Więc chodź, pomaluj mi kości
Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 251 times
- Been thanked: 266 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Dzięki!
Zaczynam podejrzewać, że oni te kości w różnych fabrykach produkowali. W wolnej chwili wrzucę zdjecie moich kości.
Hmm... to nie zabrzmiało najlepiej
(nie mówię o grach planszowych, ale tak ogólnie).
Zaczynam podejrzewać, że oni te kości w różnych fabrykach produkowali. W wolnej chwili wrzucę zdjecie moich kości.
Hmm... to nie zabrzmiało najlepiej
Ja czasem dłuższe wypowiedzi piszę sobie w notepadzie, a później muszę je edytować: dzisiaj -> wczoraj -> przedwczoraj -> niedawno
(nie mówię o grach planszowych, ale tak ogólnie).
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
To dar, aby aż tak przewidywać rozwój dyskusji w kolejnych dniach (nawet, jeśli wymaga to drobnych korekt)venomik pisze: ↑24 cze 2023, 19:57 Dzięki!
Zaczynam podejrzewać, że oni te kości w różnych fabrykach produkowali. W wolnej chwili wrzucę zdjecie moich kości.
Hmm... to nie zabrzmiało najlepiej
Ja czasem dłuższe wypowiedzi piszę sobie w notepadzie, a później muszę je edytować: dzisiaj -> wczoraj -> przedwczoraj -> niedawno
(nie mówię o grach planszowych, ale tak ogólnie).
A w temacie - kości, które dostałem na wymianę miały nieco inne tła (te ataku np. miały ciemniejsze tło). W przypadku innej gry CTG (burncycle) dostałem niebieskie kości w ogóle bez warstwy ochronnej. Można było z nich farbę paznokciem zdrapywać (to akurat znany fakap pierwszej serii gry).
- wrojka
- Posty: 473
- Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
- Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
- Has thanked: 231 times
- Been thanked: 215 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Tak z ciekawości, myślicie że da radę pomalować/spray'ować kości jakimś varnishem jak to się robi z pomalowanymi figurkami?
Rozumiem, że zawsze można do supportu napisać o wymianę, ale przy dużej ilości turlania to by trzeba było z nimi stałą korespondencję nawiązać
Edit: Poczytałem na BGG/FB i faktycznie jest sporo takich przypadków. Rekordzista po 2 grach miał już ostro wyszorowane kostki.
CTG tłumaczy to głównie wadliwymi partiami, które nie zostały w poprawny sposób zabezpieczone. Są też teorie, że niektóre substancje na dłoniach mogły przyspieszyć to wycieranie. Przy produkcji wykorzystują heat transfer. Wiem że GeekUp Bitsy są robione tą samą techniką i w czasie Covidu ludzie zgłaszali mnóstwo problemów ze ścieraniem się nadruku - winnym okazał się wysoce stężony alkohol w żelach antybakteryjnych.
Rozumiem, że zawsze można do supportu napisać o wymianę, ale przy dużej ilości turlania to by trzeba było z nimi stałą korespondencję nawiązać
Edit: Poczytałem na BGG/FB i faktycznie jest sporo takich przypadków. Rekordzista po 2 grach miał już ostro wyszorowane kostki.
CTG tłumaczy to głównie wadliwymi partiami, które nie zostały w poprawny sposób zabezpieczone. Są też teorie, że niektóre substancje na dłoniach mogły przyspieszyć to wycieranie. Przy produkcji wykorzystują heat transfer. Wiem że GeekUp Bitsy są robione tą samą techniką i w czasie Covidu ludzie zgłaszali mnóstwo problemów ze ścieraniem się nadruku - winnym okazał się wysoce stężony alkohol w żelach antybakteryjnych.
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 25 cze 2023, 10:16 przez wrojka, łącznie zmieniany 1 raz.
- salaba
- Posty: 302
- Rejestracja: 08 maja 2020, 14:40
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 169 times
- Been thanked: 248 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Moje kości wyglądają idealnie a kupiłam używaną podstawkę TMB w najnowszej, czwartej edycji (małe pudło). Za sobą mam obecnie jakieś 15 partii. Od początku do rzucania używam sztywnej, skórzanej tacki ze sklepu CTG. Myślę, że warto abyście dopisali do swoich postów jakie Wy macie edycje i jak swoimi kośćmi rzucacie, bo o to na jakiej powierzchni też może mieć znaczenie.
---
Moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/geeklist/291177
Moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/geeklist/291177
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8762
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2676 times
- Been thanked: 2357 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
O wow, jestem trochę "w szoku" na widok Waszych kości. Daleko mi do bajbaja, ale kilkadziesiąt partii to spokojnie rozegrałem i moje kostki są jak nowe. Może chodzi o podłoże, na którym turlacie kości? U mnie gra się na macie rozłożonej na stole, a czasem ktoś sobie jeszcze dodatkowo rzuca na neoprenowej tacce.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
My turlamy tylko na tackach CTG (sztuczna skóra i neopren). Tu jednak mała uwaga - gram czasem z dziećmi i kilka razy coś spadło na podłogę (panele). Obstawiam jednak jakiś problem produkcyjny, bo kości obrony mają minimalne ślady zużycia w porównaniu do kości ataku.
Na razie ogrywamy wciąż też sam zestaw kości - zestaw naprawczy i kolejny z Undertow są nietknięte.
Na razie ogrywamy wciąż też sam zestaw kości - zestaw naprawczy i kolejny z Undertow są nietknięte.
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 251 times
- Been thanked: 266 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Ja rzucam koścmi gdzie akurat popadnie. Czasem bezposrednio na stole, czasem po macie gearlocka, chociaż zwykle wchodzi tacka od CTG. Przejrzałem sobie na spokojnie kości, które powinny byc najczęściej rzucane (ilość rzutów w trakcie rozgrywki vs jak często postać lądowała na stole) i wyszło mi, że chyba najbardziej zużytą kością powinien być Longblade od Nugget, bo rzucam tą konkretną kością niemalże w każde turze (to skill, który jest niewyczerpujący się i jest taką lepszą kością ataku, więc zawsze lepiej go brać niż kość białą - pomijając gdy chce się właśnie podpakować backup plany/innate +1). A z siedmiu pierwszych gearlocków jakie miałem kupione to chyba Nugget lądowała najczęściej na stole.
Nic, zero śladów zużycia. Jak nowa.
Ja podstawową grę mam z trzeciego druku. Jeśli ktoś chce sprawdzić czy ma z tego samego - zerknijcie na żeton bossa, który jest trolem. Na karcie nazywa się Nom, natomiast na żetonie, przez pomyłkę, jego imię brzmi Deb. Błąd ten pojawił się tylko w trzecim druku i jest efektem tego, że Nom początkowo faktycznie miał się nazywać Deb, a jego kość to miała być 'Debbie Snack'. Ale zmieniono nazwę na Nom i skill na Om Nom, 'niestety' w trzecim druku fabryka wzięła jakisbardzo stary plik do druku, który nie był oficjalną, zatwierdzoną wersją bossa. Na szczęście statystyki się zgadzają, więc nie ma to żadnego znaczenia dla rozgrywki.
Swoją drogą ciekawe, że Nom to chyba imie męskie, Deb żeńskie, ale grafika trolla (pani troll) się nie zmieniła, na żetonie i na kracie wygląda identycznie
Później zrobili sobie z tego żart 1 kwietnia i można było kupić trollową rodzinkę - karty + żetony. Od strony rozgrywki żadnej zmiany, ale karty i żetony miały różne imiona i różne biografie postaci
W Undertow już nie mam żadnej kości, którą bym rzucał tak wiele razy. Stanza je przekłada, a nie rzuca, kością Focus rzuca raz na spotkanie walki, a Duster grałem bardzo rzadko, więc tam żadna kość była turlana setki razy, w przeciwieństwie do Longblade.
Nic, zero śladów zużycia. Jak nowa.
Ja podstawową grę mam z trzeciego druku. Jeśli ktoś chce sprawdzić czy ma z tego samego - zerknijcie na żeton bossa, który jest trolem. Na karcie nazywa się Nom, natomiast na żetonie, przez pomyłkę, jego imię brzmi Deb. Błąd ten pojawił się tylko w trzecim druku i jest efektem tego, że Nom początkowo faktycznie miał się nazywać Deb, a jego kość to miała być 'Debbie Snack'. Ale zmieniono nazwę na Nom i skill na Om Nom, 'niestety' w trzecim druku fabryka wzięła jakisbardzo stary plik do druku, który nie był oficjalną, zatwierdzoną wersją bossa. Na szczęście statystyki się zgadzają, więc nie ma to żadnego znaczenia dla rozgrywki.
Swoją drogą ciekawe, że Nom to chyba imie męskie, Deb żeńskie, ale grafika trolla (pani troll) się nie zmieniła, na żetonie i na kracie wygląda identycznie
Później zrobili sobie z tego żart 1 kwietnia i można było kupić trollową rodzinkę - karty + żetony. Od strony rozgrywki żadnej zmiany, ale karty i żetony miały różne imiona i różne biografie postaci
W Undertow już nie mam żadnej kości, którą bym rzucał tak wiele razy. Stanza je przekłada, a nie rzuca, kością Focus rzuca raz na spotkanie walki, a Duster grałem bardzo rzadko, więc tam żadna kość była turlana setki razy, w przeciwieństwie do Longblade.
- Ardel12
- Posty: 3363
- Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
- Lokalizacja: Milicz/Wrocław
- Has thanked: 1041 times
- Been thanked: 2026 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Nie mam pojęcia,. którą edycję posiadam. Żeton poprawny. Pudło duże. Kupowałem pod 2 lata temu bodaj.
Rzucam kośćmi w dedykowanej neoprenowej tacce.kosci w pudle nie latają. No nic trzeba będzie zgłosić i poprosić o pakiecik zastępujący.
Rzucam kośćmi w dedykowanej neoprenowej tacce.kosci w pudle nie latają. No nic trzeba będzie zgłosić i poprosić o pakiecik zastępujący.
- Robin Wood
- Posty: 78
- Rejestracja: 06 lis 2021, 17:10
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 10 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Cześć,
ponieważ trochę się tego z TMB uzbierało, postanowiłem sobie zaprojektować jakieś rozwiązanie, by ten chaos uporządkować. Zerknijcie proszę na zdjęcia poniżej, nie jest to finalne rozwiązanie, raczej coś, co powstaje na żywo. Na zdjęciach widać układ w dużym pudle TMB, cała reszta, którą posiadam (wymienię poniżej) znajduje się w pudełku z Undertow (zamyka się normalnie). Uwagi mile widziane.
Jeśli ktoś będzie chętny na takie rozwiązanie, to zapraszam do kontaktu. Nie wiem jaka będzie finalna cena, ponieważ nie jest to skończone.
Jeśli ktoś będzie chciał grawery, napisy jakiekolwiek - bez problemu
UWAGA: dojdzie jeszcze trzecie pudełko na karty (nie ma na zdjęciu) + co najmniej 2 (domyślnie 8 ) pudełeczek na żetony (jak widać na zdjęciu - mogą być umieszczone "na sobie"). W pudle mam tylko żetony premium Health, ale jak dorobię te 8 pudełeczek na żetony, to wejdą wszystkie.
Karty wchodzą w koszulkach. Pudełka na karty mają po kilka przegródek, które są "regulowane".
Co posiadam:
TMB, Undertow, 40 days in Dealore, Age of tyranny, Gearlocki, żetony ran extra.
Co mieści się w pudełku Undertow:
2 instrukcje
2x GARG
karty geralocków
"podkładki" Gearlocków: Duster, Stanza, Picket, Gasket, Nugget, Tink, Ghillie, Tantrum, Patches, Boomer
age of tyranny ref guide
Baddi skills & encounter terms
2x pola walki (TMB + Undertow)
"podkładka" Age of tyranny - kampania
"podkładka" Mapa premium do TMB
Poniżej fotki:
ponieważ trochę się tego z TMB uzbierało, postanowiłem sobie zaprojektować jakieś rozwiązanie, by ten chaos uporządkować. Zerknijcie proszę na zdjęcia poniżej, nie jest to finalne rozwiązanie, raczej coś, co powstaje na żywo. Na zdjęciach widać układ w dużym pudle TMB, cała reszta, którą posiadam (wymienię poniżej) znajduje się w pudełku z Undertow (zamyka się normalnie). Uwagi mile widziane.
Jeśli ktoś będzie chętny na takie rozwiązanie, to zapraszam do kontaktu. Nie wiem jaka będzie finalna cena, ponieważ nie jest to skończone.
Jeśli ktoś będzie chciał grawery, napisy jakiekolwiek - bez problemu
UWAGA: dojdzie jeszcze trzecie pudełko na karty (nie ma na zdjęciu) + co najmniej 2 (domyślnie 8 ) pudełeczek na żetony (jak widać na zdjęciu - mogą być umieszczone "na sobie"). W pudle mam tylko żetony premium Health, ale jak dorobię te 8 pudełeczek na żetony, to wejdą wszystkie.
Karty wchodzą w koszulkach. Pudełka na karty mają po kilka przegródek, które są "regulowane".
Co posiadam:
TMB, Undertow, 40 days in Dealore, Age of tyranny, Gearlocki, żetony ran extra.
Co mieści się w pudełku Undertow:
2 instrukcje
2x GARG
karty geralocków
"podkładki" Gearlocków: Duster, Stanza, Picket, Gasket, Nugget, Tink, Ghillie, Tantrum, Patches, Boomer
age of tyranny ref guide
Baddi skills & encounter terms
2x pola walki (TMB + Undertow)
"podkładka" Age of tyranny - kampania
"podkładka" Mapa premium do TMB
Poniżej fotki:
Spoiler:
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 251 times
- Been thanked: 266 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Udało mi się w ostatnim tygodniu zagrać dwa razy w TMB, z kolegą, na specjalnych warunkach (w sensie gra, nie kolega) - wzięliśmy po dwa gearlocki z nastawieniem, że staramy się grać nimi tak, jak jeszcze nigdy nie graliśmy, bez silenia sie na optymalizację. Powiem Wam, że było ciekawiej niż sądziłem. Jak znajdę chwilę czasu to może opiszę w paru słowach efekt.
Ale przy okazji też przeliczyłem sobie parę kwestii i mogę odpowiedzieć na wpis:
Age of Tyranny wprowadza dodatkowe spotkania dla dni 1-3 do dołączenia do tych z podstawki. Jest och po 7 dla kazdego dnia. Tylko jedno spotkanie dnia pierwszego dorzuca opcję wzięcia wyboru z troove lootem (jeden troove loot na całą drużynę vs druga opcja, gdzie jest punkt rozwoju). Tak wiec szansa, że w ogóle będziesz miał możliwość zdobycia troove loot w trakcie dni 1-3 wynosi 1-(7/8*7/8) = 23%. Abstrahując od tego czy jest to wybór faktycznie dobry (w grze na 3-4 gearlocki wolałbym aby każdy dostał jeden punkt doświadczenia więcej niż żeby ekipa miała jeden troove loot na wszystkich).
Sam jednak gram częściej na spotkaniach z Undertow. Tutaj są tylko dwa wstępne dni. Dla obu mamy po 4 spotkania. Tylko na jednym z nich jest troove loot do wyboru. Więc tutaj mamy 25% szansy, że w tych wstępnych dniach w ogóle dostaniemy opcję w której możemy zdecydować się na rozwiązanie dające troove loot.
Co ciekawe - w spotkaniach solo z Undertow nie ma ani jednej karty pozwalającej na zdobycie troove loot. Wobec czego albo liczę na szczęście plus wybieram opcję z troove lootem, albo w ogóle mogę te karty odkładać do pudełka.
Natomist dlaczego wybór tutaj nie jest wcale taki łatwy?
Taki spoiler, że prawie w ogóle nie spoiler:
A tu już większy spoiler:
Kończąc wątek TL i matematyki: w spotkaniach ogólnych dla Undertow jest 5 kart dających możliwość zdobycia Troove Loot. Średnio na tyranta wtasowuje się 7 kart spotkań ogólnych. Pamiętając o tym, że w trakcie rozgrywki nie wszystkie spotkania się rozpatruje i zwykle jeszcze zamiast jednego z nich wpada jakieś spotkanie (albo więcej) od bossa to średnio pewnie rozpatrujemy jakieś 5 spotkań ogólnych w trakcie gry. W takim razie szansa, że wśród nich bedzie jakieś spotkanie ogólne pozwalające wygrać TL wynosi około 60%. A trzeba jeszcze:
- zdecydować się na opcję dającą TL (nie zawsze, część nie pozostawia wyboru)
- wygrać spotkanie
- otworzyć TL przed spotkaniem z bossem
- znaleźć w tej skrzyni cokolwiek ciekawego.
Dlatego też, patrząc na to wszystko, wciąż uważam, ze TL to zmarnowany potencjał.
Ale przy okazji też przeliczyłem sobie parę kwestii i mogę odpowiedzieć na wpis:
Mówisz to z perspektywy osoby, która ma tylko spotkania podstawki.
Age of Tyranny wprowadza dodatkowe spotkania dla dni 1-3 do dołączenia do tych z podstawki. Jest och po 7 dla kazdego dnia. Tylko jedno spotkanie dnia pierwszego dorzuca opcję wzięcia wyboru z troove lootem (jeden troove loot na całą drużynę vs druga opcja, gdzie jest punkt rozwoju). Tak wiec szansa, że w ogóle będziesz miał możliwość zdobycia troove loot w trakcie dni 1-3 wynosi 1-(7/8*7/8) = 23%. Abstrahując od tego czy jest to wybór faktycznie dobry (w grze na 3-4 gearlocki wolałbym aby każdy dostał jeden punkt doświadczenia więcej niż żeby ekipa miała jeden troove loot na wszystkich).
Sam jednak gram częściej na spotkaniach z Undertow. Tutaj są tylko dwa wstępne dni. Dla obu mamy po 4 spotkania. Tylko na jednym z nich jest troove loot do wyboru. Więc tutaj mamy 25% szansy, że w tych wstępnych dniach w ogóle dostaniemy opcję w której możemy zdecydować się na rozwiązanie dające troove loot.
Co ciekawe - w spotkaniach solo z Undertow nie ma ani jednej karty pozwalającej na zdobycie troove loot. Wobec czego albo liczę na szczęście plus wybieram opcję z troove lootem, albo w ogóle mogę te karty odkładać do pudełka.
Natomist dlaczego wybór tutaj nie jest wcale taki łatwy?
Taki spoiler, że prawie w ogóle nie spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
- zdecydować się na opcję dającą TL (nie zawsze, część nie pozostawia wyboru)
- wygrać spotkanie
- otworzyć TL przed spotkaniem z bossem
- znaleźć w tej skrzyni cokolwiek ciekawego.
Dlatego też, patrząc na to wszystko, wciąż uważam, ze TL to zmarnowany potencjał.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2023, 15:10 przez venomik, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Nie no luz ja gram zawsze 3-4 osoby i co druga grę mamy TL a jak słyszę, ktoś gra 5-7 spotkań i nie ma żadnego to się dziwie i tyle :p
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
- Robin Wood
- Posty: 78
- Rejestracja: 06 lis 2021, 17:10
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 10 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Udało mi się dokończyć:
viewtopic.php?p=1578148#p1578148
Nie jest to Troove Chest, ale spełnia swoje zadanie
viewtopic.php?p=1578148#p1578148
Nie jest to Troove Chest, ale spełnia swoje zadanie
- Robin Wood
- Posty: 78
- Rejestracja: 06 lis 2021, 17:10
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 10 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Jeszcze pytanie: czy karty w Undertow były specjalnie ułożone w takiej kolejności jakiej były w folii? Były tam poprzetykane karty kampanii, loot'u, wydarzeń, tyranów. Były tak ułożone w specyficznej kolejności i zastanawiam się, czy nie powinienem po rozpakowaniu trzymać ich tak samo. Postanowiłem wszystkie podzielić na poszczególne decki. Nie miałem jeszcze okazji zagrać w Undertow, nie czytałem także instrukcji. To samo było ze sztonami, co jakiś czas trafił się specyficzny Baddie (jaśniejszy niebieski).
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8762
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2676 times
- Been thanked: 2357 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Nie. Dobrze zrobiłeś.Robin Wood pisze: ↑03 lip 2023, 17:19 Były tak ułożone w specyficznej kolejności i zastanawiam się, czy nie powinienem po rozpakowaniu trzymać ich tak samo.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
-
- Posty: 705
- Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 468 times
- Been thanked: 394 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Doszło w końcu i do mnie, jupiii.
Szybkie posortowanie, dodanie 40 caves i 3 rozgrywki poszły, z nowych na razie tylko Gale, 2 x solo i raz Gale i Boomer.
Po pierwsze, widać że inna fabryka, karty pachną inaczej (tak, wiem, mam problem ), odcienie kości ciemniejsze, karty ciemniejsze, karty postaci jaśniejsze - nie, że przeszkadza, ale rzuca się w oczy, o taka mała pierdoła.
Trove loot - no w końcu to jest to co powinno być od początku, potężniejszy artefakt, który może mocniej namieszać, nie coś co zastępuje nasze wykorzystanie 'bones'.
Spotkania, bardzo mi się podobają, czuć przygodę w podmroku, czytam każdy opis i idzie się uśmiać ich subtelnym opisem odwołującym się np. do Rage Against the Machine lub spotkanie z bardzo dużym bobasem.
Gearlocki - tutaj się mało wypowiem ponieważ zagrałem tylko Gale'm, on sam ma fajne zdolności, które w dłuższej kampanii są bardzo fajne, w krótszej nie udało mi się tego za bardzo wykorzystać, chociaż jego zdolność 'tornada' (nie pamiętam jak to się nazywało) bardzo pomogła w ostatniej walce.
Tyranty - ło matko, pojechali. Po pierwsze pod solo to zrobili zarówno Cinder'a jak i Rock & Rol (tylko na te grałem) bardzo trudnymi, zapomnijcie o starciu z samym tyrantem pod solo, nie ma szans, mamy normalnie BP, przy czym Cinder to jest przegięcie, ale będę próbował. Starcie z Rock & Rol jest mega, normalnie. Tyranty naprawdę mi się podobają, na pewno pod solo są znacznie trudniejsze, na więcej już można podjąć równą walkę. Nie mogę się doczekać kolejnych starć.
Wrażenia ogólem?, przyznaję, że nie czekałem specjalnie na ten dodatek, ostatnio mocno ogrywałem TMB i nawet spodziewałem się, że jak przyjdzie to sprawdzę, ale tak na spokojnie. A tu się okazuje, że mnie mocno wkręciło, mechanika lawy bardzo mi się podoba i wymusza ruch, czuć inną przygodę w świecie, który bardzo polubiłem.
Podskórnie już czuję, która gra będzie najmocniej ogrywana w lipcu.
Szybkie posortowanie, dodanie 40 caves i 3 rozgrywki poszły, z nowych na razie tylko Gale, 2 x solo i raz Gale i Boomer.
Po pierwsze, widać że inna fabryka, karty pachną inaczej (tak, wiem, mam problem ), odcienie kości ciemniejsze, karty ciemniejsze, karty postaci jaśniejsze - nie, że przeszkadza, ale rzuca się w oczy, o taka mała pierdoła.
Trove loot - no w końcu to jest to co powinno być od początku, potężniejszy artefakt, który może mocniej namieszać, nie coś co zastępuje nasze wykorzystanie 'bones'.
Spotkania, bardzo mi się podobają, czuć przygodę w podmroku, czytam każdy opis i idzie się uśmiać ich subtelnym opisem odwołującym się np. do Rage Against the Machine lub spotkanie z bardzo dużym bobasem.
Gearlocki - tutaj się mało wypowiem ponieważ zagrałem tylko Gale'm, on sam ma fajne zdolności, które w dłuższej kampanii są bardzo fajne, w krótszej nie udało mi się tego za bardzo wykorzystać, chociaż jego zdolność 'tornada' (nie pamiętam jak to się nazywało) bardzo pomogła w ostatniej walce.
Tyranty - ło matko, pojechali. Po pierwsze pod solo to zrobili zarówno Cinder'a jak i Rock & Rol (tylko na te grałem) bardzo trudnymi, zapomnijcie o starciu z samym tyrantem pod solo, nie ma szans, mamy normalnie BP, przy czym Cinder to jest przegięcie, ale będę próbował. Starcie z Rock & Rol jest mega, normalnie
Spoiler:
Wrażenia ogólem?, przyznaję, że nie czekałem specjalnie na ten dodatek, ostatnio mocno ogrywałem TMB i nawet spodziewałem się, że jak przyjdzie to sprawdzę, ale tak na spokojnie. A tu się okazuje, że mnie mocno wkręciło, mechanika lawy bardzo mi się podoba i wymusza ruch, czuć inną przygodę w świecie, który bardzo polubiłem.
Podskórnie już czuję, która gra będzie najmocniej ogrywana w lipcu.
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 251 times
- Been thanked: 266 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Zaciekawióeś mnie.
Co jest w nich takiego trudnego na solo?
- Robin Wood
- Posty: 78
- Rejestracja: 06 lis 2021, 17:10
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 10 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Czy ktoś kombinował z mechaniką otwierania Troove loot i opłacalności tych skrzyń podczas gry? Na szybko myślałem o +1 akcji na koniec "dnia" z próbą otwarcia TL. Jeśli zatem po bitwie wszyscy byliby zdrowi, to niezależnie od liczby graczy byłaby +1 szansa otwarcia TL (na trzech - cztery szanse). Trochę szkoda, bo sama mechanika otwierania zamków przypadła mi do gustu i generalnie mam sporo zabawy przy tym. Ktoś coś czytał lub coś ciekawego zaadaptował do swoich gier?
- seki
- Moderator
- Posty: 3358
- Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
- Lokalizacja: Czapury/Poznań
- Has thanked: 1119 times
- Been thanked: 1283 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
No nie. Solo czy w drużynie nie ma znaczenia. Grałeś błędnie wg mnie. Trudnością Cinder jest mechanika bitwy a wielkość drużyny tu akurat nie ma znaczenia. Jeśli miał byś Gearlocka, który wpływa na ruch złolców (np Stanza, Gasket) to grając solo masz dużo łatwiej niż gdy wśród 4 osobowej drużynie nikt nie ma żadnego takiego skilla.
Bitwa z Cinder działa tak:
Spoiler:
-
- Posty: 705
- Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 468 times
- Been thanked: 394 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
seki pisze: ↑04 lip 2023, 18:36No nie. Solo czy w drużynie nie ma znaczenia. Grałeś błędnie wg mnie. Trudnością Cinder jest mechanika bitwy a wielkość drużyny tu akurat nie ma znaczenia. Jeśli miał byś Gearlocka, który wpływa na ruch złolców (np Stanza, Gasket) to grając solo masz dużo łatwiej niż gdy wśród 4 osobowej drużynie nikt nie ma żadnego takiego skilla.
Bitwa z Cinder działa tak:Spoiler:
Królu Złoty!!, teraz jak mi to napisałeś to na spokojnie przeczytałem opis jeszcze raz i jest tak jak mówisz, nie wiem czemu wziąłem pierwsze BP a potem pomnożyłem x4. No, ale jakby ktoś chciał uber challenge to macie już mój prosty sposób na Cindera
(co nie zmienia faktu, że rzeczywiście pozbycie się całej lawy jest wyzwaniem).
Przeczytałem pozostałych tyrantów i widzę, że do wszystkich zmienili podejście na solo, nie ma opcji, że nikogo nie ma, zawsze ktoś wskakuje, najwyżej na 3-4 są dodatkowi złolce dodawani.
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 251 times
- Been thanked: 266 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Dhel
Czy ja dobrze rozumiem, że sobie w tej sytuacji wrzuciłeś kolejkę złoli w liczbnie 36 punktów zamiast 4 punkty?
No dość solidna różnica, nie da się ukryć.
Inna sprawa, że chciałem pytać czy grasz na zasadach, że aby wygrać finałową walkę to wystarczy zabic bossa a nie wszystkich, jak sporo graczy gra. Wtedy wielkość BQ nie jest tak istotnam Ghillie może przy odrobinie szczęścia kogoś wykończy w pierwszej turze. Ale tutaj już seki rozwiał moje wątpliwości.
Czy ja dobrze rozumiem, że sobie w tej sytuacji wrzuciłeś kolejkę złoli w liczbnie 36 punktów zamiast 4 punkty?
No dość solidna różnica, nie da się ukryć.
Inna sprawa, że chciałem pytać czy grasz na zasadach, że aby wygrać finałową walkę to wystarczy zabic bossa a nie wszystkich, jak sporo graczy gra. Wtedy wielkość BQ nie jest tak istotnam Ghillie może przy odrobinie szczęścia kogoś wykończy w pierwszej turze. Ale tutaj już seki rozwiał moje wątpliwości.
-
- Posty: 705
- Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 468 times
- Been thanked: 394 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Tak się kończy czytanie karty nowego tyranta o północyvenomik pisze: ↑05 lip 2023, 01:39 Dhel
Czy ja dobrze rozumiem, że sobie w tej sytuacji wrzuciłeś kolejkę złoli w liczbnie 36 punktów zamiast 4 punkty?
No dość solidna różnica, nie da się ukryć.
Inna sprawa, że chciałem pytać czy grasz na zasadach, że aby wygrać finałową walkę to wystarczy zabic bossa a nie wszystkich, jak sporo graczy gra. Wtedy wielkość BQ nie jest tak istotnam Ghillie może przy odrobinie szczęścia kogoś wykończy w pierwszej turze. Ale tutaj już seki rozwiał moje wątpliwości.
Co do ubicia wszystkich to tak ma właśnie Rock & Rol, naprawdę przemyślana i fajna walka.