Faktycznie możesz mieć rację, że źle wybrałem dział. Mój błąd, ale mimo wszystko to co cenne to zawsze zostanieespresso pisze:@elementh
W ogóle, to z opisów wynika, że gra jest na takim etapie wydawniczym, że temat nadaje się do działu "pomysły i idee". Tam możesz się spodziewać bardziej merytorycznych uwag i mniej "krytyki bez pokrycia", bo do dział przeznaczony do komentowania prototypów. Tutaj spodziewamy się uzyskać informacje o gotowym lub niemal gotowym produkcie, więc nie dziw się reakcji użytkowników.
Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świecie!
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Imorezowa karcianka, której kampania nadal trwa https://polakpotrafi.pl/projekt/chlanie-czy-wyzwanie
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1276 times
- Been thanked: 1311 times
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
oj hejterzy , hejterzy
jak zbiorą 1000000000$ to wam oko zbieleje...
ale z tymi ochłapami to kolega przynajmniej miał chwilę szczerości...
by the way co słychać u trenera z 15 letnim doświadczeniem i jego rewolucyjną grą przygodową w świecie Nowego Testamentu...
dobra, ale żarty, żartami a teraz tak na serio trochę...
Forum, choć obarczone wszystkimi wadami medium naprawdę reprezentuje niezły poziom merytoryczny i raczej, jak ktoś siedzi w planszówkach to tu jest ( poza Trzewikiem oczywiście ;D...no ale jest Portal)... i jak wam 20 mówi że jesteście pijani to się lepiej połóżcie do łóżka.
Z tego co widzę to nie jesteście przygotowani absolutnie ponad posiadania zarysu pomysłu ( tak zarysu) na jakąś grę planszową. Jasne to nic złego i trzeba mierzyć wysoko , ale z tymi ochłapami , z tym testem robionym z 4 kolegami w 2 tygodnie to ja was przepraszam ale możecie zrobić alkochińczyka w wersji z psami nie nowoczesną grę planszową. Wątek jest dość popularny ale dlatego że po prostu fajną bekę można tu mieć z amatorszczyzna jaka wyziera z tego "projektu". Serio zamknąłbym wątek i dyskusję i wrócił do rozmowy za rok, jak serio podejdziecie do tematu i będziecie mieli projekt wart merytorycznej krytyki pod względem zasad, oprawy i SPOSOBU PREZENTACJI.
Życzę powodzenia !
jak zbiorą 1000000000$ to wam oko zbieleje...
ale z tymi ochłapami to kolega przynajmniej miał chwilę szczerości...
by the way co słychać u trenera z 15 letnim doświadczeniem i jego rewolucyjną grą przygodową w świecie Nowego Testamentu...
dobra, ale żarty, żartami a teraz tak na serio trochę...
Forum, choć obarczone wszystkimi wadami medium naprawdę reprezentuje niezły poziom merytoryczny i raczej, jak ktoś siedzi w planszówkach to tu jest ( poza Trzewikiem oczywiście ;D...no ale jest Portal)... i jak wam 20 mówi że jesteście pijani to się lepiej połóżcie do łóżka.
Z tego co widzę to nie jesteście przygotowani absolutnie ponad posiadania zarysu pomysłu ( tak zarysu) na jakąś grę planszową. Jasne to nic złego i trzeba mierzyć wysoko , ale z tymi ochłapami , z tym testem robionym z 4 kolegami w 2 tygodnie to ja was przepraszam ale możecie zrobić alkochińczyka w wersji z psami nie nowoczesną grę planszową. Wątek jest dość popularny ale dlatego że po prostu fajną bekę można tu mieć z amatorszczyzna jaka wyziera z tego "projektu". Serio zamknąłbym wątek i dyskusję i wrócił do rozmowy za rok, jak serio podejdziecie do tematu i będziecie mieli projekt wart merytorycznej krytyki pod względem zasad, oprawy i SPOSOBU PREZENTACJI.
Życzę powodzenia !
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Ano przydało by się na rozwój kolejnych części i dodatków. Chociaż 1 zero mniej tez by dało radę.rastula pisze:jak zbiorą 1000000000$ to wam oko zbieleje...
Cały czas jestem szczery.rastula pisze:ale z tymi ochłapami to kolega przynajmniej miał chwilę szczerości...
Rozumiem, że byś tak postąpił gdyby dotyczyło Twojego projektu. My jednak wolimy pozwolić "cisnąć bekę" jeśli to komuś pomoże, zawsze można podejść do tego tak, że gra, której jeszcze w zasadzie nie ma już szerzy uśmiechy na twarzachrastula pisze:Serio zamknąłbym wątek i dyskusję i wrócił do rozmowy za rok, jak serio podejdziecie do tematu i będziecie mieli projekt wart merytorycznej krytyki pod względem zasad, oprawy i SPOSOBU PREZENTACJI.
Imorezowa karcianka, której kampania nadal trwa https://polakpotrafi.pl/projekt/chlanie-czy-wyzwanie
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
- mauserem
- Posty: 1818
- Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
- Has thanked: 254 times
- Been thanked: 169 times
- Kontakt:
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Czy będziecie prezentować prototyp waszej gry na jednej,a może na obu najbliższych imprezach planszówkowych, które będą miały miejsce we Wrocławiu - Gratislavii lub Wrocław Game Fest?
Namawiam Was gorąco do tego - dacie szansę na poznanie waszego konceptu szerszemu gronu odbiorców - będziecie mieli okazję ograć prototyp ze spontanicznym użytkownikiem - to szansa na wyłapanie błędów, które Wam mogą umykać ze względu na zbyt silne osadzenie w projekcie. Wiem po sobie jak cenne i motywujące jest naoczne przekonanie się, że "to działa". Tak samo jak inspirujące i dające "kopa" do wzmożonych wysiłków jest poznanie słabych stron projektu.
Wierzę, że fun jaki daje Wam obecnie praca nad tym projektem to doskonałe "paliwo", ale im dalej w las, tym bardziej ten fun maleje, a zaczyna się żmudne dopieszczanie mechanizmu, który mimo, ze zgodnie z waszym założeniem ma być prosty - nadal mechanizmem pozostaje i musi sprawnie działać.
W Waszym projekcie postawiliście na dobre elementy: prostota działania i humor, który ma agregować interakcje pomiędzy graczami - w grach imprezowych to bardzo dobre założenia.
Widzę też kilka słabości: z tego co dotychczas podaliście, punktem wyjścia dla projektu jest sukces "Exploding Kitenns" - to moim zdaniem niesie pewne zagrożenia - nieuchronne odniesienia do tamtego projektu, oraz zarzuty związane z próbą podczepienia się pod "podobny model". Nie uwolnicie się od tego łatwo - to widać już na tym forum - to co odbieracie jako wrogość i "typową polskawość" akurat w tym gronie jest po prostu szczerą, bez owijania w bawełnę informacją, że "coś jest nie tak".
Kolejna słabość to niestety naturalna konsekwencja poprzedniego mankamentu - warstwa graficzna - Wasz projekt w chwili obecnej, mimo oczywistych różnic formalnych (kompozycja kart) akcentuje swoje estetyczne podobieństwo do "EK" - i to jest poważny problem - jakość ilustracji. W przypadku "EK" które bazują na sprawdzonym, rewelacyjnie sprzedającym się na świecie brandzie "The OatmealTM", który rocznie przynosi pół milion a dolarów czystego zysku. (i to przed wydaniem EK) - sprawa jest oczywista - ta karcianka była po prostu skazana była na sukces. Zdajecie się niedostrzegać wartości graficznej ilustracji Matthew Inmana - które wyglądają jakby nagryzmolił je ktokolwiek, amator - ale to złudzenie - w istocie to przemyślana stylistyka ilustracyjna, która pozwala łatwiej przemycać do tzw "popularnego odbiorcy" bardziej egzystencjalne treści (polecam lekturę twórczości Matthew - nagrody Eisnera nie dostaje się za bazgroły). Niestety wasze ilustracje wyglądają jakbyście zupełnie ten fakt przeoczyli - tworząc swoje ilustracje z założeniem, że tak "każdy potrafi" - nic bardziej mylnego - a obecnie bardzo mocno rzutuje to na odbiór Waszych starań. Mówiąc wprost: pośmierduje plagiatem" (wiem, mocne słowo; tak, pamiętam - wy macie psy).
Podsumowując: wzorce - chwalebne (exploding kittens), intencje świetne (dobra zabawa), niektóre założenia (prostota i humor) jak najbardziej słuszne - brakuje wam najmocniejszego elementu, który w świecie planszówkowym, obok mechaniki i jakości wykonania jest jednym z podstawowych planszówkowych składników - "STRONG INTELECTUAL PROPERTY" - a w przypadku projektu, który ma powtórzyć sukces pierwowzoru to właśnie doskonałe wartości graficzne jako nośnik treści (w Waszym przypadku humoru) są tym elementem.
Wierzę, że jeśli Wasza energia i determinacja są odpowiednio duże, dacie radę z Tym projektem i szczerze życzę Wam wydawniczego sukcesu - bo nie jest to nieosiągalne.
Namawiam Was gorąco do tego - dacie szansę na poznanie waszego konceptu szerszemu gronu odbiorców - będziecie mieli okazję ograć prototyp ze spontanicznym użytkownikiem - to szansa na wyłapanie błędów, które Wam mogą umykać ze względu na zbyt silne osadzenie w projekcie. Wiem po sobie jak cenne i motywujące jest naoczne przekonanie się, że "to działa". Tak samo jak inspirujące i dające "kopa" do wzmożonych wysiłków jest poznanie słabych stron projektu.
Wierzę, że fun jaki daje Wam obecnie praca nad tym projektem to doskonałe "paliwo", ale im dalej w las, tym bardziej ten fun maleje, a zaczyna się żmudne dopieszczanie mechanizmu, który mimo, ze zgodnie z waszym założeniem ma być prosty - nadal mechanizmem pozostaje i musi sprawnie działać.
W Waszym projekcie postawiliście na dobre elementy: prostota działania i humor, który ma agregować interakcje pomiędzy graczami - w grach imprezowych to bardzo dobre założenia.
Widzę też kilka słabości: z tego co dotychczas podaliście, punktem wyjścia dla projektu jest sukces "Exploding Kitenns" - to moim zdaniem niesie pewne zagrożenia - nieuchronne odniesienia do tamtego projektu, oraz zarzuty związane z próbą podczepienia się pod "podobny model". Nie uwolnicie się od tego łatwo - to widać już na tym forum - to co odbieracie jako wrogość i "typową polskawość" akurat w tym gronie jest po prostu szczerą, bez owijania w bawełnę informacją, że "coś jest nie tak".
Kolejna słabość to niestety naturalna konsekwencja poprzedniego mankamentu - warstwa graficzna - Wasz projekt w chwili obecnej, mimo oczywistych różnic formalnych (kompozycja kart) akcentuje swoje estetyczne podobieństwo do "EK" - i to jest poważny problem - jakość ilustracji. W przypadku "EK" które bazują na sprawdzonym, rewelacyjnie sprzedającym się na świecie brandzie "The OatmealTM", który rocznie przynosi pół milion a dolarów czystego zysku. (i to przed wydaniem EK) - sprawa jest oczywista - ta karcianka była po prostu skazana była na sukces. Zdajecie się niedostrzegać wartości graficznej ilustracji Matthew Inmana - które wyglądają jakby nagryzmolił je ktokolwiek, amator - ale to złudzenie - w istocie to przemyślana stylistyka ilustracyjna, która pozwala łatwiej przemycać do tzw "popularnego odbiorcy" bardziej egzystencjalne treści (polecam lekturę twórczości Matthew - nagrody Eisnera nie dostaje się za bazgroły). Niestety wasze ilustracje wyglądają jakbyście zupełnie ten fakt przeoczyli - tworząc swoje ilustracje z założeniem, że tak "każdy potrafi" - nic bardziej mylnego - a obecnie bardzo mocno rzutuje to na odbiór Waszych starań. Mówiąc wprost: pośmierduje plagiatem" (wiem, mocne słowo; tak, pamiętam - wy macie psy).
Podsumowując: wzorce - chwalebne (exploding kittens), intencje świetne (dobra zabawa), niektóre założenia (prostota i humor) jak najbardziej słuszne - brakuje wam najmocniejszego elementu, który w świecie planszówkowym, obok mechaniki i jakości wykonania jest jednym z podstawowych planszówkowych składników - "STRONG INTELECTUAL PROPERTY" - a w przypadku projektu, który ma powtórzyć sukces pierwowzoru to właśnie doskonałe wartości graficzne jako nośnik treści (w Waszym przypadku humoru) są tym elementem.
Wierzę, że jeśli Wasza energia i determinacja są odpowiednio duże, dacie radę z Tym projektem i szczerze życzę Wam wydawniczego sukcesu - bo nie jest to nieosiągalne.
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Bardzo nam się spodobała Twoja wypowiedź, jest ona skupiona na tym na czym nam zależy. Jasny przekaz poparty znajomością rynku. Widać, że jesteś doświadczonym graczem. Dziękujemy, że znalazłeś czas żeby przekazać nam te wartościowe informacje oraz za wiarę w projekt Chętnie zaproponujemy podesłanie prototypu do przetestowania (mam nadzieję, że obecni nie odbiorą tego jako lizanie d**y), bo bardzo cenna jest dla nas ocena osób z zewnątrz, które faktycznie chcą pomóc.mauserem pisze:Czy będziecie prezentować prototyp waszej gry na jednej,a może na obu najbliższych imprezach planszówkowych, które będą miały miejsce we Wrocławiu - Gratislavii lub Wrocław Game Fest?
Namawiam Was gorąco do tego - dacie szansę na poznanie waszego konceptu szerszemu gronu odbiorców - będziecie mieli okazję ograć prototyp ze spontanicznym użytkownikiem - to szansa na wyłapanie błędów, które Wam mogą umykać ze względu na zbyt silne osadzenie w projekcie. Wiem po sobie jak cenne i motywujące jest naoczne przekonanie się, że "to działa". Tak samo jak inspirujące i dające "kopa" do wzmożonych wysiłków jest poznanie słabych stron projektu.
Wierzę, że fun jaki daje Wam obecnie praca nad tym projektem to doskonałe "paliwo", ale im dalej w las, tym bardziej ten fun maleje, a zaczyna się żmudne dopieszczanie mechanizmu, który mimo, ze zgodnie z waszym założeniem ma być prosty - nadal mechanizmem pozostaje i musi sprawnie działać.
W Waszym projekcie postawiliście na dobre elementy: prostota działania i humor, który ma agregować interakcje pomiędzy graczami - w grach imprezowych to bardzo dobre założenia.
Widzę też kilka słabości: z tego co dotychczas podaliście, punktem wyjścia dla projektu jest sukces "Exploding Kitenns" - to moim zdaniem niesie pewne zagrożenia - nieuchronne odniesienia do tamtego projektu, oraz zarzuty związane z próbą podczepienia się pod "podobny model". Nie uwolnicie się od tego łatwo - to widać już na tym forum - to co odbieracie jako wrogość i "typową polskawość" akurat w tym gronie jest po prostu szczerą, bez owijania w bawełnę informacją, że "coś jest nie tak".
Kolejna słabość to niestety naturalna konsekwencja poprzedniego mankamentu - warstwa graficzna - Wasz projekt w chwili obecnej, mimo oczywistych różnic formalnych (kompozycja kart) akcentuje swoje estetyczne podobieństwo do "EK" - i to jest poważny problem - jakość ilustracji. W przypadku "EK" które bazują na sprawdzonym, rewelacyjnie sprzedającym się na świecie brandzie "The OatmealTM", który rocznie przynosi pół milion a dolarów czystego zysku. (i to przed wydaniem EK) - sprawa jest oczywista - ta karcianka była po prostu skazana była na sukces. Zdajecie się niedostrzegać wartości graficznej ilustracji Matthew Inmana - które wyglądają jakby nagryzmolił je ktokolwiek, amator - ale to złudzenie - w istocie to przemyślana stylistyka ilustracyjna, która pozwala łatwiej przemycać do tzw "popularnego odbiorcy" bardziej egzystencjalne treści (polecam lekturę twórczości Matthew - nagrody Eisnera nie dostaje się za bazgroły). Niestety wasze ilustracje wyglądają jakbyście zupełnie ten fakt przeoczyli - tworząc swoje ilustracje z założeniem, że tak "każdy potrafi" - nic bardziej mylnego - a obecnie bardzo mocno rzutuje to na odbiór Waszych starań. Mówiąc wprost: pośmierduje plagiatem" (wiem, mocne słowo; tak, pamiętam - wy macie psy).
Podsumowując: wzorce - chwalebne (exploding kittens), intencje świetne (dobra zabawa), niektóre założenia (prostota i humor) jak najbardziej słuszne - brakuje wam najmocniejszego elementu, który w świecie planszówkowym, obok mechaniki i jakości wykonania jest jednym z podstawowych planszówkowych składników - "STRONG INTELECTUAL PROPERTY" - a w przypadku projektu, który ma powtórzyć sukces pierwowzoru to właśnie doskonałe wartości graficzne jako nośnik treści (w Waszym przypadku humoru) są tym elementem.
Wierzę, że jeśli Wasza energia i determinacja są odpowiednio duże, dacie radę z Tym projektem i szczerze życzę Wam wydawniczego sukcesu - bo nie jest to nieosiągalne.
Imorezowa karcianka, której kampania nadal trwa https://polakpotrafi.pl/projekt/chlanie-czy-wyzwanie
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
- detrytusek
- Posty: 7352
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 466 times
- Been thanked: 1120 times
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Tylko jako bardzo prymitywne stwierdzenie.elementh pisze: Chętnie zaproponujemy podesłanie prototypu do przetestowania (mam nadzieję, że obecni nie odbiorą tego jako lizanie d**y)....
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Prime minister, Cooper-island pl
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Prime minister, Cooper-island pl
Wątek sprzedażowy
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Bardzo fajnie, że się wam wypowiedź kolegi podoba, ale nic znowu nie wnieśliście w temat... Może poza (wg mnie) pozorowaniem, że "idziecie z tym do ludzi". Co z imprezami planszówkowymi? Gdzie można będzie was spotkać? Games Fest przyciąga blisko tysiąca graczy... Gratislavia nieco mniej, ale to świetne okazje do pokazania się. I jak sami napisaliście w pierwszym poście - najpierw chcecie zbudować otoczkę socjalną (jak ja to sobie nazywam) wokół tytułu zanim zaczniecie go sprzedawać - czy macie lepszy pomysł na to niż pokazanie się na imprezach związanych z waszym produktem? Chętnie dowiem się, jak to lepiej zrobić... No chyba, że chodzi tylko o robienie szumu wokół tych bogu ducha winnych psiaków... To wam wychodzi teraz właśnie. Ale jak to było i będzie - dziś szum, a jutro wszyscy zapomną i zajmą się eksploding hippos czy czymś tam innym.elementh pisze:Bardzo nam się spodobała Twoja wypowiedź, jest ona skupiona na tym na czym nam zależy. Jasny przekaz poparty znajomością rynku. Widać, że jesteś doświadczonym graczem. Dziękujemy, że znalazłeś czas żeby przekazać nam te wartościowe informacje oraz za wiarę w projekt Chętnie zaproponujemy podesłanie prototypu do przetestowania (mam nadzieję, że obecni nie odbiorą tego jako lizanie d**y), bo bardzo cenna jest dla nas ocena osób z zewnątrz, które faktycznie chcą pomóc.mauserem pisze:Czy będziecie prezentować prototyp waszej gry na jednej,a może na obu najbliższych imprezach planszówkowych, które będą miały miejsce we Wrocławiu - Gratislavii lub Wrocław Game Fest?
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Doskonale wiemy o tych imprezach, ale zdajemy sobie też sprawę z tego, że nie jesteśmy jeszcze na nie gotowi. Nie chcemy spalić tematu, bo później odbudowanie było by jeszcze cięższe niż jest teraz. Niedługo na pewno, ale jeszcze nie teraz.misioooo pisze:Gdzie można będzie was spotkać? Games Fest przyciąga blisko tysiąca graczy... Gratislavia nieco mniej, ale to świetne okazje do pokazania się.
Imorezowa karcianka, której kampania nadal trwa https://polakpotrafi.pl/projekt/chlanie-czy-wyzwanie
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
To ja już nic nie rozumiem... Z jednej strony - macie super pomysł, grę, testowana już i jest super mega fajna. Z drugiej strony - nie chcecie nic pokazać publice - czyli odbiorcom... Ciekawe podejście
"Jeszcze nie teraz" - kiedy? Konkrety proszę. (chyba, że klasycznie oznacza to "nigdy")
"Jeszcze nie teraz" - kiedy? Konkrety proszę. (chyba, że klasycznie oznacza to "nigdy")
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
- Grzdyll
- Posty: 835
- Rejestracja: 14 lip 2013, 22:06
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 309 times
- Kontakt:
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Ho ho ho, ale ten wątek (tak naprawdę na razie o niczym) się rozruszał... Idę po popcorn i będę śledził bo koledzy coraz zabawniej i zażarciej bronią swego, zupełnie nie zważając na życzliwe i merytoryczne porady. Czuję że to nie koniec.
- detrytusek
- Posty: 7352
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 466 times
- Been thanked: 1120 times
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Nie no tu trzeba z innej strony podejść bo się nigdy nie dogadamy.
Gra jest fenomenalna! Wspierałbym! Nieważne jaka będzie SCD dam pińcet!
Gra jest fenomenalna! Wspierałbym! Nieważne jaka będzie SCD dam pińcet!
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Prime minister, Cooper-island pl
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Prime minister, Cooper-island pl
Wątek sprzedażowy
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Niech kolega @mauserem pochwali się najpierw jakie gry stworzył, bo inaczej jego opinia nie będzie mieć dla Was żadnej wartościelementh pisze:Widać, że jesteś doświadczonym graczem. Dziękujemy, że znalazłeś czas żeby przekazać nam te wartościowe informacje oraz za wiarę w projekt Chętnie zaproponujemy podesłanie prototypu do przetestowania (mam nadzieję, że obecni nie odbiorą tego jako lizanie d**y), bo bardzo cenna jest dla nas ocena osób z zewnątrz, które faktycznie chcą pomóc.
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Piszcie nadal opinie tego co pokazaliśmy Wam do tej pory (tak tych ochłapów). Planujemy zrobić analizę waszych wypowiedzi sztuka po sztuce przy wieczornym piwku i grze
Imorezowa karcianka, której kampania nadal trwa https://polakpotrafi.pl/projekt/chlanie-czy-wyzwanie
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
- Grzdyll
- Posty: 835
- Rejestracja: 14 lip 2013, 22:06
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 309 times
- Kontakt:
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Opinie "tego co pokazaliście"? Proszę bardzo: polski widać trudna język więc moja polecać Twoja nie brać się za pisanie. Twoja lepiej pograć sobie w mega fajna gra o zmutowanych psach, napić się piwa i dobrze się bawić. Tak jak my.elementh pisze:Piszcie nadal opinie tego co pokazaliśmy Wam do tej pory.
- piton
- Posty: 3429
- Rejestracja: 13 lut 2011, 22:15
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 1204 times
- Been thanked: 631 times
- Kontakt:
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
No! od razu widać, że jesteś doświadczonym i obytym graczem. Bardzo dziękujemy za opinię! oczywiście po wpłacie możesz dostać egzemplarz do testowania.detrytusek pisze:Nie no tu trzeba z innej strony podejść bo się nigdy nie dogadamy.
Gra jest fenomenalna! Wspierałbym! Nieważne jaka będzie SCD dam pińcet!
Ten temat przebił już ten bibljiny talisman i goni Kaszfloł czy jak to się tam nazywało. Raz na kilka miesięcy takie rozrywkowe tematy są jak znalazł
Autor reklamuje genialną grę, która zarobi milion dolarów. Super mechanika, super temat, wszystko jet ŁAŁ, ale na konwencie jej nie pokaże, bo nie jest "dotestowana". Piękne.
Panie autorze-wydawco nie stoisz w markecie obok półki z chińczykiem i nie mówisz do ludzi, którzy znają tylko gry na zasadzie rzuć kostką i do przodu. Każdy tutaj na forum gra kilka(naście) lat w setki/tysiące gier. Więc jak ludzie piszą, że to "słabe" to jest słabe.
Teraz dygresja - wpadacie na forum jako autor-wynalazca rzucacie "super pomysł", sprawdzona gra, testowana z kolegami w knajpie zarobi miliard dolarów: "super grę mam, rzucam kostką i idę do przodu, po drodze cośtam robię! Znajomi błagają żeby w to grać i grać!" I teraz społeczność reaguje na trzy sposoby:
1) śmiechem (oczywiście nie dostrzega potencjału i geniuszu gry)
2) śmiechem i wypowiada konstruktywne uwagi (oczywiście nie dostrzega potencjału, a krytyka? jakie wy macie sukcesy? )
3) ludzie z dobrym sercem (dużą doza cierpliwości) piszą to samo co ludzie wyżej, tylko bardziej delikatnie tzn. zamiast "kupa" to "może nie jest to właściwy kierunek", "trzeba bardziej popracować nad .. (wszystkim)" itd. - (to oczywiście grupa obyta w świecie, znająca się, takich osób nam trzeba itd.)
Po komentarzach 3 grupy taki autor-wynalazca zbiera te pomysły, potem daje poprawiony - przez ludzi (!) pomysł - i LOOP.
No i tak po pół roku zbierania informacji na forum, można mieć naprawdę ciekawą grę.
No to co osobny wątek i burza mózgów
- Koshiash
- Posty: 979
- Rejestracja: 01 sty 2010, 17:45
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 143 times
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Nie jest tak tragicznie. Front pudełka bardzo mi się podoba.
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Nie no, nie każdy jest "graczem" i wiele osób (konsumentów) ma radochę z rzucenia kostką i ruszenia się do przodu coś robiąc... (talizman, monopol....) Sam nie przepadam za "imprezówkami" pokroju wybuchających kotów, ale nie-gracze mają z tego radochę. Jak to się mawia? Każda potwora znajdzie swego amatora...
Jednak tutaj nawet tej potwory nie widać... Więc nie znajdzie amatora, bo nie ma potwora!
Jednak tutaj nawet tej potwory nie widać... Więc nie znajdzie amatora, bo nie ma potwora!
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Jak uzbierajo tysionc pińcet lajkuf i setki tysiency fanuf.misioooo pisze:To ja już nic nie rozumiem... "Jeszcze nie teraz" - kiedy? Konkrety proszę.
W XXI wieku każdy Dyzma "buduje społeczność" jou, tak Ci każdy kołcz poradzi.
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
He, he, he...ostoja pisze:Jeśli gracie pierwszy raz, zaczyna ten, który ma większego psa" itp.
A wracając do meritum - chłopcy, zbierzcie opinie z tego wątku, spójrzcie krytycznym okiem na swoje koncepty, wywalcie co najmniej 70% zawartości/oprawy do kosza, a potem zacznijcie jeszcze raz. Po roku testów wróćcie, najlepiej z prototypem, który będzie można bez wstydu pokazać na przykład na Gratislavii, Wrocław Games Fest, Pionku i Gramy. Tam zbierzecie kolejne opinie i popracujecie jeszcze kilka miesięcy. Potem pomyślcie o wspieram.to, ale tylko wtedy, gdy nieznajomym ta gra się będzie podobać. Na Kickstarterze WSZYSCY będą porównywać Waszą grę do Kotów.
-
- Posty: 4360
- Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 7 times
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Przepraszam bardzo, czy mogę linkę do nowotestamentowego talizmana? Grałbym. Jak to jest, że nie ma ani jednej średniej gry w uniwersum biblijnym?
Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.
Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1276 times
- Been thanked: 1311 times
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
schizofretka pisze:Przepraszam bardzo, czy mogę linkę do nowotestamentowego talizmana? Grałbym. Jak to jest, że nie ma ani jednej średniej gry w uniwersum biblijnym?
Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.
Nehemiasz nie jest ponoć zły.
- mauserem
- Posty: 1818
- Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
- Has thanked: 254 times
- Been thanked: 169 times
- Kontakt:
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
To stary testament - bardzo mocne IP - jest klasycznie pełen bohaterskich zapaleńców gnanych wizjonerską ideą, przemocy, zdrady, zemsty, brutalnej śmierci i dzikiego seksurastula pisze:Nehemiasz nie jest ponoć zły.schizofretka pisze:Przepraszam bardzo, czy mogę linkę do nowotestamentowego talizmana? Grałbym. Jak to jest, że nie ma ani jednej średniej gry w uniwersum biblijnym?
Przy takim IP Nehemiasz mógł być dużo lepszy
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
O, fuck, a myślałem, że moje prototypy to amatorszczyzna Podnieśliście mnie na duchu
W najbliższych miesiącach wydrukują się dwie gry, które zaprojektowałem dla mazowieckich samorządów. Gry promocyjne, dla dzieci i młodzieży. Nic wielkiego ani odkrywczego. Zanim w ogóle przedstawiłem pomysł (nie prototyp) urzędnikom, to wcześniej przez kilka miesięcy opracowałem, wyliczałem, balansowałem rozgrywkę. A przede wszystkim testowałem, testowałem i testowałem. Zrobiłem co najmniej kilka wersji każdego elementu, wyrzucalem, wygładzałem itd itd. Wtedy dopiero zaprezentowałem prototyp. A później jeszcze testowałem i testowałem
Życzę Wam powodzenia, jednak DUUUUŻO pracy jeszcze przed Wami a sukces niepewny
W najbliższych miesiącach wydrukują się dwie gry, które zaprojektowałem dla mazowieckich samorządów. Gry promocyjne, dla dzieci i młodzieży. Nic wielkiego ani odkrywczego. Zanim w ogóle przedstawiłem pomysł (nie prototyp) urzędnikom, to wcześniej przez kilka miesięcy opracowałem, wyliczałem, balansowałem rozgrywkę. A przede wszystkim testowałem, testowałem i testowałem. Zrobiłem co najmniej kilka wersji każdego elementu, wyrzucalem, wygładzałem itd itd. Wtedy dopiero zaprezentowałem prototyp. A później jeszcze testowałem i testowałem
Życzę Wam powodzenia, jednak DUUUUŻO pracy jeszcze przed Wami a sukces niepewny
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
No dobra. To kto chce zagrać?
Imorezowa karcianka, której kampania nadal trwa https://polakpotrafi.pl/projekt/chlanie-czy-wyzwanie
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
- Michał M
- Posty: 800
- Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 29 times
- Kontakt:
Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci
Pierwszy stopień do piekła, ale powiedzmy, że może, może chciałbym spróbować.elementh pisze:No dobra. To kto chce zagrać?