Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Irr3versible
Posty: 1020
Rejestracja: 09 cze 2019, 01:03
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów
Has thanked: 657 times
Been thanked: 590 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Irr3versible »

Miałem prawie 2 letnia przerwę w rozgrywkach, wyjazd wakacyjny i kompaktowe pudełko Unbreakable to było to czego potrzebowałem by wrócić. Nie wziąłem nic więcej oprócz maty adventure bo i tak się mieści w pudle. Zatem dwóch gearlockow (Gale i Figment), więc wybor niewielki.

Na start przypomnienie zasad, płynnie aczkolwiek i tak trzeba siedzieć w kartach pomocy podczas rozgrywek. Na wszelki wypadek przeleciałem instrukcję, zaskoczyło mnie że jednak wszyscy otrzymujemy obrażenia od 6 rundy - z pierwszych zajawek unbreakable pamiętam, że ta zasada miała zniknąć dla baddies. W zamian mamy ruch skośny, który ma zmienić nieco "taktyczne" starcia na wyniszczenie. Na plus. Tak jak koledzy pochwalę zasadę Darkness (choć tu baddies tracą cześć swoich przewag, np ranged baddie sam do nas przyjdzie czy nowe umiejki jak Brimstone - taktyczne wycofanie i obrona 2 gdy tylko przeciwnik się zbliży) oraz shaky ground. Te dwie zasady w kombinacji z nową mata lavy zmieniają bardzo dużo. Szczególnie, że karty spotkań są odpowiednio przygotowane - w tym takie smaczki jak baddies zakopane pod skałami, które są dodatkowym utrudnieniem podczas potyczki, zmiana skały na lave przebudza złolca i ten włącza się do walki.

Dwie gry, kilkanaście potyczek.
Gale solo na Rok & Rol oraz kombo Gale i Figment na Cindera. Nie ukrywam, że wybór po długości rozgrywki - nie czytałem opinii innych graczy czy żadnych analiz Tyranów. Pierwsze rozgrywka była średnio udana, Gale choć mistrz różnorodności jest bardzo zależna od kości a te mi po prostu nie wpadały. Idealny scenariusz to kość w locked (innate) I zabawa innymi umiejkami, mnie niestety tylko - przez całą grę udało się wejść na poziom 3 planu awaryjnego i odblokowanie pierwszej kości master. Przyjemność? Średnia, walczyłem z mechanika gry i przegrywając zamiast bawić się umiejętnościami musiałem uzbroić się w dex i hp. Doszedłem do finałowej walki i byłem tak zmęczony doświadczeniem, że zacząłem usypiać nad planszą - przypominam, że wakacje a w tym roku kupiliśmy przyczepkę i jeździmy po kilkanaście, kilkadziesiąt kilometrów codzienne z maluchami. Odezwało się zmęczenie fizyczne, bo gra postacią była po prostu nudna. Porzuciłem w połowie nie wiedząc nawet czy wszystko co dotychczas zrobiłem w finałowej walce było legalne i zgodnie z kolejnością (potyczkę oznaczyłem jako przegraną).

Drugie starcie to już Cinder i gra na dwie ręce (rodzina gra ze mną w kaskadie, tmb ich nie interesuje). Jakże inne doświadczenie, zabawa dwoma gearlockami którzy się potrafią wspierać (choćby figment ładujący kości w plan awaryjny Gale), pełna przyjemność. Grało mi się tak dobrze, że zrobiłem wszytskie potyczki plus nadmiarowe gdzie już nie potrzebowałem progresu. Figment dał mi dużo radości, a i tak nie wykorzystałem w pełni jego potencjału zabawy czasem - manipulacja rundami by podtrzymać pozytywne efekty czy możliwość przeskoczenia całej aktywacji złolca są świetne. Był też świetnym tankiem, ściągając na siebie uwagę mocniejszych złolców
i pozostawiając ich ze swoim "cieniem (phase)". Gale doładowana boostem od Figmenta też pokazała pazury, szczególnie gdy toczyła pojedynki ze złolcami z smokescreen (untargettable na lavie).

Reasumując, powrót udany.
Po średnio udanej solo rozgrywce Gale - nie ma frajdy jak nie możesz odblokować master kości. Wszystko inne fajnie działa i to zdecydowanie dobre urozmaicenie do TMB. Nowa zasady (choć tylko kilka) czy mata to świetne odświeżenie serii oprócz samych gearlockow.
Zagram jeszcze dzisiaj jedno starcie (solo figment) I reszta dopiero jak wrócę do domu. Tam już czekają pozostałe postaci do testów.
Brać i dobrze się bawić. Jest czym.

Spoiler:
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8918
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2817 times
Been thanked: 2500 times
Kontakt:

TMB Minis!

Post autor: Curiosity »

O
M
G!!!!!!!!




Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
wrojka
Posty: 536
Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
Has thanked: 259 times
Been thanked: 266 times

Re: TMB Minis!

Post autor: wrojka »

Spoiler:
Czy to oznacza, że będą też dodawać żetony samych gearlocków i ich petów, bo te defaultowe nie są chyba magnetyczne? I czy ta świnia od Darta może być ujeżdżana...przez figurkę Dart? No i jeszcze ciekawe jak kości statusów się tam zmieszczą, bo w Burncycle chyba tego nie było, więc figurki nie wadziły.

btw. Black Friday w 2023 wypada 24 Listopada :D
Ostatnio zmieniony 25 sie 2023, 02:17 przez Curiosity, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Cytowanie
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1165
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 935 times
Been thanked: 677 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

Wygląda to fajnie, ale jestem przekonany, że zostanę przy żetonach. Przez te kilka lat, przez które poznawałem TMB, traktowałem żetony jako znakomitą alternatywę dla figurek. Mają świetne wizualizacje postaci, żetony życia pod żetonami postaci fajnie pokazują żywotność, świetnie to wszystko prezentuje się na macie. W burncycle na razie wciąż jestem przy żetonach, choć tam nie ma problemu z żetonami życia. W TMB dodanie figurek wymaga podstawek z ruchomym licznikiem życia. To może wyglądać świetnie, ale zmienia doświadczenie. Co jednak ze złolami? Jeśli już przechodzić na figurki, to tylko dla całości gry! Chyba że to wszystko, co napisałem wyżej nie ma większego sensu, bo figurki przewidziane zostały jako akcesorium kolekcjonerskie na półkę, a nie element gry... Paradoksalnie wtedy może kupię😅

BTW. Dart to ona i nie jeździ na jakiejś tam świni, tylko na Pigadillo, który jest dzikiem! #PrawdaoDartdlawrojka😁
Awatar użytkownika
Koshiash
Posty: 979
Rejestracja: 01 sty 2010, 17:45
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 45 times
Been thanked: 143 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Koshiash »

Kilka pokrak już od dłuższego czasu czeka u mnie na pomalowanie: https://www.dropbox.com/scl/fi/ltcn7py9 ... 8jkjq&dl=0
Oczywiście to nie CTG, a Thingverse: https://www.thingiverse.com/thing:5659907
Ostatnio zmieniony 26 sie 2023, 18:17 przez Koshiash, łącznie zmieniany 1 raz.
Dhel
Posty: 785
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 530 times
Been thanked: 475 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Dhel »

Eeee, nope.
To jest tak samo potrzebny gadżet do tej gry jak olbrzymia mata pod mniejsze maty.
W burncycle figurki pomagają łatwiej zorientować się na planszy w jaką stronę skierowany jest strażnik (chociaz dalej jest to bardziej wizualne niż zbyteczne)
Tym razem portfel bezpieczny :D
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1650
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 231 times
Been thanked: 730 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Ayaram »

Też jestem przeciwnikiem dodawania figurek gdzie popadnie.

Cały urok w grach figurkowych, dungeon crawlerach itp. są przepiękne figurki którymi oj można się nacieszyć
Cały urok w grach karcianych są karty i też w takim AH LCG wolę jak moją postać reprezentuje karta, a nie zamiennik w postaci figurki.
Cały urok w grach z żetonami są żetony i to one mają cieszyć.

No i myślałem, że to jest taki ich "gimmick", w końcu mają chip w nazwie i te żetony mają być gwiazdami na stole. No, bo wtedy w ogóle po co są chipy? karty reprezentujące postać, które jednocześnie wyznaczają kolejność w turze i żetony/trackery życia nie będą wtedy wygodniejsze? Tylko, że wtedy mamy grę pod kątem wizualnych jakich wiele. Cały clue dla mnie, że tam inicjatywa jest kością, życie żetonami - ot po to by jak najwięcej tam się bawić manewrując tymi kośćmi i żetonikami.
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3569
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1140 times
Been thanked: 2333 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Ardel12 »

wrojka pisze: 24 sie 2023, 23:33 Czy to oznacza, że będą też dodawać żetony samych gearlocków i ich petów, bo te defaultowe nie są chyba magnetyczne?
Sztony mają metalowy rdzeń, więc wystarczy by figurka miała magnes.
bajbaj pisze: 25 sie 2023, 00:59 Co jednak ze złolami? Jeśli już przechodzić na figurki, to tylko dla całości gry!
No właśnie! W bc zlolcow jest mało. Dwa zestawy figurek za 150 euro w sumie i mamy komplet. Tutaj by pokryć wszystko to dwukrotność by była mało. W dodatku powini wydać wszystkie postacie od razu, by nie skończyło sie, że część figurki ma a część nie. Co jak produkt jednak nie siadzie i nie zrobią reszty?

Dodatkowo moim zdaniem w bc figurki pasują kolorystycznie jak i materiałowo. Gramy robotami, więc to wszystko się zgrywa.

Co do kości statusów, to widzę sporo miejsca, jeśli figurkę damy na brzeg sztona.

Dla mnie na razie nie. Wygląda,.że tylko wydłuży setup i utrudni grę. Zero ułatwień, bo raczej nikt mi nie wmówi, że na tej mini planszy gubił niektóre postacie jak czasem zdarza się w bc.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11793
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3519 times
Been thanked: 3524 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: japanczyk »

Troche sztuczny problem stwarzacie - sztony gearlockow mozna polozyc obok planszy i na nich klasc kosci statusow, a figurki beda sobie ladnie hasac po niej
Ardel12 pisze: 25 sie 2023, 09:07 Dwa zestawy figurek za 150 euro w sumie i mamy komplet. Tutaj by pokryć wszystko to dwukrotność by była mało. W dodatku powini wydać wszystkie postacie od razu, by nie skończyło sie, że część figurki ma a część nie. Co jak produkt jednak nie siadzie i nie zrobią reszty?
Serio myslisz, ze sie to nie sprzeda? xd
Burncycle "dodruk" figurek wjechal, a to zdecydowanie mniej popularna gra
Stawiam, ze pierwszy rzut pojdzie od reki - sam z checia kupie kolekcjonersko
Awatar użytkownika
ScorpZero
Posty: 501
Rejestracja: 05 paź 2020, 10:41
Has thanked: 189 times
Been thanked: 132 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: ScorpZero »

Dla mnie osobiście hard pass.
Rozumiem, że sporo osób to kupi, więc nie dziwię się, że coś takiego tworzą, ale jeśli chciałbym grać w grę z figurkami to mam do tego wiele innych tytułów plus bitewniaki.

Tutaj kupiły mnie sztony i żadnych figurek do nich, czy też na nich nie chcę. :wink:
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3569
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1140 times
Been thanked: 2333 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Ardel12 »

japanczyk pisze: 25 sie 2023, 09:28 Troche sztuczny problem stwarzacie - sztony gearlockow mozna polozyc obok planszy i na nich klasc kosci statusow, a figurki beda sobie ladnie hasac po niej
Ardel12 pisze: 25 sie 2023, 09:07 Dwa zestawy figurek za 150 euro w sumie i mamy komplet. Tutaj by pokryć wszystko to dwukrotność by była mało. W dodatku powini wydać wszystkie postacie od razu, by nie skończyło sie, że część figurki ma a część nie. Co jak produkt jednak nie siadzie i nie zrobią reszty?
Serio myslisz, ze sie to nie sprzeda? xd
Burncycle "dodruk" figurek wjechal, a to zdecydowanie mniej popularna gra
Stawiam, ze pierwszy rzut pojdzie od reki - sam z checia kupie kolekcjonersko
A czego Ty nie kupisz xD
Pewnie się rzucą ludki, TMB to już od dawna kolekcjonerstwo niż ogrywanie :) Patrząc po tych księgach, bonusikach, kawach itd.
Dhel
Posty: 785
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 530 times
Been thanked: 475 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Dhel »

Spoiler:
A czego Ty nie kupisz xD
Pewnie się rzucą ludki, TMB to już od dawna kolekcjonerstwo niż ogrywanie :) Patrząc po tych księgach, bonusikach, kawach itd.
[/quote]

Ej No, chciałem napisać, że oczywiście jak najbardziej to jest ogrywanie, ale jak z tą kawą wyjechałeś i książka, hmm :D

Picie kawy zalewanej wodą z sibronu w kubku z bones ogrywając spotkanie wertując książkę o przeszłości patchesa - nowy wymiar grania :D
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11793
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3519 times
Been thanked: 3524 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: japanczyk »

Ten Kufel co sprzedawli troche za duzy na kawe jest :P
Ale dodaje klimatu przy grze :)

Automaton of Shale jako book mnie strasznie rozczarowal - widzialem wspaniale zrobione tego typu skiazki, ta jest tylko przecietna
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8918
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2817 times
Been thanked: 2500 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

Dhel pisze: 25 sie 2023, 10:30 Picie kawy zalewanej wodą z sibronu w kubku z bones ogrywając spotkanie wertując książkę o przeszłości patchesa - nowy wymiar grania :D
To się nazywa "Americana" :-P Ale, ale, co to jest "sibron"?
Ja też raczej kupię dla celów kolekcjonerskich. Do Trove Chesta już się raczej nic nie wepchnie, a na pewno nie kilkanaście figurek.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Dhel
Posty: 785
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 530 times
Been thanked: 475 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Dhel »

Curiosity pisze: 25 sie 2023, 11:13
Dhel pisze: 25 sie 2023, 10:30 Picie kawy zalewanej wodą z sibronu w kubku z bones ogrywając spotkanie wertując książkę o przeszłości patchesa - nowy wymiar grania :D
To się nazywa "Americana" :-P Ale, ale, co to jest "sibron"?
Ja też raczej kupię dla celów kolekcjonerskich. Do Trove Chesta już się raczej nic nie wepchnie, a na pewno nie kilkanaście figurek.
Americana :D, to w tej wersji to może po krainie - Daelore’ana :wink:

Sibron - rzeka w Daelore

Ja na pewno odpuszczam, bo uwielbiam grać na żetonach i ta gra mnie kupiła właśnie tym, że nie ma figurek i wszystko przejrzyście widać.
Ale kolekcjonersko to się na pewno sprzeda.
Probe9
Posty: 2530
Rejestracja: 24 sie 2018, 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 155 times
Been thanked: 687 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Probe9 »

A ja ponarzekam :) Ich znakiem rozpoznawczym był brak figurek i oryginalna alternatywa w postaci żetonów. Przyszedł sukces i trochę się psują...
Rabaty: Rebel = 10%, 3trolle = 7%, planszomania = 10%, planszostrefa = 11%.

Moje gry
Awatar użytkownika
Nilis
Posty: 749
Rejestracja: 26 mar 2020, 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 280 times
Been thanked: 432 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Nilis »

Ja dopiero co wszedłem w TMB i gra również kupiła mnie sztonami co wcześniej wydawało mi się nie dorzeczne aby grać w grę W taki sposób. Dla mnie TMB i tak kosztuje majątek więc zestaw figurek to już obłęd ale gratka dla kolekcjonerów:)
Osobiście często bardziej wolę pograć z ludźmi w planszówki, niż słuchać, co wydaje im się, że mają do powiedzenia. feniks_ciapek
Awatar użytkownika
Gromb
Posty: 2888
Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 875 times
Been thanked: 384 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Gromb »

No dobra, my tu pitu pitu, ale do rzeczy, bo pytanie od kilku postów wisi w powietrzu : kto orarnie zbiorowe tym razem? Aż chciałbym poprosić o to kilku userów, ale może nie mają ochoty na przygodę że Spiral po ostatnich przygodach Liska...
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11793
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3519 times
Been thanked: 3524 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: japanczyk »

Probe9 pisze: 25 sie 2023, 12:24 A ja ponarzekam :) Ich znakiem rozpoznawczym był brak figurek i oryginalna alternatywa w postaci żetonów. Przyszedł sukces i trochę się psują...
No nie oszukujmy sie, to sa kolekcjoinerskie rzeczy - robia metalowe wylewy za milion monet xD
Probe9
Posty: 2530
Rejestracja: 24 sie 2018, 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 155 times
Been thanked: 687 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Probe9 »

japanczyk pisze: 25 sie 2023, 13:15
Probe9 pisze: 25 sie 2023, 12:24 A ja ponarzekam :) Ich znakiem rozpoznawczym był brak figurek i oryginalna alternatywa w postaci żetonów. Przyszedł sukces i trochę się psują...
No nie oszukujmy sie, to sa kolekcjoinerskie rzeczy - robia metalowe wylewy za milion monet xD
Mam tego świadomość, ale mam wrażenie, że "zdradzają" swoje DNA ;p
Rabaty: Rebel = 10%, 3trolle = 7%, planszomania = 10%, planszostrefa = 11%.

Moje gry
Awatar użytkownika
kokosowy14
Posty: 327
Rejestracja: 22 sie 2021, 10:13
Has thanked: 158 times
Been thanked: 70 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: kokosowy14 »

Probe9 pisze: 25 sie 2023, 13:17
Spoiler:
Mam tego świadomość, ale mam wrażenie, że "zdradzają" swoje DNA ;p
Żetony w teorii a w praktyce figurki :mrgreen:
Awatar użytkownika
sitfun
Administrator
Posty: 451
Rejestracja: 04 cze 2020, 00:30
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 106 times
Been thanked: 49 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: sitfun »

A tam zaraz zdrada DNA, to ewolucja jest 🙃. Żetony mają metalowy rdzeń, figurki są metalowe, więc wszystko się zgadza 😅 chyba wezmę, ale poczekam na cenę, czy nie okaże się zbytnio kolekcjonerska…
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3569
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1140 times
Been thanked: 2333 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Ardel12 »

Dhel pisze: 25 sie 2023, 10:30 Ej No, chciałem napisać, że oczywiście jak najbardziej to jest ogrywanie, ale jak z tą kawą wyjechałeś i książka, hmm :D

Picie kawy zalewanej wodą z sibronu w kubku z bones ogrywając spotkanie wertując książkę o przeszłości patchesa - nowy wymiar grania :D
Właśnie najpierw pomyślałem o dziecku, ally packu i choćby tych trollach. Niby gameplayowo blisko zeru, ale jednak coś tam to daje. A potem przebłysk ile rzeczy produkują, które nic a nic nie dają do gry. Książkę i wspomnianą matę sam kupiłem w ostatnim zamówieniu(mata, bo dwustronna i użyję jej w innych grach) a Automation chyba czysto z kolekcjonerskiego powodu i ciekawości(dzieciak pewnie się mój ucieszy).
sitfun pisze: 25 sie 2023, 13:55 A tam zaraz zdrada DNA, to ewolucja jest 🙃. Żetony mają metalowy rdzeń, figurki są metalowe, więc wszystko się zgadza 😅 chyba wezmę, ale poczekam na cenę, czy nie okaże się zbytnio kolekcjonerska…
Ja poczekam na cenę, obecnie nie. Chciałbym zobaczyć filmik z rozgrywki z nimi by ocenić. W dodatku pewnie wszystkich bohaterów nie wrzucą od razu, to jak to będzie wyglądać jak będę grał Boomer + jakikolwiek z najnowszych. Jeden z postacią drugi bez? To dopiero będzie głupio wyglądać. A z kolei zestaw samych bohaterów to...no właśnie, czy takie krocie kasy? Wszystkich postaci jest 18(nie wiem jak Lab rats liczyć czy oni mają osobne sztony i ile jest w Unbreakable - dałem, że 2)? No to jeden dodatek do bc ma ich więcej. 75 euro. Do tych 18 figurek jeszcze były pokazane zwierzaki, to w sumie robialne. Do tego dochodzą tyranci i przeciwnicy. Nie wiem jak Wam, ale jak jeszcze szukanie figurki dla bohatera i tyranta wygląda ok(raz na partię) to już wyszukiwanie wrogów...może być aż nazbyt upierdliwe(choć na razie tego nie pokazali).

Ale jak to na pólce by wyglądało :D
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8918
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2817 times
Been thanked: 2500 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

Gromb pisze: 25 sie 2023, 13:12 kto orarnie zbiorowe tym razem? Aż chciałbym poprosić o to kilku userów, ale może nie mają ochoty na przygodę że Spiral po ostatnich przygodach Liska...
Nie wiem o czym mowa, ja dostałem swoją zbiorówkę jako pierwszy na forum :mrgreen:
Tak, będę robił grupówkę, ale liczę, że Kuba też i "zabierze mi" większość "wysyłkowiczów".
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
rogal
Posty: 274
Rejestracja: 14 maja 2020, 19:15
Has thanked: 34 times
Been thanked: 55 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: rogal »

Powoli przymierzam się do zakupu podstawki i pytanie
a za ile teraz wychodzi najtaniej too many bones podstawka PL ? dalej w portalu z czyjąś zniżka ?
ODPOWIEDZ