Area control, klimat średniowiecza, zero kości, 6 graczy - jest coś takiego?

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
StanleyStone
Posty: 244
Rejestracja: 17 lis 2015, 17:07
Has thanked: 61 times
Been thanked: 24 times

Area control, klimat średniowiecza, zero kości, 6 graczy - jest coś takiego?

Post autor: StanleyStone »

Czy macie info o jakimś tytule, który już jest albo ma być niebawem wydany i warto wziąć go na radar, a który to opiera się na klimatach starożytności/średniowiecza, jest tytułem przetłumaczonym na polski, sugerowana w nim liczba graczy co najmniej na 5 i ma dobrze napisaną instrukcję? Taka Gra o Tron niestety ma zbyt uproszczoną ekonomię. Idealny byłby Eclipse w klimatach średniowiecznych/starożytnych (jedyna gra, w której nie przeszkadzają mi kości). Sukcesorzy Aleksandra Wielkiego czy WotR dla mnie zbyt losowe i znowu nie ma elementu ekonomii. Scythe też blisko ideału leży, ale znowu nie ten klimat. Ktokolwiek? Cokolwiek?
Awatar użytkownika
Seraphic_Seal
Posty: 831
Rejestracja: 28 lis 2021, 20:44
Has thanked: 288 times
Been thanked: 192 times

Re: Area control, klimat średniowiecza, zero kości, 6 graczy - jest coś takiego?

Post autor: Seraphic_Seal »

Nie wiem na ile przeszkadzałyby kości w Clash of Cultures (nie znam sytuacji z Eclipse), rzekomo ma być dodatek na 5-6 graczy, ale to też w dłuższej perspektywie.
Na forum wchodzę głównie 7-15:30 w dni robocze.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
StanleyStone
Posty: 244
Rejestracja: 17 lis 2015, 17:07
Has thanked: 61 times
Been thanked: 24 times

Re: Area control, klimat średniowiecza, zero kości, 6 graczy - jest coś takiego?

Post autor: StanleyStone »

Dzięki, ale niestety w Clashu kości mnie mocno zniechęcają. W Eclipse mam sporo narzędzi do manipulowania kośćmi, a w Clashu - wprawdzie nie ja walczyłem - walka 1 piechur na 1 piechura, lidera i słonia skończyła się porażką tych drugich, co było gamechangerem i mocno zraziło mnie do tytułu.
Pablosz
Posty: 15
Rejestracja: 12 lis 2014, 22:17
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times

Re: Area control, klimat średniowiecza, zero kości, 6 graczy - jest coś takiego?

Post autor: Pablosz »

Fief. Nie ma kosci jednak sa wydarzenia ktore moga ostro dopiec. Mialem nie zagralem i sprzedalem bo nie moglem zebrac ekipy. Teraz troche zaluje… Bo ta gra przy dobrej ekipie ponoc jak dobra historia. Dzis mialbym z kim zagrac ale gry juz nie mam… Mordy, malzenstwa, ekskomunika, bitwy ech… Poszukaj wiecej info w necie czy Ci podpasuje. Obecnie dostepna tylko z drugiej reki ale idzie dostac. Pozdrawiam
StanleyStone
Posty: 244
Rejestracja: 17 lis 2015, 17:07
Has thanked: 61 times
Been thanked: 24 times

Re: Area control, klimat średniowiecza, zero kości, 6 graczy - jest coś takiego?

Post autor: StanleyStone »

W Fiefie chyba są kości do bitew, nie? Też kiedyś miałem i właśnie to mnie też odrzuciło.

(zedytowana literówka)
Ostatnio zmieniony 16 mar 2024, 08:47 przez StanleyStone, łącznie zmieniany 1 raz.
Pablosz
Posty: 15
Rejestracja: 12 lis 2014, 22:17
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times

Re: Area control, klimat średniowiecza, zero kości, 6 graczy - jest coś takiego?

Post autor: Pablosz »

masz racje. Sa kosci. Sorki za wprowadzenie w blad.
ODPOWIEDZ