Letnisko dzięki "taniemu" pomysłowi Koneva z wysyłaniem dwóch ludzi po darmowe usprawnienie zaczęło fajnie działać także przy czterech graczach. Karty pogody wpływające na to jacy letnicy wsiadają do pociągu dodały trochę losowości, której faktycznie brakowało. Wydaje mi się, że Letnisko potrzebuje teraz tylko zbalansowania i trochę takich pomysłów padło.
Ptaki działają z partii na partię coraz lepiej. Fajne są szkodliwe ptaki wymuszające jakieś nagłe ruchy w dosyć monotonnym dosypywaniu pokarmu. Jak dla mnie brakuje dynamiki, bo sporo czasu traci się nie tyle na podjecie decyzji co na zorientowanie się w sytuacji na planszy. Nawet jak odpuściłem sobie nadlatujące w przyszłej rundzie euro-ptaki i tylko czasem zerkałem na możliwość zaszkodzenia innym graczom, to i tak ogarnięcie ręki, 6 kart do dobierania oraz ptaków na stole z których każdy zjada 3 rodzaje pokarmu , to jest dużo, według mnie zbyt dużo jak na target gry. Może to jest tylko kwestia jakiegoś rozwiązania graficznego? Żeby lewa nie myliła się z prawą a orzechy z rodzynkami. Może niech na przykład nie będzie istotne czy pokarm jest z lewej czy z prawej strony na karcie ptaka, tylko niech para jego przysmaków to mocny układ a dwa różne pokarmy to słaby (albo odwrotnie)? Sam nie wiem.
Balony zmieniają się w błyskawicznym tempie i jak się grało dwa prototypy temu, to trzeba się gry uczyć od nowa
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)