Lords of Xidit

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
Piesek Kotek 123
Posty: 7
Rejestracja: 19 sty 2015, 20:41

Lords of Xidit

Post autor: Piesek Kotek 123 »

Niedawno kupiłem grę Lords of Xidit, i po paru grach, zaczeła się powtarzać, każda gra wyglądala tak samo, w kazdą partię grało się tak samo. Przed kupnem czytałem na ten temat, ale spodobała mi sie i kupilem ją. Teraz chcialbym zmodyfikować troche zasady, dodać zdarzenia, kostki i umiejętności. Chcialbym prosić o kilka pomyslow, co moge wniesc do gry, i co mogę zmienić, aby gra była ciekawsza.
n242
Posty: 7
Rejestracja: 29 gru 2012, 19:27

Re: Lords of Xidit

Post autor: n242 »

No ja również grę kupiłem na dniach i jak na razie rozegrałem jedną partię, któa wydała mi się z początku trochę ciągnąca się, więc właśnie przymierzam się do stworzenia jakichś dodatkowych zasad, ale trzeba by to potestować
Z pomysłów na teraz to, aby dodać grze kopa na start, myślałem o tym aby wprowadzić możliwość rekrutowania 2 jednostek w mieście i przeskakiwania kolejności "łapówką": każdy dostaje na start 5 złota, rekrutacja 1 w kolejce jednostki gratis;), rekrutacja 2 w kolejce jednostki to koszt 1zł, 3 w kolejce jednostki to 2zł itd. jak chcemy wziąć odrazu np. 3 jednostkę to sumujemy opłaty czyli płacimy 3zł, chyba że oczywiście jeśli ktoś wziął już którąś z poprzedzających jednostek, to za nią nie płacimy.
Można też nadać sens wieżom magów i np. jeśli ktoś wybuduje 4 piętrową wieżę, to 1 raz w roku wykonując w tym mieście akcję miasto może 1 dowolną jednostkę wyszkolić na maga.
..no cóż grałem wczoraj więc na chwilę obecną więcej nie wymyśliłem ;) ale będę myślał bo gra ma potencjał i aż prosi się o dodatkowe zasady
Piesek Kotek 123
Posty: 7
Rejestracja: 19 sty 2015, 20:41

Re: Lords of Xidit

Post autor: Piesek Kotek 123 »

Ja rownież ostatnio zamowiłem sobie dodatkowe cztery żetony tytanów, tak do skompletowania. Mogę podac link, na Rebelu za 3 zł.
http://www.rebel.pl/product.php/1,1295/ ... datek.html
Piesek Kotek 123
Posty: 7
Rejestracja: 19 sty 2015, 20:41

Re: Lords of Xidit

Post autor: Piesek Kotek 123 »

Myslałem rownież zeby zmienić system walki, czyli ikon na potworach, użyć jako minimalne jednostki do zabicia potwora.
Dajmy na to ze potwora można ubić wieśniakami a magiem nie. Nielogiczne. Lepiej dac potworom siłę, np. 10, a na atak bohatera k6. Minimalne jednostki to np. wiesniak, lucznik i mag. Każdy z nich dodaje nam okreslone dodatkowe punkty do rzutu, według poziomow w ''hierarchi''. Wiec mamy element losowości w walce, siłę potworow i siłe jednostek. Do tego, jesli pisze jakie mamy jednostki wykorzystac, to mozemy dolozyć więcej jednostek do polepszenia rzutu, ale ryzykujemy utrata jednostek. Muszę jeszcze opracować ile i jakie jednostki tracimy, ale pomysl wydaje mi sie OK.
ODPOWIEDZ