Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
kempy
Posty: 722
Rejestracja: 17 paź 2011, 16:59
Has thanked: 20 times
Been thanked: 85 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: kempy »

W nadchodzącym dodatku będziemy walczyli o nowy sektor.

Obrazek
Legend of the Five Rings CCG
- [ Sun and Moon Discord ] -

Oracle of the Void Database ◄
SuCHaR
Posty: 273
Rejestracja: 25 mar 2015, 22:29
Has thanked: 29 times
Been thanked: 40 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: SuCHaR »

To ta gra jeszcze żyje? Przeca FFG nie ma praw do warhammer'a. Czy to jest jakiś fanowski?
Awatar użytkownika
kempy
Posty: 722
Rejestracja: 17 paź 2011, 16:59
Has thanked: 20 times
Been thanked: 85 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: kempy »

Tak, fanowski. Od trzech lat wychodzą takie dodatki do Conquesta.

http://apoka.mozello.com/
Legend of the Five Rings CCG
- [ Sun and Moon Discord ] -

Oracle of the Void Database ◄
Awatar użytkownika
kempy
Posty: 722
Rejestracja: 17 paź 2011, 16:59
Has thanked: 20 times
Been thanked: 85 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: kempy »

https://www.facebook.com/13449097521985 ... =3&theater

http://apoka.mozello.com/cards/octgn-tts/

Conquest doczekał się sensownego modułu do TTS wspieranego przez Apokę. Oznacza to, że wszystkie ich karty wraz oficjalnymi są w module.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2020, 19:54 przez kempy, łącznie zmieniany 1 raz.
Legend of the Five Rings CCG
- [ Sun and Moon Discord ] -

Oracle of the Void Database ◄
Awatar użytkownika
Nilis
Posty: 649
Rejestracja: 26 mar 2020, 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 246 times
Been thanked: 372 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: Nilis »

Ehhh... Conquest. Grał człowiek na turniejach w Polsce te 5-6 lat temu jak gra jeszcze żyła. Kapitalny LCG
Awatar użytkownika
ghostartur
Posty: 411
Rejestracja: 09 lut 2014, 16:05
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: ghostartur »

Pozwolę sobie odkopać lekko temat. Od jakiegoś czasu chodzi za mną jakaś karcianka. Jestem fanem warhammera, stąd pojawił się pomysł na kupna właśnie Podboju, z uwagi na brak dostępności Inwazji. Będę w nią grał rekreacyjnie, więc nie potrzebuję budować super mocnych talii, raczej wolałbym różnorodność ras. Zastanawiam się czy są jakieś must have dodatki, bo wyszło ich dużo. Jeśli kupię podstawkę, to biorąc pod uwagę dostępność, na jakich rozszerzeniach warto się skupić?
leeaxe
Posty: 3
Rejestracja: 08 kwie 2020, 19:41

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: leeaxe »

Chciałbym zwrócić uwagę na błąd jaki znalazłem w dodatku, może już ktoś to znalazł, albo znalazł więcej nieścisłości niż ja. Hydra Prześladowczyni z Cyklu Martwego Świata: Uwolnienie osnowy, dla tej karty nie zachowano ciągłości w tłumaczeniu cech, "Raider" przetłumaczono jako "Łupieżca" zamiast "Korsarz". Ma to znaczenie bo Archont Saleine Morn wykorzystuje cechę "Raider" jako Reakcję. W oficjalnej erracie http://galakta.pl/download/WHK%20FAQ%20POL%201.pdf niczego nie znalazłem na ten temat. Znacie jeszcze jakieś błędy?
leeaxe
Posty: 3
Rejestracja: 08 kwie 2020, 19:41

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: leeaxe »

ghostartur pisze: 31 sty 2021, 03:17 Pozwolę sobie odkopać lekko temat. Od jakiegoś czasu chodzi za mną jakaś karcianka. Jestem fanem warhammera, stąd pojawił się pomysł na kupna właśnie Podboju, z uwagi na brak dostępności Inwazji. Będę w nią grał rekreacyjnie, więc nie potrzebuję budować super mocnych talii, raczej wolałbym różnorodność ras. Zastanawiam się czy są jakieś must have dodatki, bo wyszło ich dużo. Jeśli kupię podstawkę, to biorąc pod uwagę dostępność, na jakich rozszerzeniach warto się skupić?
Cześć!
Ja mam wszystkie dodatki plus 3x podstawka, ale do rekreacyjnego grania polecam tylko jedną podstawkę :) jest w tym dużo zalet, nie trzeba wydawać kupy kasy. Nie trzeba składać talii. Nie zajmuje dużo miejsca.

Jeżeli chciałbyś dokupować dodatki to zauważysz, że one destabilizują balans gry podstawowej, co zwiększa chęć dokupienia kolejnych 2 podstawek, a jak już kupiłeś 3 podstawki to wtedy wydajesz kasę na wszystkie dodatki xD taki marketing działa bardzo dobrze, ale nie dla nas :P

Jakbyś był zainteresowany budowaniem talii rekreacyjnie tylko do gry podstawowej to polecam zakupić dodatki z cyklów które zawierają najwięcej kart do gry podstawowej. Wykluczając Cykle które mają dużo kart dla Tyranidów i Nekronów.

Jeżeli chciałbyś mieć wszystko: 3 podstawki i wszystkie Cykle, i Tyranidów, i Nekronów, ale nie chciałbyś się bawić w wymyślanie talii to polecam zestaw talii, które zrobił już Maik Hennebach Link: https://boardgamegeek.com/thread/182760 ... mplete-set

Powstał jeszcze zestaw 18 talii stworzony przez Jeffa Kayatia jego zestaw ma wszystko oprócz ostatniego Cyklu Martwego Świata. Link: https://www.boardgamegeek.com/thread/23 ... 7#33852157

Jeżeli interesujesz się budowaniem talii, co tak naprawdę jest bardzo dobrą zabawą, to polecam korzystać z dwóch kreatorów online:
http://www.cardgamedb.com/forums/
oraz,:
https://traxissector.com/

Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
vincentblack
Posty: 286
Rejestracja: 17 lut 2014, 17:52
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 13 times
Been thanked: 11 times
Kontakt:

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: vincentblack »

Która wg Was opcja do grania domowego sprawdzi się najlepiej?

1. 2xCS
2. 1xCS + pierwszy cykl
3. 1xCS + 2 duże dodatki

Nie rozważam innych opcji i zdecydowanie nie chcę wchodzić w 3xCS + komplet dodatków.
Awatar użytkownika
Nilis
Posty: 649
Rejestracja: 26 mar 2020, 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 246 times
Been thanked: 372 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: Nilis »

vincentblack pisze: 01 lut 2021, 13:53 Która wg Was opcja do grania domowego sprawdzi się najlepiej?

1. 2xCS
2. 1xCS + pierwszy cykl
3. 1xCS + 2 duże dodatki

Nie rozważam innych opcji i zdecydowanie nie chcę wchodzić w 3xCS + komplet dodatków.
Zdecydowanie 2x CS. Posiadając 2x CS co prawda masz tylko po jednym Warlordzie dla każdej frakcji ALE masz dwie opcje sojuszu co pozwala zbudować różne talie na tym samym Warlordzie.
Osobiście często bardziej wolę pograć z ludźmi w planszówki, niż słuchać, co wydaje im się, że mają do powiedzenia. feniks_ciapek
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 5281
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: Bielawa
Has thanked: 1087 times
Been thanked: 1706 times
Kontakt:

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: BOLLO »

Spoiler:
Od niedawna jestem posiadaczek 1x podstawki i wszystkich dużych i małych dodatków też kazdy 1x. Możesz mi wyjaśnić dlaczego powinienem dokupić jeszcze 2x CS?
Czy duże dodatki też trzeba dokupować? Granie tylko domowe bez żadnej spiny ale nie lubie jak mam 90% czegoś i te 10% brakujace to okauje sie bardzo kluczowe.
MiXB
Posty: 548
Rejestracja: 05 lut 2019, 11:38
Has thanked: 21 times
Been thanked: 89 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: MiXB »

BOLLO pisze: 05 mar 2021, 11:00 Od niedawna jestem posiadaczek 1x podstawki i wszystkich dużych i małych dodatków też kazdy 1x. Możesz mi wyjaśnić dlaczego powinienem dokupić jeszcze 2x CS?
Czy duże dodatki też trzeba dokupować? Granie tylko domowe bez żadnej spiny ale nie lubie jak mam 90% czegoś i te 10% brakujace to okauje sie bardzo kluczowe.
Karty. Podbój miał ten sam problem co Inwazja na początku za co zawsze miałem ochotę wpaść do FFG i skopać im tyłki. Możesz mieć w talii po 3 kopie danej karty, a CS ma niektóre karty pojedyncze. Później pakowali po 3 kopie, ale CS ma parę singlów i dubletów więc by mieć wszystkie kopie karty dostępne musisz mieć 3 CS w sumie, a 2 minimum.
azazelmo
Posty: 914
Rejestracja: 12 sie 2019, 10:49
Has thanked: 152 times
Been thanked: 294 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: azazelmo »

Albo proxować na użytek domowy.
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 5281
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: Bielawa
Has thanked: 1087 times
Been thanked: 1706 times
Kontakt:

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: BOLLO »

MiXB pisze: 05 mar 2021, 11:19
BOLLO pisze: 05 mar 2021, 11:00 Od niedawna jestem posiadaczek 1x podstawki i wszystkich dużych i małych dodatków też kazdy 1x. Możesz mi wyjaśnić dlaczego powinienem dokupić jeszcze 2x CS?
Czy duże dodatki też trzeba dokupować? Granie tylko domowe bez żadnej spiny ale nie lubie jak mam 90% czegoś i te 10% brakujace to okauje sie bardzo kluczowe.
Karty. Podbój miał ten sam problem co Inwazja na początku za co zawsze miałem ochotę wpaść do FFG i skopać im tyłki. Możesz mieć w talii po 3 kopie danej karty, a CS ma niektóre karty pojedyncze. Później pakowali po 3 kopie, ale CS ma parę singlów i dubletów więc by mieć wszystkie kopie karty dostępne musisz mieć 3 CS w sumie, a 2 minimum.
czyli każdy mały dodatek ma po 3x kopie każdej karty a podstawowy CS po 1x tak? A co z dużymi dodatkami jak tam jest?
azazelmo pisze: 05 mar 2021, 11:21 Albo proxować na użytek domowy.
Niby tak ale kurcze to tak jakbym do MTG proxował moxy i inne karty. Lubie grać zdecydowanie na tym co mam i to w oryginale.
A czy coś ominąłem co wyszło do tej pory w PL?
Spoiler:
MiXB
Posty: 548
Rejestracja: 05 lut 2019, 11:38
Has thanked: 21 times
Been thanked: 89 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: MiXB »

BOLLO pisze: 05 mar 2021, 11:25
czyli każdy mały dodatek ma po 3x kopie każdej karty a podstawowy CS po 1x tak? A co z dużymi dodatkami jak tam jest?
W Podboju wydaje mi się wszystko poza CS ma po 3 kopie od razu. Wszystkie cykle, Tyranidzi i Nekroni. Więc jak chcesz mieć np. maksymalną ilość kopii karty to musisz kupić CS 3 razy. To był o wiele większy problem w Inwazji, która się pojawiła lata przed Podbojem...

CS wydawca chciał byś kupował po parę razy, bo rzekomo to otwiera nowe opcje gry czy coś. Nawet w instrukcji o tym wspominają. Na szczęście nauczeni doświadczeniami z Inwazji cała reszta była już drukowana jak należy.
Awatar użytkownika
kempy
Posty: 722
Rejestracja: 17 paź 2011, 16:59
Has thanked: 20 times
Been thanked: 85 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: kempy »

MiXB pisze: 05 mar 2021, 12:44 To był o wiele większy problem w Inwazji, która się pojawiła lata przed Podbojem...
W poprzedzającym Inwazję Call of Cthulhu LCG wczesne cykle miały po jednej czy dwóch kopiach karty w paczce.
CS wydawca chciał byś kupował po parę razy, bo rzekomo to otwiera nowe opcje gry czy coś.
Jak w każdej karciance, więcej wzorów (nie sztuk a wzorów) kart = więcej opcji.
Legend of the Five Rings CCG
- [ Sun and Moon Discord ] -

Oracle of the Void Database ◄
MiXB
Posty: 548
Rejestracja: 05 lut 2019, 11:38
Has thanked: 21 times
Been thanked: 89 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: MiXB »

kempy pisze: 06 mar 2021, 00:04
W poprzedzającym Inwazję Call of Cthulhu LCG wczesne cykle miały po jednej czy dwóch kopiach karty w paczce.
Inwazja miała dokładnie to samo. Ale potem się nauczyli, że to jednak nie najlepszy pomysł.
kempy pisze: 06 mar 2021, 00:04 Jak w każdej karciance, więcej wzorów (nie sztuk a wzorów) kart = więcej opcji.
I tak, i nie. Osoby zainteresowane kupiłyby 2 CS-y nawet jakby pakowali po max kopii kart. Ale jak pakują po 1 kopii to kiedy chciałeś grać jakieś turnieje trochę poważniej to jeśli chciałeś mieć zoptymalizowaną talię to wymuszało to na tobie kupno tych dodatkowych CS-ów. I to nawet nie jednego, a dwóch. Diskwars to już w ogóle pojechał po bandzie, bo by grać w cztery osoby "legalnie" musiałeś kupić podstawkę 4 razy...

Tak czy inaczej w Podboju jedynie CS ma ten problem o ile dobrze pamiętam. Wszystkie cykle i rozszerzenia są w porządku. A to też dużo mówi.
Awatar użytkownika
cohlerc1
Posty: 316
Rejestracja: 11 wrz 2012, 07:30
Lokalizacja: Radzionków
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: cohlerc1 »

A z trochę innej strony mając 3xCS, cały pierwszy cykl i dwa duże dodatki, gra będzie jakos zbalandowana do grania w domu czy lepiej iść w kolejne cykle?
Do grania okazyjnego nie chce mieć całych klaserów tylko np po dwa decki dla każdej frakcji. Oczywiście wiem że i tak będzie w pewnym sensie brakować kart ale nie muszą być gotowe do gry, wystarczy mi na przykład lista i przed samą gra tylko karty zebrać.
MiXB
Posty: 548
Rejestracja: 05 lut 2019, 11:38
Has thanked: 21 times
Been thanked: 89 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: MiXB »

cohlerc1 pisze: 06 mar 2021, 09:51 A z trochę innej strony mając 3xCS, cały pierwszy cykl i dwa duże dodatki, gra będzie jakos zbalandowana do grania w domu czy lepiej iść w kolejne cykle?
Do grania okazyjnego nie chce mieć całych klaserów tylko np po dwa decki dla każdej frakcji. Oczywiście wiem że i tak będzie w pewnym sensie brakować kart ale nie muszą być gotowe do gry, wystarczy mi na przykład lista i przed samą gra tylko karty zebrać.
Z tym zestawem do grania w domu nic ci już nie trzeba. Kolejne cykle to bym brał jak bardzo lubisz tą grę. Tanie teraz są więc w razie czego nie zbankrutujesz. O ile w ogóle się kiedykolwiek zdecydujesz.
Awatar użytkownika
Nilis
Posty: 649
Rejestracja: 26 mar 2020, 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 246 times
Been thanked: 372 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: Nilis »

cohlerc1 pisze: 06 mar 2021, 09:51 A z trochę innej strony mając 3xCS, cały pierwszy cykl i dwa duże dodatki, gra będzie jakos zbalandowana do grania w domu czy lepiej iść w kolejne cykle?
Spacer Marine - zarówno Cato i Ragnar - tak
Chaos - Tzeentche i Nurgl - tak
Gwardia Imperialna Straken i Torqemada - obydwaj mają szansę
TAU - Shaowsun jest ogólnie bardzo słaby, Anushi - tak
ELDAR - Eldorath tak, Baharoth jest ogólnie bardzo słaby
Dark ELDAR - Kith tak, Urien jest ogólnie bardzo słaby
Orc - wszyscy Warlordzie są bardzo słabi

Możesz śmiało ułożyć 9 talii każda innym warlordem, które ze sobą powalczą:) oczywiście taki Eldorath czy Kith i ich buildy są mocniejsze od reszty ale dobrze złożony Spacer Marine zagrany z głową może im śmiało spuścić wppppiiierdul;)
Mimo wszystko polecam dokupić jeden dodatek - Decree of Ruin, który pozwoli zrobić mocna talię Gwardii Imperialnej na Warlordzie Worrze aby elfikom nie było za łatwo:)
Osobiście często bardziej wolę pograć z ludźmi w planszówki, niż słuchać, co wydaje im się, że mają do powiedzenia. feniks_ciapek
Awatar użytkownika
Markus
Posty: 2453
Rejestracja: 04 mar 2005, 00:35
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 562 times
Been thanked: 272 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: Markus »

Nie ma sensu odkładać zakupu małych paczek na później.
Przecież ta gra nie będzie miała dodruku więc nigdy nie wiadomo kiedy battlepacki skończą się .
Druga sprawa to koszt. Wszystkie małe paczki to cena poniżej 500 PLN. Niech rzuci we mnie pierwszy meeplem ten, kto nie ma gry za 400-500zł na półce :D :D :D.
Jeśli ktoś nie planuje playseta (przy obecnych cenach) to chyba lepiej kupić Keyforge. Zabawy tam też jest całkiem sporo, nie męczymy się składaniem decku a obecnie koszta też nie są wysokie (na promocji rebela 2 talie za 35zł).
ptf
Posty: 160
Rejestracja: 28 gru 2012, 00:13
Been thanked: 4 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: ptf »

Markus pisze: 06 mar 2021, 11:22 Nie ma sensu odkładać zakupu małych paczek na później.
Przecież ta gra nie będzie miała dodruku więc nigdy nie wiadomo kiedy battlepacki skończą się .
Druga sprawa to koszt. Wszystkie małe paczki to cena poniżej 500 PLN. Niech rzuci we mnie pierwszy meeplem ten, kto nie ma gry za 400-500zł na półce :D :D :D.
Jeśli ktoś nie planuje playseta (przy obecnych cenach) to chyba lepiej kupić Keyforge. Zabawy tam też jest całkiem sporo, nie męczymy się składaniem decku a obecnie koszta też nie są wysokie (na promocji rebela 2 talie za 35zł).
...ale w Keyforge jest cukierkowo i nie ma Orków i Chaosu. Co do reszty - zgoda, to moim zdaniem ostatni moment na kupowanie.
GoT, FS, SR, WH4OK:C
Awatar użytkownika
kempy
Posty: 722
Rejestracja: 17 paź 2011, 16:59
Has thanked: 20 times
Been thanked: 85 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: kempy »

MiXB pisze: 06 mar 2021, 09:36
I tak, i nie. Osoby zainteresowane kupiłyby 2 CS-y nawet jakby pakowali po max kopii kart. Ale jak pakują po 1 kopii to kiedy chciałeś grać jakieś turnieje trochę poważniej to jeśli chciałeś mieć zoptymalizowaną talię to wymuszało to na tobie kupno tych dodatkowych CS-ów. I to nawet nie jednego, a dwóch. Diskwars to już w ogóle pojechał po bandzie, bo by grać w cztery osoby "legalnie" musiałeś kupić podstawkę 4 razy...
Gdyby chcieli utrzymać tą samą cenę za pudło i umieścić playsety wszystkiego, to w takiej ograniczonej puli kart nie byłoby praktycznie żadnego pola do manewru w układaniu talii (było 2-3 razy mniej wzorów na frakcję niż jest). Dodając skapywanie 1-2 kart w paczce co miesiąc po roku talie wyglądały by prawie ciągle tak samo. To jest jeden z problemów LCG - te gry rozkręcają się bardzo powoli i ograniczony wzorami CS zanudziłby wszystkich jeszcze szybciej.

W CS Conquest, nie licząc składówek jest ok. 20 wzorów na frakcję. Wrzućmy playsety i ich liczba, przy tej samej ilosci kat w pudełku, redukuje się do ok 10. Tutaj nie byłoby jak budować decków - one by się po prostu same składały. Zieeeew.

Jedyne wyjście byłoby wsadzenie playsetu wszystkich wzorów z standardowego CS i wydanie go w cenie 2-2,5 razy drożej niż jeden standardowy CS (jak zrobili to wreszcie w Marvel Champions). Więcej kart, ale nie dublują się podręczniki, tokeny, diale i inne takie.

PS. Playset - maksymalna liczba sztuk karty dopuszczalna w talii.
Markus pisze: 06 mar 2021, 11:22 Nie ma sensu odkładać zakupu małych paczek na później.
Przecież ta gra nie będzie miała dodruku więc nigdy nie wiadomo kiedy battlepacki skończą się.
Nie wiem jak polska wersja, ale angielski ostatni cykl stał się praktycznie nieosiągalny zaraz po premierze. Został wydrukowany w minimalnej ilości i rzecz jasna nie było dodruków bo w trakcie jego publikacji ogłoszono zamknięcie linii.
Legend of the Five Rings CCG
- [ Sun and Moon Discord ] -

Oracle of the Void Database ◄
Awatar użytkownika
Markus
Posty: 2453
Rejestracja: 04 mar 2005, 00:35
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 562 times
Been thanked: 272 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: Markus »

Sprawdzałem w sklepiku Galakty, wszystkie rozszerzenia są dostępne.
Ja niestety ostatni cykl musiałem kupić po polsku bo angielski zszedł ze sceny baaaardzo szybko.
Trochę trzeba gimnastyki aby keywordy i traity przełączać w głowie z jednego języka na drugi, jednak spokojnie da się grać.
《Żart on》
Windując ten zapominany wątek do góry chyba pomagamy Galakcie w sprzedaży :D 《żart off》
MiXB
Posty: 548
Rejestracja: 05 lut 2019, 11:38
Has thanked: 21 times
Been thanked: 89 times

Re: Warhammer 40,000: Conquest / Podbój LCG (Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang)

Post autor: MiXB »

kempy pisze: 06 mar 2021, 12:42
Gdyby chcieli utrzymać tą samą cenę za pudło i umieścić playsety wszystkiego, to w takiej ograniczonej puli kart nie byłoby praktycznie żadnego pola do manewru w układaniu talii (było 2-3 razy mniej wzorów na frakcję niż jest). Dodając skapywanie 1-2 kart w paczce co miesiąc po roku talie wyglądały by prawie ciągle tak samo. To jest jeden z problemów LCG - te gry rozkręcają się bardzo powoli i ograniczony wzorami CS zanudziłby wszystkich jeszcze szybciej.

W CS Conquest, nie licząc składówek jest ok. 20 wzorów na frakcję. Wrzućmy playsety i ich liczba, przy tej samej ilosci kat w pudełku, redukuje się do ok 10. Tutaj nie byłoby jak budować decków - one by się po prostu same składały. Zieeeew.

Jedyne wyjście byłoby wsadzenie playsetu wszystkich wzorów z standardowego CS i wydanie go w cenie 2-2,5 razy drożej niż jeden standardowy CS (jak zrobili to wreszcie w Marvel Champions). Więcej kart, ale nie dublują się podręczniki, tokeny, diale i inne takie.

PS. Playset - maksymalna liczba sztuk karty dopuszczalna w talii.
No tak, ale CS ma mniej kart niż jest wymagane. Do zbudowania legalnej talii potrzebujesz 50 kart, w CS Podboju masz ich 40 + 5 sztuk neutralnych kart. Więc nawet legalnie talii nie możesz zbudować. Byłoby to możliwe gdyby w CS-ie były po 3 kopie każdej karty, wtedy nawet możesz zacząć budować talie, bo byś miał bodajże 60+ kart na frakcję. Więc CS do Podboju to taka "pułapka" - niby tani, ale nic z nim nie zrobisz specjalnie. Wolałbym dopłacić 60 złotych do 120 za CS i mieć porządny zestaw kart, a nie płacić 240 czy nawet 360 złotych i mieć w zasadzie za dużo kart do gry (po co mi 9 kopii niektórych kart, jak mogę wykorzystać tylko 3? Nawet nie sprzeda tego nikomu). Więc według mnie to też zabijało starsze LCG od FFG - to było niemalże pasożytowanie na wiernych graczach, którzy chcieli grać na turniejach itp.
ODPOWIEDZ