Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Plany wydawnicze i dyskusje o wydawnictwach polskich i zagranicznych
Awatar użytkownika
kwiatosz
Posty: 7874
Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
Lokalizacja: Romford/Londyn
Has thanked: 132 times
Been thanked: 417 times
Kontakt:

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: kwiatosz »

ko2a pisze:
rattkin pisze:łamiący news: Potion Explosion już w preorderze w Rebelu

czy są może jakieś dodatkowe informacje nt. pudełka? czy zostało poprawione w finalnej wersji?
To była informacja podstawowa, że wydanie będzie dopiero jak to poprawią. Chyba że o czymś innym mowa, a ja nie zrozumiałem.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b

ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 930 times

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: rattkin »

Tak, z tego co pamiętam, obecny dyspenser to już chyba trzecia wersja. Ta ponoć wreszcie jest akceptowalna.
Awatar użytkownika
yosz
Posty: 6359
Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 193 times
Been thanked: 490 times
Kontakt:

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: yosz »

Napisałem trochę o prototypach które ograłem na Pyrkonie w tym o Domku, Route 666 i Imago od Rebela. [link]
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Awatar użytkownika
REBEL.pl
Posty: 1468
Rejestracja: 29 paź 2008, 11:52
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 199 times
Been thanked: 740 times
Kontakt:

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: REBEL.pl »

-------------------------
NOWE ZAPOWIEDZI:
-------------------------

Holmes: Sherlock & Mycroft

Obrazek Obrazek
(powiększ okładkę) (odwiedź profil na BGG)

Dwuosobowa gra, w której wcielamy się w braci Holmes. Po wybuchu bomby w parlamencie szybko dochodzi do aresztowania głównego podejrzanego. Oficerami policji dowodzi Mycroft Holmes, dla którego sprawa wydaje się być prosta, jednak okazuje się, że jego młodszy brat, Sherlock, będzie próbował dowieść niewinności oskarżonego. W ciągu siedmiu dni śledztwa dwa wielkie umysły będą będą gromadzić dowody i przesłuchiwać świadków, starając się odkryć prawdę.

Sugerowana cena detaliczna: nieustalona
Szacowana data premiery: nieustalona

-------------------------

Piraci 7 Mórz (Pirates of the 7 Seas)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
(powiększ okładkę) (odwiedź profil na BGG)

Innowacyjna i szybka gra o codziennym życiu piratów. Plądrowanie, przygody, liczne skarby i niebezpieczeństwa - to wszystko na Was czeka w tym zgrabnym metalowym pudełku! Gra łączy w sobie zarządzanie kartami i zbieranie zestawów z mechaniką opartą o kości, które zapewniają odpowiednią dawkę ryzyka i niepewności, bez której piracki żywot byłby nudny.
Więcej o grze można dowiedzieć się z recenzji Tycjana: http://miroslawgucwa.znadplanszy.pl/201 ... -ladowych/

Sugerowana cena detaliczna: ok. 109,95 zł
Szacowana data premiery: nieustalona

-------------------------

Sushi Go!

Obrazek
(powiększ okładkę) (odwiedź profil na BGG)

Szybka karcianka, jak łatwo domyślić się po nazwie: o jedzeniu sushi! Gracze starają się zjeść taką kombinację różnorodnych potraw, która przyniesie im na koniec największą liczbę punktów. Mechanika draftu powoduje, że musimy nie tylko skupiać się na własnym żołądku, ale też pilnować tego, co konsumują inni gracze.

Sugerowana cena detaliczna: nieustalona
Szacowana data premiery: nieustalona

-------------------------

Godzina Duszków (Geisterburg)

Obrazek
(powiększ okładkę) (odwiedź profil na BGG)

Gra dla dzieci, przy której również dorośli mogą się dobrze bawić. Gdy jeden z graczy będzie z zasłoniętymi oczami poruszał się po nawiedzonym zamku, pozostali będą starali się kierować go tak, by zdobył jak najwięcej magicznych skarbów, unikając jednocześnie spotkania z duchami. Kooperacyjny charakter gry oparty jest na komunikacji między graczami, dzięki czemu ten tytuł świetnie uczy współpracy ze sobą. Dodatkowym atutem jest fakt, że w grę można grać na różne sposoby.

Sugerowana cena detaliczna: nieustalona
Szacowana data premiery: nieustalona

-------------------------
AKTUALIZACJE:
-------------------------
W ostatnich dniach dotarły do nas trzy nowości: Gra o Tor, Jamaica oraz Kaleidos Junior.
Obrazek Obrazek Obrazek

-------------------------
ODPOWIEDZI:
-------------------------
Pixa pisze:A jak tam sprawa z Time Stories?
Bardzo dobrze :) Negocjacje zagraniczne zakończone, pojawia się możliwość wydania polskiej edycji gry podstawowej oraz 3 pierwszych dodatków za pomocą akcji crowdfundingowej. Czeka nas jeszcze kilka spotkań w związku z tym, ale już teraz wiemy, że będziemy starać się spolonizować tę serię. To czy się uda zależeć już będzie od wspierających i popularności samej akcji :) Trzymajcie kciuki :)
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2016, 08:33 przez REBEL.pl, łącznie zmieniany 1 raz.
wydawnictwo Rebel
Nadchodzące premiery | Aktualności wydawnicze | Kontakt | Dystrybucja: hurt.rebel.pl
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: Bary »

REBEL.pl pisze:
Pixa pisze:A jak tam sprawa z Time Stories?
Bardzo dobrze :) Negocjacje zagraniczne zakończone, pojawia się możliwość wydania polskiej edycji gry podstawowej oraz 3 pierwszych dodatków za pomocą akcji crowdfundingowej. Czeka nas jeszcze kilka spotkań w związku z tym, ale już teraz wiemy, że będziemy starać się spolonizować tę serię. To czy się uda zależeć już będzie od wspierających i popularności samej akcji :) Trzymajcie kciuki :)
No i to jest news dnia. :) Już nie mogę się doczekać!
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
TTR_1983
Posty: 3944
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
Has thanked: 2 times
Been thanked: 88 times
Kontakt:

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: TTR_1983 »

WOW! News dnia!
Awatar użytkownika
Tehanu
Posty: 128
Rejestracja: 15 cze 2005, 03:06
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 3 times

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: Tehanu »

REBEL.pl pisze:
Pixa pisze:A jak tam sprawa z Time Stories?
Bardzo dobrze :) Negocjacje zagraniczne zakończone, pojawia się możliwość wydania polskiej edycji gry podstawowej oraz 3 pierwszych dodatków za pomocą akcji crowdfundingowej. Czeka nas jeszcze kilka spotkań w związku z tym, ale już teraz wiemy, że będziemy starać się spolonizować tę serię. To czy się uda zależeć już będzie od wspierających i popularności samej akcji :) Trzymajcie kciuki :)
A mnie się ta akcja, w której z crowdfundingu korzysta rozwinięta firma i duży gracz w branży, zupełnie nie podoba.
Przypomina mi to dziadostwo jakiego nauczyły się firmy w Polsce pt. handel rzeczami, których nie mają w magazynie bo "możemy Panu sprowadzić", albo wysyłka wprost od producenta (czytaj z Chin).
Jeśli korzystają ze zbiórek młode firmy to jak najbardziej OK- każdy od czegoś zaczynał. Ale w tym przypadku Rebel ma ogromne doświadczenie i wręcz doskonałą informację o rynku, potrafi oszacować podaż. Poobserwował niegasnące zainteresowanie grą od premiery i stąd decyzja- z pewnością byłaby taka sama bez dostępu do crowdfundingu.
Poparcie konsumentów na takie akcje otwiera tylko furtkę, i wkrótce tak samo jak w firmach "możemy Panu sprowadzić", będziemy czekać na wszystkie produkty/gry z góry opłacone po kilka miesięcy.
"You have to learn the rules of the game.
And then you have to play better than anyone else."
Albert Einstein
Awatar użytkownika
BartP
Administrator
Posty: 4721
Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 384 times
Been thanked: 886 times

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: BartP »

W przypadku akurat tej gry akcja crowdfundingowa zupełnie mnie nie dziwi.
TTR_1983
Posty: 3944
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
Has thanked: 2 times
Been thanked: 88 times
Kontakt:

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: TTR_1983 »

Tehanu pisze:
A mnie się ta akcja, w której z crowdfundingu korzysta rozwinięta firma i duży gracz w branży, zupełnie nie podoba.
Przypomina mi to dziadostwo jakiego nauczyły się firmy w Polsce pt. handel rzeczami, których nie mają w magazynie bo "możemy Panu sprowadzić", albo wysyłka wprost od producenta (czytaj z Chin).
Jeśli korzystają ze zbiórek młode firmy to jak najbardziej OK- każdy od czegoś zaczynał. Ale w tym przypadku Rebel ma ogromne doświadczenie i wręcz doskonałą informację o rynku, potrafi oszacować podaż. Poobserwował niegasnące zainteresowanie grą od premiery i stąd decyzja- z pewnością byłaby taka sama bez dostępu do crowdfundingu.
Poparcie konsumentów na takie akcje otwiera tylko furtkę, i wkrótce tak samo jak w firmach "możemy Panu sprowadzić", będziemy czekać na wszystkie produkty/gry z góry opłacone po kilka miesięcy.
Nie wspieraj, jak Ci się nie podoba.
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 930 times

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: rattkin »

Gdyby zainteresowanie było niesamowite, to by do Space Cowboys walili polscy wydawcy drzwiami i oknami. Jakoś o tym nie słychać. Więc stosuje się brzytwę Ockhama: albo warunki wydawnicze są twarde (np. duży nakład albo duży koszt licencji) albo to zainteresowanie nie jest wcale tak duże (lub trudne do oszacowania). Chociaż ja też mam już serdecznie dość crowdfundingu...

"Nie wspieraj jak Ci się nie podoba" to jest niski argument, jeśli za chwilę takie praktyki doprowadzą do tego, że każdą nową grę trzeba będzie wyszukiwać na wspieram.to i płacić za nią wprzód.
Awatar użytkownika
ChlastBatem
Posty: 1648
Rejestracja: 14 kwie 2014, 15:35
Lokalizacja: Gdynia/Gdańsk
Has thanked: 12 times
Been thanked: 28 times

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: ChlastBatem »

Pytania o Sushi Go.

Czy Wasze wydanie tyczy się tej wersji co widać na obrazku w metalowej puszce?

Czy gra będzie zawierać notes na punktacje albo karty do zaznacznia punktów?

Czy będą dodawane karty promo z sosem sojowym lub do dokupienia?
TTR_1983
Posty: 3944
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
Has thanked: 2 times
Been thanked: 88 times
Kontakt:

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: TTR_1983 »

rattkin pisze:Gdyby zainteresowanie było niesamowite, to by do Space Cowboys walili polscy wydawcy drzwiami i oknami. Jakoś o tym nie słychać. Więc stosuje się brzytwę Ockhama: albo warunki wydawnicze są twarde (np. duży nakład albo duży koszt licencji) albo to zainteresowanie nie jest wcale tak duże (lub trudne do oszacowania). Chociaż ja też mam już serdecznie dość crowdfundingu...

"Nie wspieraj jak Ci się nie podoba" to jest niski argument, jeśli za chwilę takie praktyki doprowadzą do tego, że każdą nową grę trzeba będzie wyszukiwać na wspieram.to i płacić za nią wprzód.
Wydawcy nie walą, bo pewnie Rebel ma wyłączność na Space Cowboys, poza tym sporo pracy redaktorskiej jest przy niej. Nie rozumiem oburzenia akcją, która tak naprawdę pokaże czy jest na polskim rynku miejsce na taką grę.
Lubel
Posty: 628
Rejestracja: 17 gru 2011, 13:58
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 5 times

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: Lubel »

Tehanu pisze: Poparcie konsumentów na takie akcje otwiera tylko furtkę, i wkrótce tak samo jak w firmach "możemy Panu sprowadzić", będziemy czekać na wszystkie produkty/gry z góry opłacone po kilka miesięcy.
Przecież nie musisz wspierać, i tak poczekasz na wydanie i sobie kupisz jak już wydadzą bez przedpłaty, ale drożej, sporo drożej.
Awatar użytkownika
lynwith
Posty: 242
Rejestracja: 27 sty 2015, 22:27
Lokalizacja: Katowice

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: lynwith »

rattkin pisze:"Nie wspieraj jak Ci się nie podoba" to jest niski argument, jeśli za chwilę takie praktyki doprowadzą do tego, że każdą nową grę trzeba będzie wyszukiwać na wspieram.to i płacić za nią wprzód.

Osobiście marzyłem o tym by ta gra została wydana w naszym rodzimym języku i jeśli jedynym możliwym sposobem porozumienia pomiędzy wydawcami jest akcja crowdfundingowa to jestem, jak najbardziej za... Zresztą w przypadku REBEL'a nie martwiłbym się o zbyt częste pojawianie się gier na portalach crowdfundingowych i wydaje mi się, iż niektórzy trochę demonizują ^^"
Awatar użytkownika
ramar
Posty: 996
Rejestracja: 03 lis 2014, 18:26
Lokalizacja: Kalisz
Been thanked: 2 times

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: ramar »

Wydanie gry przez portal np. wspieram.to to nie tylko zmniejszenie ryzyka, ale także wyższe koszty dla firmy, która się na to decyduje. Niektórzy, wydaje się, że o tym nie wiedzą lub/i nie chcą wiedzieć lub/i nie rozumieją.
Brawo dla Rebela za mimo wszystko odważny krok. GFP na wydaniu Fields of Arle pokazało, że gry, które z pozoru cieszą się mniejszym potencjałem sprzedażowym, mogą pozytywnie zaskoczyć. A dzięki "wspieraczce" można dodatkowo podbić zainteresowanie.
Awatar użytkownika
Epyon
Posty: 1164
Rejestracja: 30 mar 2012, 08:07
Lokalizacja: Tychy
Been thanked: 8 times

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: Epyon »

Byłoby fajnie, gdyby early birds były ograniczone czasowo, a nie ilościowo. ;)
TTR_1983
Posty: 3944
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
Has thanked: 2 times
Been thanked: 88 times
Kontakt:

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: TTR_1983 »

Gra się ufunduje niezłą kwotą, jestem o tym przekonany. Jeśli ktoś nie chce "mrozić" kasy to może kupić później, w normalnej dystrybucji.
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: Bary »

@Tehanu
Także nie do końca się zgodzę z tym, co napisałeś. Niegasnące zainteresowanie kilkunastu osób na tym forum niestety może się nie przełożyć na wymierny zysk dla firmy. Pamiętajmy, że Rebel po wstępnym rozeznaniu odrzucił pomysł wydania tego tytułu najprawdopodobniej właśnie ze względu na wysokie ryzyko. Crowdfunding jest tutaj idealnym konsensusem. My dostaniemy grę, na którą czekamy, Rebel zaś będzie miał zagwarantowane bezpieczeństwo inwestycji. Nie demonizujmy crowdfunding-u. Gdyby nie GFP, to wszakże nie byłoby polskich wersji Roll for the Galaxy, Pól Arle itd.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: misioooo »

Jakiż to problem zrobić coś jak P500 w GMT? Tylko u nas np P200... Jak 200 osób zamówi w preorderze to dopiero wtedy rusza produkcja gry. Można to robić na swojej stronie, nie potrzeba dodatkowej platformy, która też kosztuje...
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
Muad'Dib
Posty: 1561
Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 63 times
Been thanked: 106 times

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: Muad'Dib »

Zgadzam się, że crowdfunding daje nam więcej dobrego niż złego. Gry dzięki temu trafiają do nas i w wielu przypadkach dużo taniej. Oczywiście, że firmy płacą prowizję platformom ale mimo wszystko myślę, że i tak dzięki temu są tańszę niż gdyby mieli zaangażować swoje środki (jeśli w ogóle mają taką opcję). A że czekamy po kilka miesięcy? I tak wielu z Was narzeka, że nie nadąża ogrywać zakupów i nieraz długo czekają na swoją kolej. Podobnie jest w moim przypadku.

Żeby nie było offtopu, również w tym momencie Time Stories wskakuje na mój radar. Od dawna mnie interesuje ten tytuł ale ze względu na zależność językową, wisiał tylko na wishliście. Dzięki polskiej wersji będę miał możliwość znaleźć współgraczy.
misioooo pisze:Jakiż to problem zrobić coś jak P500 w GMT? Tylko u nas np P200... Jak 200 osób zamówi w preorderze to dopiero wtedy rusza produkcja gry. Można to robić na swojej stronie, nie potrzeba dodatkowej platformy, która też kosztuje...
Myślę, że to wynika z faktu, że akcje crowdfundingowe są dużo bardziej medialne i dzięki nim łatwiej trafić do szerszej publiczności.
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
Awatar użytkownika
Tehanu
Posty: 128
Rejestracja: 15 cze 2005, 03:06
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 3 times

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: Tehanu »

ramar pisze:Wydanie gry przez portal np. wspieram.to to nie tylko zmniejszenie ryzyka, ale także wyższe koszty dla firmy, która się na to decyduje. Niektórzy, wydaje się, że o tym nie wiedzą lub/i nie chcą wiedzieć lub/i nie rozumieją.
Brawo dla Rebela za mimo wszystko odważny krok. GFP na wydaniu Fields of Arle pokazało, że gry, które z pozoru cieszą się mniejszym potencjałem sprzedażowym, mogą pozytywnie zaskoczyć. A dzięki "wspieraczce" można dodatkowo podbić zainteresowanie.
Heh wyższe koszty? Wpuszczenie kolejnego pośrednika ze swoją prowizją (operatora crowdfundingu) to wyższy koszt, który jest pokrywany bezpośrednio ze zbiórki. Owszem, prawdopodobnie zwiększy to koszt finalnego produktu, ale jest pokrywany bezpośrednio przez konsumentów, a nie przez Rebela.
I jeszcze gdzie ten "odważny krok" skoro Time Stories:
- jest na rynku od ponad pół roku - już wiadomo jak został przyjęty przez społeczność, a nawet jak się sprzedają dodatki
- jeśli z jakiegoś powodu sprzedaż nie osiągnie satysfakcjonującego wolumenu projekt/produkcja nie wystartuje
Bary pisze:@Tehanu
Także nie do końca się zgodzę z tym, co napisałeś. Niegasnące zainteresowanie kilkunastu osób na tym forum niestety może się nie przełożyć na wymierny zysk dla firmy. Pamiętajmy, że Rebel po wstępnym rozeznaniu odrzucił pomysł wydania tego tytułu najprawdopodobniej właśnie ze względu na wysokie ryzyko. ...
j.w. nie tylko na podstawie zainteresowania kilku osób na forum, ale wielkość/dynamikę sprzedaży poprzez sklep, partnerów handlowych, wysokość w rankingu BGG, przyjęcie tytułu na innych rynkach...
To nie jest autorski projekt Rebela (w moim odczuciu właśnie takim projektom powinny patronować wszelkie zbiórki), a jedynie zwiększenie potencjału sprzedaży produktu, który już dobrze został przyjęty przez rynek.
"You have to learn the rules of the game.
And then you have to play better than anyone else."
Albert Einstein
Awatar użytkownika
ramar
Posty: 996
Rejestracja: 03 lis 2014, 18:26
Lokalizacja: Kalisz
Been thanked: 2 times

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: ramar »

Tehanu pisze:
ramar pisze:Wydanie gry przez portal np. wspieram.to to nie tylko zmniejszenie ryzyka, ale także wyższe koszty dla firmy, która się na to decyduje. Niektórzy, wydaje się, że o tym nie wiedzą lub/i nie chcą wiedzieć lub/i nie rozumieją.
Brawo dla Rebela za mimo wszystko odważny krok. GFP na wydaniu Fields of Arle pokazało, że gry, które z pozoru cieszą się mniejszym potencjałem sprzedażowym, mogą pozytywnie zaskoczyć. A dzięki "wspieraczce" można dodatkowo podbić zainteresowanie.
Heh wyższe koszty? Wpuszczenie kolejnego pośrednika ze swoją prowizją (operatora crowdfundingu) to wyższy koszt, który jest pokrywany bezpośrednio ze zbiórki. Owszem, prawdopodobnie zwiększy to koszt finalnego produktu, ale jest pokrywany bezpośrednio przez konsumentów, a nie przez Rebela.
I jeszcze gdzie ten "odważny krok" skoro Time Stories:
- jest na rynku od ponad pół roku - już wiadomo jak został przyjęty przez społeczność, a nawet jak się sprzedają dodatki
- jeśli z jakiegoś powodu sprzedaż nie osiągnie satysfakcjonującego wolumenu projekt/produkcja nie wystartuje
By uściślić szczegóły: każdy koszt jest pokrywany przez sprzedającego (jeżeli działalność jest rentowna). Jednak wyższy koszt, to mniejsza marża, a to mniejszy zysk. Chyba, że podwyższymy cenę, lecz wtedy możliwe, że zwiększenie marży nie pokryje straty z utraconej sprzedaży, a to oznacza mniejszy zysk.
Gry jednorazowe, to w dalszym ciągu pewien eksperyment. A specyfika rynku polskiego i bariera psychologiczna ceny oraz ceny w stosunku do ilości rozgrywek, jest zapewne inna niż np w Ameryce. Niewiadomych jest sporo.
xelos80
Posty: 669
Rejestracja: 15 lis 2013, 17:33
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: xelos80 »

Pytanie czy to będzie jakis bigbox (ewentualnie podstawka w jednym a dodatki w oddzielnym) zeby ograniczyć koszt? Czy kazdy dodatek w oddzielnym pudle. Wtedy cena za wszystko może być znacząca.
Awatar użytkownika
kwiatosz
Posty: 7874
Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
Lokalizacja: Romford/Londyn
Has thanked: 132 times
Been thanked: 417 times
Kontakt:

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: kwiatosz »

Są jakieś dane potwierdzające to dobre przyjęcie się gry w Polsce? Bo minimalny sensowny nakład to pewnie z tysiąc sztuk, obstawiałbym, że Rebel, nawet robiąc finansowanie społecznościowe, nie liczy na sprzedanie całego nakładu dającego opłacalność w ten sposób - a jedynie kilkuset sztuk resztą nakładu ryzykując własne pieniądze.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b

ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
Awatar użytkownika
Munchhausen
Posty: 729
Rejestracja: 01 sty 2013, 22:29
Lokalizacja: Poznań/ Wągrowiec
Has thanked: 148 times
Been thanked: 129 times
Kontakt:

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

Post autor: Munchhausen »

Nie rozumiem oburzenia części ludzi - platformy crowdfundingowe powstały właśnie dla tego typu ryzykownych projektów. Gra jest MOCNO specyficzna i do tego jednorazowa, więc zbieranie na nią pieniędzy jak najbardziej ma sens.
Zablokowany