Impulse (Carl Chudyk)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Czacha Games
Posty: 783
Rejestracja: 30 lis 2015, 15:14
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 48 times
Been thanked: 269 times
Kontakt:

Re: Impulse

Post autor: Czacha Games »

Nie zmieniajmy na siłę tego co będzie wyglądało naprawdę fajnie - pionowe ułożenie kart da radę i na pewno w naszym odczuciu będzie się lepiej komponowało z innymi elementami gry: plansze graczy, plansza punktacji.

Zak już przerabia karty pod format 63x88mm - za kilka dni powinniśmy dostać je gotowe - oczywiście pochwalimy się nimi tutaj.
Zapraszamy na : http://czachagames.pl
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5242
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 527 times
Been thanked: 1849 times
Kontakt:

Re: Impulse

Post autor: Gambit »

Czacha Games pisze:Jesteśmy po rozmowie z twórcą tego designu i niestety zrobienie kart w poziomie nie jest możliwe gdyż plansze graczy musiałyby zostać wydłużone, żeby 4 karty w poziomie się zmieściły obok siebie,a co za tym idzie zwiększone pudełko i znaczący wzrost kosztów produkcji.
Nic nie trzeba wydłużać. W oryginale ikony minerałów o ile pamiętam, też są na krótkim boku karty. Jedyna zmiana jaka ewentualnie musiałaby się pojawić, to rozsunięcie układu grafik na dole planszetki gracza. Konkretnie umieszczenie okienek na Techy na rogach planszy, a informacji o "rasie" pomiędzy nimi. I wszystko będzie super grało, a karty będą mogły być w poziomie
Awatar użytkownika
Rafal_Kruczek
Posty: 1093
Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
Lokalizacja: Legnica
Has thanked: 86 times
Been thanked: 31 times

Re: Impulse

Post autor: Rafal_Kruczek »

Czacha Games pisze:Witajcie

Dzięki za Wasze zaangażowanie w dyskusję - jest ona bardzo pomocna i wkrótce zamieścimy stworzone wspólnie z Wami propozycje nazewnictwa kart i przykładowe akcje na kartach.
Jesteśmy po rozmowie z twórcą tego designu i niestety zrobienie kart w poziomie nie jest możliwe gdyż plansze graczy musiałyby zostać wydłużone, żeby 4 karty w poziomie się zmieściły obok siebie,a co za tym idzie zwiększone pudełko i znaczący wzrost kosztów produkcji. Dlatego będziemy optowali za zrobieniem ich w pionie tak jak zaprezentowaliśmy na zdjęciach. Oczywiście grafiki zostawimy oryginalne, a i tak zyskamy miejsce na tekst, gdyż możemy wtedy dołożyć linie tekstu na kartach zarówno na górze ( w nazwie), jak i na dole (przy opisie akcji).

To tyle z gorących newsów od designera Zaka.
Nie rozumiem po co umieszczać 4 karty w poziomie koło siebie na planszy gracza. Mozna mieć tylko 2 technologie i tylko to wymaga widocznosci tekstu! Znaczki na minerałach to drugorzędna sprawa. Oddzielne stosy minerałów tez są trzeciorzędne.

Naprawdę ważna jest widoczność tekstu gdy karty leża na stole. Mapa bardziej niż Impuls.

I przy graniu jak karty lezą w układzie 3-4-5-4-3. Tworzy sie prostokątna (mniej więcej) mapa. Przy 2,3 lub 4 graczach siedza oni raczej wzdłuż dłuższych boków. Tak więc układ tekstu na kartach w poziomie na jednym boku karty pasuje tylko graczom z jednej strony stołu. Tekst na dole nie pasowałby pewnie nikomu. A w ręce to już tragedia...
Idealny byłby układ - tekst zdolności wdłuż OBU dłuższych boków. W ten sposób tekst byłby czytelny z wielu stron, dla kart lezących na stole.
Awatar użytkownika
Rafal_Kruczek
Posty: 1093
Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
Lokalizacja: Legnica
Has thanked: 86 times
Been thanked: 31 times

Re: Impulse

Post autor: Rafal_Kruczek »

Czacha Games pisze:Nie zmieniajmy na siłę tego co będzie wyglądało naprawdę fajnie - pionowe ułożenie kart da radę i na pewno w naszym odczuciu będzie się lepiej komponowało z innymi elementami gry: plansze graczy, plansza punktacji.
Co ma plansza punktacji do kart to już zupełnie nie rozumiem. Karty koło niej nie leżą.
Mapa, mapa i jeszcze raz mapa. To się liczy w Impulse.
I to nie odczucie tylko kilkanascie partii rozegranych.
Awatar użytkownika
Czacha Games
Posty: 783
Rejestracja: 30 lis 2015, 15:14
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 48 times
Been thanked: 269 times
Kontakt:

Re: Impulse

Post autor: Czacha Games »

Powiem tak, że zaczyna się robić troszkę koncert życzeń - nie o to nam chodziło w Waszej pomocy przy tworzeniu polskiej edycji. Postanowiliśmy, że karty będą pionowe w rozmiarze 63x88 mm i to jest fakt dokonany. Bardziej liczyliśmy z Waszej strony na merytoryczną pomoc w nazewnictwie, a nie na licytowaniu się pomysłami i racjami - WIEMY DOSKONALE, że nie uszczęśliwimy wszystkich, a konsultacje odnośnie samej gry z Wami są dość rzadkim wydarzeniem na naszym rynku i raczej w ogóle nie stosowane przez polskie wydawnictwa.

I chcemy powiedzieć jasno, MY mamy pomysł na polską edycję, zrobiliśmy już w tym kierunku bardzo dużo - zmieniając grafiki, zmieniając elementy gry (plansze, karty) oraz pudełko i instrukcję, to były nasze decyzja, my za nie odpowiadamy i finalnie płacimy. Pojawiło się tez kilka komentarzy na forum, w których niektórzy z Was zniechęcają się do tego wydania poprzez "koncerty życzeń" innych forumowiczów. Chcemy jednoznacznie odpowiedzieć na to - Czacha Games tworzy tą edycję i bierze za to odpowiedzialność przed polskimi graczami. Wasze zaangażowanie w pomoc przy nazwaniu kart/akcji bardzo doceniamy, ale to ostatecznie MY podejmiemy za chwilę finalną decyzję. I jesteśmy pewni, że jakąkolwiek ją podejmiemy, zawsze znajdą się osoby, które ją podważą i "zjadą" publicznie - tak było, jest i będzie niestety... Ale cóż taka branża - pozostaje nam podziękować Wam wszystkim za wspieranie naszego projektu, za pomoc w jego realizacji i wiele ciepłych słów z Waszej strony pod naszym adresem - jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI !!!
Zapraszamy na : http://czachagames.pl
Awatar użytkownika
Rafal_Kruczek
Posty: 1093
Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
Lokalizacja: Legnica
Has thanked: 86 times
Been thanked: 31 times

Re: Impulse

Post autor: Rafal_Kruczek »

Czacha Games pisze:Powiem tak, że zaczyna się robić troszkę koncert życzeń - nie o to nam chodziło w Waszej pomocy przy tworzeniu polskiej edycji. Postanowiliśmy, że karty będą pionowe w rozmiarze 63x88 mm i to jest fakt dokonany. Bardziej liczyliśmy z Waszej strony na merytoryczną pomoc w nazewnictwie, a nie na licytowaniu się pomysłami i racjami - WIEMY DOSKONALE, że nie uszczęśliwimy wszystkich, a konsultacje odnośnie samej gry z Wami są dość rzadkim wydarzeniem na naszym rynku i raczej w ogóle nie stosowane przez polskie wydawnictwa.

I chcemy powiedzieć jasno, MY mamy pomysł na polską edycję, zrobiliśmy już w tym kierunku bardzo dużo - zmieniając grafiki, zmieniając elementy gry (plansze, karty) oraz pudełko i instrukcję, to były nasze decyzja, my za nie odpowiadamy i finalnie płacimy. Pojawiło się tez kilka komentarzy na forum, w których niektórzy z Was zniechęcają się do tego wydania poprzez "koncerty życzeń" innych forumowiczów. Chcemy jednoznacznie odpowiedzieć na to - Czacha Games tworzy tą edycję i bierze za to odpowiedzialność przed polskimi graczami. Wasze zaangażowanie w pomoc przy nazwaniu kart/akcji bardzo doceniamy, ale to ostatecznie MY podejmiemy za chwilę finalną decyzję. I jesteśmy pewni, że jakąkolwiek ją podejmiemy, zawsze znajdą się osoby, które ją podważą i "zjadą" publicznie - tak było, jest i będzie niestety... Ale cóż taka branża - pozostaje nam podziękować Wam wszystkim za wspieranie naszego projektu, za pomoc w jego realizacji i wiele ciepłych słów z Waszej strony pod naszym adresem - jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI !!!
Zacznę od czepiania sie za słówka.
Za gry FINALNIE powinien płacić KLIENT. Jeśli to ktoś inny (wydawca lub sklep) płaci ostatni oznacza ta smutną sytuacje, gdy gry nikt nie kupił i leży w magazynie lub na półce w sklepie. Ja wam życzę jak najlepiej - żeby wam kapitał pracował i nakłady sie sprzedawały itp. ale musicie zrozumieć że ten bizness to trudna dzialka i nawet z najlepszym, designerem i dobrym tytułem można czasami zrobić błąd w grze i się nie podnieść- żeby daleko nie szukać zarówno polski (Boat City) jak i amerykański (Cambridge Games) wydawca Glory to Rome działalność na wydaniu tej gry działalność zakończyli - a gra wybitna jest.
To ja dodam do koncetu życzen jeszcze jedno życze wam dobrze ,ale sprawdzie prosze...
Jak już będziecie mieli prototyp, czy te pionowe karty sprawdzają się w praktyce, czyli:
- da się operować 10 kartami na ręce, 4 kartami w planie i impulsie
- da się ułożyc z tych kart mapę którą od 2-6 graczy powinni mogło odczytać te zdolności bez ciągłego podnoszenia kart i sprawdzania
- da się podczas gry rzorózniac karty i kolory w róznych warunkach na przykład przy "pubowym" oświetleniu

Co do konsultacji to wydajecie już druga grę Asmadi Games, a tam Chris Cieslik podejmuje ostateczne decyzje - nie wszystkie dobre (patrz oryginalna grafika do Impulsa), ale konsultacje z graczami dotyczą 100% wydawanych gier... no może oprócz serii We didn't playtest it.
Awatar użytkownika
Czacha Games
Posty: 783
Rejestracja: 30 lis 2015, 15:14
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 48 times
Been thanked: 269 times
Kontakt:

Re: Impulse

Post autor: Czacha Games »

Co do konsultacji to wydajecie już druga grę Asmadi Games, a tam Chris Cieslik podejmuje ostateczne decyzje - nie wszystkie dobre (patrz oryginalna grafika do Impulsa), ale konsultacje z graczami dotyczą 100% wydawanych gier... no może oprócz serii We didn't playtest it
]

Rafał - w przypadku IMPULSU Asmadi nie ma tu nic do gadania - nie od nich mamy licencję - oni mieli (mają) licencję na wersję angielską i żadną inną - my mamy na polską bezpośrednio od Chudyka (twórcy gry) - to tak na marginesie.

Z Asmadi na tę chwilę działamy przy serii "Nie Testowaliśmy..." - prowadzimy rozmowy z nimi odnośnie dalszej współpracy, ale czas pokaże co z tego wyjdzie.

To, że zmieniliśmy rozmiar kart z bardziej kwadratowych (69x83) na bardzie prostokątne (63x88) graficznie nie zmienia w polskiej edycji niczego. Zarówno w prostokącie fanowskim, jak i naszym układ wszystkie na kartach pozostaje bez zmian - karty w wersji polskiej są standardowym rozmiarem kart używanym w setkach gier planszowych i karcianych więc nie widzę tutaj obawy o ich tasowanie, trzymanie na ręce i układanie z nich planszy.
Zapraszamy na : http://czachagames.pl
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Impulse

Post autor: misioooo »

Czacha, olejcie to. Pytajcie jak gracze by chcieli i sami podejmijcie decyzję czy robicie po swojemu czy może któraś z propozycji naszych wam się bardziej spodobała. Mieliście konsultować kształt gry, a nie wdawać sie w nic nie wnoszące dyskusje o wyższości pionu nad poziomem etc. Dla mnie i tak super, że nas pytacie jak my byśmy chcieli (co nie znaczy, ze tak będzie). Na pewno wybierzecie dobrze, bo tak jak ja chcę ;) poziomo!
Jak będzie pionowo... cóż. To nadal będzie świetna gra świetnie wydana.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
Czacha Games
Posty: 783
Rejestracja: 30 lis 2015, 15:14
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 48 times
Been thanked: 269 times
Kontakt:

Re: Impulse

Post autor: Czacha Games »

Witajcie, pracę na Impulsem idą pełną parą - mamy już przygotowane karty w formacie 63x88 mm w pionie - podjęliśmy też decyzję odnośnie nazw kart - oto nazwy, które będą znajdowały się na kartach (wizualnie wygląda to bardzo dobrze):

1. COMMAND - DOWODZENIE

2. RESEARCH - BADANIA

3. BUILD - BUDOWA

4. EXECTUE – REALIZACJA

5. SABOTAGE - SABOTAŻ

6. PLAN - PLANOWANIE

7. DRAW - DOBRANIE

8. TRADE - HANDEL

9. MINE - WYDOBYCIE

10. REFINE - RAFINACJA

W tej chwili jesteśmy w trakcie opisu akcji na kartach - myślę, że wtorek/środa powinniśmy je zakończyć - oczywiście wrzucimy Wam poglądowo karty z każdym rodzajem akcji, żebyście mogli je ocenić i się wypowiedzieć.

* Pudełko oraz plansze graczy i punktacji są już praktycznie gotowe - została kosmetyka - do końca tego tygodnia chcemy mieć przygotowane pod druk pliki kart, plansz i pudełko - gdyż to drukuje się dłużej. Tworzy się też instrukcja, jednak mamy jeszcze troszkę czasu na jej zrobienie (druk jest krótszy, niż pozostałych elementów) i już mamy kilka pomysłów do skonsultowania z Wami :) Także nie śpimy - pracujemy.

Będziemy Was na bieżąco informowali o postępach w naszej pracy jak i wrzucali Wam info z drukarni. Drukujemy w Polsce w Cartamundi więc o jakość się nie martwimy.

W międzyczasie zrobiliśmy też kolejny projekt na https://wspieram.to/nietestowalismy2 - zapraszamy do zapoznania się z nim i oczywiście do wsparcia.
Zapraszamy na : http://czachagames.pl
Awatar użytkownika
Czacha Games
Posty: 783
Rejestracja: 30 lis 2015, 15:14
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 48 times
Been thanked: 269 times
Kontakt:

Re: Impulse

Post autor: Czacha Games »

Prace na Impulsem idą pełną parą. Zrobiliśmy już wszystkie karty - naszym zdaniem wyglądają "zacnie". Poniżej kilka fotek gotowych kart.

Ostatnie dni spędziliśmy na rozmowach, przygotowaniu nazw akcji i mamy nadzieję, że finalnie będą one zrozumiałe dla Was podczas rozgrywki. Dodatkowo poprosiliśmy Carla żeby zrobił nam w pliku szczegółowy opis działania wszystkich kart występujących w grze - zamierzamy go dołożyć do instrukcji, tak, aby rozwiać wszelkie wątpliwości co do działania każdej karty. Jeśli ktoś z Was chciałby sprawdzić swoją wiedzę na temat działania kart to chętnie udostępnimy ten plik w wersji .pdf - myślę, że Chudyk wiedział najlepiej jak działają karty i może być to dla Was bardzo pomocne. Kto chce niech pisze na priva - podeślemy pliczek :)

A tymczasem wizualizacja kart poniżej:

Obrazek

Obrazek

Karty przygotowane do druku, w tym tygodniu zakończymy i przygotujemy też pudełko oraz plansze graczy i planszę punktacji - w przyszłym tygodniu powinna się pojawić już instrukcja - wrzucimy oczywiście wersję Bata do wglądu przed puszczenie do druku.
Zapraszamy na : http://czachagames.pl
Awatar użytkownika
orzeh
Posty: 1282
Rejestracja: 04 lut 2015, 10:05
Lokalizacja: Mysłowice
Has thanked: 127 times
Been thanked: 194 times
Kontakt:

Re: Impulse

Post autor: orzeh »

Dla mnie super, co prawda ten pionowy układ ciężko mi sobie wyobrazić na stole ale z przyjemnością zagram :)
Awatar użytkownika
michalldz90
Posty: 572
Rejestracja: 07 wrz 2014, 20:47
Has thanked: 28 times
Been thanked: 60 times

Re: Impulse

Post autor: michalldz90 »

jakies wieści kiedy wysyłka :) ?
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Impulse

Post autor: misioooo »

michalldz90 pisze:jakies wieści kiedy wysyłka :) ?
W związku z dniami młodzieży nie prędzej niż za jakieś dwa tygodnie (w tym tygodniu Cartamundi - drukarnia robiąca Impuls) nie pracuje... Obstawiam połowę sierpnia.
Świetny wynik poślizgu patrząc na inne Kickstartery, gdzie kilka(naście) miesięcy to wręcz norma. Tutaj kilka tygodni raptem :)
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Wincenty Jan
Posty: 1862
Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Impulse

Post autor: Wincenty Jan »

Znajomy opowiadał mi , że jedna z gier, na którą czekał z Kickstsrtera miała poślizg ponad pół roku. O ile to prawda to kilka tygodni nie brzmi wcale tak źle...
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7340
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 460 times
Been thanked: 1116 times

Re: Impulse

Post autor: detrytusek »

Wincenty Jan pisze:Znajomy opowiadał mi , że jedna z gier, na którą czekał z Kickstsrtera miała poślizg ponad pół roku. O ile to prawda to kilka tygodni nie brzmi wcale tak źle...
Pół roku? Hehe chyba Misiooo z łatwością przebije ten wynik :)
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera

Wątek sprzedażowy
Wincenty Jan
Posty: 1862
Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Impulse

Post autor: Wincenty Jan »

Aż tak? A myślałem , że to bajki o czekaniu na "produkty" z KS.
Swoją drogą, czytaliście instrukcje do Impulse?
Szczerze przez angielską nie przebrnąłem , a Polska instrukcja i tak niewiele mi rozjaśniła. Ale pewnie takie czytanie na sucho nie ma większego sensu. Tak czy inaczej pogłoski o progu wejścia chyba oakzały się prawdziwe :(
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Impulse

Post autor: misioooo »

detrytusek pisze:
Wincenty Jan pisze:Znajomy opowiadał mi , że jedna z gier, na którą czekał z Kickstsrtera miała poślizg ponad pół roku. O ile to prawda to kilka tygodni nie brzmi wcale tak źle...
Pół roku? Hehe chyba Misiooo z łatwością przebije ten wynik :)
High Frontier - nadal czekam... Miała być jakoś na wakacje 2015... Rok poślizgu jak na razie, ale pewnie i tak nie wcześniej będzie niż w grudniu... tylko nie wiem czy 2016 czy 2017 ;P
Mare Nostrum - listopad 2015, nadal czekam...
Na kikstarterze to standard, że gra wychodzi z fabryki kilka miesięcy czy rok po ogłaszanym terminie ;) Są wyjątki - Scythe miało być we wrześniu, a już jest rozsyłane (ale to Stonemaier Games - od razu pisali, że gra będzie za rok a nie że za 6 miesięcy, a potem poslizg drugie tyle).

Gra nie jest jakaś mega złożona. Obejrzyj sobie na youtubie jakieś playthrough i temat się bardzo mocno rozjaśni :)
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Wincenty Jan
Posty: 1862
Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Impulse

Post autor: Wincenty Jan »

No to faktycznie kilka tygodni brzmi niemal jak nagroda dla wspierających :D
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4055
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 23 times

Re: Impulse

Post autor: AkitaInu »

Pól roku to niestety częsta sytuacja. Twórcy na kicku podają teraz coraz to bardziej odległe terminy żeby zapobiegać właśnie takim sytuacjom i narzekaniom ludzi na obsuwy :)

SKutkuje to tym że estimated date of delivery jest przy większych grach często ustawione na rok.

Cóż - tak wychowaliśmy w sumie wydawców :P Ale te terminy są przynajmniej realne :)

Co do impulsa - mogli w sumie przewidzieć taką sytuację ale dwa tygodnie to NAPRAWDE ZNIKOME OPÓŹNIENIE według mnie, może już jestem kickiem troche skrzywiony ... :)
Awatar użytkownika
Dwntn
Posty: 1151
Rejestracja: 15 cze 2013, 22:23
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 14 times
Been thanked: 36 times

Re: Impulse

Post autor: Dwntn »

Dotarła dziś do mnie przesyłka z polską edycją Impulse. Wielkie dzięki Czacha Games :)

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... 9535_n.jpg

- K.
Awatar użytkownika
Tyrek
Posty: 666
Rejestracja: 10 gru 2011, 13:47
Lokalizacja: Lubin
Has thanked: 72 times
Been thanked: 152 times

Re: Impulse

Post autor: Tyrek »

Również odebrałem - fajne wydanie, bardzo pozytywne wrażenie robi, szczególnie w stosunku do ceny gry, jaka była dostępna na początku :)

W moim egzemplarzu zdarzyła się pomyłka - otrzymałem dwie plansze gracza w czarnym kolorze. Brakuje, jak domyślam się po rakietach, planszy białej. Napisałem już do Czachy w tej sprawie. Ma ktoś podobną historię?
Awatar użytkownika
Toudi
Posty: 1090
Rejestracja: 02 lis 2009, 10:21
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Impulse

Post autor: Toudi »

Kurcze, a mieliscie jakies potwierdzenie nadania? Bo ja nic nie dostalem :(
Awatar użytkownika
RunMan
Posty: 1194
Rejestracja: 20 cze 2011, 12:40
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Re: Impulse

Post autor: RunMan »

U mnie pojawiła się wiadomość dziś popołudniu. Rada z innego tematu - sprawdź menadżera paczek na stronie InPostu, czasem nie dochodzą maile z informacją o nadaniu paczki.
Awatar użytkownika
mauserem
Posty: 1817
Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
Has thanked: 253 times
Been thanked: 165 times
Kontakt:

Re: Impulse

Post autor: mauserem »

Tak jest w istocie - coś mnie tknęło i zaglądnąłem do managera paczek i jest :) ale dostawa do mojego paczkomatu chyba jutro
Quetzalcoatl
Posty: 353
Rejestracja: 07 cze 2012, 10:32
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Impulse

Post autor: Quetzalcoatl »

Odebrałem dzisiaj grę, jestem już po pierwszych oględzinach i czytaniu instrukcji.
Po pierwsze wykonanie. Bardzo ładne! Pudełko solidne, ładnie polakierowane. Planszetki graczy i tor punktowy są super! Naprawdę grubaśne i porządne. Grafiki na kartach ciekawe, takie trochę kubistyczne. Pasują do klimatu s-f i również mi się podobają. Rakietki plastikowe, po prostu OK. Ogólnie jakość wydania zdecydowanie na plus.
Po drugie instrukcja. Przeczytałem i... nie wszystko mi się skleiło, bez jakiegoś gameplaya, albo jeszcze jednego czytania chociaż, się nie obędzie.
Liczę na pierwszą partię jak najszybciej, dla oszczędności czasu i nerwów będzie to zapewne partia 2-osobowa.
ODPOWIEDZ