Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 762
- Rejestracja: 08 gru 2012, 01:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 58 times
- Been thanked: 157 times
Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)
Nowa Gra od Lucky Duck Games na Kickstarter, który zbiera dużo dobrych opinii, która obecnie jest na kickstarter.
Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/37 ... escription
Review by Rahdo: https://www.youtube.com/watch?v=gad-XpQ5JtY&t
Gameplay by JonGetGames: https://www.youtube.com/watch?v=CSuPYOe6yME&t
Ja po pierwszej informacji o grze dostałem zachwytu tym bardziej, że w Kingdom Rush zarówno na komputerze jak i na komórce spędziłem multum godzin...
sama gra wygląda fajnie. Tower Defense rozwiązany za pomocą Tetrisa, gdzie każda wieża strzela określonym klockiem w określonym układzie. Pomimo sporej łamigłówki gry, to widzę problem, że sam tytuł ma mieć tylko 10 scenariuszy, które z grubsza chyba będą mocno powtarzalne...
Ktoś jeszcze mocniej się interesował tytułem?
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8801
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2707 times
- Been thanked: 2394 times
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)
Ja się zastanawiałem, ale mi przeszło
Powody są subiektywne, ale dla mnie wystarczające.
1. Maksymalnie 4-osobowa rozgrywka. Dla mnie za mało, generalnie grami zaczynam się interesować od 5 osób w górę, chyba, że sprawiają jakieś super wrażenie.
2. To "tylko" tower defense. Od tego mam Xenoshyfta. Oczywiście nie próbuję tych gier porównywać, ale jeśli mogę wyłożyć na stół "twarde" SF, a bajkowe "generyczne" fantasy, to wybór mam prosty.
3. Obawiam się "dojonka" w formie dodatkowych "nieodzownych dodatków" (takie wynaturzenie jakie miało miejsce przy Hard City, gdzie wydawca kazał płacić za każdą dodatkową figurkę). Póki co, mamy jeden mały dodatek za 19$ i jestem przekonany, że na tym się nie skończy. A ja lubię mieć wszystkie dodatki.
4. Zastanawiam się, na ile starczy grywalności? Na jednym filmiku, prezentujący rozgrywkę grał "na pamięć", mając dokładnie zaplanowane wszystkie ruchy na 3 tury do przodu. Jasne, pewnie specjalnie tak sobie ułożył karty pod wideo, ale i tak...
Żeby nie było, na razie wszedłem za 1$ i obserwuję. Ale raczej skończy się na niczym, ewentualnie zakupem retaila z polskiego sklepu za 149,99zł w bliżej nieokreślonej przyszłości.
Powody są subiektywne, ale dla mnie wystarczające.
1. Maksymalnie 4-osobowa rozgrywka. Dla mnie za mało, generalnie grami zaczynam się interesować od 5 osób w górę, chyba, że sprawiają jakieś super wrażenie.
2. To "tylko" tower defense. Od tego mam Xenoshyfta. Oczywiście nie próbuję tych gier porównywać, ale jeśli mogę wyłożyć na stół "twarde" SF, a bajkowe "generyczne" fantasy, to wybór mam prosty.
3. Obawiam się "dojonka" w formie dodatkowych "nieodzownych dodatków" (takie wynaturzenie jakie miało miejsce przy Hard City, gdzie wydawca kazał płacić za każdą dodatkową figurkę). Póki co, mamy jeden mały dodatek za 19$ i jestem przekonany, że na tym się nie skończy. A ja lubię mieć wszystkie dodatki.
4. Zastanawiam się, na ile starczy grywalności? Na jednym filmiku, prezentujący rozgrywkę grał "na pamięć", mając dokładnie zaplanowane wszystkie ruchy na 3 tury do przodu. Jasne, pewnie specjalnie tak sobie ułożył karty pod wideo, ale i tak...
Żeby nie było, na razie wszedłem za 1$ i obserwuję. Ale raczej skończy się na niczym, ewentualnie zakupem retaila z polskiego sklepu za 149,99zł w bliżej nieokreślonej przyszłości.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
-
- Posty: 762
- Rejestracja: 08 gru 2012, 01:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 58 times
- Been thanked: 157 times
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)
Jak oglądałem Rahdo to też był jeden z jego największych zarzutów. Że same scenariusze fajne, ze niezła łamigłówka, ale żeby rozwiązać dany poziom to ogólnie musisz znaleźć metodę i nawet jak zagrasz drugi raz to nie będzie tak dużej rewolucji, bo może potworki będą inne, ale metoda dojścia do rozwiązania taka sama...
Póki co za cenę około 250 zł jest 12 scenariuszy... jakby ilość podskoczyła o drugie tyle, to pewnie bym się bardziej zastanawiał.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 sty 2019, 23:59
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)
Nie martwiłbym się tak o regrywalność. Przy wysokim poziomie trudności na pewno do niejednego scenariusza będzie trzeba podejść mimimum dwa razy (jak to w wersji cyfrowej w późniejszych misjach).
Do tego zapowiedzieli już w updatach mod Portal storm, zapewniający praktycznie nieskończoną regrywalność.
Wiecie może, ile dokładnie misji dodają odblokowane stretch goale? Wydawało mi się, że po jednej, ale napis mówi "new scenarios". Szkoda, że nie pokusili się o sprecyzowanie, bo tak poza tym kampania prowadzona rewelacyjnie.
Do tego zapowiedzieli już w updatach mod Portal storm, zapewniający praktycznie nieskończoną regrywalność.
Wiecie może, ile dokładnie misji dodają odblokowane stretch goale? Wydawało mi się, że po jednej, ale napis mówi "new scenarios". Szkoda, że nie pokusili się o sprecyzowanie, bo tak poza tym kampania prowadzona rewelacyjnie.
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2019, 14:20 przez NeuQuixotic, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 sty 2019, 23:59
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)
No i po kilku miesiącach przerwy niemożliwe pamiętać te wszystkie rozwiązania.
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2019, 13:45 przez NeuQuixotic, łącznie zmieniany 1 raz.
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)
U mnie póki co największe obawy wzbudza cena i liczba dodatków (wątpliwe by na 2 się skończyło) oraz brak alternatywnych ścieżek rozwoju dla bohaterów.
Sama gra wydaje się być przemyślana i bardzo przyjemna.
Sama gra wydaje się być przemyślana i bardzo przyjemna.
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 sty 2019, 23:59
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)
Właśnie, wielka szkoda, że nie ma na bohatera więcej umiejętności specjalnych do wyboru niż dostępnych slotów. Ilość bohaterów to trochę rekompensuje.pan_satyros pisze: ↑17 kwie 2019, 13:42 U mnie póki co największe obawy wzbudza cena i liczba dodatków (wątpliwe by na 2 się skończyło) oraz brak alternatywnych ścieżek rozwoju dla bohaterów.
Dodatki też mnie martwią, pewnie skończy się na 4, co daje $76 za same addony... A jak tu z któregoś zrezygnować ehhh.. Cena gry wyjsciowej, szczegolnie po uwzglednieniu odblokowanej zawartosci (a jestem pewien, ze jeszcze duuużo przed nami), jest bardzo spoko. Za to cena addonów zatrwazajaca, plastik plastikiem ale srsly...
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 sty 2019, 23:59
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)
Przejrzałem dokladnie kickstartera i wszelkie addony będą dostępne po kampanii w sprzedaży detalicznej, więc można na razie ograniczyć się do knight lub king pledge'a, bez strachu, że nie dokupi się tych małych dodatków w przyszłościpan_satyros pisze: ↑17 kwie 2019, 13:42 U mnie póki co największe obawy wzbudza cena i liczba dodatków (wątpliwe by na 2 się skończyło) oraz brak alternatywnych ścieżek rozwoju dla bohaterów.
Sama gra wydaje się być przemyślana i bardzo przyjemna.
A co do alternatywnych ścieżek rozwoju bohaterów, wczoraj ujawnili 4 quest w stretch goalach i lada moment odblokujemy po jednej opcjonalnej umiejętności na każdego z czterech podstawowych bohaterów. Pewnie będzie tego więcej
Ogólnie starają się jak mogą wyjść na przeciw oczekiwaniom wspierających, kampania na piątkę z plusem.
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)
Również po ostatniej aktualizacji jestem bardzo zadowolony.
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 sty 2019, 23:59
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (Lucky Duck Games)
#5 quest ujawniony, a wraz z jego odblokowaniem (które jest tylko formalnością, kwestią kilku dni) mamy już pełny dodatek w osobnym pudle za free, zawierający minimum 6 nowych misji, dwóch nowych bohaterów, ciekawego bossa ze świetnie wykonaną figurką, alternatywne wersje wież 4. poziomu i kilka nowych rozwiązań w rozgrywce.
Wszystko do kupy daje już jakieś 25-30 h zabawy w samym trybie kampanii, gdyby nawet komuś (z niezrozumialych dla mnie przyczyn) nie chciało się po czasie powtórzyć jej po pierwszym przejściu. Do tego dochodzi tryb Portal storm z niemal nieskończoną regrywalnoscią, gdzie mapa i spawny generowane są losowo.
Mieli rewelacyjny pomysł z tym, żeby nie odtwarzać kolejności zdarzeń z serii na komputer, a zamiast tego wymieszać epoki, i co za tym idzie bossów, miniony, bohaterów i czary z trzech części gry na raz - dla każdego coś miłego i dużo więcej różnorodności. Przy czym pięknie to siada klimatycznie, walczymy przecież z Magiem Czasu. Jedyne czego brakuje mi do pełni szczęścia to nowe kafelki mapy z innym rodzajem terenu, ale to zapewne przyniosą dodatki w przyszłości.
Dziwi mnie tak słabe wsparcie z Polski - 128 osób. Lucky Duck Games operują w Krakowie, w ekipie mnóstwo Polaków, mamy najtańszy shipping na świecie. Wydawało mi się, że seria Kingdom Rush cieszy się u nas wielką popularnością. W pierwszą część można śmigać za darmo, poza tym od czego jest aptoide jak ktoś chciał zwyczajowo po polsku przycebulić
Wszystko do kupy daje już jakieś 25-30 h zabawy w samym trybie kampanii, gdyby nawet komuś (z niezrozumialych dla mnie przyczyn) nie chciało się po czasie powtórzyć jej po pierwszym przejściu. Do tego dochodzi tryb Portal storm z niemal nieskończoną regrywalnoscią, gdzie mapa i spawny generowane są losowo.
Mieli rewelacyjny pomysł z tym, żeby nie odtwarzać kolejności zdarzeń z serii na komputer, a zamiast tego wymieszać epoki, i co za tym idzie bossów, miniony, bohaterów i czary z trzech części gry na raz - dla każdego coś miłego i dużo więcej różnorodności. Przy czym pięknie to siada klimatycznie, walczymy przecież z Magiem Czasu. Jedyne czego brakuje mi do pełni szczęścia to nowe kafelki mapy z innym rodzajem terenu, ale to zapewne przyniosą dodatki w przyszłości.
Dziwi mnie tak słabe wsparcie z Polski - 128 osób. Lucky Duck Games operują w Krakowie, w ekipie mnóstwo Polaków, mamy najtańszy shipping na świecie. Wydawało mi się, że seria Kingdom Rush cieszy się u nas wielką popularnością. W pierwszą część można śmigać za darmo, poza tym od czego jest aptoide jak ktoś chciał zwyczajowo po polsku przycebulić
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)
Mi się gra podoba, ale ma wrażenie wybitnie... JEDNOOSOBOWEJ.
Może mylnie, ale tak odbieram (napiszę, że dla mnie np. grą, która jest niemal jednoosobowa jest "This war of mine" (wiem, że da się grać w więcej osób - tutaj w KR też - i wiele osób będzie się super bawiło, ale jednak nie ma tej "odrębności" w grze...).
I mam wrażenie, że jest przedstawiana jako "łamigłówka" - taki odbiór ma - co może odstraszać wiele osób z mniej zasobnymi portfelami (mnie ).
Mnie to trochę od wsparcia odrzuciło - super ciekawa, jednoosobowa "łamigłówka", pięknie wydana itp. - kusząca opcja, ale wydaje się za droga jak dla mnie (chodzi o formułę, bo zawartość względem dzisiejszych standardów jest bardzo przyzwoita!). Słowem - ile osób, tyle gustów... tutaj mamy daną specyfikę, oprawę (która mi się podoba!), mechanikę (dość oryginalną jak chodzi o gry planszowe - co można pochwalić!) i komuś odpowiada, a komuś nie... może jakbym zagrał to bym się zachwycił
Na razie subiektywnie odpuszczę wsparcie i zakup tego pięknego tytułu...
Może mylnie, ale tak odbieram (napiszę, że dla mnie np. grą, która jest niemal jednoosobowa jest "This war of mine" (wiem, że da się grać w więcej osób - tutaj w KR też - i wiele osób będzie się super bawiło, ale jednak nie ma tej "odrębności" w grze...).
I mam wrażenie, że jest przedstawiana jako "łamigłówka" - taki odbiór ma - co może odstraszać wiele osób z mniej zasobnymi portfelami (mnie ).
Mnie to trochę od wsparcia odrzuciło - super ciekawa, jednoosobowa "łamigłówka", pięknie wydana itp. - kusząca opcja, ale wydaje się za droga jak dla mnie (chodzi o formułę, bo zawartość względem dzisiejszych standardów jest bardzo przyzwoita!). Słowem - ile osób, tyle gustów... tutaj mamy daną specyfikę, oprawę (która mi się podoba!), mechanikę (dość oryginalną jak chodzi o gry planszowe - co można pochwalić!) i komuś odpowiada, a komuś nie... może jakbym zagrał to bym się zachwycił
Na razie subiektywnie odpuszczę wsparcie i zakup tego pięknego tytułu...
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 sty 2019, 23:59
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)
Wszystkie Twoje zarzuty szanuję i nic mi do nich, przedstawię tylko swój punkt widzenia:kelvar pisze: ↑24 kwie 2019, 10:23 Mi się gra podoba, ale ma wrażenie wybitnie... JEDNOOSOBOWEJ.
Może mylnie, ale tak odbieram (napiszę, że dla mnie np. grą, która jest niemal jednoosobowa jest "This war of mine" (wiem, że da się grać w więcej osób - tutaj w KR też - i wiele osób będzie się super bawiło, ale jednak nie ma tej "odrębności" w grze...).
I mam wrażenie, że jest przedstawiana jako "łamigłówka" - taki odbiór ma - co może odstraszać wiele osób z mniej zasobnymi portfelami (mnie ).
Jednoosobowa - myślę, że to problem praktycznie KAŻDEJ kooperacji, bo w każdej grze full-cooperative można równie dobrze samemu poprowadzić kilka postaci/frakcji. Jedynym chyba sposobem, żeby wyraźnie odróżnić od siebie tryby solo i kooperacji w takich grach jest wprowadzenie motywu ukrytego zdrajcy, ale wtedy to już nie full-coop
Chodzi więc chyba o ogólne podejście do kooperacji, współpracy... i czyjegoś charakteru - jeśli ktoś lubi podejmować decyzje sam, nie znosi dzielić odpowiedzialnością z innymi.. to zawsze może czuć mniejszą lub większą frustrację płynącą z rozgrywki. Albo będzie w ciszy przyglądał się z rosnącym zażenowaniem nieoptymalnym poczynaniom innych albo głośno się przepychał i starał dyktować im co mają robić. Dlatego szczególnie w tak trudną grę warto grać z ludźmi ogarniętymi i z którymi dobrze dogadujemy się na co dzień, nie tylko nad planszą.
Łamigłówka - tutaj też odważę się stwierdzić, że KAŻDA gra oferująca tylko coop (a więc i solo) jest i musi być łamigłówką. Pandemia, One-deck Dungeon, a nawet Posiadłość czy Runebound! Znacząco różnią się ilością losowości, poziomem trudności i integracją klimatu, ale to wciąż łamigłówka i wyścig z czasem, gdzie trzeba obrać strategię i optymalizować ruchy.
I stąd właśnie płynie największa przewaga Kingdom Rush moim zdaniem. Przy ograniczeniu losowości do absolutnego minimum (brak jakiejkolwiek frustracji wynikającej z rzutu kośćmi czy dociąganiem kart) udało się autorom przemycić maksimum klimatu! Nie czujesz, że rozwiazujesz tetrisową zagadkę, a bronisz królestwa przed nadciągajacymi hordami. Przy tym wciąż rosnący poziom trudności i stopniowo odblokowywane elementy gry (bohaterowie, miniony, bossowie, czary, wieże 4. poziomu) gwarantują, że gra prędko się nie znudzi.
Odrębność - przecież każdy kontroluje własnego bohatera, a ci są asymetryczni, każdy pełni nieco inną rolę a jednak każdy jest równie potrzebny, bo co rundę różnie sytuacja rozwija się na planszy.
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)
Generalnie nie polemizuje - bo się zgodzę (zwłaszcza z zaletami), acz np. Eldritch Horror, Gears of War, Pandemia, Descent, The Others itd.*1 nie robią na mnie wrażenia gier "jednoosobowych" - tutaj te wieże i logiczne podejście to dla mnie powoduje (ale bohaterzy ratują). Dlatego dawałem przykład TWoM (tam dla mnie gra jest bardzo wybitnie "jednoosobowa" - z tym, że nie widzę problemu, że ktoś się bawi świetnie przy niej w więcej osób - moje zdanie jest równie wybitnie subiektywne:-)).
Jako bardzo zaawansowana "łamigłówka" z klimatem (mocno upraszczając;)) Kingdom Rush wydaje się bardzo dobry.
I nawet brak dodatkowych addonów w większej ilości mnie zaskoczył (2 z postaciami + wieże... Jak dla mnie niewiele, acz to nie zarzut, a powiedziałbym bardziej może i zaleta w pewnych aspektach:-)).
Jakby nie było - szykuje się porządna pozycja (która raczej odpuszczę), ale jak będzie kiedyś okazja i ktoś że znajomych zaproponuje - to nie będę się krzywił.
*1 ...wiem, że tam wymieniłem semi kooperację...one są bardziej wieloosobowe - bo "ten zły" słucha narad i taktyki co nie jest bez znaczenia
Ps. Mam nadzieję, że nie będę źle zrozumiany bo "moje zarzuty" to takie kręcenie nosem, a nie krytyka jak ktoś "skopał grę" - bo tutaj od takiego krytycznego zdania jestem daleki zwłaszcza, że de facto - widziałem coś tam, ale nie grałem...
Jako bardzo zaawansowana "łamigłówka" z klimatem (mocno upraszczając;)) Kingdom Rush wydaje się bardzo dobry.
I nawet brak dodatkowych addonów w większej ilości mnie zaskoczył (2 z postaciami + wieże... Jak dla mnie niewiele, acz to nie zarzut, a powiedziałbym bardziej może i zaleta w pewnych aspektach:-)).
Jakby nie było - szykuje się porządna pozycja (która raczej odpuszczę), ale jak będzie kiedyś okazja i ktoś że znajomych zaproponuje - to nie będę się krzywił.
*1 ...wiem, że tam wymieniłem semi kooperację...one są bardziej wieloosobowe - bo "ten zły" słucha narad i taktyki co nie jest bez znaczenia
Ps. Mam nadzieję, że nie będę źle zrozumiany bo "moje zarzuty" to takie kręcenie nosem, a nie krytyka jak ktoś "skopał grę" - bo tutaj od takiego krytycznego zdania jestem daleki zwłaszcza, że de facto - widziałem coś tam, ale nie grałem...
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)
Dostaliscie juz swoje egzemplarze? Mam problem ze swoim.... czegos nie widze czy mam cos felernego w moim?
Wersja deluxe, custom tower Tray. Ale moje tower ni chu chu nie chca sie miescic. Paczajcie foto.
Wersja deluxe, custom tower Tray. Ale moje tower ni chu chu nie chca sie miescic. Paczajcie foto.
- polwac
- Posty: 2577
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1171 times
- Been thanked: 461 times
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)
Przeciez fajnie i wygodnie jest to zrobione.
Nie wiem o co Ci chodzi.
https://www.kickstarter.com/projects/de ... ts/3042483
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)
O sobie mowie. Sobie facepalma robie, ze tego nie rozkminilem.
Na marginesie, dla takich jak ja wrzucili tutorial w updejcie na ks - o - ten co podlinkowales.
Na marginesie, dla takich jak ja wrzucili tutorial w updejcie na ks - o - ten co podlinkowales.
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8801
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2707 times
- Been thanked: 2394 times
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)
Klepnij jakąś mini recenzję po kilku rozgrywkach. Ja byłem grą zainteresowany ale odpuściłem, niemniej chętnie bym sobie poczytał
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)
Jezeli o mnie chodzi to raczej niepredko usiade niestety.
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)
Jak dokładnie docięte są u Was żetony ataku? U mnie większość jest w porządku, ale część wygląda tak jak na zdjęciu poniżej. Czy to standard czy powinienem to zgłosić wydawcy?
-
- Posty: 555
- Rejestracja: 20 lut 2012, 10:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 27 times
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)
U mnie są docięte bardzo dobrze. Lekkie przesunięcie grafiki jest ale nigdzie nie jest ucięta jak u Ciebie.
Jako, że chciałem trochę przyoszczędzić na grze wybrałem Knight Pledge, a nie King Pledge. Nie ma on np pojemników na bohaterów wiec zdecydowałem się zrobić własne o to rezultat:
Spoiler:
- polwac
- Posty: 2577
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1171 times
- Been thanked: 461 times
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)
Spoiler:
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
Re: Kingdom Rush: Rift In Time (H. Hope, S.-F. Lim, J. Wright)
Wygląda super . Czy byłaby szansa, żebyś podzielił się modelem do druku?
Ja też wybrałem Knight Pledge i patrząc na to co ludzie piszą, jak kiepsko została przemyślana kwestia rozmieszczenia elementów w pudełku oraz o takich kwiatkach jak niedomykające się wieczko, to wcale nie żałuję.
U mnie ciut ja przekracza, ale to pierdoła. Po prostu chciałem wiedzieć jak to wygląda u innych (na wszystkich zdjęciach, recenzjach/gampleyach na yt wszystko jest idealnie docięte ).