Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
wrojka
Posty: 473
Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
Has thanked: 231 times
Been thanked: 215 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: wrojka »

bajbaj pisze: 24 cze 2023, 19:42 Oto moje podstawowe kości po kilkudziesięciu partiach (między 60 a 80).
Spoiler:
Więc chodź, pomaluj mi kości 🎵
Spoiler:
venomik
Posty: 556
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 251 times
Been thanked: 266 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Dzięki!
Zaczynam podejrzewać, że oni te kości w różnych fabrykach produkowali. W wolnej chwili wrzucę zdjecie moich kości.
Hmm... to nie zabrzmiało najlepiej ;)
Ardel12 pisze: 24 cze 2023, 19:52 Długie pisanie postu nie sprzyja, gdy dyskusja toczy się na bieżąco
Ja czasem dłuższe wypowiedzi piszę sobie w notepadzie, a później muszę je edytować: dzisiaj -> wczoraj -> przedwczoraj -> niedawno ;)
(nie mówię o grach planszowych, ale tak ogólnie).
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1116
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 865 times
Been thanked: 631 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

venomik pisze: 24 cze 2023, 19:57 Dzięki!
Zaczynam podejrzewać, że oni te kości w różnych fabrykach produkowali. W wolnej chwili wrzucę zdjecie moich kości.
Hmm... to nie zabrzmiało najlepiej ;)
Ardel12 pisze: 24 cze 2023, 19:52 Długie pisanie postu nie sprzyja, gdy dyskusja toczy się na bieżąco
Ja czasem dłuższe wypowiedzi piszę sobie w notepadzie, a później muszę je edytować: dzisiaj -> wczoraj -> przedwczoraj -> niedawno ;)
(nie mówię o grach planszowych, ale tak ogólnie).
To dar, aby aż tak przewidywać rozwój dyskusji w kolejnych dniach (nawet, jeśli wymaga to drobnych korekt) :D

A w temacie - kości, które dostałem na wymianę miały nieco inne tła (te ataku np. miały ciemniejsze tło). W przypadku innej gry CTG (burncycle) dostałem niebieskie kości w ogóle bez warstwy ochronnej. Można było z nich farbę paznokciem zdrapywać (to akurat znany fakap pierwszej serii gry).
Awatar użytkownika
wrojka
Posty: 473
Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
Has thanked: 231 times
Been thanked: 215 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: wrojka »

Tak z ciekawości, myślicie że da radę pomalować/spray'ować kości jakimś varnishem jak to się robi z pomalowanymi figurkami?
Rozumiem, że zawsze można do supportu napisać o wymianę, ale przy dużej ilości turlania to by trzeba było z nimi stałą korespondencję nawiązać :mrgreen:


Edit: Poczytałem na BGG/FB i faktycznie jest sporo takich przypadków. Rekordzista po 2 grach miał już ostro wyszorowane kostki.
CTG tłumaczy to głównie wadliwymi partiami, które nie zostały w poprawny sposób zabezpieczone. Są też teorie, że niektóre substancje na dłoniach mogły przyspieszyć to wycieranie. Przy produkcji wykorzystują heat transfer. Wiem że GeekUp Bitsy są robione tą samą techniką i w czasie Covidu ludzie zgłaszali mnóstwo problemów ze ścieraniem się nadruku - winnym okazał się wysoce stężony alkohol w żelach antybakteryjnych.
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 25 cze 2023, 10:16 przez wrojka, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
salaba
Posty: 302
Rejestracja: 08 maja 2020, 14:40
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 169 times
Been thanked: 248 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: salaba »

Moje kości wyglądają idealnie a kupiłam używaną podstawkę TMB w najnowszej, czwartej edycji (małe pudło). Za sobą mam obecnie jakieś 15 partii. Od początku do rzucania używam sztywnej, skórzanej tacki ze sklepu CTG. Myślę, że warto abyście dopisali do swoich postów jakie Wy macie edycje i jak swoimi kośćmi rzucacie, bo o to na jakiej powierzchni też może mieć znaczenie.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8762
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2676 times
Been thanked: 2357 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

O wow, jestem trochę "w szoku" na widok Waszych kości. Daleko mi do bajbaja, ale kilkadziesiąt partii to spokojnie rozegrałem i moje kostki są jak nowe. Może chodzi o podłoże, na którym turlacie kości? U mnie gra się na macie rozłożonej na stole, a czasem ktoś sobie jeszcze dodatkowo rzuca na neoprenowej tacce.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1116
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 865 times
Been thanked: 631 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

My turlamy tylko na tackach CTG (sztuczna skóra i neopren). Tu jednak mała uwaga - gram czasem z dziećmi i kilka razy coś spadło na podłogę (panele). Obstawiam jednak jakiś problem produkcyjny, bo kości obrony mają minimalne ślady zużycia w porównaniu do kości ataku.

Na razie ogrywamy wciąż też sam zestaw kości - zestaw naprawczy i kolejny z Undertow są nietknięte.
venomik
Posty: 556
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 251 times
Been thanked: 266 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Ja rzucam koścmi gdzie akurat popadnie. Czasem bezposrednio na stole, czasem po macie gearlocka, chociaż zwykle wchodzi tacka od CTG. Przejrzałem sobie na spokojnie kości, które powinny byc najczęściej rzucane (ilość rzutów w trakcie rozgrywki vs jak często postać lądowała na stole) i wyszło mi, że chyba najbardziej zużytą kością powinien być Longblade od Nugget, bo rzucam tą konkretną kością niemalże w każde turze (to skill, który jest niewyczerpujący się i jest taką lepszą kością ataku, więc zawsze lepiej go brać niż kość białą - pomijając gdy chce się właśnie podpakować backup plany/innate +1). A z siedmiu pierwszych gearlocków jakie miałem kupione to chyba Nugget lądowała najczęściej na stole.
Nic, zero śladów zużycia. Jak nowa.

Ja podstawową grę mam z trzeciego druku. Jeśli ktoś chce sprawdzić czy ma z tego samego - zerknijcie na żeton bossa, który jest trolem. Na karcie nazywa się Nom, natomiast na żetonie, przez pomyłkę, jego imię brzmi Deb. Błąd ten pojawił się tylko w trzecim druku i jest efektem tego, że Nom początkowo faktycznie miał się nazywać Deb, a jego kość to miała być 'Debbie Snack'. Ale zmieniono nazwę na Nom i skill na Om Nom, 'niestety' w trzecim druku fabryka wzięła jakisbardzo stary plik do druku, który nie był oficjalną, zatwierdzoną wersją bossa. Na szczęście statystyki się zgadzają, więc nie ma to żadnego znaczenia dla rozgrywki.
Swoją drogą ciekawe, że Nom to chyba imie męskie, Deb żeńskie, ale grafika trolla (pani troll) się nie zmieniła, na żetonie i na kracie wygląda identycznie ;)
Później zrobili sobie z tego żart 1 kwietnia i można było kupić trollową rodzinkę - karty + żetony. Od strony rozgrywki żadnej zmiany, ale karty i żetony miały różne imiona i różne biografie postaci ;)

W Undertow już nie mam żadnej kości, którą bym rzucał tak wiele razy. Stanza je przekłada, a nie rzuca, kością Focus rzuca raz na spotkanie walki, a Duster grałem bardzo rzadko, więc tam żadna kość była turlana setki razy, w przeciwieństwie do Longblade.
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3363
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1041 times
Been thanked: 2026 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Ardel12 »

Nie mam pojęcia,. którą edycję posiadam. Żeton poprawny. Pudło duże. Kupowałem pod 2 lata temu bodaj.

Rzucam kośćmi w dedykowanej neoprenowej tacce.kosci w pudle nie latają. No nic trzeba będzie zgłosić i poprosić o pakiecik zastępujący.
Awatar użytkownika
Robin Wood
Posty: 78
Rejestracja: 06 lis 2021, 17:10
Has thanked: 16 times
Been thanked: 10 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Robin Wood »

Cześć,

ponieważ trochę się tego z TMB uzbierało, postanowiłem sobie zaprojektować jakieś rozwiązanie, by ten chaos uporządkować. Zerknijcie proszę na zdjęcia poniżej, nie jest to finalne rozwiązanie, raczej coś, co powstaje na żywo. Na zdjęciach widać układ w dużym pudle TMB, cała reszta, którą posiadam (wymienię poniżej) znajduje się w pudełku z Undertow (zamyka się normalnie). Uwagi mile widziane.
Jeśli ktoś będzie chętny na takie rozwiązanie, to zapraszam do kontaktu. Nie wiem jaka będzie finalna cena, ponieważ nie jest to skończone.
Jeśli ktoś będzie chciał grawery, napisy jakiekolwiek - bez problemu
UWAGA: dojdzie jeszcze trzecie pudełko na karty (nie ma na zdjęciu) + co najmniej 2 (domyślnie 8 ) pudełeczek na żetony (jak widać na zdjęciu - mogą być umieszczone "na sobie"). W pudle mam tylko żetony premium Health, ale jak dorobię te 8 pudełeczek na żetony, to wejdą wszystkie.

Karty wchodzą w koszulkach. Pudełka na karty mają po kilka przegródek, które są "regulowane".

Co posiadam:

TMB, Undertow, 40 days in Dealore, Age of tyranny, Gearlocki, żetony ran extra.

Co mieści się w pudełku Undertow:
2 instrukcje
2x GARG
karty geralocków
"podkładki" Gearlocków: Duster, Stanza, Picket, Gasket, Nugget, Tink, Ghillie, Tantrum, Patches, Boomer
age of tyranny ref guide
Baddi skills & encounter terms
2x pola walki (TMB + Undertow)
"podkładka" Age of tyranny - kampania
"podkładka" Mapa premium do TMB

Poniżej fotki:
Spoiler:
venomik
Posty: 556
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 251 times
Been thanked: 266 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Udało mi się w ostatnim tygodniu zagrać dwa razy w TMB, z kolegą, na specjalnych warunkach (w sensie gra, nie kolega) - wzięliśmy po dwa gearlocki z nastawieniem, że staramy się grać nimi tak, jak jeszcze nigdy nie graliśmy, bez silenia sie na optymalizację. Powiem Wam, że było ciekawiej niż sądziłem. Jak znajdę chwilę czasu to może opiszę w paru słowach efekt.
Ale przy okazji też przeliczyłem sobie parę kwestii i mogę odpowiedzieć na wpis:
gogovsky pisze: 22 cze 2023, 21:35 co wy z tym troove lootem?:D przecież przy bossach z dużą ilością czasu w 3 wydarzeniu opłaca się troove loot wziąć często :p
Mówisz to z perspektywy osoby, która ma tylko spotkania podstawki.
Age of Tyranny wprowadza dodatkowe spotkania dla dni 1-3 do dołączenia do tych z podstawki. Jest och po 7 dla kazdego dnia. Tylko jedno spotkanie dnia pierwszego dorzuca opcję wzięcia wyboru z troove lootem (jeden troove loot na całą drużynę vs druga opcja, gdzie jest punkt rozwoju). Tak wiec szansa, że w ogóle będziesz miał możliwość zdobycia troove loot w trakcie dni 1-3 wynosi 1-(7/8*7/8) = 23%. Abstrahując od tego czy jest to wybór faktycznie dobry (w grze na 3-4 gearlocki wolałbym aby każdy dostał jeden punkt doświadczenia więcej niż żeby ekipa miała jeden troove loot na wszystkich).

Sam jednak gram częściej na spotkaniach z Undertow. Tutaj są tylko dwa wstępne dni. Dla obu mamy po 4 spotkania. Tylko na jednym z nich jest troove loot do wyboru. Więc tutaj mamy 25% szansy, że w tych wstępnych dniach w ogóle dostaniemy opcję w której możemy zdecydować się na rozwiązanie dające troove loot.
Co ciekawe - w spotkaniach solo z Undertow nie ma ani jednej karty pozwalającej na zdobycie troove loot. Wobec czego albo liczę na szczęście plus wybieram opcję z troove lootem, albo w ogóle mogę te karty odkładać do pudełka.
Natomist dlaczego wybór tutaj nie jest wcale taki łatwy?
Taki spoiler, że prawie w ogóle nie spoiler:
Spoiler:
A tu już większy spoiler:
Spoiler:
Kończąc wątek TL i matematyki: w spotkaniach ogólnych dla Undertow jest 5 kart dających możliwość zdobycia Troove Loot. Średnio na tyranta wtasowuje się 7 kart spotkań ogólnych. Pamiętając o tym, że w trakcie rozgrywki nie wszystkie spotkania się rozpatruje i zwykle jeszcze zamiast jednego z nich wpada jakieś spotkanie (albo więcej) od bossa to średnio pewnie rozpatrujemy jakieś 5 spotkań ogólnych w trakcie gry. W takim razie szansa, że wśród nich bedzie jakieś spotkanie ogólne pozwalające wygrać TL wynosi około 60%. A trzeba jeszcze:
- zdecydować się na opcję dającą TL (nie zawsze, część nie pozostawia wyboru)
- wygrać spotkanie
- otworzyć TL przed spotkaniem z bossem
- znaleźć w tej skrzyni cokolwiek ciekawego.

Dlatego też, patrząc na to wszystko, wciąż uważam, ze TL to zmarnowany potencjał.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2023, 15:10 przez venomik, łącznie zmieniany 1 raz.
gogovsky
Posty: 2235
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 468 times
Been thanked: 514 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: gogovsky »

Nie no luz ja gram zawsze 3-4 osoby :D i co druga grę mamy TL a jak słyszę, ktoś gra 5-7 spotkań i nie ma żadnego to się dziwie i tyle :p
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
venomik
Posty: 556
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 251 times
Been thanked: 266 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Więc wyjaśniłem dlaczego ;)
Awatar użytkownika
Robin Wood
Posty: 78
Rejestracja: 06 lis 2021, 17:10
Has thanked: 16 times
Been thanked: 10 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Robin Wood »

Udało mi się dokończyć:

viewtopic.php?p=1578148#p1578148

Nie jest to Troove Chest, ale spełnia swoje zadanie :)
Awatar użytkownika
Robin Wood
Posty: 78
Rejestracja: 06 lis 2021, 17:10
Has thanked: 16 times
Been thanked: 10 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Robin Wood »

Jeszcze pytanie: czy karty w Undertow były specjalnie ułożone w takiej kolejności jakiej były w folii? Były tam poprzetykane karty kampanii, loot'u, wydarzeń, tyranów. Były tak ułożone w specyficznej kolejności i zastanawiam się, czy nie powinienem po rozpakowaniu trzymać ich tak samo. Postanowiłem wszystkie podzielić na poszczególne decki. Nie miałem jeszcze okazji zagrać w Undertow, nie czytałem także instrukcji. To samo było ze sztonami, co jakiś czas trafił się specyficzny Baddie (jaśniejszy niebieski).
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8762
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2676 times
Been thanked: 2357 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

Robin Wood pisze: 03 lip 2023, 17:19 Były tak ułożone w specyficznej kolejności i zastanawiam się, czy nie powinienem po rozpakowaniu trzymać ich tak samo.
Nie. Dobrze zrobiłeś.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Dhel
Posty: 705
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 468 times
Been thanked: 394 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Dhel »

Doszło w końcu i do mnie, jupiii.
Szybkie posortowanie, dodanie 40 caves i 3 rozgrywki poszły, z nowych na razie tylko Gale, 2 x solo i raz Gale i Boomer.
Po pierwsze, widać że inna fabryka, karty pachną inaczej (tak, wiem, mam problem :lol: ), odcienie kości ciemniejsze, karty ciemniejsze, karty postaci jaśniejsze - nie, że przeszkadza, ale rzuca się w oczy, o taka mała pierdoła.

Trove loot - no w końcu to jest to co powinno być od początku, potężniejszy artefakt, który może mocniej namieszać, nie coś co zastępuje nasze wykorzystanie 'bones'.

Spotkania, bardzo mi się podobają, czuć przygodę w podmroku, czytam każdy opis i idzie się uśmiać ich subtelnym opisem odwołującym się np. do Rage Against the Machine lub spotkanie z bardzo dużym bobasem.

Gearlocki - tutaj się mało wypowiem ponieważ zagrałem tylko Gale'm, on sam ma fajne zdolności, które w dłuższej kampanii są bardzo fajne, w krótszej nie udało mi się tego za bardzo wykorzystać, chociaż jego zdolność 'tornada' (nie pamiętam jak to się nazywało) bardzo pomogła w ostatniej walce.
Tyranty - ło matko, pojechali. Po pierwsze pod solo to zrobili zarówno Cinder'a jak i Rock & Rol (tylko na te grałem) bardzo trudnymi, zapomnijcie o starciu z samym tyrantem pod solo, nie ma szans, mamy normalnie BP, przy czym Cinder to jest przegięcie, ale będę próbował. Starcie z Rock & Rol jest mega, normalnie
Spoiler:
. Tyranty naprawdę mi się podobają, na pewno pod solo są znacznie trudniejsze, na więcej już można podjąć równą walkę. Nie mogę się doczekać kolejnych starć.

Wrażenia ogólem?, przyznaję, że nie czekałem specjalnie na ten dodatek, ostatnio mocno ogrywałem TMB i nawet spodziewałem się, że jak przyjdzie to sprawdzę, ale tak na spokojnie. A tu się okazuje, że mnie mocno wkręciło, mechanika lawy bardzo mi się podoba i wymusza ruch, czuć inną przygodę w świecie, który bardzo polubiłem.
Podskórnie już czuję, która gra będzie najmocniej ogrywana w lipcu.
venomik
Posty: 556
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 251 times
Been thanked: 266 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Dhel pisze: 03 lip 2023, 23:09 Po pierwsze pod solo to zrobili zarówno Cinder'a jak i Rock & Rol (tylko na te grałem) bardzo trudnymi, zapomnijcie o starciu z samym tyrantem pod solo
Zaciekawióeś mnie.
Co jest w nich takiego trudnego na solo? :)
Awatar użytkownika
Robin Wood
Posty: 78
Rejestracja: 06 lis 2021, 17:10
Has thanked: 16 times
Been thanked: 10 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Robin Wood »

Czy ktoś kombinował z mechaniką otwierania Troove loot i opłacalności tych skrzyń podczas gry? Na szybko myślałem o +1 akcji na koniec "dnia" z próbą otwarcia TL. Jeśli zatem po bitwie wszyscy byliby zdrowi, to niezależnie od liczby graczy byłaby +1 szansa otwarcia TL (na trzech - cztery szanse). Trochę szkoda, bo sama mechanika otwierania zamków przypadła mi do gustu i generalnie mam sporo zabawy przy tym. Ktoś coś czytał lub coś ciekawego zaadaptował do swoich gier?
Dhel
Posty: 705
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 468 times
Been thanked: 394 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Dhel »

venomik pisze: 04 lip 2023, 15:07
Dhel pisze: 03 lip 2023, 23:09 Po pierwsze pod solo to zrobili zarówno Cinder'a jak i Rock & Rol (tylko na te grałem) bardzo trudnymi, zapomnijcie o starciu z samym tyrantem pod solo
Zaciekawióeś mnie.
Co jest w nich takiego trudnego na solo? :)
To opisze tylko cinder’a
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 04 lip 2023, 20:13 przez Dhel, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1119 times
Been thanked: 1283 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: seki »

Dhel pisze: 04 lip 2023, 15:34
venomik pisze: 04 lip 2023, 15:07
Dhel pisze: 03 lip 2023, 23:09 Po pierwsze pod solo to zrobili zarówno Cinder'a jak i Rock & Rol (tylko na te grałem) bardzo trudnymi, zapomnijcie o starciu z samym tyrantem pod solo
Zaciekawióeś mnie.
Co jest w nich takiego trudnego na solo? :)
To opisze tylko cinder’a
Spoiler:
No nie. Solo czy w drużynie nie ma znaczenia. Grałeś błędnie wg mnie. Trudnością Cinder jest mechanika bitwy a wielkość drużyny tu akurat nie ma znaczenia. Jeśli miał byś Gearlocka, który wpływa na ruch złolców (np Stanza, Gasket) to grając solo masz dużo łatwiej niż gdy wśród 4 osobowej drużynie nikt nie ma żadnego takiego skilla.

Bitwa z Cinder działa tak:
Spoiler:
Dhel
Posty: 705
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 468 times
Been thanked: 394 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Dhel »

seki pisze: 04 lip 2023, 18:36
Dhel pisze: 04 lip 2023, 15:34
venomik pisze: 04 lip 2023, 15:07 Zaciekawióeś mnie.
Co jest w nich takiego trudnego na solo? :)
To opisze tylko cinder’a
Spoiler:
No nie. Solo czy w drużynie nie ma znaczenia. Grałeś błędnie wg mnie. Trudnością Cinder jest mechanika bitwy a wielkość drużyny tu akurat nie ma znaczenia. Jeśli miał byś Gearlocka, który wpływa na ruch złolców (np Stanza, Gasket) to grając solo masz dużo łatwiej niż gdy wśród 4 osobowej drużynie nikt nie ma żadnego takiego skilla.

Bitwa z Cinder działa tak:
Spoiler:
:lol: :lol: :lol:

Królu Złoty!!, teraz jak mi to napisałeś to na spokojnie przeczytałem opis jeszcze raz i jest tak jak mówisz, nie wiem czemu wziąłem pierwsze BP a potem pomnożyłem x4. No, ale jakby ktoś chciał uber challenge to macie już mój prosty sposób na Cindera :D
(co nie zmienia faktu, że rzeczywiście pozbycie się całej lawy jest wyzwaniem).

Przeczytałem pozostałych tyrantów i widzę, że do wszystkich zmienili podejście na solo, nie ma opcji, że nikogo nie ma, zawsze ktoś wskakuje, najwyżej na 3-4 są dodatkowi złolce dodawani.
venomik
Posty: 556
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 251 times
Been thanked: 266 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Dhel
Czy ja dobrze rozumiem, że sobie w tej sytuacji wrzuciłeś kolejkę złoli w liczbnie 36 punktów zamiast 4 punkty? :D
No dość solidna różnica, nie da się ukryć.
Inna sprawa, że chciałem pytać czy grasz na zasadach, że aby wygrać finałową walkę to wystarczy zabic bossa a nie wszystkich, jak sporo graczy gra. Wtedy wielkość BQ nie jest tak istotnam Ghillie może przy odrobinie szczęścia kogoś wykończy w pierwszej turze. Ale tutaj już seki rozwiał moje wątpliwości.
Dhel
Posty: 705
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 468 times
Been thanked: 394 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Dhel »

venomik pisze: 05 lip 2023, 01:39 Dhel
Czy ja dobrze rozumiem, że sobie w tej sytuacji wrzuciłeś kolejkę złoli w liczbnie 36 punktów zamiast 4 punkty? :D
No dość solidna różnica, nie da się ukryć.
Inna sprawa, że chciałem pytać czy grasz na zasadach, że aby wygrać finałową walkę to wystarczy zabic bossa a nie wszystkich, jak sporo graczy gra. Wtedy wielkość BQ nie jest tak istotnam Ghillie może przy odrobinie szczęścia kogoś wykończy w pierwszej turze. Ale tutaj już seki rozwiał moje wątpliwości.
Tak się kończy czytanie karty nowego tyranta o północy :D
Co do ubicia wszystkich to tak ma właśnie Rock & Rol, naprawdę przemyślana i fajna walka.
Toma0411
Posty: 31
Rejestracja: 17 lut 2022, 14:00
Has thanked: 46 times
Been thanked: 13 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Toma0411 »

Hej. No więc Portal już potwierdził ( jeszcze nie oficjalnie) że będą dodatki do TMB w naszym języku :)
ODPOWIEDZ