Strona 2 z 5
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 20:51
autor: Szewa
Krwawisz pisze: ↑14 lip 2020, 16:11
dzięki ! polecam jednak rozważyć wsparcie do jutra rana bo cena jest naprawdę atrakcyjna - plansze zawsze mozna pozniej dołozyc
Zapytam jeszcze o dodatkowe frakcje, obecnie są do dodania za 30zł/jedna.
Czy planujecie to później wrzucić na sklepy (nowe frakcje)? A jeśli tak to czy cena będzie podobna?
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 21:24
autor: DarkSide
Wiadomo, że pewnie tempo kampanii nie utrzyma się, ale myslę że jak się dobrze rozkręcicie z SG to 100k pęknie jak nic
Idąc żeńskim kluczem obstawiam, że boginią wikingową będzie Freja w SG
1. Czy te 2 nowe frakcje z SG będą wydane razem w trzecim pudełku? Zakładam, że już bez trzeciej planszy i innych akcesoriów z podstawowych pudełek. Trzecie identycznych rozmiarów pudełko ładnie by się komponowało na półce z tymi dwoma podstawowymi
2. Zakładam, że po kampanii będzie jak wszędzie otwierany Pledge Manager i wtedy będzie można domawiać wszystko z kategorii "Nagrody"?
3. Czy jak już się wsparło i dopiero teraz zauważyło że jest ta akcja z
#team... to można to jeszcze dopisać teraz albo gdy będzie otwarty PM?
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 21:35
autor: dlaagniechy
DarkSide pisze: ↑14 lip 2020, 21:24
Idąc żeńskim kluczem obstawiam, że boginią wikingową będzie Freja w SG
A może jednak Hel?
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 22:07
autor: Mr_Fisq
Na razie dość ciekawie prowadzona kampania - jest niezła dynamika, sporo odblokowanych celów - w tym dodatkowe płatne dodatki które mogą jeszcze bardziej podbić wynik.
Jedyne czego się obawiam, to że jutro o 10 wszystko stanie.
Nowi bogowie:
- podoba mi się pomysł, z parą bóstw dla każdej frakcji "podstawowej" (dobrze, żeby rozciągnęło się to również na płatne dodatki, ale może już nie jako osobne cele...)
Nowe frakcje:
- Egipt zdecydowanie na plus - ładnie się komponuje zwłaszcza z grekami i rzymianami
- Aztekowie - trochę inna bajka, raczej nie moja estetyka, wygląda dla mnie na zapychacz
Spodziewałbym się jeszcze Celtów, Germanie wydają się zbyt bliscy Wikingów, może Persowie?
Chyba wesprę. Swego czasu chciałem spróbować Summoner Wars'ów, ale odrzucali mnie estetycznie. A tu nie dość, że lepsza estetyka, to jeszcze gra z naszego podwórka.
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 22:15
autor: Krwawisz
hej! dzięki za miłe słowa!
Aztekowie rozumiem, że stylistyka inna, ale nie chcemy się na pewno ograniczać skoro nasze "mini-uniwersum" daje nam takie możliwości - sama frakcja mega ciekawa, jeśli lubisz taktykę walki podjazdowej
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 22:16
autor: rattkin
DarkSide pisze: ↑14 lip 2020, 21:24
1. Czy te 2 nowe frakcje z SG będą wydane razem w trzecim pudełku? Zakładam, że już bez trzeciej planszy i innych akcesoriów z podstawowych pudełek. Trzecie identycznych rozmiarów pudełko ładnie by się komponowało na półce z tymi dwoma podstawowymi
Jeśli dobrze pamiętam, to każda kolejna frakcja będzie już w swoim osobnym pudełku - a'la dodatkowe frakcje z Summoner Wars. Chyba, że źle pamiętam. To wtedy nie.
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 22:19
autor: Krwawisz
dokladnie tak - kolejne frakcje to juz osobne pudełeczka
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 22:19
autor: DarkSide
Mr_Fisq pisze: ↑14 lip 2020, 22:07
Spodziewałbym się jeszcze Celtów, Germanie wydają się zbyt bliscy Wikingów, może Persowie?
Łooopanie! Tu można wziąć dowolną rozbudowaną grę cywilizacyjną i zainspirować w kontekście "jakie by tu jeszcze frakcje zrobić?" czy chociażby pierwsze z brzegu "Osadnicy: Narodziny Imperium". Ale powiedzmy sobie szczerze, że każda gra która chce się trzymać realiów historycznych i być osadzoną w kontekście ludzkiej cywilizacji, to jest skazana na takie właśnie frakcje (o ile akcja gry nie jest osadzona na jakimś lokalnym "podwórku").
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 22:20
autor: Krwawisz
DarkSide pisze: ↑14 lip 2020, 21:24
Wiadomo, że pewnie tempo kampanii nie utrzyma się, ale myslę że jak się dobrze rozkręcicie z SG to 100k pęknie jak nic
Idąc żeńskim kluczem obstawiam, że boginią wikingową będzie Freja w SG
1. Czy te 2 nowe frakcje z SG będą wydane razem w trzecim pudełku? Zakładam, że już bez trzeciej planszy i innych akcesoriów z podstawowych pudełek. Trzecie identycznych rozmiarów pudełko ładnie by się komponowało na półce z tymi dwoma podstawowymi
2. Zakładam, że po kampanii będzie jak wszędzie otwierany Pledge Manager i wtedy będzie można domawiać wszystko z kategorii "Nagrody"?
3. Czy jak już się wsparło i dopiero teraz zauważyło że jest ta akcja z
#team... to można to jeszcze dopisać teraz albo gdy będzie otwarty PM?
Będziemy walczyc
ad.1 kazdy dodatek frakcyjny to osobne pudeleczko
ad.2 tak
ad.3 jak cos dokupisz to mozna dopisac
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 23:09
autor: Mr_Fisq
Krwawisz pisze: ↑14 lip 2020, 22:15
Aztekowie rozumiem, że stylistyka inna, ale nie chcemy się na pewno ograniczać skoro nasze "mini-uniwersum" daje nam takie możliwości - sama frakcja mega ciekawa, jeśli lubisz taktykę walki podjazdowej
Może mój ton w tym zakresie był nadto narzekający... Po prostu uważam, że Aztekowie (jako cywilizacja) są bardziej niszowi niż odblokowani przed chwilą Chińczycy (zobaczymy po wsparciach czy miałem rację). Fakt, że estetycznie nie są "moi" to osobny temat. Natomiast z punktu widzenia późniejszego ewentualnego wydania gry w języku angielskim, korzystne wydaje się objęcie frakcjami możliwe szerokiego spektrum cywilizacji.
Nowa odblokowana frakcja:
- Chińczycy - znowu na plus (już jestem ciekaw ich jednostek)
PS. Pod koniec kampanii będzie podsumowanie liczby kart w poszczególnych produktach (na potrzeby zamówienia odpowiedniej liczby koszulek)?
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 23:21
autor: Krwawisz
Mr_Fisq pisze: ↑14 lip 2020, 23:09
Krwawisz pisze: ↑14 lip 2020, 22:15
Aztekowie rozumiem, że stylistyka inna, ale nie chcemy się na pewno ograniczać skoro nasze "mini-uniwersum" daje nam takie możliwości - sama frakcja mega ciekawa, jeśli lubisz taktykę walki podjazdowej
Może mój ton w tym zakresie był nadto narzekający... Po prostu uważam, że Aztekowie (jako cywilizacja) są bardziej niszowi niż odblokowani przed chwilą Chińczycy (zobaczymy po wsparciach czy miałem rację). Fakt, że estetycznie nie są "moi" to osobny temat. Natomiast z punktu widzenia późniejszego ewentualnego wydania gry w języku angielskim, korzystne wydaje się objęcie frakcjami możliwe szerokiego spektrum cywilizacji.
Nowa odblokowana frakcja:
- Chińczycy - znowu na plus (już jestem ciekaw ich jednostek)
PS. Pod koniec kampanii będzie podsumowanie liczby kart w poszczególnych produktach (na potrzeby zamówienia odpowiedniej liczby koszulek)?
Oczywiscie, zrobimy podsumowanie. Co do Chińczyków - moja ukochana (jako sinologa) frakcja, a do tego arcyciekawa, mocno odmienna koncepcja na armie.
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 23:25
autor: rattkin
Krwawisz pisze: ↑14 lip 2020, 23:21
Oczywiscie, zrobimy podsumowanie. Co do Chińczyków - moja ukochana (jako sinologa) frakcja, a do tego arcyciekawa, mocno odmienna koncepcja na armie.
很棒!
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 23:34
autor: Leinadus
Po pokazaniu dodatkowo płatnych dodatków frakcyjnych straciłem zainteresowanie kampanią. Cieszę się, że nie wsparłem od razu. Zaraz się okaże, że będzie to kolejna studnia bez dna, jak to bywa z bitewniakami, więc wolę doinwestować te co mam, niż wchodzi w kolejne.
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 23:36
autor: Mr_Fisq
Poszło wsparcie. Teraz pozostaje mi trzymać kciuki i podawać link do kampanii dalej
Marzy mi się pojedyncza frakcja dla geeków - myślę że w szranki z innymi bóstwami mógłby stanąć przedwieczny Cthulhu, jego kultyści, oraz potwory siejące szaleństwo (losowe ruchy) wśród wrogów... Tak, mam świadomość że byłaby to frakcja Zupełnie z innej bajki, ale jedna taka może by nie zaszkodziła...
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 14 lip 2020, 23:46
autor: Krwawisz
Leinadus pisze: ↑14 lip 2020, 23:34
Po pokazaniu dodatkowo płatnych dodatków frakcyjnych straciłem zainteresowanie kampanią. Cieszę się, że nie wsparłem od razu. Zaraz się okaże, że będzie to kolejna studnia bez dna, jak to bywa z bitewniakami, więc wolę doinwestować te co mam, niż wchodzi w kolejne.
hej, oczywiscie rozumiem. Od samego początku informowaliśmy, że cena podstawek została ustawiona tak nisko jak to tylko możliwe biorąc pod uwagę "polskie nakłady" , dlatego żeby po kampanii nowym graczom łatwo było wejść w grę. Taka strategia i cała kampania wymusiła natomiast płatne dodatki, które cenowo zwyczajnie nie "zmiesciliyby sie" w cenie podstawki, którą płacicie - szczególnie w pierwszy dzień gdzie dochodzą jeszcze kości QW, które dostajecie za darmo. Weź pod uwagę, że m.in. tym różni sie kampania Lumerii od innych - my nie zakładamy, że żywot gry zakonczy sie na wspieraczce. On ma sie tam zacząć. Gra ma normalnie trafić do sklepów, do dystrybucji, planujemy turniejowość (a mamy na tym polu doświadczenie i sukcesy) itd itd. Nie wspominajac juz o kosztach przygotowania gry, ilustracjach, designie itd itd , które ponieślismy i - jak w kazdej innej grze podczas pierwszego druku - bedziemy sie starac odrobic. Zrozumiem, jesli nie przekonam, ale moze choc troche udalo mi sie rzucic swiatlo na to co i dlaczego
pozdrawiam
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 15 lip 2020, 00:07
autor: Leinadus
Krwawisz pisze: ↑14 lip 2020, 23:46
Leinadus pisze: ↑14 lip 2020, 23:34
Po pokazaniu dodatkowo płatnych dodatków frakcyjnych straciłem zainteresowanie kampanią. Cieszę się, że nie wsparłem od razu. Zaraz się okaże, że będzie to kolejna studnia bez dna, jak to bywa z bitewniakami, więc wolę doinwestować te co mam, niż wchodzi w kolejne.
hej, oczywiscie rozumiem. Od samego początku informowaliśmy, że cena podstawek została ustawiona tak nisko jak to tylko możliwe biorąc pod uwagę "polskie nakłady" , dlatego żeby po kampanii nowym graczom łatwo było wejść w grę. Taka strategia i cała kampania wymusiła natomiast płatne dodatki, które cenowo zwyczajnie nie "zmiesciliyby sie" w cenie podstawki, którą płacicie - szczególnie w pierwszy dzień gdzie dochodzą jeszcze kości QW, które dostajecie za darmo. Weź pod uwagę, że m.in. tym różni sie kampania Lumerii od innych - my nie zakładamy, że żywot gry zakonczy sie na wspieraczce. On ma sie tam zacząć. Gra ma normalnie trafić do sklepów, do dystrybucji, planujemy turniejowość (a mamy na tym polu doświadczenie i sukcesy) itd itd. Nie wspominajac juz o kosztach przygotowania gry, ilustracjach, designie itd itd , które ponieślismy i - jak w kazdej innej grze podczas pierwszego druku - bedziemy sie starac odrobic. Zrozumiem, jesli nie przekonam, ale moze choc troche udalo mi sie rzucic swiatlo na to co i dlaczego
pozdrawiam
Taki model rozumiem, ale miałem nadzieję, że jednak coś takiego nastąpi później, a nie w trakcie kampanii. Nie lubię też odblokowywania płatnych dodatków jako celów kampanii.
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 15 lip 2020, 00:52
autor: Krwawisz
tylko króciutko bo w sumie jest to dość złożony proces: generalnie jest pewien pułap poniżej którego w ogóle nie opłaca się wchodzić w dodatki. Ale z drugiej strony wiemy, że dodatki są karciance potrzebne jak tlen - dlatego musieliśmy uzależnić wydanie poszczególnych dodatków od poziomu ogólnego wsparcia, żeby one w ogóle powstały. Chcieliśmy pokazać, że jeśli taki pułap nie zostanie osiągnięty to taki dodatek wyląduje w koszu. Prosta sprawa. Oczywiście przy założeniu jak najniższej ceny podstawek którą sobie przyjęliśmy. W przeciwieństiwe do innych kampanii my tych dodatków nie wyjeliśmy wcześniej z gry, żeby je potem włożyć - i to zarówno w znaczeniu dosłownym jak i ekonomicznym. Ich tam po prostu nie było i bez odpowiedniego wsparcia nigdy by na półkę nie trafiły
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 15 lip 2020, 06:54
autor: Xardas123
Krwawisz pisze: ↑15 lip 2020, 00:52
tylko króciutko bo w sumie jest to dość złożony proces: generalnie jest pewien pułap poniżej którego w ogóle nie opłaca się wchodzić w dodatki. Ale z drugiej strony wiemy, że dodatki są karciance potrzebne jak tlen - dlatego musieliśmy uzależnić wydanie poszczególnych dodatków od poziomu ogólnego wsparcia, żeby one w ogóle powstały. Chcieliśmy pokazać, że jeśli taki pułap nie zostanie osiągnięty to taki dodatek wyląduje w koszu. Prosta sprawa. Oczywiście przy założeniu jak najniższej ceny podstawek którą sobie przyjęliśmy. W przeciwieństiwe do innych kampanii my tych dodatków nie wyjeliśmy wcześniej z gry, żeby je potem włożyć - i to zarówno w znaczeniu dosłownym jak i ekonomicznym. Ich tam po prostu nie było i bez odpowiedniego wsparcia nigdy by na półkę nie trafiły
Ja nie do końca rozumiem takie rozwiazanie i tak. Jeżeli mówicie że kampania to dopiero początek życia gry i liczycie na więcej po jej zakończeniu to i wtedy jako rozwój gry powinny pojawiać się płatne dodatki. Ja osobiście miałem wspierać i dalej bije się z myślami czy tego nie zrobić. Ale jak przy progach z armiami nie było inf. Że będą one płatne a info że są to płatne nagrody pojawiło się dopiero pp odblokowaniu progu skutecznie mnie zniechęca. Tak jak ktoś na zagram w to napisał. Cena gry z 7 nacjami i planszą to już 250zł za sam karton inkilka kostek. Za tę cenę kupujemy scythe, 5 armii z figurkami, olbrzymia plansza, planszetki znaczniki karty, dobre kilka kg... a tu nawet plansza za którą trzeba dopłacić trzeba brać pod pachę bo nie zmieści się do pudełka. Pewnie będzie jakiś big box w celach... ale pewnie też za $... a tu screen sg gdzie nie widać że to płatny addon przed odblokowaniem...
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 15 lip 2020, 07:30
autor: Michal.s
Ja osobiście również jestem rozczarowany że każda frakcja jest płatnym dodatkiem. Z jednej strony mówicie o chęci utrzymania niskiego kosztu, a jeśli dalej kampania pójdzie dobrze, to żeby zebrać wszystkie frakcje i tekturową planszę koszt gry wyniesie ponad 300 albo nawet i 400 zł. W takiej cenie można było na samym zagramwto niedawno kupić Tytanów gdzie mamy masę dobrej jakości figurek, a nie tylko karty, a już nie chcę porównywać z kickstarterowymi kobyłami w rodzaju Rising Sun czy Blood Rage'a. Nie za bardzo widzę profity z wspierania gry w stosunku do późniejszego kupienia jej w sklepie, oprócz tego że może podstawka będzie trochę tańsza.
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 15 lip 2020, 07:31
autor: Szewa
Czyli co, żadna z frakcji nie będzie dorzucona do podstawowych pudełek?
To już wolałbym, aby tych "cudownych" kości od QW (o wartości 40zł!) nie było, a w zamian za to jakaś nowa frakcja.
Żeby nie było, złamałem się i wsparłem tylko podstawową nagrodę. Gra wygląda ciekawie, ale model wspierania już przeciwnie.
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 15 lip 2020, 08:08
autor: dlaagniechy
Ja też byłam nieprzyjemnie zaskoczona, że frakcje są dodatkowo płatne. Pierwszym powodem wspierania gry jest oczywiście chęć, żeby została wydana, ale dochodzą do tego też chęć posiadania ekskluzywnej zawartości czy okazyjna cena. Tutaj ekskluzywnej zawartości w okazyjnej cenie jest zwyczajnie mało. Jak koledzy napisali powyżej nie do końca się to kalkuluje i uczucie mam podobne do kupienia gry w przedsprzedaży.
Nie zmienia to faktu, że grą nadal jestem zainteresowana. Jednak, wiedząc że SG zawierają tyle płatnych dodatków, inaczej zarządzałabym funduszami
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 15 lip 2020, 08:40
autor: japanczyk
Moze wydzielic temat do finansowania spolecznosciowego? bo niewiele o grze, a duzo dyskusji o kampanii
Ale SG w postaci odblokowywania kolejnych platnych dodatkow jest... dziwne
Mozna by kolejne frakcje pokazywac niczym CMON dodatki, ale wciaz... to nie powinno byc SG
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 15 lip 2020, 11:05
autor: Krwawisz
Spróbuje odnieść się troszke bardziej ogólnie do Waszych uwag, za które dziekuje.
Po pierwsze, nasza kampania to jest prawdziwa kampania crowdfundingowa, czyli rzeczywiście proces powstawania gry. Bez waszego wsparcia i ufundowania, ta gra zwyczajnie by nie powstała i nie znalazłaby się w sklepach. To nie jest - jak sie okazuje - niezwykle popularny u nas wspieraczkowo sklep przedsprzedażowy. To samo tyczy się dodatków - gdyby nie osiągnięte pułapy wsparcia w ogóle nie byłoby danego dodatku - zarówno w, jak i po kampanii.
Naszym głównym produktem w kampanii jest podstawowy zestaw startowy - nie traktujemy starterów i dodatków jako całości, bo całością nie są - tym bardziej, że dodatki wciąż "się tworzą" - nie mamy ich "na gotowo". Żeby całkowicie cieszyć się grą wystarczy starter - jest samowystarczalny, najlepiej jak się da zbalansowany itd itd. a dodatki są - jak sama nazwa wskazuje - opcjonalne. Pojawiły się w kampanii, bo :1. od poziomu jej wsparcia uzależnione było w ogole ich wydanie 2. chcielismy dac osobom, ktore dodatki lubia i takich szukaja w karciankach opcje zeby kupic je w lepszej cenie i dodatkowo jeszcze wesprzec kampanie. Teraz kiedy dzięki Wam (za co cały czas dziękujemy) w ogole udalo sie doprowadzic do sytuacji ze te 4 dodatki powstana, sami zdecydujecie czy i kiedy sobie je dokupicie - czy w trakcie czy po kampanii. Warto tutaj tez wspomniec, ze wiecej dodatkow frakcyjnych nie bedzie bo nie wyrobilibysmy se w ich przygotowaniem, zbalansowaniem itd w zamierzonym czasie.
Dodatki są płatne z powodów, o których pisałem wyżej - strategia zagramw.to oferowania najniższej możliwej ceny oraz nasz zamysł żeby w świetnych cenach oferować startery spowodowały, że ekonomicznie te dodatki zwyczajnie nie "mieszczą się" w ramach ceny podstawowej. Tym bardziej, że dokładamy wam juz na tym etapie kolejne 4 planszetki bogów i 16 kart scenariusza. Przypominam ze starter w pierwszy dzień kosztował 54,5zl czyli poziom cenowy gier karcianych, gdzie oprócz kart nie ma nic innego - u nas sa kostki (do tego specjalne), plansze, 40+ żetonów itd.
W każdym razie , raz jeszcze dzieki za wszystkie uwagi - wszystkie czytamy, analizujemy, liczymy itd. Zdajemy sobie sprawe ze mamy troche inny produkt, troche inne zalozenia kampanii i nie do konca dobrze skomunikowalismy to przed, przez o część z Was poczula sie rozczarowana. Pracujemy jednak na tym, żeby zgodnie z Waszymi sugestiami pojawiło się więcej rzezcy ekskluzywnych (choć tutaj też musicie wiedzieć, że założenia gry turniejowej wykluczają exclusivy w postaci np dodatkowych jednostek bo nie może być tak, że na turnieju ktos kto gre wsparl ma cos wiecej od tego kto nie wsparl - znow klania sie odmiennosc naszej gry od calej reszty na wspieraczkach) - dzisiaj zapowiedzielismy darmowy metalowy znacznik pierwszego gracza ktory wszyscy dostaniecie oraz wiecej darmowych SG w stosunku do tych platnych.
Obserwujcie kampanie - bedziemy robic wszystko, zebyscie ostatecznie byli zadowoleni !
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 15 lip 2020, 11:17
autor: Leinadus
Długo się wahałem. Do ostatniej minuty się zastanawiałem, ale ostatecznie nie wsparłem. Teraz, poza EB, znika całkowicie z mojego radaru. Może potem będę żałował, a może okaże się, że kupię taniej, niż bym kupił w EB, jak to czasem bywało. W każdym razie gratuluję wydania gry.
Re: Lumeria: War of the Gods / Wojny Bogów (Jakub Siedlecki)
: 15 lip 2020, 11:20
autor: Szewa
Krwawisz pisze: ↑15 lip 2020, 11:05
(choć tutaj też musicie wiedzieć, że założenia gry turniejowej wykluczają exclusivy w postaci np dodatkowych jednostek bo nie może być tak, że na turnieju ktos kto gre wsparl ma cos wiecej od tego kto nie wsparl - znow klania sie odmiennosc naszej gry od calej reszty na wspieraczkach)
Dorzucić ekskluzywne jednostki, zbanowac je na turniejach
Fakt, sam byłem przekonany, że odblokowując SG dorzucane będą sfinanwosane frakcje. Na chwilę obecną wygląda to tak, że "kupcie więcej, abyście w przyszłości mogli dokupić więcej", trochę mnie to zawiodło. Zostaje przy wsparciu samych podstawek.
Nie mniej, gratulacje dla zebranej obecnie kwoty.
I faktycznie powinno się oddzielić te posty i wrzucić w dział Finansowanie społecznosciowe, bo rozmawiamy o tym, a nie o grze czy mechanice.