Descent: Journey in the Dark
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Descent: Journey in the Dark
Kolejne pytanie. Czy atakując bohaterem z dystansu, muszę mieć broń typu łuk lub kusza? Czy mając miecz, też mogę wykonać atak dystansowy.
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Descent: Journey in the Dark
Mając miecz atakujesz na dystans w jednym wypadku - kiedy masz zdolność Reach. Na dystans 2 pól. Poza tym atak tylko w zwarciu.
- vaski
- Posty: 670
- Rejestracja: 13 kwie 2009, 13:34
- Lokalizacja: Rawicz
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
Re: Descent: Journey in the Dark
To logiczne, że mieczem nie rzuca na odległość, potrzebna do tego celu jest broń dystansowa.
Re: Descent: Journey in the Dark
No logiczne, ale ktoś tu napisała o tym, że smok atakuje z daleka bez zionięcia "plując":) Więc nie wszystko tak do końca jest logiczne:) Wolę zapytać.
Czyli trzeba mieć łuk albo kuszę. Ok.
Czyli trzeba mieć łuk albo kuszę. Ok.
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Descent: Journey in the Dark
Smok ma atak strzelecki wbudowany. Bohater nie. Nieuzbrojony atakuje wręcz jedną czerwoną kostką +czarne.
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Descent: Journey in the Dark
Jeżeli nikt jeszcze tu tego nie zamieścił, to informuję, że tacki na żetony GMT są doskonałe do przechowywania żetonów z Descenta. Mieszczą się idealnie i dużo łatwiej je wyjmować niż z pudełek.
- vaski
- Posty: 670
- Rejestracja: 13 kwie 2009, 13:34
- Lokalizacja: Rawicz
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
Re: Descent: Journey in the Dark
Wpisz sobie w google: "tacka na żetony GMT", od razu wyświetli się kilka sklepów z tackami w cenie 7pln/szt.
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Descent: Journey in the Dark
Kolejne pytanie.
Jeżeli jestem magiem to jak atakuję? Mogę oczywiście wręcz, co jest bez sensu. Ale czy mogę w jakiś sposób atakować magicznie bez broni?
A jeżeli z bronią, to rozumiem, że broń z atakiem "magia", albo runem, tak ?
Jeżeli jestem magiem to jak atakuję? Mogę oczywiście wręcz, co jest bez sensu. Ale czy mogę w jakiś sposób atakować magicznie bez broni?
A jeżeli z bronią, to rozumiem, że broń z atakiem "magia", albo runem, tak ?
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Descent: Journey in the Dark
Atakujesz z laski albo runy, czyli broni magicznej. Albo wręcz, wtedy jedna czerwona kostka + melee trait. Innej opcji nie widzę.Ajk pisze:Kolejne pytanie.
Jeżeli jestem magiem to jak atakuję? Mogę oczywiście wręcz, co jest bez sensu. Ale czy mogę w jakiś sposób atakować magicznie bez broni?
A jeżeli z bronią, to rozumiem, że broń z atakiem "magia", albo runem, tak ?
Re: Descent: Journey in the Dark
Walisz z rodzki. A kolega wali z aksaAjk pisze:Kolejne pytanie.
Jeżeli jestem magiem to jak atakuję? Mogę oczywiście wręcz, co jest bez sensu. Ale czy mogę w jakiś sposób atakować magicznie bez broni?
A jeżeli z bronią, to rozumiem, że broń z atakiem "magia", albo runem, tak ?
Czyli atakujesz bronia co ma magiczna kostke ataku - biala. Do tego dorzucasz z broni zolte/zielone i z umiejetnosci czarne.
W walce wrecz tez mozesz walic z rozdzki - zasieg masz wtedy 1 czyli jak nie wyrzucisz pudla to trafisz. Zadnych minusow za to nie ma.
Each man faces death by himself. Alone.
Re: Descent: Journey in the Dark
Witam. Mam pytanko. Czy jest możliwość, że ma ktoś na sprzedaż "Descent Road to Legend". Obdzwoniłem sporo sklepów i nikt nic nie ma w najdalszych zakamarkach. Co prawda można dostać "Sea of Blood Expansion" ale jakoś ten pierwszy bardziej by mi pasował. Dajcie znać jak coś tutaj albo na mejla korn_child@wp.pl
- 100rk
- Posty: 448
- Rejestracja: 27 sty 2011, 23:19
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- Been thanked: 1 time
Re: Descent: Journey in the Dark
Jest taka możliwość. Radzę zaryzykować i dać ogłoszenie "[K] Descent: Road to Legend" w dziale zatytułowanym dla niepoznaki: "Handel, wymiana - tylko oferty prywatne!", który powinien być odpowiedniejszym miejscem dla Twojego posta.
6% zniżki Rebel, 7% Planszomania, 7% 3 Trolle - chętnie się podzielę.
sprzedam/kupię/wymienię
kolekcja - w miarę aktualna
lista życzeń
sprzedam/kupię/wymienię
kolekcja - w miarę aktualna
lista życzeń
Re: Descent: Journey in the Dark
Trzy pytania. Umiejętność przerzucenie kostek. Atakuję obszarowo, np zionięciem. Jedna z dwóch postaci posiada możliwość przerzucenia kości. Czy przerzucam pierw a później wynik stosuję na dwie postaci, czy jednej zadaję pierwszym rzutem obrażenia a w przypadku drugiego osobnika, przerzucam wybrana kość i jemu już poprawioną zadaje.
Drugie pytanie to czy atak ignorujący pancerz wchodzi cały na klatę? Czy jest redukowany przez bazowy pancerz? Czy redukowany przez bazowy + zbroja ale nie przez tarczę, jak to liczycie?
Trzecie:
Czy postać może zadać obrażenia i uciec do miasta, w następnej rundzie wpaść do lochu, zadać obrażenia i znowu uciec i tak do osranej śmierci?:) I co tu z takimi kombinatorami robić?
Drugie pytanie to czy atak ignorujący pancerz wchodzi cały na klatę? Czy jest redukowany przez bazowy pancerz? Czy redukowany przez bazowy + zbroja ale nie przez tarczę, jak to liczycie?
Trzecie:
Czy postać może zadać obrażenia i uciec do miasta, w następnej rundzie wpaść do lochu, zadać obrażenia i znowu uciec i tak do osranej śmierci?:) I co tu z takimi kombinatorami robić?
- blacklunthor
- Posty: 237
- Rejestracja: 12 cze 2008, 23:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Descent: Journey in the Dark
ODP 1 - Smok zieje na dwóch bohaterów. Wyrzuca dobre kostki takie, że zadają dużego dmg jeden z bohaterów zmusza go do przerzucenia kostek. trzeba zaakceptować kolejny wynik, działa on na obydwu graczyAjk pisze:Trzy pytania. Umiejętność przerzucenie kostek. Atakuję obszarowo, np zionięciem. Jedna z dwóch postaci posiada możliwość przerzucenia kości. Czy przerzucam pierw a później wynik stosuję na dwie postaci, czy jednej zadaję pierwszym rzutem obrażenia a w przypadku drugiego osobnika, przerzucam wybrana kość i jemu już poprawioną zadaje.
Drugie pytanie to czy atak ignorujący pancerz wchodzi cały na klatę? Czy jest redukowany przez bazowy pancerz? Czy redukowany przez bazowy + zbroja ale nie przez tarczę, jak to liczycie?
Trzecie:
Czy postać może zadać obrażenia i uciec do miasta, w następnej rundzie wpaść do lochu, zadać obrażenia i znowu uciec i tak do osranej śmierci?:) I co tu z takimi kombinatorami robić?
ODP 2 - piercing jest ładnie opisany w instrukcji Przebicie igonruje X pancerza np. piercing 1 ignoruje 1 pancerz. Np. Bohater ma zbroje 3 i np. 5 życia. atakuje go strzelec który ma piercing 1, zadaje mu 3 obrażenia. Normalnie by się nic nie stało, ale piercing przebija pancerz czyli tak jakby miał pancerz 2
ODP 3 Niestety gostek może tak zrobić... ostatnio jak graliśmy miałem takiego numeranta. Jak sobie z nim poradzić, olać go. Zająć się pozostałymi graczami i ich pomału wybijać. Lub uciec trochę by być poza zasięgiem ruchu takiego gościa. W końcu on musi "przeżyć przygodę" a nie schować się w mieście.
jeśli są jakieś błędy to przepraszam
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Descent: Journey in the Dark
Przykład: Potwór atakuje wojownika z pancerzem 4 i tarczą. 6 obrażeń i Pierce 6. Mamy pancerz 4 lub 5 (jeśli trafiony zechce odpalić tarczę). Zmniejszamy całkowity pancerz o 6, czyli wchodzi 6 pkt. obrażeń, a dodatkowy Pierce się marnuje.Ajk pisze:Drugie pytanie to czy atak ignorujący pancerz wchodzi cały na klatę? Czy jest redukowany przez bazowy pancerz? Czy redukowany przez bazowy + zbroja ale nie przez tarczę, jak to liczycie?
Nie może. Przez glif można przechodzić tylko raz na turę. Czyli jak wyskoczy z miasta, to wróci dopiero w następnej turze, a w międzyczasie dostanie 3 razy w mordęTrzecie:
Czy postać może zadać obrażenia i uciec do miasta, w następnej rundzie wpaść do lochu, zadać obrażenia i znowu uciec i tak do osranej śmierci?:) I co tu z takimi kombinatorami robić?
- blacklunthor
- Posty: 237
- Rejestracja: 12 cze 2008, 23:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Descent: Journey in the Dark
czyli źle ostatnio grałem, dzięki za sprostowanie, nie wiem jak to się stało
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Descent: Journey in the Dark
Normalnie, jeśli masz niewygrywalną grę, robisz coś źle. To nie Mansions of Madness.
Ja zaczynam lubić bossów z większą ilością HP, którzy nie giną od razu po wejściu bohaterów do ostatniej sali.
*1, 2 i 3 i znekromantyzowany stwór atakują bossa, odskakują*
"Fajnie. Podchodzę 3 kroki, Reach, Sweep, Bash, 3x Command, 9 kostek, Aim (płaci 2 threata), to będzie *rzut* *przerzut*... 21 pkt. obrażeń, Pierce 6. Ktoś przeżył, to posprzątam?"
...Przegrałem mimo tego, bo mi uwalili całą pierwszą część gry, ale co im boss conquesta nagryzł, to moje. A Guiding Force jest genialną kartą, gdy w grze występują trolle.
Ja zaczynam lubić bossów z większą ilością HP, którzy nie giną od razu po wejściu bohaterów do ostatniej sali.
*1, 2 i 3 i znekromantyzowany stwór atakują bossa, odskakują*
"Fajnie. Podchodzę 3 kroki, Reach, Sweep, Bash, 3x Command, 9 kostek, Aim (płaci 2 threata), to będzie *rzut* *przerzut*... 21 pkt. obrażeń, Pierce 6. Ktoś przeżył, to posprzątam?"
...Przegrałem mimo tego, bo mi uwalili całą pierwszą część gry, ale co im boss conquesta nagryzł, to moje. A Guiding Force jest genialną kartą, gdy w grze występują trolle.
Re: Descent: Journey in the Dark
A zionięcie smoka, czy psa wchodzi całe? Ignoruje pancerz i wchodzi pełnymi obrażeniami?
Re: Descent: Journey in the Dark
Aha i jeszcze jedno. Jak to jest z ekwipunkiem, czy w mieście jak chcę kupić coś i sprzedać i wymienić z podręcznego do plecaka to wszystko w 3 ruchach się mieści? Bo normalnie jak poza miastem to wymianka z plecaka do łapy jest na początku tury i chyba jeden ruch zużywa, tak ?
- Pierzasty
- Posty: 2719
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
- Lokalizacja: Otwock
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 20 times
Re: Descent: Journey in the Dark
Zionięcie smoka czy psa wchodzi z zastosowaniem pancerza. Tyle że np. psy mają duży Pierce.
Co do handlu: przy zmianie ekwipunku (kupno/sprzedaż/otrzymanie przedmiotu od innej postaci) możesz natychmiast założyć właśnie otrzymany ekwipunek, a stary wrzucić do plecaka, bez kosztu w MP. Dotyczy to tylko właśnie otrzymanych przedmiotów, czyli jak kupiłeś/dostałeś nowy miecz, to ekwipujesz go za darmo, stary topór wrzucasz do plecaka, ale tarczy z plecaka za darmo już nie założysz, bo to nie ta ręka. Tak samo nie możesz "przy okazji" przenieść dodatkowych trunków z plecaka na pasek.
Co do handlu: przy zmianie ekwipunku (kupno/sprzedaż/otrzymanie przedmiotu od innej postaci) możesz natychmiast założyć właśnie otrzymany ekwipunek, a stary wrzucić do plecaka, bez kosztu w MP. Dotyczy to tylko właśnie otrzymanych przedmiotów, czyli jak kupiłeś/dostałeś nowy miecz, to ekwipujesz go za darmo, stary topór wrzucasz do plecaka, ale tarczy z plecaka za darmo już nie założysz, bo to nie ta ręka. Tak samo nie możesz "przy okazji" przenieść dodatkowych trunków z plecaka na pasek.
Re: Descent: Journey in the Dark
Ale czy w instrukcji nie było zapisu, że wstępując na "targ" musisz zapłacić 3 punkty ruchu?