 08 gru 2019, 09:16 przez dominGeS, łącznie zmieniany 1 raz.
A jeszcze jeden dylemat w trakcie dzisiejszej partii. Mieliśmy problem czy gracz mający na wyposażeniu wierzchowca "KOŃ POCIĄGOWY" może zdać 2 żetony bydła w jednym ruchu i zdobyć tym samym podwójnie pkt czy to z pędzenia czy z kradzieży bydła. (KOŃ POCIĄGOWY daje możliwość posiadania dwóch żetonów bydła)
Stwierdzam, że instrukcja pozostawia wiele niedomówień.
Po krótkiej dyskusji w trakcie wczorajszej rozgrywki tę właśnie zasadę uznaliśmy za właściwą tak jak napisałeś
Dziękuję
Swoją drogą niezłe kombo z tego wychodzi. Gracz, który się złapie tego rodzaju zajęcia powinien być szybko napiętnowany. W przeciwnym wypadku wygra grę bez dwóch zdań. Tak samo jak kombo z Mułem (upgradowanym) i wożeniem złota do banku.
Pytanie:
1. Dwoje graczy dołożyło swoje dyski do karty opowieści, i rozpatrują jej efekt. Efekt mówi że wszyscy gracze którzy dołożyli dyski mają stoczyć walkę, np: z bandytami.Gracz na prawo ciagnie 2 karty. walki - ale czy walki rozpatrujemy osobno ?