Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Neuroshima Hex
Hej
Niestety nie grywam w Neuroshimę Hex i stąd wynika pewien nietypowy problem:
dostałem do rozwiązania zadanie polegające na policzeniu obrażeń, które otrzyma każdy se sztabów w podanym ułożeniu. Wgryzłem się w instrukcję, jednak nie posiadając gry (a nawet nie mając z nią nigdy styczności) liczenie jest trudne, a ja nie jestem pewien wyniku...
Czy ktoś z wyjadaczy jest w stanie pomóc?
Zagadka poniżej:
Z góry dzięki za pomoc
Niestety nie grywam w Neuroshimę Hex i stąd wynika pewien nietypowy problem:
dostałem do rozwiązania zadanie polegające na policzeniu obrażeń, które otrzyma każdy se sztabów w podanym ułożeniu. Wgryzłem się w instrukcję, jednak nie posiadając gry (a nawet nie mając z nią nigdy styczności) liczenie jest trudne, a ja nie jestem pewien wyniku...
Czy ktoś z wyjadaczy jest w stanie pomóc?
Zagadka poniżej:
Z góry dzięki za pomoc
- raphaell7
- Posty: 776
- Rejestracja: 17 kwie 2014, 01:23
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 145 times
- Been thanked: 83 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Hex
Chętnie pomogę, wrzuć tylko obrazek (link nie działa).sajmon pisze:Hej
Niestety nie grywam w Neuroshimę Hex i stąd wynika pewien nietypowy problem:
dostałem do rozwiązania zadanie polegające na policzeniu obrażeń, które otrzyma każdy se sztabów w podanym ułożeniu. Wgryzłem się w instrukcję, jednak nie posiadając gry (a nawet nie mając z nią nigdy styczności) liczenie jest trudne, a ja nie jestem pewien wyniku...
Czy ktoś z wyjadaczy jest w stanie pomóc?
Zagadka poniżej:
Z góry dzięki za pomoc
(S)przedam, (K)upię, Wishlista (BGG)
Rabaty: 3Trolle 7%, Mepel 5%, Rebel 5%, Planszostrefa 5%, Portal Games 4%, GryGrora 3%
Rabaty: 3Trolle 7%, Mepel 5%, Rebel 5%, Planszostrefa 5%, Portal Games 4%, GryGrora 3%
Re: Neuroshima Hex
Oto link:raphaell7 pisze:Chętnie pomogę, wrzuć tylko obrazek (link nie działa).
https://drive.google.com/file/d/0B4TkO8 ... dnT2s/view
lub
https://www.dropbox.com/s/a1xz3uifjii4b ... a.jpg?dl=0
Dzięki!
- raphaell7
- Posty: 776
- Rejestracja: 17 kwie 2014, 01:23
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 145 times
- Been thanked: 83 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Hex
sajmon pisze:Oto link:raphaell7 pisze:Chętnie pomogę, wrzuć tylko obrazek (link nie działa).
https://drive.google.com/file/d/0B4TkO8 ... dnT2s/view
lub
https://www.dropbox.com/s/a1xz3uifjii4b ... a.jpg?dl=0
Dzięki!
- Inicjatywa 4
- górny Szpon (jednostka Borgo) zadaje 1 obrażenie dla HQ Molocha oraz 1 obrażenie dla Juggernauta (j. Molocha)
- Inicjatywa 3
- dolny Szpon (j. Borgo) zabija obie Hybrydy (j. Molocha)
- dolna Hybryda (j. Molocha) zadaje 1 obrażenie dla HQ Borgo
- druga Hybryda (j. Molocha) zabija Gangera (j. Hegemonii)
- Ganger (j. Hegemonii) zabija Siłacza (j. Borgo)
- Uniwersalny Żołnierz (j. Hegemonii) zadaje 1 obrażenie dla HQ Molocha
- Inicjatywa 2
- Super-sieciarz (j. Hegemonii) zadaje 1 obrażenie dla HQ Borgo
- Bydlak (j. Hegemonii) zadaje 2 obrażenia dla HQ Borgo oraz zabija Szerszenia (j. Molocha)
- Biegacz (j. Hegemonii) zadaje 1 obrażenie Super-mutantowi (j. Borgo)
- Super-mutant (j. Borgo) zabija Uniwersalnego Żołnierza (j. Hegemonii) oraz zadaje 2 obrażenia dla HQ Hegemonii
- Inicjatywa 1
- Juggernaut (j. Molocha) zabija Super-mutanta (j. Borgo)
- Inicjatywa 0
- HQ Molocha zabija Biegacza (j. Hegemonii) oraz Szpona (j. Borgo)
- HQ Borgo zabija Super-sieciarza (j. Hegemonii), Bydlaka (j. Hegemonii), Opancerzonego Łowcę (j. Molocha) oraz Mózg (moduł Molocha)
Podsumowując:
- pomijając sztaby, po Bitwie na planszy zostaje:
- Zwiadowca (moduł Borgo)
- Juggernaut (j. Molocha) z 1 obrażeniem
- dolny Szpon (j. Borgo)
- Obrażenia otrzymane przez sztaby:
- Borgo: 4
- Moloch: 2
- Hegemonia: 2
(S)przedam, (K)upię, Wishlista (BGG)
Rabaty: 3Trolle 7%, Mepel 5%, Rebel 5%, Planszostrefa 5%, Portal Games 4%, GryGrora 3%
Rabaty: 3Trolle 7%, Mepel 5%, Rebel 5%, Planszostrefa 5%, Portal Games 4%, GryGrora 3%
- Muad'Dib
- Posty: 1573
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 113 times
Re: Neuroshima Hex
Czy ktoś wie kiedy się odbywają Mistrzostwa Polski? Byłem przekonany, że na Pionku, jak w zeszłym roku, a teraz widzę, że odbywają się kolejne eliminacje.
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
- dicer
- Posty: 756
- Rejestracja: 11 sty 2014, 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Re: Neuroshima Hex
W styczniu 2017 na Portalkonie.Muad'Dib pisze:Czy ktoś wie kiedy się odbywają Mistrzostwa Polski? Byłem przekonany, że na Pionku, jak w zeszłym roku, a teraz widzę, że odbywają się kolejne eliminacje.
- Muad'Dib
- Posty: 1573
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 113 times
Re: Neuroshima Hex
@dicer
Dzięki
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Dzięki
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
Re: Neuroshima Hex
Cześć! Mam podstawkę Neuroshimy Hex 3.0. Dopiero zaczynamy grać, kilka partii za nami. Czy te podstawowe armie są wyważone dobrze? Zdarza nam się grać we trójkę, w wariancie alternatywnym, że każdy zaczyna z ilością punktów 0 i każdy strzał w Sztab dodaje nam jeden punkt i tak do 20. Czy wtedy są jakieś kombinacje armii które się nie sprawdzają? Grając Borgo vs Posterunek (1vs1) Posterunek został zmieciony, bo Borgo ma bardzo dużo jednostek, czy to wynika z małego doświadczenia, czy armia jest trochę lepsza? Grając we trójkę postanowiliśmy Borgo odrzucić i gramy pozostałymi trzema armiami, czy sensownie?
Re: Neuroshima Hex
Temat balansu stary jak Neura. Zerknij tu: http://www.gryzcharakterem.pl/przerazajacy-borgo/
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
Re: Neuroshima Hex
Dzięki za tekst, przy następnej rozgrywce odblokujemy Borgo, zobaczymy co się stanie.
Re: Neuroshima Hex
Przebrnąłem przez kilkanaście ostatnich stron wątku ale nie znalazłem odpowiedzi.
Które najlepiej dodatki kupić? (mowa o wersji 3.0).
Powiedzmy nie więcej niż 8 szt. - które byście wybrali i dlaczego?
Które najlepiej dodatki kupić? (mowa o wersji 3.0).
Powiedzmy nie więcej niż 8 szt. - które byście wybrali i dlaczego?
-
- Posty: 1189
- Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
- Lokalizacja: Kołobrzeg
- Has thanked: 303 times
- Been thanked: 167 times
Re: Neuroshima Hex
Jeżeli pod pojęciem dodatki kryją sie następne armie, to chcąc kupić 8 będziesz miał prawie wszystkie
Odrzucić możesz ddm (ciężko dostać i w turniejach nie gra), co do reszty to kwestia tego jak i z kim grasz.
Ciekawe armie z mojego ounktu widzenia to: stalowa policja, misissippi, smart.
Słabo mamograne uranopolis więc się nie wypowiem na jej temat, a z najniwszą frakcją nie miałem doczynienia
Odrzucić możesz ddm (ciężko dostać i w turniejach nie gra), co do reszty to kwestia tego jak i z kim grasz.
Ciekawe armie z mojego ounktu widzenia to: stalowa policja, misissippi, smart.
Słabo mamograne uranopolis więc się nie wypowiem na jej temat, a z najniwszą frakcją nie miałem doczynienia
Niegdyś Azazelek, narodzony na nowo jako Kal-El83 ;)
-
- Posty: 275
- Rejestracja: 03 sty 2014, 22:41
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 16 times
Re: Neuroshima Hex
Wszystkie dodatki są warte uwagi, aczkolwiek najmniej podoba mi się Dancer(wydaje się przekombinowany, niby to samo można zarzucić Mephisto ale w robaku urzeka mnie klimat całości) i Vegas(za mało własnych jednostek). Uprzedzam, że obiema armiami jeszcze nie grałem i może to być tylko wrażenie.
Spośród 5 dodatków które na ten moment posiadam najprzyjemniejsze wydają mi się Sharrash(ogrom możliwości psucia planów przeciwnika), Nowy Jork(wyrzutnia rakiet!!!) i Uranopolis(ciekawie się ich prowadzi i wymagają sporo kombinowania).
Spośród 5 dodatków które na ten moment posiadam najprzyjemniejsze wydają mi się Sharrash(ogrom możliwości psucia planów przeciwnika), Nowy Jork(wyrzutnia rakiet!!!) i Uranopolis(ciekawie się ich prowadzi i wymagają sporo kombinowania).
Re: Neuroshima Hex
A jak tam zombiaki się sprawdzają?
Po informacji o braku druku w wersji 2,5 powiedzialem sobie ze moje neuro już kompletne, bo nie chce mieszać. Ale kurde, to w końcu Nowa armia. Ciekawa w dodatku.
Łamać się czy nie ma po co?
Po informacji o braku druku w wersji 2,5 powiedzialem sobie ze moje neuro już kompletne, bo nie chce mieszać. Ale kurde, to w końcu Nowa armia. Ciekawa w dodatku.
Łamać się czy nie ma po co?
Re: Neuroshima Hex
8 armii (kolejnosc nieprzypadkowa): Sharrash, Smart, Stalowa Policja, Death Breath, Misisippi, Nowy Jork, Uranopolis, Mephisto.
A co do Death Breath: po pierwszych ok. 20-30 partiach wydaje sie byc zdecydowanie najmocniejsza armia, co niespecjalnie dobrze wrozy mistrzostwom. Niszcza wszystkich jak leci
A co do Death Breath: po pierwszych ok. 20-30 partiach wydaje sie byc zdecydowanie najmocniejsza armia, co niespecjalnie dobrze wrozy mistrzostwom. Niszcza wszystkich jak leci
- Tygrys69
- Posty: 197
- Rejestracja: 18 lip 2013, 11:04
- Lokalizacja: Słupsk
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Neuroshima Hex
Nie przejmuj się. Ważne, że hexy mieszczą się na planszy. Ja mam w pudełku od 2.5 całą wersję 1 gry + 2 + kilka armii w 3 wersji... Teraz kupuje wersję 3 podstawki, żeby całość pomieścić no i zrobić bitwę: Moloch vs Moloch vs Moloch !:)tekknoboy pisze:A jak tam zombiaki się sprawdzają?
Po informacji o braku druku w wersji 2,5 powiedzialem sobie ze moje neuro już kompletne, bo nie chce mieszać. Ale kurde, to w końcu Nowa armia. Ciekawa w dodatku.
Łamać się czy nie ma po co?
Focus!
Re: Neuroshima Hex
Gralem przeciwko DB trzy razy, wszystkie wygralem. Nie wydaje mi sie przegieta frakcja, no ale taka ilosc gier to zaden wyrok. Trzeba sie bedzie blizej przyjzec.
Z army-packow na plus dla mnie: Sharrash, Missisipi, Stalowa, Smart
Najslabsze moim zdaniem: Dancer i Vegas.
A i Borgo jest do pokonania, szczegolnie Molochem i Hege Najtrudniej ich zmiesc Posterunkiem, ale tez sie da.
Z army-packow na plus dla mnie: Sharrash, Missisipi, Stalowa, Smart
Najslabsze moim zdaniem: Dancer i Vegas.
A i Borgo jest do pokonania, szczegolnie Molochem i Hege Najtrudniej ich zmiesc Posterunkiem, ale tez sie da.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 09 paź 2016, 13:45
-
- Posty: 275
- Rejestracja: 03 sty 2014, 22:41
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 16 times
Re: Neuroshima Hex
Ja stawiam w tym wewnętrznym pierścieniu, fajnie można wtedy obunkrować wyrzutnię rakiet jeśli ma się odrobinę farta.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 09 paź 2016, 13:45
Re: Neuroshima Hex
A jakimi armiami grales przeciwko nim?Pixa pisze:Gralem przeciwko DB trzy razy, wszystkie wygralem. Nie wydaje mi sie przegieta frakcja, no ale taka ilosc gier to zaden wyrok. Trzeba sie bedzie blizej przyjzec.
Re: Neuroshima Hex
Wczoraj sie udalo pyknac kolejna partie DB vs Borgo i tym razem srogo dostalem. Zobaczymy co dalej, ale DB po ograniu moze byc jedna z silniejszych ekip.