The Others (Eric M. Lang)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Veridiana
- Administrator
- Posty: 3237
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 17:21
- Lokalizacja: Czyżowice
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 60 times
- Kontakt:
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Dyskusja o problemach z transportem została przeniesiona do działu Finansowanie Społecznościowe.
- bubu
- Posty: 605
- Rejestracja: 21 lut 2014, 15:16
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 6 times
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Można pisać już tu : )
Grał ktoś? Ja na razie rozpakowałem, na rozgrywkę poczekam do przyszłego tygodnia.
Jakoś na poziomie CMON czyli pierwsza klasa.
Nie wiem jak to przechowywać- zbyt grube karty postaci i za dużo kafli planszy, żeby wszystko weszło do jednego pudła a zazwyczaj tak pakuję: / A nie poświęcę całej półki na jeden tytuł..
Grał ktoś? Ja na razie rozpakowałem, na rozgrywkę poczekam do przyszłego tygodnia.
Jakoś na poziomie CMON czyli pierwsza klasa.
Nie wiem jak to przechowywać- zbyt grube karty postaci i za dużo kafli planszy, żeby wszystko weszło do jednego pudła a zazwyczaj tak pakuję: / A nie poświęcę całej półki na jeden tytuł..
-
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 37 times
Re: [KS] The Others - 7 Sins
No a co zrobisz z kartonami? Wyrzucisz? Nie ma szans na pomieszczenie tego w jednym pudle.bubu pisze:Można pisać już tu : )
Grał ktoś? Ja na razie rozpakowałem, na rozgrywkę poczekam do przyszłego tygodnia.
Jakoś na poziomie CMON czyli pierwsza klasa.
Nie wiem jak to przechowywać- zbyt grube karty postaci i za dużo kafli planszy, żeby wszystko weszło do jednego pudła a zazwyczaj tak pakuję: / A nie poświęcę całej półki na jeden tytuł..
Ja dziś tyko obejrzałem pudełka czy nie ucierpiały w transporcie - jutro wielki unboxing
Rabaty:
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Eh jak ja nie lubię takich gier kiedy przegapie kampanie na ks, a wersja retail jest uboga (np Blood rage) ;/ Jak rozpakujecie to pochwalcie się jak gra się prezentuje =) oczywiście wrażenia z rozgrywki zawsze mile widziane =)
Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: [KS] The Others - 7 Sins
wrzuć zdjęcia.olsszak pisze:Ja dziś tyko obejrzałem pudełka czy nie ucierpiały w transporcie - jutro wielki unboxing
- bubu
- Posty: 605
- Rejestracja: 21 lut 2014, 15:16
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 6 times
Re: [KS] The Others - 7 Sins
No zazwyczaj wyrzucam albo wydaję. Tym razem faktycznie się nie da.olsszak pisze: No a co zrobisz z kartonami? Wyrzucisz? Nie ma szans na pomieszczenie tego w jednym pudle.
Grzechy popakowałem w woreczki strunowe i wrzuciłem do tego brązowego kartonika w głównym pudle. Pytanie co z dodatkowymi postaciami i kaflami miasta.
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Już po pierwszych rozgrywkach...alukard88 pisze:Eh jak ja nie lubię takich gier kiedy przegapie kampanie na ks, a wersja retail jest uboga (np Blood rage) ;/ Jak rozpakujecie to pochwalcie się jak gra się prezentuje =) oczywiście wrażenia z rozgrywki zawsze mile widziane =)
Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka
"Haven's Last Stand" - czyli polecany na początek scenariusz, do którego było trzykrotne podejście.
Za pierwszym razem - przegapiono dodawanie do rzutów kośćmi wartości "Base Defense" - oddział FAITH zniknął w dwie rundy
Za drugim razem - mając za sobą doświadczenie z Zombicide, jako gry tej samej ekipy - oddział FAITH radośnie rzucił się do rżnięcia wrogów i jego agonia trwała dodatkowe dwie rundy
Za trzecim razem - wreszcie wypracowano jakąś taktykę (choć i tak padło 3 Bohaterów):
a) tłuczono tylko wrogów będących celem misji lub stanowiących realne zagrożenie, często ich omijając nawet za cenę utraty punktu zdrowia,
b) korzystano bardziej z umiejętności zespołu i przedmiotów (zwłaszcza skille pozwalające na przesuwanie wrogów lub likwidowanie ich bez walki na początku/końcy tury),
c) Orbital Strike - przejęcie punktu sterowania okazało się kluczowe.
-
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 37 times
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Wladek,
W ile osób graliście ?
P.s. Ja jeszcze nie grałem, ale mam wrazenie, ze w tej grze trzeba się oswoic z tym, ze bohaterowie mogą zginąć, i o ile dobrze widziałem na gameplayu to po prostu bierzesz nowego z puli ?
W ile osób graliście ?
P.s. Ja jeszcze nie grałem, ale mam wrazenie, ze w tej grze trzeba się oswoic z tym, ze bohaterowie mogą zginąć, i o ile dobrze widziałem na gameplayu to po prostu bierzesz nowego z puli ?
Rabaty:
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Gra przeszła swój chrzest bojowy dzisiaj ^^
Pierwszy scenariusz Haven's Last Stand ograny ( chociaż osobiście mam pewne wątpliwości, ale o tym w drugiej części postu.. ) podstawowa drużyna F.A.I.T.H. przeciwko Envy z lekarzami. Grałem grzechem i do ostatniej rundy było ciekawie i wyrównanie przynajmniej z mojej perspektywy. Bawiłem się świetnie... Chociaż na początku nie byłem zachwycony, jak zeszło mi kilka abominacji ( Thorley potrafi zajść za skórę ). Niemniej dużo dają pentagramy oraz przyczajenie się na graczy tworząc grupy potworów. Tak czy inaczej bardzo podobała mi się rozkminka graczy i szukanie od początku strategii ( osobiście pewnie podejmowałbym inne decyzje i to jak dla mnie póki co jest to duży plus, że nie ma jednej konkretnej taktyki na wygranie ).
Zapewne nie obyło się bez jakiś niedopatrzeń, jak u kolegi powyżej ( nie aż takich by nie dodawać obrony postaci do wyrzuconych tarcz, bo tak to rzeczywiście można szybko wykończyć graczy ).
Odnośnie wątpliwości... Może mi ktoś wyjaśnić jak to jest z tym ruchem popleczników grzechu ? Czy tylko mi się wydaje, że w gameplayu jaki był na Kicku poruszały się one inaczej... To znaczy pomiędzy miejscami, gdzie można je przywołać, a teraz przynajmniej po kilkukrotnym przeglądnięciu instrukcji nie widziałem takiego obostrzenia ( jedynie przy ponownym przywołaniu potworów nie mogą wejść na nest zajęty przez innego mobka... ) i zmieszanie ruchu z ruchem graczy to znaczy danie możliwości przemieszczania się o dwie przestrzenie.
@Up
Tak Olsszak trzeba się pogodzić ze śmiercią bohatera, moja ekipa podeszła do tego dość pragmatycznie... Tych lepszych w ich mniemaniu zostawili sobie na końcówkę rozgrywki.
Co do grania, graliśmy w 4 osoby
Pierwszy scenariusz Haven's Last Stand ograny ( chociaż osobiście mam pewne wątpliwości, ale o tym w drugiej części postu.. ) podstawowa drużyna F.A.I.T.H. przeciwko Envy z lekarzami. Grałem grzechem i do ostatniej rundy było ciekawie i wyrównanie przynajmniej z mojej perspektywy. Bawiłem się świetnie... Chociaż na początku nie byłem zachwycony, jak zeszło mi kilka abominacji ( Thorley potrafi zajść za skórę ). Niemniej dużo dają pentagramy oraz przyczajenie się na graczy tworząc grupy potworów. Tak czy inaczej bardzo podobała mi się rozkminka graczy i szukanie od początku strategii ( osobiście pewnie podejmowałbym inne decyzje i to jak dla mnie póki co jest to duży plus, że nie ma jednej konkretnej taktyki na wygranie ).
Zapewne nie obyło się bez jakiś niedopatrzeń, jak u kolegi powyżej ( nie aż takich by nie dodawać obrony postaci do wyrzuconych tarcz, bo tak to rzeczywiście można szybko wykończyć graczy ).
Odnośnie wątpliwości... Może mi ktoś wyjaśnić jak to jest z tym ruchem popleczników grzechu ? Czy tylko mi się wydaje, że w gameplayu jaki był na Kicku poruszały się one inaczej... To znaczy pomiędzy miejscami, gdzie można je przywołać, a teraz przynajmniej po kilkukrotnym przeglądnięciu instrukcji nie widziałem takiego obostrzenia ( jedynie przy ponownym przywołaniu potworów nie mogą wejść na nest zajęty przez innego mobka... ) i zmieszanie ruchu z ruchem graczy to znaczy danie możliwości przemieszczania się o dwie przestrzenie.
@Up
Tak Olsszak trzeba się pogodzić ze śmiercią bohatera, moja ekipa podeszła do tego dość pragmatycznie... Tych lepszych w ich mniemaniu zostawili sobie na końcówkę rozgrywki.
Co do grania, graliśmy w 4 osoby
-
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 37 times
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Finalna weryfikacja. Przy zalozeniu wzięcia wszystkich dodatków drużynowych obok podstawowego pledge mamy:olsszak pisze:A czemu nie liczysz 6 kości, które widać koło soundtracku na zbiorczej grafice ?:)AkitaInu pisze:Mi wychodziolsszak pisze:No ja rozumiem to, ale:
Sins - 7 podstawka, 6 SG (2 pudełka Grzechów), 15 (5 x 3) pudełka Grzechów = 28 sztuk
Fatih - 7 podstawka, 9 (3 x 3) w Beta, Detla, Gamma = 16 sztuk
Sin: 22 (rzeczywiście w tych 2 pudłach podstawowych SINów nie ma chyba kostek
Hero: 16
Hero:
3 x 3 + 7 z podstawki czyli 16 niebieskich
SIN:
5 x 3 + 7 z podstawki czyli 22 zielonych
Miałeś racje Andrzeju
Rabaty:
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Re: [KS] The Others - 7 Sins
do mnie przyszlo wczoraj, pan w kiosku zdziwil sie ze takie wielkie pudlo, ja tym bardziej bo nie dostalem zadnego powiadomienia I myslalem ze to jakas pierdola z chin do odebrania
w podstawke jest 1 grzech I jedna ekipa a dodatkowo doslali 5 grzechow I 2teamy, tak? tak na szyko by sprawdzic czy mam wszystko bo nie moge sie zalogowac w pracy na KS...
w podstawke jest 1 grzech I jedna ekipa a dodatkowo doslali 5 grzechow I 2teamy, tak? tak na szyko by sprawdzic czy mam wszystko bo nie moge sie zalogowac w pracy na KS...
- pan_satyros
- Posty: 6131
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 646 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: [KS] The Others - 7 Sins
W podstawce masz 2 grzechy.el.kocyk pisze:do mnie przyszlo wczoraj, pan w kiosku zdziwil sie ze takie wielkie pudlo, ja tym bardziej bo nie dostalem zadnego powiadomienia I myslalem ze to jakas pierdola z chin do odebrania
w podstawke jest 1 grzech I jedna ekipa a dodatkowo doslali 5 grzechow I 2teamy, tak? tak na szyko by sprawdzic czy mam wszystko bo nie moge sie zalogowac w pracy na KS...
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Re: [KS] The Others - 7 Sins
dziekuje, czyli ogolnie sa wszystkie...
mam nadzieje zagrac jak najszybciej, choc jeszcze nie udalo sie zagrac w B-sieged...
mam nadzieje zagrac jak najszybciej, choc jeszcze nie udalo sie zagrac w B-sieged...
-
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 37 times
Re: [KS] The Others - 7 Sins
No dobrze, po dwóch rozgrywkach solo, aby jak najlepiej rozkminić zasady zagraliśmy partyjkę we 3 czyli duet sterujacy 4 bohaterami vs Władca Grzechu
Graliśmy team Alpha vs Pride.
Scenariusz zalecany jako startowy - Heavens in Lands
Kto wygrał?
Gracze dzięki temu, że w sytuacji, kiedy jest realizowana misja i jednocześnie ktoś ginie dokonując tego to premiowana jest drużyna F.A.I.T.H (co niezmiernie ucieszyło mnie i kolegę )
Koniec rozgrywki:
początek 3 rundy
Wrażenia? Gra oprócz naprawdę rewelacyjnego wykonania jest po prostu świetna. Pierwsze myśli poniżej.
Od strony gracza:
1) Trzeba myśleć perspektywicznie - parę kroków naprzód.
2) Trzeba współpracować w ramach drużyny dla większego celu, nie kierować się tylko interesem pojedynczego bohatera, którym akurat gramy.
3) Trzeba mieć świadomość tego, że bohaterowie giną i trzeba z tej śmierci wyciągnąć jak największe korzyści.
4) Trzeba uważać na testy zepsucia i testy ognia oraz na stojące na naszej drodze potwory, których nie zabijemy - punkty życia mogą nam bardzo szybko wyparować przy nieostrożnej grze.
5) Trzeba uważnie wybrać bohaterów startowych. Nie wiem jak inni liderzy, ale lider Alpha team to must have, jeśli inni mają podobne bonusy to ważne, aby jak najwięcej z nich czerpać. Zatem warto chronić lidera. Też początkowa drużyna nie może mieć samych "najlepszych", bo śmierć i tak nadejdzie a potem nie będzie kim walczyć
6) Warto umiejętnie przekazywać sobie NPC, aby cały team na nich korzystał czyt. upuścić na koniec swojej rundy, aby ktoś inny chwycił (oczywiście SIns player może to wykorzystać, ale czasem gra jest warta świeczki)
7) Działko orbitalne - lodzio miodzio
Niestety sporo zależy od upgrade - jak nie polosuje się startowe inventory (przydatność itemów zależy od misji) to można być głęboko w d... Zastanawiam się czy nie zrobić jakiegoś home rule w zakresie ile kart ma być w tym decku?
9) Trzeba pilnować Sins playera, aby nie stackował potworów, a także tokenów ognia/zepsucia czy pentagramu
10) Pilnować, aby dociągu kart nie miał co rundę tj. pilnować aby jednak jakiś bohater był przy jakimś altarze.
11) Trzeba nauczyć się korzystać z umiejętności bohaterów, aby jak najefektywniej je stosować.
12) Nie robić akcji na hura ani też zbyt ostrożnie łażąc po planszy - jak się Sins player rozpanoszy, pogrupuje to często może być po ptokach.
od strony SIns player:
1) Trzeba pilnować tego jakie karty i w jakim momencie zagrać, aby nie przegapić najlepszego momentu
2) Grupować potwory, ale też innymi ustanawiać tor przeszkód grożący ranami
3) Umiejętnie korzystać z żetonów reakcji - aby się z nich nie wypstrykać za szybko, ale też, aby nie kisić ich za długo
4) Pamiętać o umiejętności wynikajacej z rodzaju wybranego akolity, a także z umiejętności danego grzechu
5) Wyszukiwać osłabione jednostki i je dobijać - im wyżej na torze apokalipsy tym lepiej.
6) Nie przejmować się pierwszymi traconymi potworami - w końcu trzeba mieć co przyzywać.
7) Trzymać się budynków - strzelcy z upgradem marskman mogą naprawdę czynić spustoszenie
Jest kilka kwestii dla mnie ciut wątpliwych tj.
1) Timing pewnych czynności np. sins cards z tekstem "Start of the hero turn" vs podniesienie NPC, vs City Action vs jakiekolwiek ability działające na starcie tury wynikajace czy z upgrade czy z umiejętności - nie mogę znaleźć w instrukcji nic tak jednoznacznego jak w/w warunek zwycięstwa
2) Teleport - zakładam, że skoro w instrukcji jest napisane, że "hero moves in/out of the space" oznacza, że takie wymuszone przesunięcie nie wywołuje testu zepsucia czy ognia?
3) Zadanie z pentagramami w "Heaven in lands" - jeśli w momencie wyboru zadania były tylko dwa pentagramy a bohaterów było 4, to musimy po wyczyszczeniu dwóch czekać na kolejne dwa, które się pojawią? Czy zadanie wykonane po wyczyszczeniu dwóch, które są? Na zasadzie jak z zadaniem z Abominacjami??
Na pewno zapowiada się mega regrywalność:
1) Aż 7 grzechów
2) Każdy scenariusz już na starcie ma 2 wersje mapy a w każdym z pudełek drużynowych dochodzą nowe wersje dla każdej z map co daje łącznie po 6 wersji każdej z mapy - WOW!
3) Dużo bohaterów, których można przesuwać między drużynami i tworzyć najbardziej pasujące
4) Tematyczne druzyny z poszczególnych team boxów, któe zachecają do zagrania każdą z nich wszystkich scenariuszy
Miałem sporo obaw po tym, jak była cisza po dostawach w USA, ale ja jestem zachwycony na chwilę obecną i chciałbym w to grać i grać
Graliśmy team Alpha vs Pride.
Scenariusz zalecany jako startowy - Heavens in Lands
Kto wygrał?
Gracze dzięki temu, że w sytuacji, kiedy jest realizowana misja i jednocześnie ktoś ginie dokonując tego to premiowana jest drużyna F.A.I.T.H (co niezmiernie ucieszyło mnie i kolegę )
Koniec rozgrywki:
początek 3 rundy
Wrażenia? Gra oprócz naprawdę rewelacyjnego wykonania jest po prostu świetna. Pierwsze myśli poniżej.
Od strony gracza:
1) Trzeba myśleć perspektywicznie - parę kroków naprzód.
2) Trzeba współpracować w ramach drużyny dla większego celu, nie kierować się tylko interesem pojedynczego bohatera, którym akurat gramy.
3) Trzeba mieć świadomość tego, że bohaterowie giną i trzeba z tej śmierci wyciągnąć jak największe korzyści.
4) Trzeba uważać na testy zepsucia i testy ognia oraz na stojące na naszej drodze potwory, których nie zabijemy - punkty życia mogą nam bardzo szybko wyparować przy nieostrożnej grze.
5) Trzeba uważnie wybrać bohaterów startowych. Nie wiem jak inni liderzy, ale lider Alpha team to must have, jeśli inni mają podobne bonusy to ważne, aby jak najwięcej z nich czerpać. Zatem warto chronić lidera. Też początkowa drużyna nie może mieć samych "najlepszych", bo śmierć i tak nadejdzie a potem nie będzie kim walczyć
6) Warto umiejętnie przekazywać sobie NPC, aby cały team na nich korzystał czyt. upuścić na koniec swojej rundy, aby ktoś inny chwycił (oczywiście SIns player może to wykorzystać, ale czasem gra jest warta świeczki)
7) Działko orbitalne - lodzio miodzio
Niestety sporo zależy od upgrade - jak nie polosuje się startowe inventory (przydatność itemów zależy od misji) to można być głęboko w d... Zastanawiam się czy nie zrobić jakiegoś home rule w zakresie ile kart ma być w tym decku?
9) Trzeba pilnować Sins playera, aby nie stackował potworów, a także tokenów ognia/zepsucia czy pentagramu
10) Pilnować, aby dociągu kart nie miał co rundę tj. pilnować aby jednak jakiś bohater był przy jakimś altarze.
11) Trzeba nauczyć się korzystać z umiejętności bohaterów, aby jak najefektywniej je stosować.
12) Nie robić akcji na hura ani też zbyt ostrożnie łażąc po planszy - jak się Sins player rozpanoszy, pogrupuje to często może być po ptokach.
od strony SIns player:
1) Trzeba pilnować tego jakie karty i w jakim momencie zagrać, aby nie przegapić najlepszego momentu
2) Grupować potwory, ale też innymi ustanawiać tor przeszkód grożący ranami
3) Umiejętnie korzystać z żetonów reakcji - aby się z nich nie wypstrykać za szybko, ale też, aby nie kisić ich za długo
4) Pamiętać o umiejętności wynikajacej z rodzaju wybranego akolity, a także z umiejętności danego grzechu
5) Wyszukiwać osłabione jednostki i je dobijać - im wyżej na torze apokalipsy tym lepiej.
6) Nie przejmować się pierwszymi traconymi potworami - w końcu trzeba mieć co przyzywać.
7) Trzymać się budynków - strzelcy z upgradem marskman mogą naprawdę czynić spustoszenie
Jest kilka kwestii dla mnie ciut wątpliwych tj.
1) Timing pewnych czynności np. sins cards z tekstem "Start of the hero turn" vs podniesienie NPC, vs City Action vs jakiekolwiek ability działające na starcie tury wynikajace czy z upgrade czy z umiejętności - nie mogę znaleźć w instrukcji nic tak jednoznacznego jak w/w warunek zwycięstwa
2) Teleport - zakładam, że skoro w instrukcji jest napisane, że "hero moves in/out of the space" oznacza, że takie wymuszone przesunięcie nie wywołuje testu zepsucia czy ognia?
3) Zadanie z pentagramami w "Heaven in lands" - jeśli w momencie wyboru zadania były tylko dwa pentagramy a bohaterów było 4, to musimy po wyczyszczeniu dwóch czekać na kolejne dwa, które się pojawią? Czy zadanie wykonane po wyczyszczeniu dwóch, które są? Na zasadzie jak z zadaniem z Abominacjami??
Na pewno zapowiada się mega regrywalność:
1) Aż 7 grzechów
2) Każdy scenariusz już na starcie ma 2 wersje mapy a w każdym z pudełek drużynowych dochodzą nowe wersje dla każdej z map co daje łącznie po 6 wersji każdej z mapy - WOW!
3) Dużo bohaterów, których można przesuwać między drużynami i tworzyć najbardziej pasujące
4) Tematyczne druzyny z poszczególnych team boxów, któe zachecają do zagrania każdą z nich wszystkich scenariuszy
Miałem sporo obaw po tym, jak była cisza po dostawach w USA, ale ja jestem zachwycony na chwilę obecną i chciałbym w to grać i grać
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Rabaty:
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
- ghostartur
- Posty: 411
- Rejestracja: 09 lut 2014, 16:05
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 1 time
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Chwalicie i chwalicie a ja dopiero za tydzień będę zrywał folię . Okrutni jesteście!
-
- Posty: 419
- Rejestracja: 13 sty 2016, 08:25
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Re: [KS] The Others - 7 Sins
A jak Waszym zdaniem wypada sama podstawka? Na KS się nie złapałem, a Polska wersja ponoć tuż tuż. Czy sama podstawka, w której mamy tylko dwa grzechy (dwa scenariusze?) i jedną drużynę bohaterów, jest w ogóle opłacalnym zakupem? Rozumiem, że każdy scenariusz do gry, to po prostu pretekst do rozwałki na planszy?
- cohlerc1
- Posty: 316
- Rejestracja: 11 wrz 2012, 07:30
- Lokalizacja: Radzionków
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 2 times
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Scenariuszy jest 7 x 2 grzechy, co teoretycznie daje 14 roznych kombinacji. Do tego grajac jako zły poza wyborem grzechu wybierasz również akolitów z 3 różnych co nieco urozmaica grę.
Edit: zapomniałem że każdy scenariusz ma dwa ustawienia mapy
Edit: zapomniałem że każdy scenariusz ma dwa ustawienia mapy
Ostatnio zmieniony 22 paź 2016, 08:46 przez cohlerc1, łącznie zmieniany 1 raz.
- pan_satyros
- Posty: 6131
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 646 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Heh teraz żałuję, że nie brakiem dodatkowych teamów. Szczęście że nie miały exow i będą w sprzedaży sklepowej.
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Owszem 7 scenariuszy x 2 grzechy x 2 rozstawienia mapekcohlerc1 pisze:Scenariuszy jest 7 x 2 grzechy, co teoretycznie daje 14 roznych kombinacji. Do tego grajac jako zły poza wyborem grzechu wybierasz również akolitów z 3 różnych co nieco urozmaica grę.
Nie do końca z tą rozwałką... W dużej mierze zależy to od misji.. Największa rozwałka jest w misjach terroru, chociaż i tam są momenty, w których wolisz odpuścić starcie ze zwykłymi przeciwnikami by skupić się na tych pozwalających Ci zakończyć zadanie. Zresztą nie wiem wątpię by gracze wcielający się w F.A.I.T.H. mieli aż takie poczucie rozwałkiCarmash pisze:Rozumiem, że każdy scenariusz do gry, to po prostu pretekst do rozwałki na planszy?
2. W instrukcji przy movement masz taką szarą ramkę odnośnie teleportu i tam jest wyraźnie napisane, że bohaterowie ignorują tokeny oraz potwory w swoim polu używając teleportu, a potwory ignorują bohaterówolsszak pisze: 2) Teleport - zakładam, że skoro w instrukcji jest napisane, że "hero moves in/out of the space" oznacza, że takie wymuszone przesunięcie nie wywołuje testu zepsucia czy ognia?
3) Zadanie z pentagramami w "Heaven in lands" - jeśli w momencie wyboru zadania były tylko dwa pentagramy a bohaterów było 4, to musimy po wyczyszczeniu dwóch czekać na kolejne dwa, które się pojawią? Czy zadanie wykonane po wyczyszczeniu dwóch, które są? Na zasadzie jak z zadaniem z Abominacjami??
3. Może w ramach tego też wchodzi element strategii... Jeśli chcemy potem wziąć to zadanie to lepiej nie usuwać pentagramów xD
-
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 37 times
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Oprócz Omega team i Men of Faithpan_satyros pisze:Heh teraz żałuję, że nie brakiem dodatkowych teamów. Szczęście że nie miały exow i będą w sprzedaży sklepowej.
Lynwith thx za teleport. A pentagram czekam na oficjalną odpowiedź w wątku z FAQ na big.
Co do start of hero turn to hero Player ma pierwszeństwo.
Rabaty:
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Re: [KS] The Others - 7 Sins
olsszak pisze:Lynwith thx za teleport. A pentagram czekam na oficjalną odpowiedź w wątku z FAQ na big.
Co do start of hero turn to hero Player ma pierwszeństwo.
Nie ma za co
Co do drugiego tak podejrzewałem, ale pewności ani poparcia w dowodach nie miałem ;P
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Mam pytanie czy i jakie dodatki były w kampanii ks które nie pojawia się w wersji sklepowej? Zastanawiam się czy będzie jak w br czyli było trochę wyłączności dla ks, ale ogólnie nie odczuwało się tego tak bardzo
Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka
- crsunik
- Posty: 2870
- Rejestracja: 03 sty 2014, 12:12
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Been thanked: 2 times
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Trochę kafli, potworów i bohaterów. W tym cały jeden team - Men of Faith
- pan_satyros
- Posty: 6131
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 646 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: [KS] The Others - 7 Sins
MoF brałem + Apokalipse. Wyglądały genialnie.olsszak pisze:Oprócz Omega team i Men of Faithpan_satyros pisze:Heh teraz żałuję, że nie brakiem dodatkowych teamów. Szczęście że nie miały exow i będą w sprzedaży sklepowej.
Lynwith thx za teleport. A pentagram czekam na oficjalną odpowiedź w wątku z FAQ na big. .
Co do start of hero turn to hero Player ma pierwszeństwo.
Dokupię jeszcze Gamma, Delta i Ragnarok. Olałem je z racji braku exow i niepewnej oceny gry w trakcie kampanii. Niestety teraz wyjdzie pewnie trochę drożej.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2016, 14:14 przez pan_satyros, łącznie zmieniany 1 raz.
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
-
- Posty: 4360
- Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 6 times
Re: [KS] The Others - 7 Sins
Biorąc pod uwagę ile jest tego wszystkiego w sumie, to IMO odczuwalne to będzie znacznie mniej niż przy BR, które było małą grą i te 4 potwory stanowiły zauważalny procent. Więc o ile któryś z bohaterów nie jest jakoś ultra-unikalny, zupełnie nowa jakość, to poza satysfakcją z posiadania wpływ na różnorodność jest ograniczony, chyba, że ktoś z zasady nigdy nie gra dwa razy tą samą postacią W zombicide, gdzie trochę jak w Magii i Mieczu, postać to 50% gry i cała formuła zdaje się opierać na różnorodności w tym zakresie (bo w innych jej specjalnie nie ma), jeszcze rozumiem, ale 7 sins mam dużą nadzieję iż oferuje jednak ciekawszą rozgrywkę.
Moja refleksja co do KSów figurkowych jest taka, że granica overkillu została przekroczona już dawno i nie wiem, czy choć jedna grupa rzeczywiście ogra to wszystko. Trzebaby chyba z 500 partii by mówić, że się zna wszystkie warianty, a i to przy założeniu, że nie powtarzamy żadnej konfiguracji. 20-30 lat temu rzeczywiście mogę sobie wyobrazić taką dedykację, ale przy obecnym wyborze na rynku?
Moja refleksja co do KSów figurkowych jest taka, że granica overkillu została przekroczona już dawno i nie wiem, czy choć jedna grupa rzeczywiście ogra to wszystko. Trzebaby chyba z 500 partii by mówić, że się zna wszystkie warianty, a i to przy założeniu, że nie powtarzamy żadnej konfiguracji. 20-30 lat temu rzeczywiście mogę sobie wyobrazić taką dedykację, ale przy obecnym wyborze na rynku?
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść