Piotro pisze:Hiperrealistyczny ork? ;>
Dobra, postaram się jakoś przelać tutaj moje odczucia, chociaż z czymś tak płynnym jak grafika będzie to dla mnie trudne (zapewne profesjonalista umiałby to od razu wyłożyć).
Te grafiki są stylistycznie pomiędzy prostą kreską rysunkową, gdzie stosuje się np. w miarę jednolite wypełnienie postaci. Tak jakbyście rysunki robili w programie do grafiki wektorowej. Mają one trochę dziecinną stylistykę i kształt. Ich przeciwieństwem byłyby np. grafiki do Descent, albo te z DnD (proponuję sprawdzić galerie na stronach wizardów).
Tutaj orka np. wyprowadzacie od dziecinnego stereotypu (szczęka, mięśnie), a można to np. zrobić poprzez degenerację wizerunku człowieka. A także dodanie wielu detali, cieni, blizn. Tutaj mi tego trochę brakuje. Ale może to nie jest niedociągnięciem z waszej strony, a taką macie grupę docelową tej gry zakładaną. Dla mnie to wygląda tak:
Starsi gracze - DnD, Descent, Claustrophobia, produkty GW;
Młodsi gracze - wasza gra, WoW (wszystko), Drakon, Dungeon Lords.
Może trochę jaśniej. IMHO jeżeli gra ma być bardziej dziecinna - to grafiki chyba są ok.
Jeżeli gra ma być dla wyjadaczy - to grafiki powinny być bardziej zaawansowane i dorosłe.