Strona 5 z 23

Re: Blood Rage

: 29 cze 2016, 10:59
autor: bukimi
bubu pisze:
GeQ pisze:no i jak na pierwszą rozgrywkę dość dziwny przypadek, czy jest jakiś zwycięzca przy remisie punktowym? czy obaj gracze są zwycięzcami, czy liczy się na przykład figurki na planszy? instrukcja chyba nie traktuje o tym.
Powinno być tak jak wypadku rozstrzygania bitew. W wypadku remisu wszyscy biorący udział w rozgrywce gracze przegrywają :)

I trafiają do Valhalli :lol:

Re: Blood Rage

: 30 cze 2016, 03:41
autor: syd3r
AkitaInu pisze:
GeQ pisze:czy Ognisty Gigant wchodząc do prowincji, niszcząc wszystkie figurki nie-potwory, czy niszczy również DRAKKARA w zatoce ??
Nie niszczy bo zatoka to nie prowincja, to fjord :)
Według instrukcji "Efekty, które wpływają na Prowincję, działają również na sąsiadujący z nią Fiord". Więc Ognisty Gigant niszczy również drakkary.

Re: Blood Rage

: 30 cze 2016, 06:21
autor: ariser
syd3r pisze:
AkitaInu pisze:
GeQ pisze:czy Ognisty Gigant wchodząc do prowincji, niszcząc wszystkie figurki nie-potwory, czy niszczy również DRAKKARA w zatoce ??
Nie niszczy bo zatoka to nie prowincja, to fjord :)
Według instrukcji "Efekty, które wpływają na Prowincję, działają również na sąsiadujący z nią Fiord". Więc Ognisty Gigant niszczy również drakkary.
Dokładnie, dlatego Ragnarok niszczący prowincję zatapia również stateczki we fiordach z nią graniczących. :)

Re: Blood Rage

: 30 cze 2016, 08:56
autor: idzi

Re: Blood Rage

: 30 cze 2016, 23:51
autor: grymir

Re: Blood Rage

: 01 lip 2016, 08:58
autor: krecilapka
Nie ma bo nikt Nie zadawał pytań w pl. Po co jeśli ma się to forum a tutaj wiedzą najlepiej ;)

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Re: Blood Rage

: 02 lip 2016, 08:20
autor: mrozy16
Jeśli któryś gracz na dzień dobry (w pierwszej erze) wrzuci trzy jednostki (w kolejnych akcjach) do myrkulor/andlang (3 wioski), to już do końca gry nie ma sposobu, żeby go stamtąd wykurzyć?

Re: Blood Rage

: 02 lip 2016, 08:28
autor: YuZ
krecilapka pisze:Ostatnio mnie koleś zmielił: karta pozwalająca jeszcze raz plądrować za 2 szału. Plus olbrzym podwajający plądrowanie. Stał na prowincji z 5 punktami zwycięstwa i co akcję kasował 10 punktów.
Fajnie. Tylko, że nigdzie nie jest napisane, że powyższe rozwinięcie pozwala odwrócić żeton plądrowania z powrotem na "nieplądrowaną" stronę. Płacisz 2 szału i wykonujesz plądrowanie już splądrowanego obszaru, ponownie nagrody z żetonu nie dostajesz. Wywoływana jest jedynie bitwa jeżeli w danej prowincji znajduje się figurka/figurki przeciwników. Jedyny profit z tego rozwinięcia to punkty chwały zdobyte po wygranej bitwie (z "toru toporów").

Re: Blood Rage

: 02 lip 2016, 09:14
autor: Quetzalcoatl
Zawsze można wywołać bitwę (pillage) statkiem z fiordu.
W dodatku są mistycy, którzy to potrafią wejść w miejsce obcego wojownika.
To są chyba jedyne dwa sposoby jakie widzę.

Re: Blood Rage

: 02 lip 2016, 09:15
autor: Chaaber
Statek do fiordu i potem kombinować z kartami walki, które zabijają jednostki. Dodatkowo, może sam będzie chciał wyjść. Jest parę możliwości. Najlepiej jednak nie pozwolić na blokowanie prowincji.

Re: Blood Rage

: 02 lip 2016, 09:28
autor: AkitaInu
YuZ pisze:
krecilapka pisze:Ostatnio mnie koleś zmielił: karta pozwalająca jeszcze raz plądrować za 2 szału. Plus olbrzym podwajający plądrowanie. Stał na prowincji z 5 punktami zwycięstwa i co akcję kasował 10 punktów.
Fajnie. Tylko, że nigdzie nie jest napisane, że powyższe rozwinięcie pozwala odwrócić żeton plądrowania z powrotem na "nieplądrowaną" stronę. Płacisz 2 szału i wykonujesz plądrowanie już splądrowanego obszaru, ponownie nagrody z żetonu nie dostajesz. Wywoływana jest jedynie bitwa jeżeli w danej prowincji znajduje się figurka/figurki przeciwników. Jedyny profit z tego rozwinięcia to punkty chwały zdobyte po wygranej bitwie (z "toru toporów").
Ponowne pladrowanie daje nagrose jeszcze raz :) na bgg to sprawdzalem bo też mialem watpliwosci. Mozesz np. Pladrowac yggdrasil ile razy chcesz, tylko rage jest potrzebny :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: Blood Rage

: 02 lip 2016, 09:33
autor: krecilapka
Masz rację - żeton nie jest odwracamy tylko nagrodę otrzymuje się ponownie zgodnie z zasadami ;).
Zajrzyj na bodajże 3 stronę faq. Tak optycznie moja pamięć wskazuje że była to lewa dolna część strony. Nie mam przed sobą ale tam zerknij. Dopóki płacisz 2 rage'a to otrzymujesz ponownie nagrodę.
Blood rage jest napchany killerskimi kombosami po brzegi. Większość jest przegiętych. A jeśli czyta się karty intuicyjnie nie szukając kruczków tylko w myśl zasady że twórcy chcieli stworzyć grę prostą i zabojczą to nie ma dylematu w zasadach. Jednostki ma się wystawiać łatwo i zabijać dużo. Taka idea tej gry. Aaa i punkty też łatwo mają się nabijać :).

Re: Blood Rage

: 02 lip 2016, 10:19
autor: YuZ
Dzięki za sprostowanie!

Re: Blood Rage

: 02 lip 2016, 22:59
autor: Dziembson
Pytanie za 100 punktow jesli mam rozwiniecir dakkarow ktore za zniszczenie ich mi daje punkty to czy jak morski wij jest niszczony to za niego tez dostaje punkty????...

Re: Blood Rage

: 02 lip 2016, 23:19
autor: olsszak
Dziembson pisze:Pytanie za 100 punktow jesli mam rozwiniecir dakkarow ktore za zniszczenie ich mi daje punkty to czy jak morski wij jest niszczony to za niego tez dostaje punkty????...
tak

Re: Blood Rage

: 02 lip 2016, 23:30
autor: Dziembson
YuZ pisze:
krecilapka pisze:Ostatnio mnie koleś zmielił: karta pozwalająca jeszcze raz plądrować za 2 szału. Plus olbrzym podwajający plądrowanie. Stał na prowincji z 5 punktami zwycięstwa i co akcję kasował 10 punktów.
Fajnie. Tylko, że nigdzie nie jest napisane, że powyższe rozwinięcie pozwala odwrócić żeton plądrowania z powrotem na "nieplądrowaną" stronę. Płacisz 2 szału i wykonujesz plądrowanie już splądrowanego obszaru, ponownie nagrody z żetonu nie dostajesz. Wywoływana jest jedynie bitwa jeżeli w danej prowincji znajduje się figurka/figurki przeciwników. Jedyny profit z tego rozwinięcia to punkty chwały zdobyte po wygranej bitwie (z "toru toporów").
Yyyyyy serio tak to dziala nie ma nagrody za pladrowanie i inni tez sie z tym zgadzaja???
kupel czytal ostatnio faqi z poprzedniej strony (ktos zamiescil linka) i pisza tam takie bzdury a odpowiedzi na takie pytania nie ma (kumpel czytal bo ja i angielski to nie najlepsze polaczenie).

dobra juz wiem ( wyzej jest odp.)

Re: Blood Rage

: 02 lip 2016, 23:31
autor: AkitaInu
Dziembson pisze:
YuZ pisze:
krecilapka pisze:Ostatnio mnie koleś zmielił: karta pozwalająca jeszcze raz plądrować za 2 szału. Plus olbrzym podwajający plądrowanie. Stał na prowincji z 5 punktami zwycięstwa i co akcję kasował 10 punktów.
Fajnie. Tylko, że nigdzie nie jest napisane, że powyższe rozwinięcie pozwala odwrócić żeton plądrowania z powrotem na "nieplądrowaną" stronę. Płacisz 2 szału i wykonujesz plądrowanie już splądrowanego obszaru, ponownie nagrody z żetonu nie dostajesz. Wywoływana jest jedynie bitwa jeżeli w danej prowincji znajduje się figurka/figurki przeciwników. Jedyny profit z tego rozwinięcia to punkty chwały zdobyte po wygranej bitwie (z "toru toporów").
Yyyyyy serio tak to dziala nie ma nagrody za pladrowanie i inni tez sie z tym zgadzaja???
kupel czytal ostatnio faqi z poprzedniej strony (ktos zamiescil linka) i pisza tam takie bzdury a odpowiedzi na takie pytania nie ma (kumpel czytal bo ja i angielski to nie najlepsze polaczenie).
Przecież pisaliśmy ze nagroda jest w tym wypadku :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: Blood Rage

: 02 lip 2016, 23:38
autor: Dziembson
Dzieki zirytowalem sie i nie czytajac dalej zapytalem

Re: Blood Rage

: 05 lip 2016, 15:34
autor: herman
Czy po splądrowaniu jakiegoś terytorium można prowadzić tam bitwy? Czyli de facto - czy można dokonać plądrowania terytorium, które jest już splądrowane (w celu nabicia PCH za zwycięstwo w bitwie)?

Sorry jeśli pytanie padło.

Re: Blood Rage

: 05 lip 2016, 15:35
autor: piatekm
herman pisze:Czy po splądrowaniu jakiegoś terytorium można prowadzić tam bitwy? Czyli de facto - czy można dokonać plądrowania terytorium, które jest już splądrowane (w celu nabicia PCH za zwycięstwo w bitwie)?

Sorry jeśli pytanie padło.
Nie, nie można.

Re: Blood Rage

: 05 lip 2016, 15:44
autor: krecilapka
Owszem można.
Ale tylko jeśli masz zdolność eee.... nie pamiętam nazwy karty "coś tam Tyra". Umożliwia ona ponowne splądrowanie już splądrowanej prowincji. Wtedy normalnie można odpalić bitwę, wsparcie itd. Ale to tylko właściciel karty z tym rozszerzeniem klanu może zrobić.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Re: Blood Rage

: 05 lip 2016, 15:47
autor: piatekm
krecilapka pisze:Owszem można.
Ale tylko jeśli masz zdolność eee.... nie pamiętam nazwy karty "coś tam Tyra". Umożliwia ona ponowne splądrowanie już splądrowanej prowincji. Wtedy normalnie można odpalić bitwę, wsparcie itd. Ale to tylko właściciel karty z tym rozszerzeniem klanu może zrobić.
Oczywiście mówiłem o standardowej zasadzie. Zdolności na kartach z natury są wyjątkami od standardowych reguł, więc nie chciałem mieszać ;)

Re: Blood Rage

: 05 lip 2016, 15:48
autor: herman
Dzięki za szybką odpowiedź.

Jesli dochodzi do remisu to czy obie strony tracą wojowników (obie są przegrane)?

Re: Blood Rage

: 05 lip 2016, 16:02
autor: krecilapka
Tak. Nie ma zwycięzcy, więc wszyscy/reszta przegrała.
Każdy odsyła Figurki do valhalli. Chyba że wybrał wcześniej udoskonalenie e... coś tam friggi i np zapłaci punkty szału by nie tracić jednostek ;).

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Re: Blood Rage

: 05 lip 2016, 17:03
autor: mgladecki
Jest taka karta walki, która pozwala zabrać wygranemu zagraną przez niego kartę walki. Co w przypadku, kiedy wygrany zagrał więcej kart w bitwie (np. te karty, które pozwalają dodawać siłę po fakcie). Czy przegrany wybiera jedną, bierze dwie, czy musi wziąć tę podstawową? Graliśmy, że bierze tę pierwszą, ale to był dziki strzał, bo w instrukcji nie jest to doprecyzowane.