Wracając do Nurgla.
Długo się zastanawiałem co tu z nim zrobić. Skrócenie koła jest ok, ale zazwyczaj ucina się mu drugą pozycję "Usuń jeden żeton korupcji", ale Tatusiek dostaje wtedy przez podwyższony współczynnik zagrożenia. Czym sobie na to zasłużył...sie pytam
Dalej, jak wspomniał mój przedmówca podmiana karty "Duszące Opary" z dodatku (obniża o jedną kostkę za każdą kartę chaosu) na "Deszcz" z podstawki (podnosi obronę o jeden). Niby git, ale kiedy nie ma Khorna w grze i Nurgle zrobi spama 5xwoj + kara to mamy szarże husarii (masa trupów, przy minimalnych stratach własnych), a dodatkowo ulepszenie siewców zarazy przestaje mieć znaczenie. Hmmmm...to trzeba przetestować.
Dlatego ja zdecydowałem się na 5 kart na początku rozgrywki...najbardziej neutralne rozwiazania i daje Nurglowi pole do manewru na początku.
Dzięki temu zabiegowi w drugiej turze powinniśmy mieć już ulepszenie, ale to tylko nasz wybór.
Uważam, że gra Nurglem na koło nie ma sensu. Grunt to zdobyć co najmniej dwa ulepszenia i walczyć o punkty. Co prawda pomysł z Nieczystym z ulepszeniem to prawdziwy mur zaparowy