Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świecie!

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
elementh
Posty: 43
Rejestracja: 28 paź 2016, 16:47

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: elementh »

espresso pisze:@elementh
W ogóle, to z opisów wynika, że gra jest na takim etapie wydawniczym, że temat nadaje się do działu "pomysły i idee". Tam możesz się spodziewać bardziej merytorycznych uwag i mniej "krytyki bez pokrycia", bo do dział przeznaczony do komentowania prototypów. Tutaj spodziewamy się uzyskać informacje o gotowym lub niemal gotowym produkcie, więc nie dziw się reakcji użytkowników.
Faktycznie możesz mieć rację, że źle wybrałem dział. Mój błąd, ale mimo wszystko to co cenne to zawsze zostanie :)
Imorezowa karcianka, której kampania nadal trwa https://polakpotrafi.pl/projekt/chlanie-czy-wyzwanie
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1309 times

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: rastula »

oj hejterzy , hejterzy :D

jak zbiorą 1000000000$ to wam oko zbieleje...:D

ale z tymi ochłapami to kolega przynajmniej miał chwilę szczerości...

by the way co słychać u trenera z 15 letnim doświadczeniem i jego rewolucyjną grą przygodową w świecie Nowego Testamentu...


dobra, ale żarty, żartami a teraz tak na serio trochę...

Forum, choć obarczone wszystkimi wadami medium naprawdę reprezentuje niezły poziom merytoryczny i raczej, jak ktoś siedzi w planszówkach to tu jest ( poza Trzewikiem oczywiście ;D...no ale jest Portal)... i jak wam 20 mówi że jesteście pijani to się lepiej połóżcie do łóżka.


Z tego co widzę to nie jesteście przygotowani absolutnie ponad posiadania zarysu pomysłu ( tak zarysu) na jakąś grę planszową. Jasne to nic złego i trzeba mierzyć wysoko , ale z tymi ochłapami , z tym testem robionym z 4 kolegami w 2 tygodnie to ja was przepraszam ale możecie zrobić alkochińczyka w wersji z psami nie nowoczesną grę planszową. Wątek jest dość popularny ale dlatego że po prostu fajną bekę można tu mieć z amatorszczyzna jaka wyziera z tego "projektu". Serio zamknąłbym wątek i dyskusję i wrócił do rozmowy za rok, jak serio podejdziecie do tematu i będziecie mieli projekt wart merytorycznej krytyki pod względem zasad, oprawy i SPOSOBU PREZENTACJI.

Życzę powodzenia !
elementh
Posty: 43
Rejestracja: 28 paź 2016, 16:47

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: elementh »

rastula pisze:jak zbiorą 1000000000$ to wam oko zbieleje...:D
Ano przydało by się na rozwój kolejnych części i dodatków. Chociaż 1 zero mniej tez by dało radę.
rastula pisze:ale z tymi ochłapami to kolega przynajmniej miał chwilę szczerości...
Cały czas jestem szczery.
rastula pisze:Serio zamknąłbym wątek i dyskusję i wrócił do rozmowy za rok, jak serio podejdziecie do tematu i będziecie mieli projekt wart merytorycznej krytyki pod względem zasad, oprawy i SPOSOBU PREZENTACJI.
Rozumiem, że byś tak postąpił gdyby dotyczyło Twojego projektu. My jednak wolimy pozwolić "cisnąć bekę" jeśli to komuś pomoże, zawsze można podejść do tego tak, że gra, której jeszcze w zasadzie nie ma już szerzy uśmiechy na twarzach ;-)
Imorezowa karcianka, której kampania nadal trwa https://polakpotrafi.pl/projekt/chlanie-czy-wyzwanie
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
Awatar użytkownika
mauserem
Posty: 1817
Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
Has thanked: 253 times
Been thanked: 165 times
Kontakt:

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: mauserem »

Czy będziecie prezentować prototyp waszej gry na jednej,a może na obu najbliższych imprezach planszówkowych, które będą miały miejsce we Wrocławiu - Gratislavii lub Wrocław Game Fest?

Namawiam Was gorąco do tego - dacie szansę na poznanie waszego konceptu szerszemu gronu odbiorców - będziecie mieli okazję ograć prototyp ze spontanicznym użytkownikiem - to szansa na wyłapanie błędów, które Wam mogą umykać ze względu na zbyt silne osadzenie w projekcie. Wiem po sobie jak cenne i motywujące jest naoczne przekonanie się, że "to działa". Tak samo jak inspirujące i dające "kopa" do wzmożonych wysiłków jest poznanie słabych stron projektu.

Wierzę, że fun jaki daje Wam obecnie praca nad tym projektem to doskonałe "paliwo", ale im dalej w las, tym bardziej ten fun maleje, a zaczyna się żmudne dopieszczanie mechanizmu, który mimo, ze zgodnie z waszym założeniem ma być prosty - nadal mechanizmem pozostaje i musi sprawnie działać.

W Waszym projekcie postawiliście na dobre elementy: prostota działania i humor, który ma agregować interakcje pomiędzy graczami - w grach imprezowych to bardzo dobre założenia.

Widzę też kilka słabości: z tego co dotychczas podaliście, punktem wyjścia dla projektu jest sukces "Exploding Kitenns" - to moim zdaniem niesie pewne zagrożenia - nieuchronne odniesienia do tamtego projektu, oraz zarzuty związane z próbą podczepienia się pod "podobny model". Nie uwolnicie się od tego łatwo - to widać już na tym forum - to co odbieracie jako wrogość i "typową polskawość" akurat w tym gronie jest po prostu szczerą, bez owijania w bawełnę informacją, że "coś jest nie tak".
Kolejna słabość to niestety naturalna konsekwencja poprzedniego mankamentu - warstwa graficzna - Wasz projekt w chwili obecnej, mimo oczywistych różnic formalnych (kompozycja kart) akcentuje swoje estetyczne podobieństwo do "EK" - i to jest poważny problem - jakość ilustracji. W przypadku "EK" które bazują na sprawdzonym, rewelacyjnie sprzedającym się na świecie brandzie "The OatmealTM", który rocznie przynosi pół milion a dolarów czystego zysku. (i to przed wydaniem EK) - sprawa jest oczywista - ta karcianka była po prostu skazana była na sukces. Zdajecie się niedostrzegać wartości graficznej ilustracji Matthew Inmana - które wyglądają jakby nagryzmolił je ktokolwiek, amator - ale to złudzenie - w istocie to przemyślana stylistyka ilustracyjna, która pozwala łatwiej przemycać do tzw "popularnego odbiorcy" bardziej egzystencjalne treści (polecam lekturę twórczości Matthew - nagrody Eisnera nie dostaje się za bazgroły). Niestety wasze ilustracje wyglądają jakbyście zupełnie ten fakt przeoczyli - tworząc swoje ilustracje z założeniem, że tak "każdy potrafi" - nic bardziej mylnego - a obecnie bardzo mocno rzutuje to na odbiór Waszych starań. Mówiąc wprost: pośmierduje plagiatem" (wiem, mocne słowo; tak, pamiętam - wy macie psy).
Podsumowując: wzorce - chwalebne (exploding kittens), intencje świetne (dobra zabawa), niektóre założenia (prostota i humor) jak najbardziej słuszne - brakuje wam najmocniejszego elementu, który w świecie planszówkowym, obok mechaniki i jakości wykonania jest jednym z podstawowych planszówkowych składników - "STRONG INTELECTUAL PROPERTY" - a w przypadku projektu, który ma powtórzyć sukces pierwowzoru to właśnie doskonałe wartości graficzne jako nośnik treści (w Waszym przypadku humoru) są tym elementem.
Wierzę, że jeśli Wasza energia i determinacja są odpowiednio duże, dacie radę z Tym projektem i szczerze życzę Wam wydawniczego sukcesu - bo nie jest to nieosiągalne.
elementh
Posty: 43
Rejestracja: 28 paź 2016, 16:47

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: elementh »

mauserem pisze:Czy będziecie prezentować prototyp waszej gry na jednej,a może na obu najbliższych imprezach planszówkowych, które będą miały miejsce we Wrocławiu - Gratislavii lub Wrocław Game Fest?

Namawiam Was gorąco do tego - dacie szansę na poznanie waszego konceptu szerszemu gronu odbiorców - będziecie mieli okazję ograć prototyp ze spontanicznym użytkownikiem - to szansa na wyłapanie błędów, które Wam mogą umykać ze względu na zbyt silne osadzenie w projekcie. Wiem po sobie jak cenne i motywujące jest naoczne przekonanie się, że "to działa". Tak samo jak inspirujące i dające "kopa" do wzmożonych wysiłków jest poznanie słabych stron projektu.

Wierzę, że fun jaki daje Wam obecnie praca nad tym projektem to doskonałe "paliwo", ale im dalej w las, tym bardziej ten fun maleje, a zaczyna się żmudne dopieszczanie mechanizmu, który mimo, ze zgodnie z waszym założeniem ma być prosty - nadal mechanizmem pozostaje i musi sprawnie działać.

W Waszym projekcie postawiliście na dobre elementy: prostota działania i humor, który ma agregować interakcje pomiędzy graczami - w grach imprezowych to bardzo dobre założenia.

Widzę też kilka słabości: z tego co dotychczas podaliście, punktem wyjścia dla projektu jest sukces "Exploding Kitenns" - to moim zdaniem niesie pewne zagrożenia - nieuchronne odniesienia do tamtego projektu, oraz zarzuty związane z próbą podczepienia się pod "podobny model". Nie uwolnicie się od tego łatwo - to widać już na tym forum - to co odbieracie jako wrogość i "typową polskawość" akurat w tym gronie jest po prostu szczerą, bez owijania w bawełnę informacją, że "coś jest nie tak".
Kolejna słabość to niestety naturalna konsekwencja poprzedniego mankamentu - warstwa graficzna - Wasz projekt w chwili obecnej, mimo oczywistych różnic formalnych (kompozycja kart) akcentuje swoje estetyczne podobieństwo do "EK" - i to jest poważny problem - jakość ilustracji. W przypadku "EK" które bazują na sprawdzonym, rewelacyjnie sprzedającym się na świecie brandzie "The OatmealTM", który rocznie przynosi pół milion a dolarów czystego zysku. (i to przed wydaniem EK) - sprawa jest oczywista - ta karcianka była po prostu skazana była na sukces. Zdajecie się niedostrzegać wartości graficznej ilustracji Matthew Inmana - które wyglądają jakby nagryzmolił je ktokolwiek, amator - ale to złudzenie - w istocie to przemyślana stylistyka ilustracyjna, która pozwala łatwiej przemycać do tzw "popularnego odbiorcy" bardziej egzystencjalne treści (polecam lekturę twórczości Matthew - nagrody Eisnera nie dostaje się za bazgroły). Niestety wasze ilustracje wyglądają jakbyście zupełnie ten fakt przeoczyli - tworząc swoje ilustracje z założeniem, że tak "każdy potrafi" - nic bardziej mylnego - a obecnie bardzo mocno rzutuje to na odbiór Waszych starań. Mówiąc wprost: pośmierduje plagiatem" (wiem, mocne słowo; tak, pamiętam - wy macie psy).
Podsumowując: wzorce - chwalebne (exploding kittens), intencje świetne (dobra zabawa), niektóre założenia (prostota i humor) jak najbardziej słuszne - brakuje wam najmocniejszego elementu, który w świecie planszówkowym, obok mechaniki i jakości wykonania jest jednym z podstawowych planszówkowych składników - "STRONG INTELECTUAL PROPERTY" - a w przypadku projektu, który ma powtórzyć sukces pierwowzoru to właśnie doskonałe wartości graficzne jako nośnik treści (w Waszym przypadku humoru) są tym elementem.
Wierzę, że jeśli Wasza energia i determinacja są odpowiednio duże, dacie radę z Tym projektem i szczerze życzę Wam wydawniczego sukcesu - bo nie jest to nieosiągalne.
Bardzo nam się spodobała Twoja wypowiedź, jest ona skupiona na tym na czym nam zależy. Jasny przekaz poparty znajomością rynku. Widać, że jesteś doświadczonym graczem. Dziękujemy, że znalazłeś czas żeby przekazać nam te wartościowe informacje oraz za wiarę w projekt :) Chętnie zaproponujemy podesłanie prototypu do przetestowania (mam nadzieję, że obecni nie odbiorą tego jako lizanie d**y), bo bardzo cenna jest dla nas ocena osób z zewnątrz, które faktycznie chcą pomóc.
Imorezowa karcianka, której kampania nadal trwa https://polakpotrafi.pl/projekt/chlanie-czy-wyzwanie
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7340
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 460 times
Been thanked: 1116 times

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: detrytusek »

elementh pisze: Chętnie zaproponujemy podesłanie prototypu do przetestowania (mam nadzieję, że obecni nie odbiorą tego jako lizanie d**y)....
Tylko jako bardzo prymitywne stwierdzenie.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera

Wątek sprzedażowy
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: misioooo »

elementh pisze:
mauserem pisze:Czy będziecie prezentować prototyp waszej gry na jednej,a może na obu najbliższych imprezach planszówkowych, które będą miały miejsce we Wrocławiu - Gratislavii lub Wrocław Game Fest?
Bardzo nam się spodobała Twoja wypowiedź, jest ona skupiona na tym na czym nam zależy. Jasny przekaz poparty znajomością rynku. Widać, że jesteś doświadczonym graczem. Dziękujemy, że znalazłeś czas żeby przekazać nam te wartościowe informacje oraz za wiarę w projekt :) Chętnie zaproponujemy podesłanie prototypu do przetestowania (mam nadzieję, że obecni nie odbiorą tego jako lizanie d**y), bo bardzo cenna jest dla nas ocena osób z zewnątrz, które faktycznie chcą pomóc.
Bardzo fajnie, że się wam wypowiedź kolegi podoba, ale nic znowu nie wnieśliście w temat... Może poza (wg mnie) pozorowaniem, że "idziecie z tym do ludzi". Co z imprezami planszówkowymi? Gdzie można będzie was spotkać? Games Fest przyciąga blisko tysiąca graczy... Gratislavia nieco mniej, ale to świetne okazje do pokazania się. I jak sami napisaliście w pierwszym poście - najpierw chcecie zbudować otoczkę socjalną (jak ja to sobie nazywam) wokół tytułu zanim zaczniecie go sprzedawać - czy macie lepszy pomysł na to niż pokazanie się na imprezach związanych z waszym produktem? Chętnie dowiem się, jak to lepiej zrobić... No chyba, że chodzi tylko o robienie szumu wokół tych bogu ducha winnych psiaków... To wam wychodzi teraz właśnie. Ale jak to było i będzie - dziś szum, a jutro wszyscy zapomną i zajmą się eksploding hippos czy czymś tam innym.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
elementh
Posty: 43
Rejestracja: 28 paź 2016, 16:47

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: elementh »

misioooo pisze:Gdzie można będzie was spotkać? Games Fest przyciąga blisko tysiąca graczy... Gratislavia nieco mniej, ale to świetne okazje do pokazania się.
Doskonale wiemy o tych imprezach, ale zdajemy sobie też sprawę z tego, że nie jesteśmy jeszcze na nie gotowi. Nie chcemy spalić tematu, bo później odbudowanie było by jeszcze cięższe niż jest teraz. Niedługo na pewno, ale jeszcze nie teraz.
Imorezowa karcianka, której kampania nadal trwa https://polakpotrafi.pl/projekt/chlanie-czy-wyzwanie
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: misioooo »

To ja już nic nie rozumiem... Z jednej strony - macie super pomysł, grę, testowana już i jest super mega fajna. Z drugiej strony - nie chcecie nic pokazać publice - czyli odbiorcom... Ciekawe podejście :twisted:
"Jeszcze nie teraz" - kiedy? Konkrety proszę. (chyba, że klasycznie oznacza to "nigdy")
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
Grzdyll
Posty: 819
Rejestracja: 14 lip 2013, 22:06
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 74 times
Been thanked: 298 times
Kontakt:

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: Grzdyll »

Ho ho ho, ale ten wątek (tak naprawdę na razie o niczym) się rozruszał... Idę po popcorn i będę śledził bo koledzy coraz zabawniej i zażarciej bronią swego, zupełnie nie zważając na życzliwe i merytoryczne porady. Czuję że to nie koniec.
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7340
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 460 times
Been thanked: 1116 times

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: detrytusek »

Nie no tu trzeba z innej strony podejść bo się nigdy nie dogadamy.
Gra jest fenomenalna! Wspierałbym! Nieważne jaka będzie SCD dam pińcet!
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera

Wątek sprzedażowy
ostoja
Posty: 213
Rejestracja: 22 sty 2016, 18:38
Lokalizacja: Warszawa

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: ostoja »

elementh pisze:Widać, że jesteś doświadczonym graczem. Dziękujemy, że znalazłeś czas żeby przekazać nam te wartościowe informacje oraz za wiarę w projekt :) Chętnie zaproponujemy podesłanie prototypu do przetestowania (mam nadzieję, że obecni nie odbiorą tego jako lizanie d**y), bo bardzo cenna jest dla nas ocena osób z zewnątrz, które faktycznie chcą pomóc.
Niech kolega @mauserem pochwali się najpierw jakie gry stworzył, bo inaczej jego opinia nie będzie mieć dla Was żadnej wartości ;-)
elementh
Posty: 43
Rejestracja: 28 paź 2016, 16:47

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: elementh »

Piszcie nadal opinie tego co pokazaliśmy Wam do tej pory (tak tych ochłapów). Planujemy zrobić analizę waszych wypowiedzi sztuka po sztuce przy wieczornym piwku i grze ;-)
Imorezowa karcianka, której kampania nadal trwa https://polakpotrafi.pl/projekt/chlanie-czy-wyzwanie
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
Awatar użytkownika
Grzdyll
Posty: 819
Rejestracja: 14 lip 2013, 22:06
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 74 times
Been thanked: 298 times
Kontakt:

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: Grzdyll »

elementh pisze:Piszcie nadal opinie tego co pokazaliśmy Wam do tej pory.
Opinie "tego co pokazaliście"? Proszę bardzo: polski widać trudna język więc moja polecać Twoja nie brać się za pisanie. Twoja lepiej pograć sobie w mega fajna gra o zmutowanych psach, napić się piwa i dobrze się bawić. Tak jak my.
Awatar użytkownika
piton
Posty: 3421
Rejestracja: 13 lut 2011, 22:15
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 1169 times
Been thanked: 627 times
Kontakt:

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: piton »

detrytusek pisze:Nie no tu trzeba z innej strony podejść bo się nigdy nie dogadamy.
Gra jest fenomenalna! Wspierałbym! Nieważne jaka będzie SCD dam pińcet!
No! od razu widać, że jesteś doświadczonym i obytym graczem. Bardzo dziękujemy za opinię! oczywiście po wpłacie możesz dostać egzemplarz do testowania.

Ten temat przebił już ten bibljiny talisman i goni Kaszfloł czy jak to się tam nazywało. Raz na kilka miesięcy takie rozrywkowe tematy są jak znalazł :)

Autor reklamuje genialną grę, która zarobi milion dolarów. Super mechanika, super temat, wszystko jet ŁAŁ, ale na konwencie jej nie pokaże, bo nie jest "dotestowana". Piękne.
Panie autorze-wydawco nie stoisz w markecie obok półki z chińczykiem i nie mówisz do ludzi, którzy znają tylko gry na zasadzie rzuć kostką i do przodu. Każdy tutaj na forum gra kilka(naście) lat w setki/tysiące gier. Więc jak ludzie piszą, że to "słabe" to jest słabe.

Teraz dygresja - wpadacie na forum jako autor-wynalazca rzucacie "super pomysł", sprawdzona gra, testowana z kolegami w knajpie zarobi miliard dolarów: "super grę mam, rzucam kostką i idę do przodu, po drodze cośtam robię! Znajomi błagają żeby w to grać i grać!" I teraz społeczność reaguje na trzy sposoby:
1) śmiechem (oczywiście nie dostrzega potencjału i geniuszu gry)
2) śmiechem i wypowiada konstruktywne uwagi (oczywiście nie dostrzega potencjału, a krytyka? jakie wy macie sukcesy? )
3) ludzie z dobrym sercem (dużą doza cierpliwości) piszą to samo co ludzie wyżej, tylko bardziej delikatnie tzn. zamiast "kupa" to "może nie jest to właściwy kierunek", "trzeba bardziej popracować nad .. (wszystkim)" itd. - (to oczywiście grupa obyta w świecie, znająca się, takich osób nam trzeba itd.)

Po komentarzach 3 grupy taki autor-wynalazca zbiera te pomysły, potem daje poprawiony - przez ludzi (!) pomysł - i LOOP.
No i tak po pół roku zbierania informacji na forum, można mieć naprawdę ciekawą grę.

No to co osobny wątek i burza mózgów ;)
Awatar użytkownika
Koshiash
Posty: 957
Rejestracja: 01 sty 2010, 17:45
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 42 times
Been thanked: 133 times

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: Koshiash »

Nie jest tak tragicznie. Front pudełka bardzo mi się podoba. :twisted:
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: misioooo »

Nie no, nie każdy jest "graczem" i wiele osób (konsumentów) ma radochę z rzucenia kostką i ruszenia się do przodu coś robiąc... (talizman, monopol....) Sam nie przepadam za "imprezówkami" pokroju wybuchających kotów, ale nie-gracze mają z tego radochę. Jak to się mawia? Każda potwora znajdzie swego amatora...
Jednak tutaj nawet tej potwory nie widać... Więc nie znajdzie amatora, bo nie ma potwora!
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
Samanar
Posty: 122
Rejestracja: 22 gru 2013, 20:02
Has thanked: 17 times

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: Samanar »

misioooo pisze:To ja już nic nie rozumiem... "Jeszcze nie teraz" - kiedy? Konkrety proszę.
Jak uzbierajo tysionc pińcet lajkuf i setki tysiency fanuf.

W XXI wieku każdy Dyzma "buduje społeczność" jou, tak Ci każdy kołcz poradzi.
Awatar użytkownika
vojtas
Posty: 1785
Rejestracja: 10 wrz 2013, 21:28
Has thanked: 23 times
Been thanked: 83 times

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: vojtas »

ostoja pisze:Jeśli gracie pierwszy raz, zaczyna ten, który ma większego psa" itp.
He, he, he...

Obrazek


A wracając do meritum - chłopcy, zbierzcie opinie z tego wątku, spójrzcie krytycznym okiem na swoje koncepty, wywalcie co najmniej 70% zawartości/oprawy do kosza, a potem zacznijcie jeszcze raz. Po roku testów wróćcie, najlepiej z prototypem, który będzie można bez wstydu pokazać na przykład na Gratislavii, Wrocław Games Fest, Pionku i Gramy. Tam zbierzecie kolejne opinie i popracujecie jeszcze kilka miesięcy. Potem pomyślcie o wspieram.to, ale tylko wtedy, gdy nieznajomym ta gra się będzie podobać. Na Kickstarterze WSZYSCY będą porównywać Waszą grę do Kotów.
schizofretka
Posty: 4360
Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 6 times

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: schizofretka »

Przepraszam bardzo, czy mogę linkę do nowotestamentowego talizmana? Grałbym. Jak to jest, że nie ma ani jednej średniej gry w uniwersum biblijnym?


Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1309 times

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: rastula »

schizofretka pisze:Przepraszam bardzo, czy mogę linkę do nowotestamentowego talizmana? Grałbym. Jak to jest, że nie ma ani jednej średniej gry w uniwersum biblijnym?


Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.

Nehemiasz nie jest ponoć zły.
Awatar użytkownika
mauserem
Posty: 1817
Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
Has thanked: 253 times
Been thanked: 165 times
Kontakt:

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: mauserem »

rastula pisze:
schizofretka pisze:Przepraszam bardzo, czy mogę linkę do nowotestamentowego talizmana? Grałbym. Jak to jest, że nie ma ani jednej średniej gry w uniwersum biblijnym?
Nehemiasz nie jest ponoć zły.
To stary testament - bardzo mocne IP - jest klasycznie pełen bohaterskich zapaleńców gnanych wizjonerską ideą, przemocy, zdrady, zemsty, brutalnej śmierci i dzikiego seksu ;)
Przy takim IP Nehemiasz mógł być dużo lepszy :mrgreen:
Awatar użytkownika
Maxxx76
Posty: 4007
Rejestracja: 22 lip 2013, 00:34
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: Maxxx76 »

O, fuck, a myślałem, że moje prototypy to amatorszczyzna :-D Podnieśliście mnie na duchu :-D
W najbliższych miesiącach wydrukują się dwie gry, które zaprojektowałem dla mazowieckich samorządów. Gry promocyjne, dla dzieci i młodzieży. Nic wielkiego ani odkrywczego. Zanim w ogóle przedstawiłem pomysł (nie prototyp) urzędnikom, to wcześniej przez kilka miesięcy opracowałem, wyliczałem, balansowałem rozgrywkę. A przede wszystkim testowałem, testowałem i testowałem. Zrobiłem co najmniej kilka wersji każdego elementu, wyrzucalem, wygładzałem itd itd. Wtedy dopiero zaprezentowałem prototyp. A później jeszcze testowałem i testowałem :-)
Życzę Wam powodzenia, jednak DUUUUŻO pracy jeszcze przed Wami a sukces niepewny :-)
elementh
Posty: 43
Rejestracja: 28 paź 2016, 16:47

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: elementh »

No dobra. To kto chce zagrać?
Imorezowa karcianka, której kampania nadal trwa https://polakpotrafi.pl/projekt/chlanie-czy-wyzwanie
Planszówko-karcianka w trakcie tworzenia "Who Let The Dogz Out" a tu Fanpage https://web.facebook.com/wholet.eu/
Awatar użytkownika
Michał M
Posty: 800
Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Has thanked: 29 times
Been thanked: 29 times
Kontakt:

Re: Who let the dogz out - czyli nowość od Polaków na świeci

Post autor: Michał M »

elementh pisze:No dobra. To kto chce zagrać?
Pierwszy stopień do piekła, ale powiedzmy, że może, może chciałbym spróbować.
ODPOWIEDZ