Legendary Encounters: Alien - pytania i wątpliwości

Masz pytanie o zasady jakiejś gry - zamiast pisać na forum ogólnym, napisz osobnego posta na tym podforum. Uwaga! W tytule wątku podaj nazwę gry (i krótko czego dotyczy pytanie)!
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3349
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 96 times
Been thanked: 127 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo »

raiden25 pisze:Ktoś opisze jak działa FLYING? Nie bardzo radzę sobie z angielskim w tym momencie a nie chce źle zagrać :)

EDIT:
Nawet nie wiem jak zacząć ten dodatek. Nigdzie w instrukcji nie jest napisane jakie karty celów do jakiej misji. Rozumiem ze to teraz nie ma znaczenia (brak przypisania) ??
Latanie
Jeśli odkryjesz w Kompleksie Obcego z tą cechą po prostu przesuwasz go nad to pomieszczenie. Jeśli tam już jakiś lata to przesuwasz go w lewo.
Przed Hive Phase przesuwasz wszystkich latajacych obcych o jedno pole w lewo .
Jeśli jakiś minie Airlock spada do Combat Zone.
Możesz z nimi walczyć jak z normalnymi obcymi.

Scenariusze:
Science Station Echida
Obj 1 Incubators
Obj 2 Release the Honda
Obj 3 The final Creative

Drugi - reszta :D
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
raiden25
Posty: 1376
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 29 times
Been thanked: 47 times

Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 »

maciejo pisze:
raiden25 pisze:Ktoś opisze jak działa FLYING? Nie bardzo radzę sobie z angielskim w tym momencie a nie chce źle zagrać :)

EDIT:
Nawet nie wiem jak zacząć ten dodatek. Nigdzie w instrukcji nie jest napisane jakie karty celów do jakiej misji. Rozumiem ze to teraz nie ma znaczenia (brak przypisania) ??
Latanie
Jeśli odkryjesz w Kompleksie Obcego z tą cechą po prostu przesuwasz go nad to pomieszczenie. Jeśli tam już jakiś lata to przesuwasz go w lewo.
Przed Hive Phase przesuwasz wszystkich latajacych obcych o jedno pole w lewo .
Jeśli jakiś minie Airlock spada do Combat Zone.
Możesz z nimi walczyć jak z normalnymi obcymi.

Scenariusze:
Science Station Echida
Obj 1 Incubators
Obj 2 Release the Honda
Obj 3 The final Creative

Drugi - reszta :D
Ok jakoś ogarniałem te zasady tak jak napisałeś.
1. Czy jak Alien na nad sobą drugiego a ten na dole jest FLYING to przesuwa tamtego czy sam wskakuje na pozycje na lewo od tego który blokuje miejsce?
Ostatnio zmieniony 10 sty 2017, 19:37 przez raiden25, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3349
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 96 times
Been thanked: 127 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo »

Tak przesuwa
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
raiden25
Posty: 1376
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 29 times
Been thanked: 47 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 »

To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ?

Dobrze to rozumiem?
Alwirin
Posty: 132
Rejestracja: 07 cze 2013, 21:51
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: Alwirin »

raiden25 pisze:To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?
Aby przejść pierwszego Objective musisz odkryć obie karty "Carcass" i zabić/pozwolić na ucieczkę 4 kartom "Avium Taurus". Każdy odkryty "Carcass" podwyższa życie "Avium Taurus", które wciąż są w kompleksie, więc trudniej je zabić.
Awatar użytkownika
raiden25
Posty: 1376
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 29 times
Been thanked: 47 times

Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 »

Alwirin pisze:
raiden25 pisze:To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?
Aby przejść pierwszego Objective musisz odkryć obie karty "Carcass" i zabić/pozwolić na ucieczkę 4 kartom "Avium Taurus". Każdy odkryty "Carcass" podwyższa życie "Avium Taurus", które wciąż są w kompleksie, więc trudniej je zabić.
Ok ale zacząć zabijać mogę dopiero jak jest przynajmniej jedno Carcass?

PS. Ta karta działa na koniec rundy w której zagrywane karty czy jeśli wyciągnę nową "rękę" 6 kart i tam będzie ta karta to dobieram od razu kolejna? Obrazek

Aha jeśli jakaś karta mówi ze "jeśli z baraku wyciągniesz Character to coś tam" - można wyciągnąć nie character? Każda karta jest chyba przypisana do postaci?
Awatar użytkownika
veross
Posty: 92
Rejestracja: 02 sty 2010, 10:11

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: veross »

raiden25 pisze:
Alwirin pisze:
raiden25 pisze: Aha jeśli jakaś karta mówi ze "jeśli z baraku wyciągniesz Character to coś tam" - można wyciągnąć nie character? Każda karta jest chyba przypisana do postaci?
Mozna - jedna z kart w scenariuszu 3 mowi by włozyc do barakow 4x Facehugger :))) - wiec moze sie zdarzyc ze wyciagniesz nie-charaktera
Awatar użytkownika
Breżniew
Posty: 824
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 51 times
Been thanked: 122 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: Breżniew »

raiden25 pisze: PS. Ta karta działa na koniec rundy w której zagrywane karty czy jeśli wyciągnę nową "rękę" 6 kart i tam będzie ta karta to dobieram od razu kolejna?
Ta karta działa tak, że po jej zagraniu, jeśli w fazie dociągu następnej ręki w Power Station nie będzie żadnej karty, do dociągasz oprócz tych nowych 6 kart jeszcze jedną dodatkową kartę (czyli razem 7 kart). A jeśli zagrasz dwa egzemplarze "Repair the ship", to będzie w sumie 8 kart: 6 kart "normalnie" oraz 2 razy po jednej dodatkowej karcie.
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3349
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 96 times
Been thanked: 127 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo »

Pytanie do dodatku.
Chodzi o Finałowego Bossa "The Final Creation" - Objective 3
Po odkryciu trzeba pod niego podłożyć 5 kart z Baraków.
Następnie trzeba tego Bossa tyle razy ubić ile Charakterów pod nim leży.
Czy jeśli nie ukończyłem jeszcze Objective 2 a Boss już wyskoczył to czy mogę go wogóle zaatakować i powoli ubijać te Charaktery pod nim jeszcze go ostatecznie nie zabijając (w myśl zasady że nie można ukończyć Obj 3 przed ukończeniem Obj 2) czy też nie mogę go wogóle ruszyć przed ukończeniem Obj 2 :?:

W podstace nie miałem takiej sytuacji i przy dzisiejszej grze włśnie takie coś miało miejsce.

Będę wdzięczny za pomoc :wink:
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
Breżniew
Posty: 824
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 51 times
Been thanked: 122 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: Breżniew »

maciejo pisze:Pytanie do dodatku.
Chodzi o Finałowego Bossa "The Final Creation" - Objective 3
Po odkryciu trzeba pod niego podłożyć 5 kart z Baraków.
Następnie trzeba tego Bossa tyle razy ubić ile Charakterów pod nim leży.
Czy jeśli nie ukończyłem jeszcze Objective 2 a Boss już wyskoczył to czy mogę go wogóle zaatakować i powoli ubijać te Charaktery pod nim jeszcze go ostatecznie nie zabijając (w myśl zasady że nie można ukończyć Obj 3 przed ukończeniem Obj 2) czy też nie mogę go wogóle ruszyć przed ukończeniem Obj 2 :?:

W podstace nie miałem takiej sytuacji i przy dzisiejszej grze włśnie takie coś miało miejsce.

Będę wdzięczny za pomoc :wink:
Miałem podobną wątpliwość w przypadku scenariusza 3. Odkryłem The Beast zanim udało mi się znaleźć i zainstalować Bishop's Head. Szukałem odpowiedzi w necie i znalazłem ten temat. Tutaj jest chyba przedstawiona analogiczna sytuacja w scenariuszu 2.
Ostatecznie postąpiłbym podobnie, czyli dopóki nie ukończysz obj.2, nie możesz ukończyć obj.3, a co za tym idzie - nie możesz podejmować żadnych działań prowadzących do ukończenia obj.3 (czyli np. zabicia głównego bossa, albo, w przypadku scenariusza 2, nie możesz uwolnić pojmanych jeńców). Myślę, że takie rozumowanie dotyczy zarówno scenariuszy podstawowych jak i tych z dodatku :)
Awatar użytkownika
raiden25
Posty: 1376
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 29 times
Been thanked: 47 times

Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 »

Ok to podbijam moje pytanie z powyżej nawiazując do tego co teraz pisaliście.
Rozpocząć "mord" Avium Taurus mogę dopiero jak pojawi się karta Carcass (przynajmniej jedna)? Wcześniej nie mogę ich ruszać (bo żadna karta nie mówi o ich zabiciu i przejściu dalej. A kolejna karta Carcass tylko ich wzmacnia, nie ma innego zadania?
Dobrze rozumiem?
Awatar użytkownika
Breżniew
Posty: 824
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 51 times
Been thanked: 122 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: Breżniew »

raiden25 pisze:To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?
Wg mnie to prawidłowe rozumowanie. Nigdzie jednak nie dopatrzyłem się zasady, wg. której do ujarzmienia (tak chyba można tłumaczyć słowo subdue) konieczny jest carcass. Krótko mówiąc: walcząc, ujarzmiasz Taurusy (przesuwasz do operations) a następnie musisz zdobyć dwa carcass, aby przejść do Obj.2 przy czym każdy carcass rozjusza Taurusy i dodaje im 1 ataku, więc im więcej odkryjesz zewłoków, tym trudniej będzie ujarzmić kolejne Taurusy. Więc zdecydowanie korzystniej jest najpierw ujarzmiać te latające krowy a dopiero potem znaleźć zewłoki :) Każdy Taurus, który zdąży dotrzeć do Combat Zone ucieka, dodając jedną kartę Hive do Kompleksu.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, bo rozkminiałem to na sucho nie grając w scenariusz, a tylko oglądając karty :)
Awatar użytkownika
raiden25
Posty: 1376
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 29 times
Been thanked: 47 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 »

Breżniew pisze:
raiden25 pisze:To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?
Wg mnie to prawidłowe rozumowanie. Nigdzie jednak nie dopatrzyłem się zasady, wg. której do ujarzmienia (tak chyba można tłumaczyć słowo subdue) konieczny jest carcass. Krótko mówiąc: walcząc, ujarzmiasz Taurusy (przesuwasz do operations) a następnie musisz zdobyć dwa carcass, aby przejść do Obj.2 przy czym każdy carcass rozjusza Taurusy i dodaje im 1 ataku, więc im więcej odkryjesz zewłoków, tym trudniej będzie ujarzmić kolejne Taurusy. Więc zdecydowanie korzystniej jest najpierw ujarzmiać te latające krowy a dopiero potem znaleźć zewłoki :) Każdy Taurus, który zdąży dotrzeć do Combat Zone ucieka, dodając jedną kartę Hive do Kompleksu.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, bo rozkminiałem to na sucho nie grając w scenariusz, a tylko oglądając karty :)
Według mnie Taurusy w Operations tez są mocniejsze dzięki Carcass. Tzn ja tak grałem.
Moja gra wyglada tak ze schwytaniem 3 Taurusow, potem dobrałem Carcass. Na karcie jest napisane ze jak masz 4 to musisz ich zabić wiec czekałem na znalezienie czwartego i dopiero wtedy zacząłem je ubijać w Operations. Niestety od razu wyskoczyła karta Carcass wiec każdy z nich miał 5 życia.
Awatar użytkownika
Breżniew
Posty: 824
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 51 times
Been thanked: 122 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: Breżniew »

raiden25 pisze:
Breżniew pisze:
raiden25 pisze:To jeszcze taka sprawa. Avium Taurus, odkrywam go i zabijam. Efekt mówi ze przesuwam go do Operations. Odkrywam potem Carcass (cel nr 1), jego przesuwam tez do Operations. Teraz dopiero jak wszystkie cztery "Avium Taurus" się tutaj znajda to mogę je zabić dodając modyfikatory życia za każda karte "Carcass" ? Dobrze to rozumiem?
Wg mnie to prawidłowe rozumowanie. Nigdzie jednak nie dopatrzyłem się zasady, wg. której do ujarzmienia (tak chyba można tłumaczyć słowo subdue) konieczny jest carcass. Krótko mówiąc: walcząc, ujarzmiasz Taurusy (przesuwasz do operations) a następnie musisz zdobyć dwa carcass, aby przejść do Obj.2 przy czym każdy carcass rozjusza Taurusy i dodaje im 1 ataku, więc im więcej odkryjesz zewłoków, tym trudniej będzie ujarzmić kolejne Taurusy. Więc zdecydowanie korzystniej jest najpierw ujarzmiać te latające krowy a dopiero potem znaleźć zewłoki :) Każdy Taurus, który zdąży dotrzeć do Combat Zone ucieka, dodając jedną kartę Hive do Kompleksu.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, bo rozkminiałem to na sucho nie grając w scenariusz, a tylko oglądając karty :)
Według mnie Taurusy w Operations tez są mocniejsze dzięki Carcass. Tzn ja tak grałem.
Moja gra wyglada tak ze schwytaniem 3 Taurusow, potem dobrałem Carcass. Na karcie jest napisane ze jak masz 4 to musisz ich zabić wiec czekałem na znalezienie czwartego i dopiero wtedy zacząłem je ubijać w Operations. Niestety od razu wyskoczyła karta Carcass wiec każdy z nich miał 5 życia.
Ok. To może postaram się to wytłumaczyć w bardziej fabularny sposób:
Celem obj.1 jest odkrycie, dlaczego Taurusy są niespokojne (normalnie spokojne zwierzaki latają jak oszalałe w swoich klatkach). Gdy w Kompleksie odkryjesz jakiegoś, musisz go ujarzmić (wtedy przesuwasz go do Operations). Jeśli nie zdążysz tego zrobić, zanim Taurus dotrze do Combat Zone, bestia ucieknie. Carcass czyli ścierwo, zewłok czy jak tam to zwać, to właśnie powód niespokojnego zachowania Taurusów. Musisz je obydwa znaleźć (przesuwasz je do Operations). Każdy zewłok podwyższa ilość ataku konieczną do ujarzmienia Taurusów będących nadal w Kompleksie (zwierzaki czują krew i wpadają w istny amok). Gdy znajdziesz obydwa ścierwa i każdy Taurus jest albo już ujarzmiony, albo zwiał, cel obj. 1 jest spełniony (usuwasz karty Taurusów oraz ścierwa z Operations - "kill all those cards" - przy czym "kill" jest odniesione do kart Taurusów i Zewłoków, czyli nie trzeba ich zabijać w grze (używając ataku) tylko po prostu te karty usunąć z gry) i przechodzisz do obj.2.
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3349
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 96 times
Been thanked: 127 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo »

Gdzieś kiedyś ktoś podawał link do strony z symujacją scenariuszy do Aliena.Ma ktoś z Was może jeszcze linka do tej stronki :?:
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
Breżniew
Posty: 824
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 51 times
Been thanked: 122 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: Breżniew »

maciejo pisze:Gdzieś kiedyś ktoś podawał link do strony z symujacją scenariuszy do Aliena.Ma ktoś z Was może jeszcze linka do tej stronki :?:
Z symulacją? Może chodzi Ci o generator scenariuszy? O ten: Generator
O symulatorze nic nie słyszałem :roll:
Awatar użytkownika
raiden25
Posty: 1376
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 29 times
Been thanked: 47 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 »

Breżniew pisze:
raiden25 pisze:
Breżniew pisze: Wg mnie to prawidłowe rozumowanie. Nigdzie jednak nie dopatrzyłem się zasady, wg. której do ujarzmienia (tak chyba można tłumaczyć słowo subdue) konieczny jest carcass. Krótko mówiąc: walcząc, ujarzmiasz Taurusy (przesuwasz do operations) a następnie musisz zdobyć dwa carcass, aby przejść do Obj.2 przy czym każdy carcass rozjusza Taurusy i dodaje im 1 ataku, więc im więcej odkryjesz zewłoków, tym trudniej będzie ujarzmić kolejne Taurusy. Więc zdecydowanie korzystniej jest najpierw ujarzmiać te latające krowy a dopiero potem znaleźć zewłoki :) Każdy Taurus, który zdąży dotrzeć do Combat Zone ucieka, dodając jedną kartę Hive do Kompleksu.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, bo rozkminiałem to na sucho nie grając w scenariusz, a tylko oglądając karty :)
Według mnie Taurusy w Operations tez są mocniejsze dzięki Carcass. Tzn ja tak grałem.
Moja gra wyglada tak ze schwytaniem 3 Taurusow, potem dobrałem Carcass. Na karcie jest napisane ze jak masz 4 to musisz ich zabić wiec czekałem na znalezienie czwartego i dopiero wtedy zacząłem je ubijać w Operations. Niestety od razu wyskoczyła karta Carcass wiec każdy z nich miał 5 życia.
Ok. To może postaram się to wytłumaczyć w bardziej fabularny sposób:
Celem obj.1 jest odkrycie, dlaczego Taurusy są niespokojne (normalnie spokojne zwierzaki latają jak oszalałe w swoich klatkach). Gdy w Kompleksie odkryjesz jakiegoś, musisz go ujarzmić (wtedy przesuwasz go do Operations). Jeśli nie zdążysz tego zrobić, zanim Taurus dotrze do Combat Zone, bestia ucieknie. Carcass czyli ścierwo, zewłok czy jak tam to zwać, to właśnie powód niespokojnego zachowania Taurusów. Musisz je obydwa znaleźć (przesuwasz je do Operations). Każdy zewłok podwyższa ilość ataku konieczną do ujarzmienia Taurusów będących nadal w Kompleksie (zwierzaki czują krew i wpadają w istny amok). Gdy znajdziesz obydwa ścierwa i każdy Taurus jest albo już ujarzmiony, albo zwiał, cel obj. 1 jest spełniony (usuwasz karty Taurusów oraz ścierwa z Operations - "kill all those cards" - przy czym "kill" jest odniesione do kart Taurusów i Zewłoków, czyli nie trzeba ich zabijać w grze (używając ataku) tylko po prostu te karty usunąć z gry) i przechodzisz do obj.2.
Super objaśnione :) ja je najpierw pojmowałem a potem jeszcze ubijałem w Operations :)
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3349
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 96 times
Been thanked: 127 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo »

Breżniew pisze:
maciejo pisze:Gdzieś kiedyś ktoś podawał link do strony z symujacją scenariuszy do Aliena.Ma ktoś z Was może jeszcze linka do tej stronki :?:
Z symulacją? Może chodzi Ci o generator scenariuszy? O ten: Generator
O symulatorze nic nie słyszałem :roll:
O ten ten, dziękulski jestem :D
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
Breżniew
Posty: 824
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 51 times
Been thanked: 122 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: Breżniew »

maciejo pisze: O ten ten, dziękulski jestem :D
Obrazek
Awatar użytkownika
raiden25
Posty: 1376
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 29 times
Been thanked: 47 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 »

Bohater "Clone hcl-98l "heracles" "
Czy tutaj z piąchą mam 3 czy 5 ataku?
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3349
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 96 times
Been thanked: 127 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo »

raiden25 pisze:Bohater "Clone hcl-98l "heracles" "
Czy tutaj z piąchą mam 3 czy 5 ataku?
Zdecydowanie 5
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
raiden25
Posty: 1376
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 29 times
Been thanked: 47 times

Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 »

maciejo pisze:
raiden25 pisze:Bohater "Clone hcl-98l "heracles" "
Czy tutaj z piąchą mam 3 czy 5 ataku?
Zdecydowanie 5
Ok dzięki.

I jeszcze taka zagwostka. Jeśli karta która jest w Airlock ma zostać zepchnięta do combat zone, to najpierw ja odkrywam. Jeśli jest to karta ze słowem Stationary to ona zostaje dalej w AirLock? Czyli do Combat Zone wpada kolejna karta?
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3349
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 96 times
Been thanked: 127 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo »

raiden25 pisze:
maciejo pisze:
raiden25 pisze:Bohater "Clone hcl-98l "heracles" "
Czy tutaj z piąchą mam 3 czy 5 ataku?
Zdecydowanie 5
Ok dzięki.

I jeszcze taka zagwostka. Jeśli karta która jest w Airlock ma zostać zepchnięta do combat zone, to najpierw ja odkrywam. Jeśli jest to karta ze słowem Stationary to ona zostaje dalej w AirLock? Czyli do Combat Zone wpada kolejna karta?
Odkrywasz zawsze kartę spadająca do CZ.
Stationary zawsze zostaje tam gdzie ja odkryłes.
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
raiden25
Posty: 1376
Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 29 times
Been thanked: 47 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: raiden25 »

maciejo pisze:
raiden25 pisze:
maciejo pisze: Zdecydowanie 5
Ok dzięki.

I jeszcze taka zagwostka. Jeśli karta która jest w Airlock ma zostać zepchnięta do combat zone, to najpierw ja odkrywam. Jeśli jest to karta ze słowem Stationary to ona zostaje dalej w AirLock? Czyli do Combat Zone wpada kolejna karta?
Odkrywasz zawsze kartę spadająca do CZ.
Stationary zawsze zostaje tam gdzie ja odkryłes.
Właśnie zastanawiała mnie kolejność. Czy odkrywam jak spadnie czy zanim spadnie, ale na to wychodzi ze Stationary nie może być w Combat Zone, chyba ze jakaś karta ją tam przesunie ze swojej zdolności.
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3349
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 96 times
Been thanked: 127 times

Re: Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game

Post autor: maciejo »

Każdą kartę odkrywasz zawsze jak już spadnie,chyba że wcześniej ją odkryłeś przez skanowanie 8)
Co do przesuwania Stationary przez inne karty to nie wydaje mi się aby to było możliwe.
Nawet Runner nie jest w stanie tego zrobić.Nie wiem czy istnieje wogóle taka opcja.
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
ODPOWIEDZ